Indieleffa

Itse kun olen yhdeltä koulutukseltani media-assistentti (suuntana kuvaus ja leikkaus), diggaan halvalla tehdyistä leffoista. Ne vaatii ryhmähenkeä ja sisukkuutta, ja rahaa ei ole.
Tässä yks hyvä: https://m.youtube.com/watch?v=o7_sn3rnNm0

Tässä muuten näin ekan kerran Arttu Viskarin. Tosin hänen ensiesiintyminen leffassa oli näiden edelisessä, Graffiti meissä.

Kun leffa on tehty halvalla, niin tiettyä kökköilyä on, mut minä ainakin annan anteeksi.
578
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Usein amatöörit tekevät sen virheen etteivät ymmärrä että elokuva on visuaalinen media vaan käyttävät aivan liikaa dialogia ikäänkuin vääntääkseen rautalangasta, vaikka tarina olisi tarkoitus näyttää eikä selittää.

Äänestä
  • Aloittaja

Musta nää on silti onnistunut aika hyvin.

Äänestä

• Aloittaja

Pitänee katsoa, vaikken haluakaan ohjaajaksi. Mä olen kuvaaja ja laikkaaja. Ohjaajan tarvitsen aina.

Tuotannoissa jokaisella on oma tehtävänsä

Kaks hyvää ohjaajaa mulla on ollutkin. Ihan erilaisia, ja yhteistyö sujui meillä hyvin.

Äänestä

Aloittaja

Mussa on piirteitä kaikista noista päänäyttelijöista, mut eniten kai muistutan Jakea. En tosin ulkonäöltä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pitkätukka-68 kirjoitti:

Itse kun olen yhdeltä koulutukseltani media-assistentti (suuntana kuvaus ja leikkaus), diggaan halvalla tehdyistä leffoista. Ne vaatii ryhmähenkeä ja sisukkuutta, ja rahaa ei ole.
Tässä yks hyvä: https://m.youtube.com/watch?v=o7_sn3rnNm0

Tässä muuten näin ekan kerran Arttu Viskarin. Tosin hänen ensiesiintyminen leffassa oli näiden edelisessä, Graffiti meissä.

Kun leffa on tehty halvalla, niin tiettyä kökköilyä on, mut minä ainakin annan anteeksi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu