Avioero paha rasti naisille

Anonyymi

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jutussa sanotaan että meistä jokainen tarvii kosketusta. Miten on koskevatko naiset meitä rumia ätmejä, eivät koska eivätkä tule edes lähelle. Naisille elämä on helppoa vaikka tulis avioerokin koska saavat mieheltä kosketusta koska tahansa. Turhasta taas tuon jutun nainen itkee kun tuli avioero.

      • Anonyymi

        Se nainenhan itkee, koska ikävöi lapsiaan joka toinen viikko. Sitähän ätmi ei voi käsittää, että joku oikeasti välittää lapsistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainenhan itkee, koska ikävöi lapsiaan joka toinen viikko. Sitähän ätmi ei voi käsittää, että joku oikeasti välittää lapsistaan.

        No mutta olis valinnut kiltin ätmin joka ei olisi ottanut eroa niin ei tarviis ikävöidä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta olis valinnut kiltin ätmin joka ei olisi ottanut eroa niin ei tarviis ikävöidä.

        Meinaat, että ätmi olisi vähän niinkuin lapsi, vai?


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Meinaat, että ätmi olisi vähän niinkuin lapsi, vai?

        Ei kun sori nyt luin itse sun tekstin huolimattomasti. Sori! Niin no, enpä tiedä... veikkaan että ätmien kanssa ero tulee vaan eri syistä kuin jonkun muun kanssa.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ei kun sori nyt luin itse sun tekstin huolimattomasti. Sori! Niin no, enpä tiedä... veikkaan että ätmien kanssa ero tulee vaan eri syistä kuin jonkun muun kanssa.

        Ätmithän ovat kuin lapsia. Että aika oikeaan tuo eka kommenttisi osui.


    • Anonyymi

      On naisilla ongelmat joo. Koko elämä pilalla kun mies jättää ja sitten nainen surkuttelee kaksi vuotta jännämiehen perään.

      • Anonyymi

        Tuo nainenhan ei surkuttele kenenkään äijän perään. Hän ikävöi lapsiaan.


    • Anonyymi

      Tunteva ja ihana nainen, mies menetti enemmän mitä pystyy käsittelemään.
      Ei mulla muuta.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Missäs tuolla lukee että ukko vaihtoi nuorempaan?

      Mutta eipä taida vieläkään tuolle naiselle kelvata se "kiltti ja kunnollinen" vaan kuitenkin pitää olla joku jännämies.

      • Anonyymi

        Juu, sille riittää lapsiksi ne oikeat lapset. Ei se(kään) halua niiden lisäksi leikkiä äitiä jollekin aikuisikään ehtineelle pikkupojalle.


    • Anonyymi

      Parempi nainen vaan ottaa joku ätmi joka ei lähde muiden naisten perään ja jätä naista ikävöimään.

    • Tässä ketjussa taas huomaa, että osa palstan miehistä(?) ei joko ymmärrä lukemaansa tai sitten ei jaksa lukea kuin otsikot.

      • Anonyymi

        Kyllä miehet ymmärtävät sen että naisille arki, ns. kemian loppuminen yms. ovat syy erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet ymmärtävät sen että naisille arki, ns. kemian loppuminen yms. ovat syy erota.

        Missä kohtaa tuossa artikkelissa sellaista kerrottiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa tuossa artikkelissa sellaista kerrottiin?

        Tietää tuon ilman jotain artikkelissa mainintaakin.


    • Anonyymi

      Jos kiltti ja kunnollinen mies haluaa kaltaisensa naisen, kannattaa etsiä Aasiasta.
      Suosittelen lämpimästi.

      Heitä kannattaa kohdella hyvin ja suurella kunnioituksella, se tulee olemaan hyvin palkitsevaa.

      Rasismiin toki joutuu tottumaan niin siellä kuin täällä. Mut se on pieni murhe, suuren ilon rinnalla.

      • Anonyymi

        Niin kauan kuin rahapussissa riittää täytettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin rahapussissa riittää täytettä.

        Kuten sanottu, rasismiin joutuu tottumaan.

        Oma naiseni on minua moninkertaisesti varakkaampi. Hänen suvusta puhumattakaan. Hän tietää sen.

        Enkä itsekään ole mitenkään erityisen köyhä. Normi duunari Ok- taloineen.


    • Jos ihmiset vain sanoisivat, mitä he haluavat, tuntevat ja pelkäävät! Oli se sitten kuinka hävettävää tahansa. Jos lakkaa puhumasta, ei kohta pussaa ja siitä lähtee alamäki.

      Aamen.

      • Anonyymi

        Mä luulen että suurin osa mykistä ei edes tiedä mitä haluavat, tuntevat ja pelkäävät. Tunteiden tunnistaminen ei jostain syystä onnistu, ja sitten käyttäydytään typerästi kun joku möykky vaivaa sisällä.

        Sitten sellainen pointti, että kaikille kuspäille ei kannata antaa aseita. Asialinjalla pysyminen on silloin parasta. Kaikkien kanssa ei homma vaan toimi määräänsä pidemmälle... :(

        Mä taas laajennan liikaa, mutta omaa kokemusta on kaikenlaisesta.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että suurin osa mykistä ei edes tiedä mitä haluavat, tuntevat ja pelkäävät. Tunteiden tunnistaminen ei jostain syystä onnistu, ja sitten käyttäydytään typerästi kun joku möykky vaivaa sisällä.

        Sitten sellainen pointti, että kaikille kuspäille ei kannata antaa aseita. Asialinjalla pysyminen on silloin parasta. Kaikkien kanssa ei homma vaan toimi määräänsä pidemmälle... :(

        Mä taas laajennan liikaa, mutta omaa kokemusta on kaikenlaisesta.

        xL

        Kyllä varmaan pitkälti noin, sitten vois ajatella että puhumattomuus voi olla pelkoakin siitä kuinka käy jos ottaa jonkun vaikean asian esiin. Pelot ohjailee myös aika tehokkaasti ihmisiä.

        Ne koittaa vältellä asioita, joita pelkää.

        Joku ei puhu asioista, koska pelkää seurauksia. Joku ei ala seurustelemaan, koska pelkää epäonnistumista. Joku ei uskalla muuttaa elämässään juuri mitään, koska pelkää muutosta ja muutoksen mukana tulevaa...jne .

        Jotkut ei puhu, koska niille on ihan sama miten käy. Jotkut jopa tähtää siihen, että suhde kariutuu.

        Joo, aina ei vaan jaksa olla asiallinen itsekään. Ei haittaa laajentaminen. Tottahan toi on.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä varmaan pitkälti noin, sitten vois ajatella että puhumattomuus voi olla pelkoakin siitä kuinka käy jos ottaa jonkun vaikean asian esiin. Pelot ohjailee myös aika tehokkaasti ihmisiä.

        Ne koittaa vältellä asioita, joita pelkää.

        Joku ei puhu asioista, koska pelkää seurauksia. Joku ei ala seurustelemaan, koska pelkää epäonnistumista. Joku ei uskalla muuttaa elämässään juuri mitään, koska pelkää muutosta ja muutoksen mukana tulevaa...jne .

        Jotkut ei puhu, koska niille on ihan sama miten käy. Jotkut jopa tähtää siihen, että suhde kariutuu.

        Joo, aina ei vaan jaksa olla asiallinen itsekään. Ei haittaa laajentaminen. Tottahan toi on.

        Näin.
        https://m.youtube.com/watch?v=z_6b-k3i7jM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että suurin osa mykistä ei edes tiedä mitä haluavat, tuntevat ja pelkäävät. Tunteiden tunnistaminen ei jostain syystä onnistu, ja sitten käyttäydytään typerästi kun joku möykky vaivaa sisällä.

        Sitten sellainen pointti, että kaikille kuspäille ei kannata antaa aseita. Asialinjalla pysyminen on silloin parasta. Kaikkien kanssa ei homma vaan toimi määräänsä pidemmälle... :(

        Mä taas laajennan liikaa, mutta omaa kokemusta on kaikenlaisesta.

        xL

        "ei kannata antaa aseita", mykille ei kannata antaa aseita? :D

        Ok, ammun tuollaisella tarkkuusilmapistoolilla koko ajan, kun harjoittelen: on koko ajan pistooli ja luotirasia terassilla, aina kun juon kahvia tupakoin, ammun 10:n sarjan tauluun, pakko harjoitella kun on uusi harraste, kiväärillä olen ampunut paljon, mutta pistoolilla en.

        Nyt on 11 astetta vain lämmintä, kädet tärisee, haastavaa on osua, kädet ei saa paljon täristä pistooliammunnassa, lähtee minne sattuu helpohkosti.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä varmaan pitkälti noin, sitten vois ajatella että puhumattomuus voi olla pelkoakin siitä kuinka käy jos ottaa jonkun vaikean asian esiin. Pelot ohjailee myös aika tehokkaasti ihmisiä.

        Ne koittaa vältellä asioita, joita pelkää.

        Joku ei puhu asioista, koska pelkää seurauksia. Joku ei ala seurustelemaan, koska pelkää epäonnistumista. Joku ei uskalla muuttaa elämässään juuri mitään, koska pelkää muutosta ja muutoksen mukana tulevaa...jne .

        Jotkut ei puhu, koska niille on ihan sama miten käy. Jotkut jopa tähtää siihen, että suhde kariutuu.

        Joo, aina ei vaan jaksa olla asiallinen itsekään. Ei haittaa laajentaminen. Tottahan toi on.

        Joo.

        Tuo pelkokin on sellainen, mitä ei osata selittää. Muutos pelottaa? Vaikka asiat olisi kuinka huonosti tahansa, ei uskalleta lähteä parempaan. Niillä peloilla ei ole lopultakaan mitään tekemistä todellisuuden ja seurausten kanssa. Ihminen on hyvä keksimään tekosyitä :)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo.

