Parta kasvaa vaan

Hehee, alkaa olemaan aika hillitön tämä minun kasvustoni. Tavoitteena on saada joulupukki kalpenemaan 🎅

102

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaako Gibbons jäädä toiseksi?

      Itse kasvatan vain hiuksia, parran höylään aina pois.Mun mielestäni parta ei sovi saparoiden kanssa.

      • Ei vielä sentään.

        Minä haaveilin pitkästä parrasta ja hiuksista. Valitettavasti sitä mukaan kun parta vahvistui, hiukset vastaavasti tippuivat. Olisin halunnut kunnon Jeesus lookin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei vielä sentään.

        Minä haaveilin pitkästä parrasta ja hiuksista. Valitettavasti sitä mukaan kun parta vahvistui, hiukset vastaavasti tippuivat. Olisin halunnut kunnon Jeesus lookin.

        Kun ikää tulee, parrankasvu voimistuu.
        Onneks ei sentään vielä ole hiusraja siirtynyt mihkään.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kun ikää tulee, parrankasvu voimistuu.
        Onneks ei sentään vielä ole hiusraja siirtynyt mihkään.

        Minä aloin kaljuuntumaan jo ylä-asteella 😬. Tosin nyt vasta tilanne on mennyt pahaksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä aloin kaljuuntumaan jo ylä-asteella 😬. Tosin nyt vasta tilanne on mennyt pahaksi.

        Onko se sit paha?
        Jos minä kaljuuntuisin, varman leikkaisin kans kaikki päälaelta pois.
        Ja jollei tukka päälaella kasvais, niin ehkä minäkin kasvattaisin parran. Mut kun letit kasvaa, niin pidän naaman kaljuna.


    • Anonyymi

      Mt-potilailla on usein pitkä parta kun masennukseltaan ei voimat riitä itsensä siistinä pitämiseen.

      • Käsittääkseni tuo partakaveri ajaa säännöllisesti päälakensa.


      • Parta vaatii aikaa ja työtä, jos meinaa siistinä pitää. En ole koskaan ollut mikään peilailija, mutta parran myötä on ollut pakko opetella.

        Jos haluaisin päästä mahdollisimman helpolla, niin sheivaisin.


    • Anonyymi

      Ei ole krapulaa aamulla, mukavampi herätä, en edes muista milloin viimeksi olen ollut näin kauan ilman tippaakaan alkoholia... on luultavasti vuosia. On ollut aika paljon tekemistä.

      Yleinen hyvänyön toivotus joka sopii kaikille tytöille:

      "Yritä nukkua hyvin rakas kaunotar, where ever you are.

      Unohda kaikki turha stressi ja ajatuksetkin voit unohtaa unen ajaksi. Antaudu pehmoisten unien kauniiseen maailmaan.

      Matkusta tuohon unelmien maailmaan pilven päällä joka tuntuu aivan nukkumisalustalle jota myös sängyksi kutsutaan. "

    • Anonyymi
      • Nyt on oikea asenne 🤘


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Nyt on oikea asenne 🤘

        Jos herää liian aikaisin, se kertoo masennuksesta.
        Ihminen tarvitsee pitkät yöunet.

        Narumyyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos herää liian aikaisin, se kertoo masennuksesta.
        Ihminen tarvitsee pitkät yöunet.

        Narumyyjä

        Kiitos huolenpidosta. Menen aikaisin nukkumaan, joten saan tarpeeksi unta. Minulla on liukuva työaika. Herään siis aikaisin, jotta saan nauttia valosta mahdollisimman paljon. Sinäänsä hassua, että tehdessäni vuorotyötä kkuvittelin olevani yöihminen.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta. Menen aikaisin nukkumaan, joten saan tarpeeksi unta. Minulla on liukuva työaika. Herään siis aikaisin, jotta saan nauttia valosta mahdollisimman paljon. Sinäänsä hassua, että tehdessäni vuorotyötä kkuvittelin olevani yöihminen.

        Monet kuvittelevat kaikenlaista, se sinulle anteeksi annettakoon.
        Jotkut jopa luulevat saavansa naisystävän, vaikka eivät tee asialle mitään.

        Narumyyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos herää liian aikaisin, se kertoo masennuksesta.
        Ihminen tarvitsee pitkät yöunet.

        Narumyyjä

        Tuollaista en oo kuullutkaan. Silloin kun en dokaa, herään aina n. klo 5.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuollaista en oo kuullutkaan. Silloin kun en dokaa, herään aina n. klo 5.

        Näin se on, masentunut herää klo 3 pohtimaan murheitaan.
        Sitten väsyneenä töihin. Työ ei maistu, jne.

        Narumyyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet kuvittelevat kaikenlaista, se sinulle anteeksi annettakoon.
        Jotkut jopa luulevat saavansa naisystävän, vaikka eivät tee asialle mitään.

        Narumyyjä

        Entä jos ei luule?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on, masentunut herää klo 3 pohtimaan murheitaan.
        Sitten väsyneenä töihin. Työ ei maistu, jne.

        Narumyyjä

        Mun elämäni onnellisinta aikaa oli, kun heräsin viideltä (ilman kelloa) eikä ollut mitään kiirettä duuniin kun sinne piti lähteä ajamaan vasta puol seitsämältä.
        Aamukahvi, aamurööki, koiran lenkitys. Minä diggaan aamuista. Sellainen hiljainen kiireetömyys, kun muut talossa (elukoita lukuunottamatta) vielä nukkuvat.

        Ei se kyllä masennusta ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on, masentunut herää klo 3 pohtimaan murheitaan.
        Sitten väsyneenä töihin. Työ ei maistu, jne.

        Narumyyjä

        Pois se minusta. Jätän murheiden pohtimiset muiden tehtäväksi.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun elämäni onnellisinta aikaa oli, kun heräsin viideltä (ilman kelloa) eikä ollut mitään kiirettä duuniin kun sinne piti lähteä ajamaan vasta puol seitsämältä.
        Aamukahvi, aamurööki, koiran lenkitys. Minä diggaan aamuista. Sellainen hiljainen kiireetömyys, kun muut talossa (elukoita lukuunottamatta) vielä nukkuvat.

        Ei se kyllä masennusta ollut.

        Ei tuo olekkaan. Jos nukut esim 23-03 se on. Päivällä pari tuntia.
        Tuollainen lahottaa pään. Moni sortuu pulloon väsymyksen alla. Luulen.

        Narumyyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo olekkaan. Jos nukut esim 23-03 se on. Päivällä pari tuntia.
        Tuollainen lahottaa pään. Moni sortuu pulloon väsymyksen alla. Luulen.

        Narumyyjä

        Tänä yönä kun heräsin, en heti jaksanut avata silmiä. Mietin et onkohan joku jäänyt taas mun luo yöksi.
        Lopulta kun avasin silmät, tajusin etten ole edes kotona, vaan naapurin rouvan luona.

        Hipsin siitä sit vähitellen himaan, mut kalsareita en löytänyt.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tänä yönä kun heräsin, en heti jaksanut avata silmiä. Mietin et onkohan joku jäänyt taas mun luo yöksi.
        Lopulta kun avasin silmät, tajusin etten ole edes kotona, vaan naapurin rouvan luona.

        Hipsin siitä sit vähitellen himaan, mut kalsareita en löytänyt.

        saitko naapurin naimisissa olevalta rouvalta pimpsaa?


      • Kyseessä on leskirouva.
        Ei se pimppiä antanut (en kyllä pyytänytkään), mut puolet kledjuista katos saunareissulla.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun elämäni onnellisinta aikaa oli, kun heräsin viideltä (ilman kelloa) eikä ollut mitään kiirettä duuniin kun sinne piti lähteä ajamaan vasta puol seitsämältä.
        Aamukahvi, aamurööki, koiran lenkitys. Minä diggaan aamuista. Sellainen hiljainen kiireetömyys, kun muut talossa (elukoita lukuunottamatta) vielä nukkuvat.

        Ei se kyllä masennusta ollut.

        Meen kymmenen aikoihin nukkumaan ja herään kuuden maissa..Olen silti iltavirkku.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meen kymmenen aikoihin nukkumaan ja herään kuuden maissa..Olen silti iltavirkku.

        Kuten sanoin, diggaan aamuista. Jotain tällaista: https://m.youtube.com/watch?v=3BWI9vZS-So

        Tai ei nyt ihan tätä, kun tämä on liian surullista. Musta aamut on kauniita.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mun elämäni onnellisinta aikaa oli, kun heräsin viideltä (ilman kelloa) eikä ollut mitään kiirettä duuniin kun sinne piti lähteä ajamaan vasta puol seitsämältä.
        Aamukahvi, aamurööki, koiran lenkitys. Minä diggaan aamuista. Sellainen hiljainen kiireetömyys, kun muut talossa (elukoita lukuunottamatta) vielä nukkuvat.

        Ei se kyllä masennusta ollut.

        Mä tykkään kans kiireettömistä aamuista.. just tuo, että herään aikaisin ja ehdin siinä vielä vaikka mitä jos haluan ennen kuin pitää lähteä töihin. Aamut on rauhallista aikaa, ihmisten kiire herää vasta myöhemmin :)

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään kans kiireettömistä aamuista.. just tuo, että herään aikaisin ja ehdin siinä vielä vaikka mitä jos haluan ennen kuin pitää lähteä töihin. Aamut on rauhallista aikaa, ihmisten kiire herää vasta myöhemmin :)

        xLiner

        Duunissa on sit hektisempää, mut hienoa on et saa rauhassa olla ennenku lähtee sinne kiireeseen.
        (No nykyään olen kyllä työtön. )


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Duunissa on sit hektisempää, mut hienoa on et saa rauhassa olla ennenku lähtee sinne kiireeseen.
        (No nykyään olen kyllä työtön. )

        Ei naisettoman sinkun kannata töitä tehdä kun ei ole mitään tulevaisuuttakaan.

        Narumyyjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisettoman sinkun kannata töitä tehdä kun ei ole mitään tulevaisuuttakaan.

        Narumyyjä

        Menneisyyttähän enemmin on. mut toki tällasella viiskymppisellä on vielä toinen mokoma elettävää.


    • Voit piilottaa joululahjat partaan?

      • Ihan ei vielä onnistu, mutta tavoite on.


    • Muista huolehtia hygieniasta.
      Etenkin suuseksin antamisen jälkeen kantsii parta pestä kunnolla..

      https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-77824

      Vai mistä niitä ulostejäämiä partaan tulee? Käydään vessassa, ei pestä käsiä ja sitten suitaan partaa?
      Toisessa jutussa luki että koiran turkissa on vähemmän bakteereja kuin parrassa..

      • "Mies, pese partasi säännöllisesti"

        Helpompi kun ajaa parran säännöllisesti.


      • Kiitos muistutuksesta. Tuota tulee mietittyä aina yleisessä vessassa käydessä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kiitos muistutuksesta. Tuota tulee mietittyä aina yleisessä vessassa käydessä.

        Jos siellä on paperi loppu, niin voi pyyhkästä pitkään partaan..

        "Tutkijatkin hämmästyivät tuloksestaan, jonka mukaan parrassa on enemmän ja vaarallisempia bakteereja kuin koiran turkissa.
        Sitä paitsi hyvin runsaasti bakteereita oli kaikilla miehillä, kun taas koirissa oli myös niitä, joiden turkissa ei ollut bakteereja erityisen runsaasti."
        Tutkimuksen 18:sta miehestä peräti seitsemällä oli parrassaan sellaista bakteerikasvustoa, että se voisi olla heille jopa vaarallista."

        https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/81da959d-4d69-41ff-a8b4-f7f19d85e643


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kiitos muistutuksesta. Tuota tulee mietittyä aina yleisessä vessassa käydessä.

        Ja jos sieltä leuan alta kuuluu ääniä, niin tarkista ettei ole hiiriä. Se on ne ruoan muruset, jotka niitä houkuttelee..Saattavat jopa pesän tehdä, kun on pöheikkö siinä valmiina. Sama juttu muuten varpusten kanssa!
        Ooppa tarkkana! 👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja jos sieltä leuan alta kuuluu ääniä, niin tarkista ettei ole hiiriä. Se on ne ruoan muruset, jotka niitä houkuttelee..Saattavat jopa pesän tehdä, kun on pöheikkö siinä valmiina. Sama juttu muuten varpusten kanssa!
        Ooppa tarkkana! 👍

        Nyr kun otit puheeksi, niin syöminen on todella vaikeaa tämän vurrukan kanssa. Varsinkin kaikki rasvainen on ihan kamalaa. Jos rasvaa joutuu yhtään parralle, loppupäivän lemuaa eltaantuneelle :/ Saa olla tarkkana.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Nyr kun otit puheeksi, niin syöminen on todella vaikeaa tämän vurrukan kanssa. Varsinkin kaikki rasvainen on ihan kamalaa. Jos rasvaa joutuu yhtään parralle, loppupäivän lemuaa eltaantuneelle :/ Saa olla tarkkana.

        Eikä tuota vois kehitellä jonkinlaisen partasuojan..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Nyr kun otit puheeksi, niin syöminen on todella vaikeaa tämän vurrukan kanssa. Varsinkin kaikki rasvainen on ihan kamalaa. Jos rasvaa joutuu yhtään parralle, loppupäivän lemuaa eltaantuneelle :/ Saa olla tarkkana.

        Onko sulla muuten myös viikset, vai pelkkä leukaparta?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sulla muuten myös viikset, vai pelkkä leukaparta?

        Kokoparta. Pitkät handlebar-viikset ja kaikki.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kokoparta. Pitkät handlebar-viikset ja kaikki.

        On homokahvat ja kaikki...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikä tuota vois kehitellä jonkinlaisen partasuojan..

        Nukkumiseen on jotain viiksisuojaimia, mutta ei ilmeisesti syömiseen. No, harjoitus on tehnyt mestarin ja olen oppinut syömään siististi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On homokahvat ja kaikki...

        Yleensä kampaan ne niin, että sulautuvat muuhun partaan, etteivät ihan homona törrötä :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kokoparta. Pitkät handlebar-viikset ja kaikki.

        Miset kirjoittanut..Parta kasvaa kuhisten?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Nukkumiseen on jotain viiksisuojaimia, mutta ei ilmeisesti syömiseen. No, harjoitus on tehnyt mestarin ja olen oppinut syömään siististi.

        Hehhee.. Voin kuvitella..Suu on töttöröllä kuin torveen puhaltaisit..

        Apua, kissa kiusaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miset kirjoittanut..Parta kasvaa kuhisten?

        Ötyköitä ja muita elukoitako meinaat, vähän kuin laiskiaisilla? Youtubessa oli setä, joka piti parrassaan ankanpoikasta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hehhee.. Voin kuvitella..Suu on töttöröllä kuin torveen puhaltaisit..

        Apua, kissa kiusaa..

        Temppu on siinä että pitää avata suuta tarpeeksi ja kallistaa päätä päätä taaksepäin. Siten saa sujautettua ruokaa suuhun viiksien ali. Myös toisen käden sormilla voi nostaa saman aikaan viiksiä pois tieltä. Juominen onkin sitten hankalampaa. Jotkut käyttävät jopa vanhuksille tarkoitettua nokkamukia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hehhee.. Voin kuvitella..Suu on töttöröllä kuin torveen puhaltaisit..

        Apua, kissa kiusaa..

        Koirat tuntuvat ihmettelevän partaani. Naapurin piski aina haukkuu minua. Kerran selvitin kurkkuani, niin se luuli että minä murisen sille.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Temppu on siinä että pitää avata suuta tarpeeksi ja kallistaa päätä päätä taaksepäin. Siten saa sujautettua ruokaa suuhun viiksien ali. Myös toisen käden sormilla voi nostaa saman aikaan viiksiä pois tieltä. Juominen onkin sitten hankalampaa. Jotkut käyttävät jopa vanhuksille tarkoitettua nokkamukia.

        Mikset vaan soseuta kaikkia sapuskoja ja sitten imaset ne pillillä..?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Koirat tuntuvat ihmettelevän partaani. Naapurin piski aina haukkuu minua. Kerran selvitin kurkkuani, niin se luuli että minä murisen sille.

        He..Ei sentään nosta koipea ja pissi päälle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikset vaan soseuta kaikkia sapuskoja ja sitten imaset ne pillillä..?

        Töihin teen joskus smoothieita, niin saa vaivattomatsti imaistua. Pillejä ei oikein suositella käytettäväksi, kun ne aiheuttavat "tupakkaryppyjä".


      • Wwuwuw kirjoitti:

        He..Ei sentään nosta koipea ja pissi päälle..

        Ne ihmettelee, että onpas siinä likanen koira, kun turkissa on niin paljon pöpöjä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ne ihmettelee, että onpas siinä likanen koira, kun turkissa on niin paljon pöpöjä..

        Koirat ovat oikeasti hyviä terveystutkia. Jos jokin on vialla, ne yleensä osoittavat kohdan. Youtubessa oli juttu koirasta, joka haistoi syövän. Minulla oli tässä vähän aikaa sitten uimahallista muistona silsa. Huomasin sen kun naapurin koira kiinnostui varpaistani.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Töihin teen joskus smoothieita, niin saa vaivattomatsti imaistua. Pillejä ei oikein suositella käytettäväksi, kun ne aiheuttavat "tupakkaryppyjä".

        No tuota..Laittaa sen pillin suupieleen ja imasee sitten ilman että suipistaa suutaan..Huomatko miten ratkaisukeskeinen ihmisoletettu olen..Kyllä vaan..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Koirat ovat oikeasti hyviä terveystutkia. Jos jokin on vialla, ne yleensä osoittavat kohdan. Youtubessa oli juttu koirasta, joka haistoi syövän. Minulla oli tässä vähän aikaa sitten uimahallista muistona silsa. Huomasin sen kun naapurin koira kiinnostui varpaistani.

        Jaa..a.

        Nyt huomaan miksi sua luullaan Pyrtiksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No tuota..Laittaa sen pillin suupieleen ja imasee sitten ilman että suipistaa suutaan..Huomatko miten ratkaisukeskeinen ihmisoletettu olen..Kyllä vaan..

        Yritin, mutta jotenkin ne huulet vaan aina menee tötterölle 😗. Opettelin juomaan samaan tapaan kuin vaivoja hörppyytetään. Kaikkea sitä ihminen keksii tehdäkseen elämästä mahdollsimman vaikeaa...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa..a.

        Nyt huomaan miksi sua luullaan Pyrtiksi.

        Ai siis mitenkä???


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siis mitenkä???

        No on tuossa samaa tyyliä ja sekin, että lukija ei ole ihan varma onko toinen tosissaan vai ei. Eli on..vissiin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No on tuossa samaa tyyliä ja sekin, että lukija ei ole ihan varma onko toinen tosissaan vai ei. Eli on..vissiin.

        Tosissaan minkä suhteen?

        Mutta on meillä kyllä samanlaista tempperamenttiä, vaikka veikkaan meidän olevan aika erilaisia irl.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No on tuossa samaa tyyliä ja sekin, että lukija ei ole ihan varma onko toinen tosissaan vai ei. Eli on..vissiin.

        Minusta on jotenkin hupaisaa, että tällä palstalla ei ole varmaan yhtään joka ei epäilisi minun olevan Pertti 😹. Harmis taitaa olla ainut, joka on julkisesti sanonut että me ollaan eri tyyppejä,


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minusta on jotenkin hupaisaa, että tällä palstalla ei ole varmaan yhtään joka ei epäilisi minun olevan Pertti 😹. Harmis taitaa olla ainut, joka on julkisesti sanonut että me ollaan eri tyyppejä,

        On täällä myös anonyymejä jotka ei pidä sinua perttinä, ainakin minä. Huomaa kirjoituksesta. Myös itseäni on luultu pertiksi useaan otteeseen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minusta on jotenkin hupaisaa, että tällä palstalla ei ole varmaan yhtään joka ei epäilisi minun olevan Pertti 😹. Harmis taitaa olla ainut, joka on julkisesti sanonut että me ollaan eri tyyppejä,

        Kuuluu tavallaan tähän palstaan..

        Mua ei hirveästi ole luultu keneksikään..

        Ko mä oon nii uniikki..😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        On täällä myös anonyymejä jotka ei pidä sinua perttinä, ainakin minä. Huomaa kirjoituksesta. Myös itseäni on luultu pertiksi useaan otteeseen.

        Sanoi Pertti.

        (😄)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuuluu tavallaan tähän palstaan..

        Mua ei hirveästi ole luultu keneksikään..

        Ko mä oon nii uniikki..😌

        Joo, eikä siinä ole mitään pahaa. Aina sitä saa spekuloida, ja hyvähän sitä on näitä miettiä. Mitään ei pidä pureksimatta niellä. Muuten saa aina nenilleen.

        Se on sitten eri juttu, jos tuota aletaan vittuillakseen hokemaan joka aiheessa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Joo, eikä siinä ole mitään pahaa. Aina sitä saa spekuloida, ja hyvähän sitä on näitä miettiä. Mitään ei pidä pureksimatta niellä. Muuten saa aina nenilleen.

        Se on sitten eri juttu, jos tuota aletaan vittuillakseen hokemaan joka aiheessa.

        Eeh..Korkeintaan huumorilla jaksan miettiä, kuten sun partasyöminkejä..😄


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minusta on jotenkin hupaisaa, että tällä palstalla ei ole varmaan yhtään joka ei epäilisi minun olevan Pertti 😹. Harmis taitaa olla ainut, joka on julkisesti sanonut että me ollaan eri tyyppejä,

        Höpö höpö, en kai minäkään sua Perttinä pidä kun olet mun altti. Sehän tarkottaisi, että minä olisin PERTTI, jos Perttinä pitäisin!😳

        Ei kai kukaan itseään epäile?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Höpö höpö, en kai minäkään sua Perttinä pidä kun olet mun altti. Sehän tarkottaisi, että minä olisin PERTTI, jos Perttinä pitäisin!😳

        Ei kai kukaan itseään epäile?

        Paitsi tietysti hämätäkseen.😝


    • Anonyymi

      Unessa tapahtunutta:

      Ulkopuolelta näemme kun joku mies istuu alasti ikkunassa huumepäissään moottorisahan kanssa.

      Poistamassa kerrostaloasunnostaan ikkunoita sahalla, heittelee ikkunankarmeja ja muuta puutavaraa pihalle, kerrostalon asfaltoidulle etupihalle..

      Kerros 1, sisälle näkee: äitinsä aivan rauhassa hääräilee.

      Pikkulapset (3 heitä) ovat pöydän vieressä aamupalalla katsomassa kun alaston mies leikkaa moottorisahalla litran jogurttipurkitkin kahtia,

      Jogurttia lentää pikkulasten päälle ja naamalle, josta sormivat sitä suihinsa.

    • Anonyymi

      Kuinka usein ja miten puhdistat partasi? Tuli vaan tuosta Wuun linkistä mieleen... 🤮

      xL

      • Riippuu vähän miten mielletään. Aamuin-illoin teen rasvapesun perusvoiteella. Shampoolla pesen aina tilanteen mukaan. Aluksi pesin liikaa shampoolla, mutta vauvojenkin shampoo oli liian kuivattava ja sain kaksihaaraisia.

        Paras keino pitää pöpöt loitolla on se, ettei jatkuvasti sui partaa maailmalla.


    • Anonyymi

      Voiko joku avata mitä hyötyä parrasta on?
      Itse pidän kyllä sänkeä kun olen joskus laista ajamaan leukaani, mutta kyllä se 3 - 4 mm sänki alkaa jo häiritä. Tottumuskysymyksiä kai, vähän mitä kaulaliinan käyttäminen. Kaulaliinan voisi tosin korvata pitkällä parralla.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Parta auttaa talvipakkasella, se lämmittää kuin pipo olisi leuassa :)

        Minuakin parta vain kutittaa, samoin kuin jos on hiuksia korvien takana tai päällä se kutittaa inhottavasti.

        Jos on hiuksia korvien päällä se haittaa kuuloa, hiukset korvien päällä kuin kuulosuojaimet.


      • Olen huomannut saaneeni auktoriteettiä. Nykyään ei enää pojitella.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen huomannut saaneeni auktoriteettiä. Nykyään ei enää pojitella.

        Napero! 😋


      • Anonyymi

        Taapero!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Napero! 😋

        Varo vaan, kohta näen taas unia sinusta :p


      • Lyhyt parta kutittaa, kun karvat kääntyvät ihoa kohden. Sitten kun kasvaa siitä yli, tuntuu kuin kasvoja vasten olisi pehmoinen tyyny koko ajan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Varo vaan, kohta näen taas unia sinusta :p

        Huijui 😄


    • Anonyymi

      Parrasta väännätte juttua ja siinä ohessa mietitte kuka minkäkin nikin takana kirjoittaa. Varsinainen ikävä-ja ihmissuhdepalsta.

      • Öööö..niin? Ja sinä sitten jaksat lukea näitä juttuja..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Öööö..niin? Ja sinä sitten jaksat lukea näitä juttuja..

        Jos täältä hakee vertaistukea ikävöinnin ja kaipauksen keskelle niin ei minua kiinnosta pitkät litaniat jonkun palstatrollin parrankasvusta hoito-ohjeineen.
        Ja ööh, en tod. jaksa lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos täältä hakee vertaistukea ikävöinnin ja kaipauksen keskelle niin ei minua kiinnosta pitkät litaniat jonkun palstatrollin parrankasvusta hoito-ohjeineen.
        Ja ööh, en tod. jaksa lukea.

        Sortsa 😭


      • Anonyymi

        Aivan järkky 🤯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan järkky 🤯

        Hehe! Hyvä! 😂


      • Hehe! Hyvä! 😂




      • Anonyymi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan järkympää!!!!


        🤯🤯🤯

        Ei enää enempää!!!

        😂😂😂

        Höpsis.... ei parta pahoille kasva. 🤪


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennemminkin

        Moppimalli

        🤯🤣😂

        No oispa kätevä.... jos röhnäis pöydän, niin yhdessä leuanhuitasussa putsaus pöydän! 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Miten ois tollanen rastamalli? 🤔

        https://images.app.goo.gl/umkmGHD7yxrkKPHr5

        Tarkenis leuka kovemmillakin keleillä. 😬👌

        Puli vai pumi, se koirarotu tulee mieleen. Sitten voi tervehtiä ya maan, rastafaa...😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Puli vai pumi, se koirarotu tulee mieleen. Sitten voi tervehtiä ya maan, rastafaa...😁

        Joo. Toi vois olla nasta oikealla pakkasella kun hengityshöyry kasaantuis siihen. 😬💪


      • Jep. Vähän jotain Kiillon männyntuoksuista eleispesuainetta vaan ja turpa maassa kolais menemään pitkin kämppää. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Toi vois olla nasta oikealla pakkasella kun hengityshöyry kasaantuis siihen. 😬💪

        Kääk. Olis painavakin!🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kääk. Olis painavakin!🤣

        No vois olla joo....

        Huh... vihdoinkin kotona. Pitkä päivä.... ja aamulla uusiks...😳


      • Disse kirjoitti:

        No vois olla joo....

        Huh... vihdoinkin kotona. Pitkä päivä.... ja aamulla uusiks...😳

        Koitahan huilia. Aika hullu juttu olinkyllä se.😬

        Miten on mahdollista edes?😝


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Koitahan huilia. Aika hullu juttu olinkyllä se.😬

        Miten on mahdollista edes?😝

        Olin kun oli..hiton n änkiää väliin.😌


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Olin kun oli..hiton n änkiää väliin.😌

        No ihan kreisi. Välillä mietin, että sattuuko nää vaan aina mulle? 🤣

        No pitää katsoa, että tuleeko edes uni tuostavaan... vähän mietityttää miten tässä keississä käy? Menee jo pari päivää väkisin ylitöille.... eikä ole meistä kiinni homma.

        Mut tää on niin tätä välillä! 😳


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe