Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jännä kanahaukka tappoi poikaset

Anonyymi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin ne jännät toimii naistenkin kanssa eikää naiset ehdi tajuamaan kun henki on pois.

    • Syöhän ihmisetkin eläinten poikasia.

    • muita eläinlajejahan ei ohjaile mikään "jännyys" tahi muu inhimillisyys, vaan silkat elossapysymisvaistot.

      valitettava tapaus toki, mut jos ei kyseessä olisi ollut kameralla seurattava pesä, niin ei kukaan tietäisi tosta mitään, eikä ketään kiinnostaisi..
      ja sikäli surkuhupaisaa, kuten partakaverikin tuossa totesi, että ihmisetkin syövät muiden eläinten poikasia (mut ilmeisesti sitä muoviin pakattua, valmiiksi suikaloitua eläimen poikasta ei koske samat inhimillistämisen ja surkuttelun lait, kuin joitain nettikamerassa nähtyjä söpöjä untuvapalleroita..)
      samoin kui sekin on surkuhupaisaa, et teiden varsilla pötköttää kuolleena jos minkäkin lajista poikasta ja aikuista, eikä niitäkään olla erikseen surkuttelemassa eikä uutisoimassa, vaikka varmasti kyseessä on turhemmat kuolemat mitä tässä kanahaukka vs. kalasääksi tapauksessa.

      samaisesta linkistä löytyi sit vielä tämä:
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2284f7e5-49a0-4949-912d-bc56d1eace5c

      voisiko nyt mitenkään aikuiset ihmislajin edustajat takoa jälkikasvulleen päähän, et mitään elollista EI saa rääkätä!

    • Anonyymi

      Niin kanahaukka ja yleensä petolinnut ovat jänniä, totta. Suuria ja voimakkaita.

      Jotkut luokittelevat eläimet myös pahoiksi ja hyviksi eläimiksi.

      • Anonyymi

        Petolintuja ne sääksetkin ovat, eli aloittajan mielestä ”jänniä”.


      • Anonyymi

        Niin kaloja syövät.

        Luulen että joku haukka ei ajattele linnunpoikasia syödessään että: olen paha, ilkeyksissäni syön tuon poikaset :)

        Olisi paha jos tekisi niin tahallisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaloja syövät.

        Luulen että joku haukka ei ajattele linnunpoikasia syödessään että: olen paha, ilkeyksissäni syön tuon poikaset :)

        Olisi paha jos tekisi niin tahallisesti :)

        Pahuus tehdäänkin yleensä ajattelematta. Sikäli se tulee luonnostaan, jos ns. sivistys ei ole pidättelemässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahuus tehdäänkin yleensä ajattelematta. Sikäli se tulee luonnostaan, jos ns. sivistys ei ole pidättelemässä.

        muu eläinkunta ei tunne pahuuden käsitettä,

        ja hirveen moni ihmiseläinten pahuus on tehty "hyvissä aikeissa"..
        eikä nyt välttämättä edes varsinaisesti pahuus, on vaan kuviteltu et joku tai jokin tarvitsee (toisen) ihmisen sekaantumista ja "apua", ja saatu siten asiat huonommalle tolalle kui mitä ne olivatkaan.

        et sikäli se sivistyskään ei ole aina vain hyvästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe