Odotan valoo

Anonyymi

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Jos minä voittaisin eurojackpotin päävoiton voisin ottaa sinut ja perheesi etelään mukaan.
        Me ukot hävittäisiin heti eka iltana ja sinun loma menisi meitä etsiessä:)
        Opettaisin sun ukolle kaikki pahat tavat ja nopeesti.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä voittaisin eurojackpotin päävoiton voisin ottaa sinut ja perheesi etelään mukaan.
        Me ukot hävittäisiin heti eka iltana ja sinun loma menisi meitä etsiessä:)
        Opettaisin sun ukolle kaikki pahat tavat ja nopeesti.

        AsianVierestä

        Enhän mä usklataisi semmoseen reissuun lähteäkään, joutus vielä palaamaan kotiin ilman miestä. Tai mieron tiellä oppis tosiaan liian pahoille tavoille. :/

        Mutta en minä lomaani teidän etsimiseen käyttäs. Olishan siellä mielenkiintosempaakin tekemistä, kun juosta ukkojen perässä. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. :)

        Eikä tarttisi edes päävoittoa saada, saisi sen verran että ei töihin tarvis aamuisin lähteä. Et normi kulut saisi kuitattua useampia vuosia, vaikke mitään luxusta saisikaan. En minäkään töihin siksi mee, että en parempaa tekemistä keksisi, vaan jotta kevennän miehen taloudellista taakkaa omalla palkallani ja panoksellani. :)

        Selvennykseksi, jos joku ei osannut ajatella tätä näin.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Enhän mä usklataisi semmoseen reissuun lähteäkään, joutus vielä palaamaan kotiin ilman miestä. Tai mieron tiellä oppis tosiaan liian pahoille tavoille. :/

        Mutta en minä lomaani teidän etsimiseen käyttäs. Olishan siellä mielenkiintosempaakin tekemistä, kun juosta ukkojen perässä. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. :)

        Eikä tarttisi edes päävoittoa saada, saisi sen verran että ei töihin tarvis aamuisin lähteä. Et normi kulut saisi kuitattua useampia vuosia, vaikke mitään luxusta saisikaan. En minäkään töihin siksi mee, että en parempaa tekemistä keksisi, vaan jotta kevennän miehen taloudellista taakkaa omalla palkallani ja panoksellani. :)

        Selvennykseksi, jos joku ei osannut ajatella tätä näin.

        Kyllähän työ on elannon ansaintaa, harvoin harrastus.
        Kyllä minä sen miehen sitten kotiin toisin, ei kannata huolestua jos vähän olisi turvoksissa ja katse hakeva ja etäinen:)
        No ei, me ollaan kilttejä poikia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän työ on elannon ansaintaa, harvoin harrastus.
        Kyllä minä sen miehen sitten kotiin toisin, ei kannata huolestua jos vähän olisi turvoksissa ja katse hakeva ja etäinen:)
        No ei, me ollaan kilttejä poikia.

        AsianVierestä

        Joo, harrastuksena en tosiaan menisi töihin koskaan. Vaikka ei siitä haitaa ole, jos työnteko ja työ mitä tekee on mukavaa. Ja siitä jopa hetkittäin tulee hyvälle mielelle. Mutta kun eläkeikä koittaa, aivan varmasti en päivääkään tee extraa. Saa nuoremmat mun paikkani, nehän sitä sitten tarviikin jo kipeemmin oman elämänsä ylläpitämiseen. :)

        Eläkeiässä on jo varmasti kaikkea mitä haluta saattaa.

        Mjaaaaa...en ehkä huolestuisi, onhan se aikuinen mies joka osaa itse ajatella ja huolta itsestään pitää. Mä en halua äidiksi ruveta, mutta alkoholistiksi ei parane ruveta, sitten kyllä tää nainen kaikkoaa ja nopeesti. :)


      • Kuinka pitkä se rillumareiputki olisi? Nimittäin se määrittää enemmän, kun yksi tolkun päivä ja puhdas paita. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kuinka pitkä se rillumareiputki olisi? Nimittäin se määrittää enemmän, kun yksi tolkun päivä ja puhdas paita. :D

        Ei sillä olis hätää, sä rakastat miestäsi. Vaikka se olisi miten kierteellä ja ruttuinen sinä suoristaisit ja silittäisit sen kuin valkoisen kauluspaidan. Kelpaisi taas vaikka sunnuntaikirkkoon:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä olis hätää, sä rakastat miestäsi. Vaikka se olisi miten kierteellä ja ruttuinen sinä suoristaisit ja silittäisit sen kuin valkoisen kauluspaidan. Kelpaisi taas vaikka sunnuntaikirkkoon:)

