Onko teillä s24 sähköposti käytössä? ei oikein näytä pelaavan, ilmoittelee nyt pari päivää sitten lähetetyistä viesteistä ettei voi toimittaa.
Vastaukset 21
- Anonyymi
Suomi24 lähetetyistä s-viesteistä tulee englanninkielistä sekasotkusiksakkia vastaanottajalle, joissa mukana epämääräisiä linkkejä. Ei toimi. s24 sähköposti on täysin kelvoton. Vastaanottaja ei saa lähetettyjä posteja.
- Anonyymi
Suosittelen muita varmempia palveluntarjoajia.
Otin testimielessä käyttöön ja kyllä mulla ainakin toimii. Laitoin itselleni viestin...🤔
- Anonyymi
Joo tämä on hyvä tietää, täällä on muutama, joilla se kuitenkin toimii.
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä on hyvä tietää, täällä on muutama, joilla se kuitenkin toimii.
Juu. Nyt on postit ja kaikki.
Rapulakin...😳
Kyllä mulla näkyy toimivan ihan hyvin.
- Anonyymi
Antaa olla vaan. Jos ei toimi niin sitten ei
- Anonyymi
Juu, ei se toimi. Voiko olla niin, että vastaanottava posti on liian täynnä. Ei mitään eloa.
- Anonyymi
Ei näköjään siitäkään ole kysymys. 15 Gt käytössä.
- Anonyymi
Toimii se ihan äskenkin.
- Anonyymi
Outoa. En luottais nyt s24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa. En luottais nyt s24.
Viestit liikkuvat päivien viiveillä.
Ei tunnu toimivan. Eilen laitoin pitkähkön postin ja tänään aamulla, vastaanottopäässä alkaa olla asenne että minun vika ja minun pelleilyä kun ei s24 p..kaposti pelaa :(
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tunnu toimivan. Eilen laitoin pitkähkön postin ja tänään aamulla, vastaanottopäässä alkaa olla asenne että minun vika ja minun pelleilyä kun ei s24 p..kaposti pelaa :(
Vastaanottopää kun ei tiedä mitään ja on pimennossa,
täysin pitch black. Tietämätön.
Eikö ole muuta vaihtoehtoa, toista postia??? On vähän vaikeaa varmasti kun ihmiset eivät ole meedioita. - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Syyttäkää Suomi24:ää. Sen takia kaikki kusee.
Anonyymi kirjoitti:
Vastaanottopää kun ei tiedä mitään ja on pimennossa,
täysin pitch black. Tietämätön.
Eikö ole muuta vaihtoehtoa, toista postia??? On vähän vaikeaa varmasti kun ihmiset eivät ole meedioita.Tein jo yhden mutta se ilmeisesti kryptasi sitten vierstin niin salaiseksi että vastaanottopää ei saa sitä auki. ei viittis kovin montaa postia alkaa tekemään kun niiden seuraaminen sitten käy hankalaksi jos sinne tänne tupsahteleekin sitten vastauksia. Taidan vielä vähn aikaa katsoa jos se vaikka tuo s24 alkaisi skulaamaan, se olisi kuitenkin helpointa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tein jo yhden mutta se ilmeisesti kryptasi sitten vierstin niin salaiseksi että vastaanottopää ei saa sitä auki. ei viittis kovin montaa postia alkaa tekemään kun niiden seuraaminen sitten käy hankalaksi jos sinne tänne tupsahteleekin sitten vastauksia. Taidan vielä vähn aikaa katsoa jos se vaikka tuo s24 alkaisi skulaamaan, se olisi kuitenkin helpointa.
Gmailissa ei ole mitään ongelmaa ja yhteen osoitteeseen ei "tupsahtele" kuin tietyt postit.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tein jo yhden mutta se ilmeisesti kryptasi sitten vierstin niin salaiseksi että vastaanottopää ei saa sitä auki. ei viittis kovin montaa postia alkaa tekemään kun niiden seuraaminen sitten käy hankalaksi jos sinne tänne tupsahteleekin sitten vastauksia. Taidan vielä vähn aikaa katsoa jos se vaikka tuo s24 alkaisi skulaamaan, se olisi kuitenkin helpointa.
Tai yksinkertaisesti käyttää JO olemassa olevia postejaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tässä yritetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jaa... Se on ihmisistä kiinni. Mitäpä minä tähän puuttumaan. Nykyaikana on myös puhelinnumero.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sitähän tässä yritetään.
Ok...ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3041340Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301107- 64897
- 72891
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html434797- 47659
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73625Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M82604- 38592
Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl459588