        Tuo pelkokin on sellainen, mitä ei osata selittää. Muutos pelottaa? Vaikka asiat olisi kuinka huonosti tahansa, ei uskalleta lähteä parempaan. Niillä peloilla ei ole lopultakaan mitään tekemistä todellisuuden ja seurausten kanssa. Ihminen on hyvä keksimään tekosyitä :)

        xL

        Totta.😃



      • Anonyymi

        Se että ihmiset miettivät mitä kuvittelevat haluavansa juurikin aiheuttaa skeidaa koska aina sitä voi kuvitella parempaa, mikä ei todellakaan tarkoita että sitä saisi mutta vain aiheuttaa tyytymättömyyttä siihen mitä on.

        Aina lässytetään että minä haluan sitä ja tätä, ja pahimmassa tapauksessa vielä uskotellaan että jotain mukamas ansaitaan. Mitäpäs jos ihmiset opettelisivat olemaan tyytyväisiä siitä mitä on, eikä tyytymättömiä siitä mitä ei ole.


    • Musta erossa on pahinta, kun joutuu eroon myös lapsista.

      • Anonyymi

        Mietis eroavia uusperheitä. Siinä katoavat lapsilta sisarukset ja aikuisilta kasvattilapset. Eikä mitään oikeuksia tapaamisiin.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietis eroavia uusperheitä. Siinä katoavat lapsilta sisarukset ja aikuisilta kasvattilapset. Eikä mitään oikeuksia tapaamisiin.

        xL

        Joskus seurustelin tytön kanssa, joka oli ton kokenut monet kerrat. Hänestä oli kamalaa, kun aina tuli uusia sisaruksia. Sit kun niihin lopulta tutustui paremmin, mutsi vaihtoikin uuteen mieheen ja taas tuli uudet sisarukset, eikä saanut pitää yhteyttä niihin edellisiin.

        Hän piti tuota aivan kamalana? Ja kamalaa se onkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietis eroavia uusperheitä. Siinä katoavat lapsilta sisarukset ja aikuisilta kasvattilapset. Eikä mitään oikeuksia tapaamisiin.

        xL

        Juu aika raadollista. Aikuisilla on valta, osaispa käyttää valtaansa viisaasti. Muut perheenjäsenet huomioiden. Ne uudetkin.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Joskus seurustelin tytön kanssa, joka oli ton kokenut monet kerrat. Hänestä oli kamalaa, kun aina tuli uusia sisaruksia. Sit kun niihin lopulta tutustui paremmin, mutsi vaihtoikin uuteen mieheen ja taas tuli uudet sisarukset, eikä saanut pitää yhteyttä niihin edellisiin.

        Hän piti tuota aivan kamalana? Ja kamalaa se onkin

        Mulla on ollut itselläni ns. perinteinen hyvä lapsuus. Mutta mietin, että lapsuuden kaverit on jotenkin syöpyneet aivan erilailla mieleen kuin vanhempana tavatut. Niillä on jokin tärkeä osa mun juurissani. Ne ovat jollain tavalla enemmän kuin kavereita. Rinnalla kasvaneita ja kasvattaneita. Jotenkin sisaruksiin verrattavissa, side on vahva vaikkei olisi vuosiin ollut yhteydessäkään.

        Tärkeän ihmisen katoaminen elämästä on paha paikka. Olis hyvä jos vanhemmat voisivat huolehtia uuseroperheiden lasten yhteyksistä, ainakin mahdollistaa sen. Vaan meitä on niin moneen junaan..

        xLiner


    • Anonyymi

      Ei kyse ole pelkästään vanhemman ikävästä, mutta myös lapsen ikävästä. Omat vanhempani kun erosivat, isällä oli jo uusi nainen jonossa, joka ei halunnut olla tekemisissä lasten kanssa edellisestä liitosta. En nähnyt isääni kolmeen vuoteen. Sitten kun uusioperheessä oli pieniä lapsia, niin kelpasin uudelle vaimolle lapsenvahdiksi uhmaikäisiä hirviöitä kaitsemaan. Kiinnyin pikku-hirviöihin, mutta kun minua ei siedettyä, enkä ollut enää tarpeellinen, niin en saanut käydä tapaamassa edes isääni. Vasta kuolinvuoteelle soitettiin.

      Kasvatti-isääni pidän yhä yhteyttä, vaikka erosi äidistäni jo kaksikymentä vuotta sitten. Se ero oli hirveä shokki minulle, vaikka olin jo aikuinen. Itse olen yrittänyt välttää samat virheet äitipuolena. Nyt itselläni ero meneillään ja tietysti mietityttää tulevaisuus. Lapset jo teinejä, niin se napanuora on katkaistava lopullisesti lähiaikoina joka tapauksessa, niin ehkä se tyhjän talon kumina herättää ikävää minussakin. Ikävä on surun yksi muoto, ja suru on surtava, että voi päästää irti ja jatkaa elämää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1724
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1035
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      930
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      9
      815
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      812
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      803
    Aihe