        AsianVierestä

        Nojoo, niin rakastan. En mä siitä ihan helpolla luovu. Vaikka se joskus onkin minusta ihan pässi ja vittumaisen vaikee. Mutta se on mun oma vittumaisen vaikee ja pässinpää. :)

        Mä tarvin semmosen joka ei oo liian pyöriteltävissä. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nojoo, niin rakastan. En mä siitä ihan helpolla luovu. Vaikka se joskus onkin minusta ihan pässi ja vittumaisen vaikee. Mutta se on mun oma vittumaisen vaikee ja pässinpää. :)

        Mä tarvin semmosen joka ei oo liian pyöriteltävissä. :D

        Kuka rakastuu helppoon?
        Itse rakastuin naiseen joka piti minua täysin turn off tyyppinä. Ehkä hän oli oikeassa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka rakastuu helppoon?
        Itse rakastuin naiseen joka piti minua täysin turn off tyyppinä. Ehkä hän oli oikeassa:)

        AsianVierestä

        On joskus niinkin käynyt. :)

        Mä taidan pitää miehessä semmosesta itsenäisyydestä, että pärjää ilman muakin. Kykenee tekemään itsenäisiä päätöksiä, toimimaan itsenäisesti ja kumminkin osaa myös näyttää tunteitaan.

        Semmonen mies, jolle pitäs olla äidin korvike ei vaan nappaa. Tai jolle kaikki käy, eikä uskalla omia mielipietitä sanoa ääneen. Jees jees vaikka olis ihan eri mieltä. Minusta miehen tarvii kunnioittaa itseäänkin. Ei vain naistaan. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On joskus niinkin käynyt. :)

        Mä taidan pitää miehessä semmosesta itsenäisyydestä, että pärjää ilman muakin. Kykenee tekemään itsenäisiä päätöksiä, toimimaan itsenäisesti ja kumminkin osaa myös näyttää tunteitaan.

        Semmonen mies, jolle pitäs olla äidin korvike ei vaan nappaa. Tai jolle kaikki käy, eikä uskalla omia mielipietitä sanoa ääneen. Jees jees vaikka olis ihan eri mieltä. Minusta miehen tarvii kunnioittaa itseäänkin. Ei vain naistaan. :)

        Jollain tavalla sitä tahtoo olla uniikki miehelleen, mutta ei kumminkaan ihan korvaamaton kaikessa, niin ettei ilman mua mitenkään pärjää.

        Kiva tietää, että toinen pärjää. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        On joskus niinkin käynyt. :)

        Mä taidan pitää miehessä semmosesta itsenäisyydestä, että pärjää ilman muakin. Kykenee tekemään itsenäisiä päätöksiä, toimimaan itsenäisesti ja kumminkin osaa myös näyttää tunteitaan.

        Semmonen mies, jolle pitäs olla äidin korvike ei vaan nappaa. Tai jolle kaikki käy, eikä uskalla omia mielipietitä sanoa ääneen. Jees jees vaikka olis ihan eri mieltä. Minusta miehen tarvii kunnioittaa itseäänkin. Ei vain naistaan. :)

        No hyvä että ajattelet noin.
        Miehellä on vain itsensä, naiset ehkä vaihtuvat mutta sitä naamaa vessan peilistä ei pääse pakoon.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että ajattelet noin.
        Miehellä on vain itsensä, naiset ehkä vaihtuvat mutta sitä naamaa vessan peilistä ei pääse pakoon.

        AsianVierestä

        Nii, rakkaus on kumminkin mielentila. Eikä kukaan ole kenenkään omaisuutta, vaikka omaksi voi toisen rakastaakin. Mut sen tarvii olla vapaaehtoista, ei mikään riippuvuussuhde, jota ilman kuolee. Sattua voi ja sattuukin, jos rakkaus ryvetetään ruvelle...mutta naisellakin on kumminkin itsensä ja omakin elämänsä.

        Oli ennen miestä ja on vielä miehen jälkeenkin. Vaikkakin sitä miestä loppuelämänsä kaipaisikin...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Nii, rakkaus on kumminkin mielentila. Eikä kukaan ole kenenkään omaisuutta, vaikka omaksi voi toisen rakastaakin. Mut sen tarvii olla vapaaehtoista, ei mikään riippuvuussuhde, jota ilman kuolee. Sattua voi ja sattuukin, jos rakkaus ryvetetään ruvelle...mutta naisellakin on kumminkin itsensä ja omakin elämänsä.

        Oli ennen miestä ja on vielä miehen jälkeenkin. Vaikkakin sitä miestä loppuelämänsä kaipaisikin...

        Ja jotenkin sitä on itsekin hirmu itsenäinen ja omaehtoinen ihminen. Joka haluaa toimia ihan omalla tavallaan, ilman että joku sanelee mulle kuinka mun pitäis olla ja elää. Niin sitä sitten ajattelee, että suo toisellekin sen saman vapauden, jota itsekin arvostaa ja kaipaa.

        Että en ala miehelle laatimaan mitään ohjekirjaa tai kertomaan, kuinka hänen tulee ajatella ja toimia. Mä luotan, että osaa ilamn mun neuvojakin elää niin ettei kummankaan tarvitse kärsiä turhaan älyttömistä tempauksista. Koska niin minäkin elän, otan huomioon toisen mutten elä toisen ehdoilla...

        Nyt iltapuuhiin. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nii, rakkaus on kumminkin mielentila. Eikä kukaan ole kenenkään omaisuutta, vaikka omaksi voi toisen rakastaakin. Mut sen tarvii olla vapaaehtoista, ei mikään riippuvuussuhde, jota ilman kuolee. Sattua voi ja sattuukin, jos rakkaus ryvetetään ruvelle...mutta naisellakin on kumminkin itsensä ja omakin elämänsä.

        Oli ennen miestä ja on vielä miehen jälkeenkin. Vaikkakin sitä miestä loppuelämänsä kaipaisikin...

        Eli et ole luonteeltasi mikään "Hachiko", olet selviytyjä.
        No, miehenä toivoisin naisen löytävän hyvän uuden kumppanin nopeasti jos itsestäni aika jättäisi. Ei kannata jäädä laiturille odottelemaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole luonteeltasi mikään "Hachiko", olet selviytyjä.
        No, miehenä toivoisin naisen löytävän hyvän uuden kumppanin nopeasti jos itsestäni aika jättäisi. Ei kannata jäädä laiturille odottelemaan.

        AsianVierestä

        Niin minäkin toivon, että jos suinkin kaipaa uutta rakkautta ja ihmistä, sen löytäisi. Olen elossa tai kuollut.

        Einmua sureta se, että joku muu saa rakkautta, joka osaltani loppuu...ainoa juttu mitä vähän murehdinkin, kun maailma on mikä on. Että kunpa sitten se uusi rakkaus olisi lapsiamme kohtaan reilu ja tolkullinen.

        Ettei mitään lastenvihaajaa rinnalleen poimi, joka sabotoisi lasten elämää tai asemaa isän elämässä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin minäkin toivon, että jos suinkin kaipaa uutta rakkautta ja ihmistä, sen löytäisi. Olen elossa tai kuollut.

        Einmua sureta se, että joku muu saa rakkautta, joka osaltani loppuu...ainoa juttu mitä vähän murehdinkin, kun maailma on mikä on. Että kunpa sitten se uusi rakkaus olisi lapsiamme kohtaan reilu ja tolkullinen.

        Ettei mitään lastenvihaajaa rinnalleen poimi, joka sabotoisi lasten elämää tai asemaa isän elämässä.

        Mun pitäs muuten nousta kuolleista kurittamaan sitä akkaa.😰


    • Apulannalla oli kyllä joitain tajuttoman hyviä kappaleita, ennen kuin Tonista tuli Jorma Uotinen.

      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä oikeastaan kuuntelen yksin omaan "synkkää" musiikkia. Siitä saa hyvät fiilikset :)

        https://www.youtube.com/watch?v=25DDewDU2qU

        Mistäs Hassisen Kone on eksynyt valikoimaasi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs Hassisen Kone on eksynyt valikoimaasi?

        AsianVierestä

        Meillä kuunneltiin hyvin monipuolisesti musiikkia lapsuuden kodissa. Aina soi jotain taustalla. Opin tykkäämään sukupolveani vanhemmastakin musiikista.

        Tää on kanssa aika riipaiseva:
        https://www.youtube.com/watch?v=oaeMEv6bO7Y


      • Anonyymi


      • Partakaveri kirjoitti:

        Meillä kuunneltiin hyvin monipuolisesti musiikkia lapsuuden kodissa. Aina soi jotain taustalla. Opin tykkäämään sukupolveani vanhemmastakin musiikista.

        Tää on kanssa aika riipaiseva:
        https://www.youtube.com/watch?v=oaeMEv6bO7Y

        Mulla meni kans vähän vanhempaan ku oma ikäluokkani. Mutsi oli vanha hippi, isosisko kuunteli suomenkielistä uutta-aaltoa, isobroidi rockabillyä ja muita jenkki- sekä brittijuttuja, toisen isosiskon kans tietty kuunneltiin samoja mut sit svedurokkia.

