Laatukellot fi?

Anonyymi

Uskallanko tilata kellon Laatukellot.fi nettikaupasta kun on sen verran suuria alennuksia? Olen kyllä kuullut paljon hyvääkin ja mielestäni yksi kaverinikin on tilannut sieltä kellon suurella alennuksella ja oli aito ja tuli ajallaan. Silti mietityttää kun vähän epäilyttävän suuria nuo alennukset. Onko jollakin kokemusta?

4

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luota kaveriin. Tämän palstan vihapostaajaa ei kannata kuunnella, näin etukäteen varoitan.

• Anonyymi

Kellot ovat varmasti aitoja, mutta ne alennukset usein harhauttaa. Monia merkkejä myydään muualla halvemmalla, myös kivijalassa jossa taas takuuasiat toimii.
      On tiettyjä merkkejä joita he myydään suurilla ale prosenteilla, mutta sillä kuvitteellisella ovh. hinnalla ei niitä ole koskaan myyty, eikä tarkoitus myydäkään, mutta iso prosentti houkuttaa hölmöjä.
      Kerro mitä olet ostamassa, niin kerromme sinulle onko hinta oikea.

• Anonyymi

Stührling kelloa -70% alennuksessa ja alkuperäinen hinta olisi sivun mukaan 550€?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stührling kelloa -70% alennuksessa ja alkuperäinen hinta olisi sivun mukaan 550€?

Tuo on juuri niitä kelloja joita ei koskaan myydä normaalilla hinnalla, vaan juuri noilla isoilla alennusprosenteilla. Itse kelloon en ota kantaa, mutta ei se ole kuin korkeintaan sen alennetun hinnan arvoinen jos senkään. Tuo 550 on ihan tuulesta temmattu, eikä perustu kellon laatuun mitenkään. Katsele hieman kuukkelista jos et usko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe