s24 sähköposti ei pelaa

Onko teillä s24 sähköposti käytössä? ei oikein näytä pelaavan, ilmoittelee nyt pari päivää sitten lähetetyistä viesteistä ettei voi toimittaa.

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi24 lähetetyistä s-viesteistä tulee englanninkielistä sekasotkusiksakkia vastaanottajalle, joissa mukana epämääräisiä linkkejä. Ei toimi. s24 sähköposti on täysin kelvoton. Vastaanottaja ei saa lähetettyjä posteja.

• Anonyymi

Suosittelen muita varmempia palveluntarjoajia.

• Otin testimielessä käyttöön ja kyllä mulla ainakin toimii. Laitoin itselleni viestin...🤔

• Anonyymi

Joo tämä on hyvä tietää, täällä on muutama, joilla se kuitenkin toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä on hyvä tietää, täällä on muutama, joilla se kuitenkin toimii.

Juu. Nyt on postit ja kaikki.

Rapulakin...😳

• Kyllä mulla näkyy toimivan ihan hyvin.

• Anonyymi

Antaa olla vaan. Jos ei toimi niin sitten ei

• Anonyymi

Juu, ei se toimi. Voiko olla niin, että vastaanottava posti on liian täynnä. Ei mitään eloa.

• Anonyymi

Ei näköjään siitäkään ole kysymys. 15 Gt käytössä.

• Anonyymi

Toimii se ihan äskenkin.

• Anonyymi

Outoa. En luottais nyt s24.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa. En luottais nyt s24.

Viestit liikkuvat päivien viiveillä.

• Ei tunnu toimivan. Eilen laitoin pitkähkön postin ja tänään aamulla, vastaanottopäässä alkaa olla asenne että minun vika ja minun pelleilyä kun ei s24 p..kaposti pelaa :(

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tunnu toimivan. Eilen laitoin pitkähkön postin ja tänään aamulla, vastaanottopäässä alkaa olla asenne että minun vika ja minun pelleilyä kun ei s24 p..kaposti pelaa :(

Vastaanottopää kun ei tiedä mitään ja on pimennossa,
        täysin pitch black. Tietämätön.

Eikö ole muuta vaihtoehtoa, toista postia??? On vähän vaikeaa varmasti kun ihmiset eivät ole meedioita.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tunnu toimivan. Eilen laitoin pitkähkön postin ja tänään aamulla, vastaanottopäässä alkaa olla asenne että minun vika ja minun pelleilyä kun ei s24 p..kaposti pelaa :(

Syyttäkää Suomi24:ää. Sen takia kaikki kusee.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaanottopää kun ei tiedä mitään ja on pimennossa,
        täysin pitch black. Tietämätön.

Eikö ole muuta vaihtoehtoa, toista postia??? On vähän vaikeaa varmasti kun ihmiset eivät ole meedioita.

Tein jo yhden mutta se ilmeisesti kryptasi sitten vierstin niin salaiseksi että vastaanottopää ei saa sitä auki. ei viittis kovin montaa postia alkaa tekemään kun niiden seuraaminen sitten käy hankalaksi jos sinne tänne tupsahteleekin sitten vastauksia. Taidan vielä vähn aikaa katsoa jos se vaikka tuo s24 alkaisi skulaamaan, se olisi kuitenkin helpointa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tein jo yhden mutta se ilmeisesti kryptasi sitten vierstin niin salaiseksi että vastaanottopää ei saa sitä auki. ei viittis kovin montaa postia alkaa tekemään kun niiden seuraaminen sitten käy hankalaksi jos sinne tänne tupsahteleekin sitten vastauksia. Taidan vielä vähn aikaa katsoa jos se vaikka tuo s24 alkaisi skulaamaan, se olisi kuitenkin helpointa.

Gmailissa ei ole mitään ongelmaa ja yhteen osoitteeseen ei "tupsahtele" kuin tietyt postit.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tai yksinkertaisesti käyttää JO olemassa olevia postejaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän tässä yritetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jaa... Se on ihmisistä kiinni. Mitäpä minä tähän puuttumaan. Nykyaikana on myös puhelinnumero.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitähän tässä yritetään.

Ok...ok.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1340
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1107
    3. 64
      897
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      891
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      434
      797
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      659
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      625
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      82
      604
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      592
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      459
      588
    Aihe