        Tuli yllättävän monipuolinen kattaus jo kakarana.

        Tähän nykyään vallalla olevaan (tekno ja räppi) en ole halunnut sisälle.


    • Mä lähen putsaamaan pelkettikattilsn ja laitan saunan lämpee...

      https://youtu.be/r8n9kerAq2E

      Hyvä sit huuhdella musta naama kunnolla. 😁

      • No oikeastaan ei sitä paljoo tartte kesällä sutia. 😀

        Taitaa riittää kun polttimen putsaan ja vähän palotilaa hankaan. 😊👌

        Oon jo tänään tuusannut tarpeeks. Pesin koneellisen pyykkiä, koneellisen tiskiä, kävin kaupassa ja lisää pellettiä. Ehkä tsillaan loppuillan. 😎


      • Disse kirjoitti:

        No oikeastaan ei sitä paljoo tartte kesällä sutia. 😀

        Taitaa riittää kun polttimen putsaan ja vähän palotilaa hankaan. 😊👌

        Oon jo tänään tuusannut tarpeeks. Pesin koneellisen pyykkiä, koneellisen tiskiä, kävin kaupassa ja lisää pellettiä. Ehkä tsillaan loppuillan. 😎

        Linkki jäi...

        https://youtu.be/bsw_GCpZi9w

        Vähän yliylpeet sanat, mutta silti hyvä biisi. 😎


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Linkki jäi...

        https://youtu.be/bsw_GCpZi9w

        Vähän yliylpeet sanat, mutta silti hyvä biisi. 😎

        Joo, ehkä pikkuisen itserakasta meininkiä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ehkä pikkuisen itserakasta meininkiä:)

        AsianVierestä

        No klubeille en vielä lähde ja ei meitä muita ole, mutta kyllä tää mulle kelpaa. 😀👌

        Itsepähän tään oon itselleni tehnyt.... kerrankin. 😊💪

        Lapset voi hyvin ja muista en ole ottanut vastuuta. Nyt on mun vuoro taas. 😎

        Työt tehty ja loppuillan kuuntelen musaa ja otan välillä häppää.

        https://youtu.be/kUYoefkaw30

        Ps.... ei pidä ottaa biisin sanoja aina kirjaimellisesti. Fiilistä pitää voida nostattaa. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Linkki jäi...

        https://youtu.be/bsw_GCpZi9w

        Vähän yliylpeet sanat, mutta silti hyvä biisi. 😎

        Räppi voi koskaan olla hyvää!


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Räppi voi koskaan olla hyvää!

        No kun oppii kaikkiruokaiseks on helpompaa. 😀👍

        https://youtu.be/Adgx9wt63NY

        Kato! Katto perhana palaa! 😎


      • Disse kirjoitti:

        No kun oppii kaikkiruokaiseks on helpompaa. 😀👍

        https://youtu.be/Adgx9wt63NY

        Kato! Katto perhana palaa! 😎

        Ihan kaikkiruokainen en ole, monipuolinen silti.
        Maailmassa on älytön määrä hyvää musiikkia, enkä ymmärrä miks kuuntelisin kakkaa kun on vaihtoehtojakin.



      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ihan kaikkiruokainen en ole, monipuolinen silti.
        Maailmassa on älytön määrä hyvää musiikkia, enkä ymmärrä miks kuuntelisin kakkaa kun on vaihtoehtojakin.

        No ei sitä tiedä mistä löytää mitäkin? Ei munkaan tartte kaikkee vetää, mutta kokeilen mielellään...

        Fiiliksen mukaan löytyy kaikkee...

        Eräs tyttönen palstaala pitää tästä, niinkuin mäkin. Ja on muuten hyvä musavideokin. 😎

        https://youtu.be/j3ojpE1BkEQ

        Lihikselle kesämusaakkia! 😀👍



    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, tämä on yksi Apulannan parhaista biiseistä. Meistä jokainen on polku jonnekin, mutta viisaus on siinä että ymmärtää ketä seurata pitkään milloin kääntyy pois...seuraillaan.

        AsianVierestä



    • Apulanta on kyllä aikamoista sontaa.

      • Anonyymi

        Äläs nyt, molemmat ihan hyviä ja tuottaneet iltoja, muistoja, tunteita joita nyt on mukava mielessään kelata.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt, molemmat ihan hyviä ja tuottaneet iltoja, muistoja, tunteita joita nyt on mukava mielessään kelata.

        AsianVierestä

        Toi oli sanaleikki.


    • Anonyymi

      Joko olisi hyvä aika lähteä baariin?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe