Ehkä kamalin suomalainen bändi

Miljoonasade. Sen lisäks, ettei Heikki ole tehnyt yhtään kelvollista tekstiä, hän opettaa tekstittämistä.

75

90

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Tota. Näin tän Lepakossa jollain ilmaiskeikalla "silloin joskus".
        Musta nää soitti tän biisin silloin. Se oli vähän tän ekan levyn julkaisun jälkeen.
        Ihan varma en ole.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tota. Näin tän Lepakossa jollain ilmaiskeikalla "silloin joskus".
        Musta nää soitti tän biisin silloin. Se oli vähän tän ekan levyn julkaisun jälkeen.
        Ihan varma en ole.

        Pitää kuunnella tää toisenkin kerran.
        Isoiten rakastuin kerran pieneen kuopiolaiseen punatukkaiseen tyttöön.
        Onha tästä aikaa 30 vuotta, mut vieläkin ollaan yhteydessä.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tota. Näin tän Lepakossa jollain ilmaiskeikalla "silloin joskus".
        Musta nää soitti tän biisin silloin. Se oli vähän tän ekan levyn julkaisun jälkeen.
        Ihan varma en ole.

        En usko tätä.
        Valitettavasti kuulostat yhdeltä trolleista.Älä huijaa enempää.
        Öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko tätä.
        Valitettavasti kuulostat yhdeltä trolleista.Älä huijaa enempää.
        Öitä.

        Ole uskomatta jos haluat.


      • Anonyymi

        Mua aina häiritsi se tietty kommunistisuus eikä kenellekään lapualaiselle ollut joku ryccäkommunisti mikään "lapsuuden sankari" se oli joku jippo saada soittoaikaa sen aikaisessa kommunistisessa ylessä


    • Anonyymi
      • Ei lisättävää, mut lisäät silti.

        Tota, mulle Sir Elwood on tärkeä yhtye, mut mulle sitä ennen oli vielä tärkeempi Kumma Heppu & Lopunajan voidellut.
        Kuulostaa huumoribändiltä, mut ei se ole.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei lisättävää, mut lisäät silti.

        Tota, mulle Sir Elwood on tärkeä yhtye, mut mulle sitä ennen oli vielä tärkeempi Kumma Heppu & Lopunajan voidellut.
        Kuulostaa huumoribändiltä, mut ei se ole.

        Hehe, surkea musamaku. Sir elvuudi ja kumma hepou. Voi vittu.

        Narumyyjä


    • Anonyymi

      Miljoonasade on sentään ihan top 10 joukossa. Lelukaupan häät on ihan loistava levy. Ehkä liiankin loistava kuten monella käy että yhden täysosuman jälkeisestä voitonhuumasta ei enää nousta!

      • Yhtään täysosumaa tuolla bändillä ei ole ollut. Ehkä kelvollisin on Neil Young -coveri "rokkibändi Wounded Knee".


    • On niitä kamalempiakin. Kokonaisesta bändistä nyt tiiä onko, mutta jotkut laulajat on semmosia ettei kestä kuunnella yhtään.

      On vaan pakko sammuttaa jo alkuunsa rallatus.

      Instrumentaalit onkin usein parempia, kun joikhatut kappaleet.

      • No joo, kamalampia on. On tuo sentään oikeilla soittimilla soitettua. siitä sentään aina pisteet.

        Mulla oli vaan joskus 80-luvun loppupuolella ku tota bändiä hehkutettiin, niin kävin katsomassa keikan. Pahiten otti silmään basisti, joka ei näyttänyt yhtään soittajalta, ja jonka ruma soitin oli kaulassa kiinni.
        Myöhemmin sit aloin kuunnella tekstejäkin, mut ne oli aina jotenkin keskeneräisiä.
        Musta Heikki salo on tekstittäjänä kutakuinkin yhtä hyvä, ku Arto Paasilinna kirjailijana.
        Aika surkea, yliarvostettu.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        No joo, kamalampia on. On tuo sentään oikeilla soittimilla soitettua. siitä sentään aina pisteet.

        Mulla oli vaan joskus 80-luvun loppupuolella ku tota bändiä hehkutettiin, niin kävin katsomassa keikan. Pahiten otti silmään basisti, joka ei näyttänyt yhtään soittajalta, ja jonka ruma soitin oli kaulassa kiinni.
        Myöhemmin sit aloin kuunnella tekstejäkin, mut ne oli aina jotenkin keskeneräisiä.
        Musta Heikki salo on tekstittäjänä kutakuinkin yhtä hyvä, ku Arto Paasilinna kirjailijana.
        Aika surkea, yliarvostettu.

        Nuitten biisit on oman aikansa korvamatoja. Kappaleita mitkä jäi päähän soimaan, poljento on sellainen.

        Joku lennä Juri Gagarinkin, Marraskuu..

        Heh, sä et tykkää yhtään koneella tuotetusta äänestä?😄

        Näin ne korvat kuulee erilailla ja mieltyy.

        Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Nuitten biisit on oman aikansa korvamatoja. Kappaleita mitkä jäi päähän soimaan, poljento on sellainen.

        Joku lennä Juri Gagarinkin, Marraskuu..

        Heh, sä et tykkää yhtään koneella tuotetusta äänestä?😄

        Näin ne korvat kuulee erilailla ja mieltyy.

        Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?

        Sekin, et jätkä tunnusti tehneensa Marraskuu -biisin ihan tarkoituksella hitiksi, kun oli pakko saada toinen hitti. Myöhemmin sit kiisti koko asian.

        "Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?"

        Ihmisenä en tunne. Backstagella (Tavastian yläkerrassa ollut baari) yhen kaverin kans oltiin katsomassa Tarharyhmää. Mietittiin, et pitäiskö pyytää päästä heidan groopieiksi.
        Ei sit kehdattu, ja hänellä oli tyttöystäväkin mukana.
        Sit vuosia ton jälkeen Vilkkumaan jossain haastattelelussa kysyttiin, et oliko teillä bändäreitä. Maija sano et "ei valittavasti ollut". Oiskohan ollu sillon aikoinaan mahkuja.

        Juu, diggaan Vilkkumaasta.
        https://m.youtube.com/watch?v=d8uAy6BydZo&list=RDd8uAy6BydZo&start_radio=1


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sekin, et jätkä tunnusti tehneensa Marraskuu -biisin ihan tarkoituksella hitiksi, kun oli pakko saada toinen hitti. Myöhemmin sit kiisti koko asian.

        "Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?"

        Ihmisenä en tunne. Backstagella (Tavastian yläkerrassa ollut baari) yhen kaverin kans oltiin katsomassa Tarharyhmää. Mietittiin, et pitäiskö pyytää päästä heidan groopieiksi.
        Ei sit kehdattu, ja hänellä oli tyttöystäväkin mukana.
        Sit vuosia ton jälkeen Vilkkumaan jossain haastattelelussa kysyttiin, et oliko teillä bändäreitä. Maija sano et "ei valittavasti ollut". Oiskohan ollu sillon aikoinaan mahkuja.

        Juu, diggaan Vilkkumaasta.
        https://m.youtube.com/watch?v=d8uAy6BydZo&list=RDd8uAy6BydZo&start_radio=1

        No kaupallistahan musiikki enimmäkseen nykyään onkin. Jokaiselle joka sillä meinaa elää on pikku pakkokin tehdä sitä mikä myy, vaikka se olis omasta mielestäkin sontaa.

        Oisitte olleet vähän tyrkkyjä! 😊

        Mä taas en tykkää Vilkkumaan musiikista tippaakaan. Rehellisesti sanottuna ja Apulanta menee samaan kassiin. Tätä just, että mikä kellekin myy ja miksi.

        Sä lähestyt selkeesti näkökulmasta itse soitettu musiikki soittimilla, perinteiset soitinmuusikot monesti lähestyy just niin.

        Mä lähestyn taas tanssin eli rytmin kautta, mikä liikuttaa mua se toimii. 😃

        Toki sielunmaiseman salvaakin tarvitaan ja silloin haenkin yleensä lyyriikoita yhdistettynä melodiaan.☺️


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No kaupallistahan musiikki enimmäkseen nykyään onkin. Jokaiselle joka sillä meinaa elää on pikku pakkokin tehdä sitä mikä myy, vaikka se olis omasta mielestäkin sontaa.

        Oisitte olleet vähän tyrkkyjä! 😊

        Mä taas en tykkää Vilkkumaan musiikista tippaakaan. Rehellisesti sanottuna ja Apulanta menee samaan kassiin. Tätä just, että mikä kellekin myy ja miksi.

        Sä lähestyt selkeesti näkökulmasta itse soitettu musiikki soittimilla, perinteiset soitinmuusikot monesti lähestyy just niin.

        Mä lähestyn taas tanssin eli rytmin kautta, mikä liikuttaa mua se toimii. 😃

        Toki sielunmaiseman salvaakin tarvitaan ja silloin haenkin yleensä lyyriikoita yhdistettynä melodiaan.☺️

        Älä nyt ole noin kriittinen.
        https://www.youtube.com/watch?v=W96jRprP4JE&list=PLhhbaoprMlIrQ3KFkL87scKDKPz2u61ed&index=4

        Heh heh.

        AsianVierestä


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No kaupallistahan musiikki enimmäkseen nykyään onkin. Jokaiselle joka sillä meinaa elää on pikku pakkokin tehdä sitä mikä myy, vaikka se olis omasta mielestäkin sontaa.

        Oisitte olleet vähän tyrkkyjä! 😊

        Mä taas en tykkää Vilkkumaan musiikista tippaakaan. Rehellisesti sanottuna ja Apulanta menee samaan kassiin. Tätä just, että mikä kellekin myy ja miksi.

        Sä lähestyt selkeesti näkökulmasta itse soitettu musiikki soittimilla, perinteiset soitinmuusikot monesti lähestyy just niin.

        Mä lähestyn taas tanssin eli rytmin kautta, mikä liikuttaa mua se toimii. 😃

        Toki sielunmaiseman salvaakin tarvitaan ja silloin haenkin yleensä lyyriikoita yhdistettynä melodiaan.☺️

        Kepeä iloinen ralli, mikä laittaa välittömästi kropan aktivoitumaan tanssiin ja mieli virkistyy ja lähtee lentoon.

        https://youtu.be/okAqaED2w4g

        Musiikissa on sävyjä.😃



      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kepeä iloinen ralli, mikä laittaa välittömästi kropan aktivoitumaan tanssiin ja mieli virkistyy ja lähtee lentoon.

        https://youtu.be/okAqaED2w4g

        Musiikissa on sävyjä.😃

        Joo huomaan heti, laitoin soimaan kun imuroin samalla, heti alkoi perse heiluun...katsotaan tuleeko puhdasta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo huomaan heti, laitoin soimaan kun imuroin samalla, heti alkoi perse heiluun...katsotaan tuleeko puhdasta.

        AsianVierestä

        Muista liikuttaa imurinvarttakin.😃

        Pelkkä perseen heiluminen ei tee työtä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No kaupallistahan musiikki enimmäkseen nykyään onkin. Jokaiselle joka sillä meinaa elää on pikku pakkokin tehdä sitä mikä myy, vaikka se olis omasta mielestäkin sontaa.

        Oisitte olleet vähän tyrkkyjä! 😊

        Mä taas en tykkää Vilkkumaan musiikista tippaakaan. Rehellisesti sanottuna ja Apulanta menee samaan kassiin. Tätä just, että mikä kellekin myy ja miksi.

        Sä lähestyt selkeesti näkökulmasta itse soitettu musiikki soittimilla, perinteiset soitinmuusikot monesti lähestyy just niin.

        Mä lähestyn taas tanssin eli rytmin kautta, mikä liikuttaa mua se toimii. 😃

        Toki sielunmaiseman salvaakin tarvitaan ja silloin haenkin yleensä lyyriikoita yhdistettynä melodiaan.☺️

        Minä lähestyn soittajan näkökulmasta.
        Tykkään siis kuunnella sellaista jota haluaisin itsekin soittaa.

        Suomi, ja etenkin suomenkielinen musikki, sen soittaminen on niin huono elatusmuoto elannon saamiseksi, et ymmärrän toki et pitää yrittää hittejäkin tehdä.

        Jenkeissähän (tai muussa isolla markkina-alueella) on vähän eri. Aika tuntematonkin bändi voi jossain jenkeissa, saksassa tai tuollaisissa, saada ihan kelvollisen elannon soitolla. Suomessa ei isoimmatkaan tähdet juuri rahaa saa.



      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Minä lähestyn soittajan näkökulmasta.
        Tykkään siis kuunnella sellaista jota haluaisin itsekin soittaa.

        Suomi, ja etenkin suomenkielinen musikki, sen soittaminen on niin huono elatusmuoto elannon saamiseksi, et ymmärrän toki et pitää yrittää hittejäkin tehdä.

        Jenkeissähän (tai muussa isolla markkina-alueella) on vähän eri. Aika tuntematonkin bändi voi jossain jenkeissa, saksassa tai tuollaisissa, saada ihan kelvollisen elannon soitolla. Suomessa ei isoimmatkaan tähdet juuri rahaa saa.

        No ei nuo tytöt ymmärrä:)

        Yksi paras suomalainen joka oli suurelle yleisölle tuntemattomuus on seuraavana. Laulajan ääni poikkeuksellinen, esiintymiskyvyltään yhtye on ollut suomalaiseksi erikoisuus.

        https://www.youtube.com/watch?v=S35Rnxgr-gc

        AsianVierestä


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kuule, ton meinasin laittaa, mut päädyin toiseen.

        Onneks mulla ei ole allergioita, ja olen seurustelleut monien heppatyttöjen kanssa. Tai no ainakin kolmen.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kepeä iloinen ralli, mikä laittaa välittömästi kropan aktivoitumaan tanssiin ja mieli virkistyy ja lähtee lentoon.

        https://youtu.be/okAqaED2w4g

        Musiikissa on sävyjä.😃

        Tuo ei varsinaisesti mun musiikkiani ole, mut ihan varmasti tuossa dösässä ois hyvä meno.

        Tein aikoinani musiikkivideoita, ja vaikkei se työstettävä biisi aina ollut ihan mun makuuni, niin uppouduin aina sen sisään. Siinäkin musiikkimaku laajeni.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Muista liikuttaa imurinvarttakin.😃

        Pelkkä perseen heiluminen ei tee työtä.

        No niin, huomasin hankkineeni alkulämmön. Seuraavaksi vuorossa rapsutteluosuus ja lopuksi pyyhkiminen, jos ei muun niin hien:)

        AsianVierestä


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Minä lähestyn soittajan näkökulmasta.
        Tykkään siis kuunnella sellaista jota haluaisin itsekin soittaa.

        Suomi, ja etenkin suomenkielinen musikki, sen soittaminen on niin huono elatusmuoto elannon saamiseksi, et ymmärrän toki et pitää yrittää hittejäkin tehdä.

        Jenkeissähän (tai muussa isolla markkina-alueella) on vähän eri. Aika tuntematonkin bändi voi jossain jenkeissa, saksassa tai tuollaisissa, saada ihan kelvollisen elannon soitolla. Suomessa ei isoimmatkaan tähdet juuri rahaa saa.

        Ymmärrän. Mä en osaa soittaa kuin suutani ja ovikelloa, mutta laulamisessa taitaa päteä tuo sama, mitä itse tykkäis laulaa. Semmosta laulua tykkää kuunnella.

        Jenkeistä se kaupallisuus just etenee...siellä myy videot kaiken kakan musiikin ohi.

        Totta, suomessa ei musiikilla rikastu. Onhan täälläkin hyvää musiikkia ja musiikintekijöitä, mutta raha tulee vasta maailmalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nuo tytöt ymmärrä:)

        Yksi paras suomalainen joka oli suurelle yleisölle tuntemattomuus on seuraavana. Laulajan ääni poikkeuksellinen, esiintymiskyvyltään yhtye on ollut suomalaiseksi erikoisuus.

        https://www.youtube.com/watch?v=S35Rnxgr-gc

        AsianVierestä

        Kuules. Kerroit tän nyt sikäli oikealle ihmiselle, et olen nähnyt tän bändin juuri näihin aikoihin. En tosin Tavalla kun ei ollut ihan riittävästi ikää. Lepakossa tän näin.
        Siellähän niiden treenikämppänsäkin oli.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuo ei varsinaisesti mun musiikkiani ole, mut ihan varmasti tuossa dösässä ois hyvä meno.

        Tein aikoinani musiikkivideoita, ja vaikkei se työstettävä biisi aina ollut ihan mun makuuni, niin uppouduin aina sen sisään. Siinäkin musiikkimaku laajeni.

        Tiiätkö miks sä olet kiva keskustelukumppani? Tuli nyt fiilis kertoa.

        Sä oot rehellinen, eri mieltä oleminen ei mee sun ihon alle, kerrot elävästä elämästäsi mikä on mielenkiintoista luettavaa.

        Musiikkivideot onkin mielenkiintoinen aihe. Onko siinä muusikoilla joku oma idea mitä työstetään vai videon kehittelee joku muu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nuo tytöt ymmärrä:)

        Yksi paras suomalainen joka oli suurelle yleisölle tuntemattomuus on seuraavana. Laulajan ääni poikkeuksellinen, esiintymiskyvyltään yhtye on ollut suomalaiseksi erikoisuus.

        https://www.youtube.com/watch?v=S35Rnxgr-gc

        AsianVierestä

        Pojat ei ymmärrä mikä tyttöjä liikuttaa.


        https://youtu.be/TtBcWl-O5b4

        😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nuo tytöt ymmärrä:)

        Yksi paras suomalainen joka oli suurelle yleisölle tuntemattomuus on seuraavana. Laulajan ääni poikkeuksellinen, esiintymiskyvyltään yhtye on ollut suomalaiseksi erikoisuus.

        https://www.youtube.com/watch?v=S35Rnxgr-gc

        AsianVierestä

        Ei nuoret tytöt ymmärrä mitään muutakaan. (ei tosin peräkammarinpojat ymmärrä sitäkäänvertaa).

        https://m.youtube.com/watch?v=_t1yGzZY0KQ


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei nuoret tytöt ymmärrä mitään muutakaan. (ei tosin peräkammarinpojat ymmärrä sitäkäänvertaa).

        https://m.youtube.com/watch?v=_t1yGzZY0KQ

        Ulricaa ei muuten haudattu Ruttopuistoon. Mut tarina on hieno.

        Onhan tuo Vanha Kirkkopuisto mun tietääkseni Ulrica Eleanoran puisto.
        Myös Ullanlinna on nimetty hänen mukaansa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ymmärrän. Mä en osaa soittaa kuin suutani ja ovikelloa, mutta laulamisessa taitaa päteä tuo sama, mitä itse tykkäis laulaa. Semmosta laulua tykkää kuunnella.

        Jenkeistä se kaupallisuus just etenee...siellä myy videot kaiken kakan musiikin ohi.

        Totta, suomessa ei musiikilla rikastu. Onhan täälläkin hyvää musiikkia ja musiikintekijöitä, mutta raha tulee vasta maailmalta.

        "Mä en osaa soittaa kuin suutani ja ovikelloa"

        Valehtelet taas sujuvasti. Olen aika varma, et ot oot kova puhelimessahöpöttäjä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Nuitten biisit on oman aikansa korvamatoja. Kappaleita mitkä jäi päähän soimaan, poljento on sellainen.

        Joku lennä Juri Gagarinkin, Marraskuu..

        Heh, sä et tykkää yhtään koneella tuotetusta äänestä?😄

        Näin ne korvat kuulee erilailla ja mieltyy.

        Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?

        Lennä Julikan baariin, lennä..

        Niin mä sen kuulin.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tiiätkö miks sä olet kiva keskustelukumppani? Tuli nyt fiilis kertoa.

        Sä oot rehellinen, eri mieltä oleminen ei mee sun ihon alle, kerrot elävästä elämästäsi mikä on mielenkiintoista luettavaa.

        Musiikkivideot onkin mielenkiintoinen aihe. Onko siinä muusikoilla joku oma idea mitä työstetään vai videon kehittelee joku muu?

        Diggaan keskustella ihmisten kans, ja olla eri mieltäkin välillä. Välillä ääni voi korottuakin, mut en halua tappeluihin alkaa. Silti erimieltä saa aina olla.
        En mä ole aina oikeassa.

        "Onko siinä muusikoilla joku oma idea mitä työstetään vai videon kehittelee joku muu?

        Tohon on vaikea vastata. Itse kuvaajanakaan en tiedä. Ohjaaja päättää, mut fiiliksellä vaan tehdään. Mikään pro-ihminen en ole.
        Tää on mun tekemä: https://m.youtube.com/watch?v=enqr-alUg3Y


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lennä Julikan baariin, lennä..

        Niin mä sen kuulin.

        Onko jossain Julikan baari?

        Nummelassa on ainakin oli joskun Anun grilli.
        Nummelassa on kuitenkin ruotsinkielistäkin, niin miksei se ollut Anus gill?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Nuitten biisit on oman aikansa korvamatoja. Kappaleita mitkä jäi päähän soimaan, poljento on sellainen.

        Joku lennä Juri Gagarinkin, Marraskuu..

        Heh, sä et tykkää yhtään koneella tuotetusta äänestä?😄

        Näin ne korvat kuulee erilailla ja mieltyy.

        Mitäs tykkäät vaikkapa Maija Vilkkumaasta, ei ihmisenä vaan muusikkona?

        Minäkin pidän hyvänä Miljoonasateen "Marraskuuta" ja "Lapsuuden sankarille" (Lennä Juri Gagarin). Minusta ne on hienoja biisejä ja bändi sitä kautta mitä mainioin.

        Itse lähden tänään Joensuuhun, jossa on menossa Ilosaarirock. Jos siellä olisi nyt menestysvuosiensa Miljoonasade niin varmaa menisin kuuntelemaan Rockiin heitä? Oletko sinä ollut festareissa ja mitä bändejä siellä olet kuunnellut?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Minäkin pidän hyvänä Miljoonasateen "Marraskuuta" ja "Lapsuuden sankarille" (Lennä Juri Gagarin). Minusta ne on hienoja biisejä ja bändi sitä kautta mitä mainioin.

        Itse lähden tänään Joensuuhun, jossa on menossa Ilosaarirock. Jos siellä olisi nyt menestysvuosiensa Miljoonasade niin varmaa menisin kuuntelemaan Rockiin heitä? Oletko sinä ollut festareissa ja mitä bändejä siellä olet kuunnellut?

        Moikka.☺️

        Meet siis festareille, tajusinko oikein?
        Sää suosii sielläkin suunnalla?

        En ole ollut, liian paljon örvellystä ja ihmisiä. Ei oo mun juttu musiikkifestarit.☺️


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Diggaan keskustella ihmisten kans, ja olla eri mieltäkin välillä. Välillä ääni voi korottuakin, mut en halua tappeluihin alkaa. Silti erimieltä saa aina olla.
        En mä ole aina oikeassa.

        "Onko siinä muusikoilla joku oma idea mitä työstetään vai videon kehittelee joku muu?

        Tohon on vaikea vastata. Itse kuvaajanakaan en tiedä. Ohjaaja päättää, mut fiiliksellä vaan tehdään. Mikään pro-ihminen en ole.
        Tää on mun tekemä: https://m.youtube.com/watch?v=enqr-alUg3Y

        Sen huomaa susta, tuon tykkäämisen keskustella. Harvassa on ihmiset joiden kanssa pystyy keskustelemaan ilman itseensä ottamisia ja voimalla tuoda samalla itsensä julki. Joten kiva aina, kun sellaiseen törmää. Kuten sä, Irvokas etc.☺️

        Mä pidin videota hyvänä, ei liikaa levotonta kuvasta toiseen siirtymistä. Toimii ko. kappaleen videona mainiosti. Tykkäsin tummasta sävystä. Värimaailmassa meinaan.

        https://youtu.be/biZpPNzt3II

        Tässä yks mieluinen video, kappalekin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        "Mä en osaa soittaa kuin suutani ja ovikelloa"

        Valehtelet taas sujuvasti. Olen aika varma, et ot oot kova puhelimessahöpöttäjä.

        En itseasiassa soittele juuri koskaan kelleen. Vanhemmille, miehelle ja virastoihin tms. asiapuheluita kun tarttee.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Moikka.☺️

        Meet siis festareille, tajusinko oikein?
        Sää suosii sielläkin suunnalla?

        En ole ollut, liian paljon örvellystä ja ihmisiä. Ei oo mun juttu musiikkifestarit.☺️

        "Meet siis festareille, tajusinko oikein? Sää suosii sielläkin suunnalla?"

        Tulin Joensuuhun festareitten ollessa käynissä, mutta ei minulla ollut varaa osallistua itse festareihin. Joskus olen maksanut rannekkeen ja mennyt laillisesti sisälle. Joskus olen kuunnellut mielenkiintoisia bändejä ulkopuolella, sillä jotakin Nightwishiä on kuullut hyvin Tiedepuiston vieressä teinien seurassa. Sää ei oikein täällä suosi. On ollut vähän sateista ja lämpötila ei ole kovin korkea.

        "En ole ollut, liian paljon örvellystä ja ihmisiä. Ei oo mun juttu musiikkifestarit.☺️"

        Ei minäkään ole paljon käynyt, mutta mainitsin ne sen takia, että jotain Miljoonasadetta olisi voinut aikanaan mennä kuulemaan, sillä niin hyvä bändi se oli. Olen jo kotona ja Ilosaarirockin festari-kaupungissa Joensuussa. Puolilta päivin olin siellä "Lappeenrannassa".


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Meet siis festareille, tajusinko oikein? Sää suosii sielläkin suunnalla?"

        Tulin Joensuuhun festareitten ollessa käynissä, mutta ei minulla ollut varaa osallistua itse festareihin. Joskus olen maksanut rannekkeen ja mennyt laillisesti sisälle. Joskus olen kuunnellut mielenkiintoisia bändejä ulkopuolella, sillä jotakin Nightwishiä on kuullut hyvin Tiedepuiston vieressä teinien seurassa. Sää ei oikein täällä suosi. On ollut vähän sateista ja lämpötila ei ole kovin korkea.

        "En ole ollut, liian paljon örvellystä ja ihmisiä. Ei oo mun juttu musiikkifestarit.☺️"

        Ei minäkään ole paljon käynyt, mutta mainitsin ne sen takia, että jotain Miljoonasadetta olisi voinut aikanaan mennä kuulemaan, sillä niin hyvä bändi se oli. Olen jo kotona ja Ilosaarirockin festari-kaupungissa Joensuussa. Puolilta päivin olin siellä "Lappeenrannassa".

        Ok eli ymmärsin väärin. 😃

        Siellä satelee? Meillä on just nyt poutaa.
        Ne on kalliita festariliput.

        Mites kirjasi etenee?😃


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Meet siis festareille, tajusinko oikein? Sää suosii sielläkin suunnalla?"

        Tulin Joensuuhun festareitten ollessa käynissä, mutta ei minulla ollut varaa osallistua itse festareihin. Joskus olen maksanut rannekkeen ja mennyt laillisesti sisälle. Joskus olen kuunnellut mielenkiintoisia bändejä ulkopuolella, sillä jotakin Nightwishiä on kuullut hyvin Tiedepuiston vieressä teinien seurassa. Sää ei oikein täällä suosi. On ollut vähän sateista ja lämpötila ei ole kovin korkea.

        "En ole ollut, liian paljon örvellystä ja ihmisiä. Ei oo mun juttu musiikkifestarit.☺️"

        Ei minäkään ole paljon käynyt, mutta mainitsin ne sen takia, että jotain Miljoonasadetta olisi voinut aikanaan mennä kuulemaan, sillä niin hyvä bändi se oli. Olen jo kotona ja Ilosaarirockin festari-kaupungissa Joensuussa. Puolilta päivin olin siellä "Lappeenrannassa".

        Ilosaaressa tuli käytyä eniten silloin kun se vielä pidettiin Ilosaaressa. Ekä päivä oli silloin hardcorepunk-festari, toisena päivänä vähän valtaviertaisempaa musiikkia.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ok eli ymmärsin väärin. 😃

        Siellä satelee? Meillä on just nyt poutaa.
        Ne on kalliita festariliput.

        Mites kirjasi etenee?😃

        Abrakadabra: "Siellä satelee? Meillä on just nyt poutaa.
        Ne on kalliita festariliput."

        Parhaimmillaan näyttää satavan ulkona, kun ikkunasta katsoo. Ehkä ne kalliit liput on se syy, miksi ei oikein Ilosaarirockiin ole vara osallistua.

        "Mites kirjasi etenee?😃"

        Toukokuun lopussa sen edellisen lähetin kustantajalle. Kesällä tarkoittamaan aloittamani on jäänyt alkuvaiheeseen ja ilmeisesti vaihdan aiheen, sillä eilen illalla mielessäni kirjoitin toista kirjaa sekä sen viimeistä lukua. Jotenkin tuntuu siltä, että se toinen kirja on intohimo ja kutsumus kirjoittaa. Onnen sijasta kirjoitankin kasvamisesta ja "myöhäisestä keväästä", joka sattui itselläni kohdalle. Lääkäri antoi termin, mutta ei siitä juuri mitään tänne, sillä säännöissä täällä sivustolla ei taidettu sallia kovin henkilökohtaisten tietojen tänne laittamista.

        Hyvää sunnuntaita tai alkavaa viikkoa!


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ilosaaressa tuli käytyä eniten silloin kun se vielä pidettiin Ilosaaressa. Ekä päivä oli silloin hardcorepunk-festari, toisena päivänä vähän valtaviertaisempaa musiikkia.

        Tuon Ilosaarirockin Ilosaari-ajan minä olen missanut täysin. Minun kokemuspiirissä ei ole kuin Laululavalla olevat festarit. Kerran olen käynyt laululavalla järjestyssä Gospel-festareilla. Oli pettymys, kun paikalle ei tullut kuin satoja nuoria, kun minä odotin tuhansia. Toista oli Ilosaarirockissa, kun tuhansia tai kymmeniä tuhansia oli paikalla. Siellä Ilosaaressa järjestetään jotain Ilovaarirockia, Lehtiä Ilosaaressa ja sitä Joensuun Gospel-festareitten pääkonserttia.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Siellä satelee? Meillä on just nyt poutaa.
        Ne on kalliita festariliput."

        Parhaimmillaan näyttää satavan ulkona, kun ikkunasta katsoo. Ehkä ne kalliit liput on se syy, miksi ei oikein Ilosaarirockiin ole vara osallistua.

        "Mites kirjasi etenee?😃"

        Toukokuun lopussa sen edellisen lähetin kustantajalle. Kesällä tarkoittamaan aloittamani on jäänyt alkuvaiheeseen ja ilmeisesti vaihdan aiheen, sillä eilen illalla mielessäni kirjoitin toista kirjaa sekä sen viimeistä lukua. Jotenkin tuntuu siltä, että se toinen kirja on intohimo ja kutsumus kirjoittaa. Onnen sijasta kirjoitankin kasvamisesta ja "myöhäisestä keväästä", joka sattui itselläni kohdalle. Lääkäri antoi termin, mutta ei siitä juuri mitään tänne, sillä säännöissä täällä sivustolla ei taidettu sallia kovin henkilökohtaisten tietojen tänne laittamista.

        Hyvää sunnuntaita tai alkavaa viikkoa!

        Iltoja ja terveiset Kouvolasta!😃

        Käytiin päivän verran huvittelemassa ja oli aivan ihanaa. Mahtava päivä liikkua päivä ulkona. Tuli 10 000 askeltakin heittämällä täyteen. 😃

        Ilosaarirock on kuulemma kylmän kelin takia monille pettymys. Luin tossa kotimatkalla netistä lehteä.

        Nonii, aihe siis vaihtuu. Ei kovin henkilökohtaisia tietoja ehkä kannata kirjottaa tänne. Mutta lääkäri..toivottavasti ei mtn keljua.🤔


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Tuon Ilosaarirockin Ilosaari-ajan minä olen missanut täysin. Minun kokemuspiirissä ei ole kuin Laululavalla olevat festarit. Kerran olen käynyt laululavalla järjestyssä Gospel-festareilla. Oli pettymys, kun paikalle ei tullut kuin satoja nuoria, kun minä odotin tuhansia. Toista oli Ilosaarirockissa, kun tuhansia tai kymmeniä tuhansia oli paikalla. Siellä Ilosaaressa järjestetään jotain Ilovaarirockia, Lehtiä Ilosaaressa ja sitä Joensuun Gospel-festareitten pääkonserttia.

        Nykyäänha Ilosaaressa on IloVAARIrock.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Iltoja ja terveiset Kouvolasta!😃

        Käytiin päivän verran huvittelemassa ja oli aivan ihanaa. Mahtava päivä liikkua päivä ulkona. Tuli 10 000 askeltakin heittämällä täyteen. 😃

        Ilosaarirock on kuulemma kylmän kelin takia monille pettymys. Luin tossa kotimatkalla netistä lehteä.

        Nonii, aihe siis vaihtuu. Ei kovin henkilökohtaisia tietoja ehkä kannata kirjottaa tänne. Mutta lääkäri..toivottavasti ei mtn keljua.🤔

        No laitoin ton videon kautta ihan oman nimenikin. En mä pelkää.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        No laitoin ton videon kautta ihan oman nimenikin. En mä pelkää.

        Juu, päättelin niin videota katsellessani. Että nimesi tuli siinä samalla tietoon. :)

        Kaikkea ei vaan tuu sanotuksi ääneen, mutta kun itse sen nyt ekaksi sanoit niin voin sanoa, että understund. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, päättelin niin videota katsellessani. Että nimesi tuli siinä samalla tietoon. :)

        Kaikkea ei vaan tuu sanotuksi ääneen, mutta kun itse sen nyt ekaksi sanoit niin voin sanoa, että understund. :)

        Alla känner apan känner ingen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Alla känner apan känner ingen.

        Alla vet att apor måste också sova. God natt. :)


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Nykyäänha Ilosaaressa on IloVAARIrock.

        Ja lisäksi on Lehtiä Ilosaaressa ja Joensuun Gospel-festareitten nuorisokonsertti. Järjestetään siellä muutakin kuin Ilovaarirockia. Lisäksi Ilosaaressa olevassa Karjalantalossa talon tiloja hallinnoi rock-klubi Kerubi. Sisällä järjestetään vaikka mitä musiikkijuttua monissa tiloissa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Iltoja ja terveiset Kouvolasta!😃

        Käytiin päivän verran huvittelemassa ja oli aivan ihanaa. Mahtava päivä liikkua päivä ulkona. Tuli 10 000 askeltakin heittämällä täyteen. 😃

        Ilosaarirock on kuulemma kylmän kelin takia monille pettymys. Luin tossa kotimatkalla netistä lehteä.

        Nonii, aihe siis vaihtuu. Ei kovin henkilökohtaisia tietoja ehkä kannata kirjottaa tänne. Mutta lääkäri..toivottavasti ei mtn keljua.🤔

        Vai olitte Tykkimäellä. Siellä minäkin monta kertaa kävin lapsena. Kouvolan keskustasta kävelin sinne, kun ei ollut loppujen lopuksi niin hirvittävän pitkä matka. Monesti kyllä kuljin faijan kyydissä pikkusiskon kanssa sinne.

        No se Rock on ohi ja Joensuu palaa normaaliin vieraitten poistettua. Yli 10 000 nuorta saapuu muilta paikkakunnilta ilmeisesti rockin aikana kaupunkiin. Se näkyy katukuvassa nuorisomerenä.

        Vai on sinulla askelmittari - kellossa vai puhelimessa? Tai ihan mututuntumalla arvioit, että 10 000 askelta tuli täyteen?

        Hyvää alkavaa viikkoa! :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Vai olitte Tykkimäellä. Siellä minäkin monta kertaa kävin lapsena. Kouvolan keskustasta kävelin sinne, kun ei ollut loppujen lopuksi niin hirvittävän pitkä matka. Monesti kyllä kuljin faijan kyydissä pikkusiskon kanssa sinne.

        No se Rock on ohi ja Joensuu palaa normaaliin vieraitten poistettua. Yli 10 000 nuorta saapuu muilta paikkakunnilta ilmeisesti rockin aikana kaupunkiin. Se näkyy katukuvassa nuorisomerenä.

        Vai on sinulla askelmittari - kellossa vai puhelimessa? Tai ihan mututuntumalla arvioit, että 10 000 askelta tuli täyteen?

        Hyvää alkavaa viikkoa! :)

        Juu, siellä käytiin. Ekan kerran kävin itsekin vasta eilen. Kivan kokoinen paikka ja sopivasti puuhaa alle kouluikäisillekin.

        Puuhamaassa ei ihan jatkuvasti viitti käydä ja Lintsi ja Särkkis on pikkusen turhan isoja paikkoja pikkusille. Kouluikäisille plus paremminkin, kun jaksaa odottaa kärsivällisemmin jonoissa ja pääsee useampaan laitteeseen.

        Hirmuisia automatkojakaan ei ole kiva pikkulasten istua eikä marssia isoa aluetta ees taas. Vähän iän mukaan huvitukset.😃

        Jaksaminen on kumminkin rajallista.

        Nuoret nyt jaksaakin vaeltaa tapahtumissa ja kulkea kilometrikaupalla nähdäkseen ees kauempaa jonkun moppitukan lavalla. 😉

        Taino mä en jaksanut nuorenakaan.

        Kännykässä on askelmittari, mikä ilmoittaa kun kymppitonni on täynnä. En kyllä mitenkään seuraamalla seuraa, joskus vaan laitoin toimintaan kurillani. Ja se on siitä asti kytännyt mun askelteni määrää.😬


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, siellä käytiin. Ekan kerran kävin itsekin vasta eilen. Kivan kokoinen paikka ja sopivasti puuhaa alle kouluikäisillekin.

        Puuhamaassa ei ihan jatkuvasti viitti käydä ja Lintsi ja Särkkis on pikkusen turhan isoja paikkoja pikkusille. Kouluikäisille plus paremminkin, kun jaksaa odottaa kärsivällisemmin jonoissa ja pääsee useampaan laitteeseen.

        Hirmuisia automatkojakaan ei ole kiva pikkulasten istua eikä marssia isoa aluetta ees taas. Vähän iän mukaan huvitukset.😃

        Jaksaminen on kumminkin rajallista.

        Nuoret nyt jaksaakin vaeltaa tapahtumissa ja kulkea kilometrikaupalla nähdäkseen ees kauempaa jonkun moppitukan lavalla. 😉

        Taino mä en jaksanut nuorenakaan.

        Kännykässä on askelmittari, mikä ilmoittaa kun kymppitonni on täynnä. En kyllä mitenkään seuraamalla seuraa, joskus vaan laitoin toimintaan kurillani. Ja se on siitä asti kytännyt mun askelteni määrää.😬

        No lähti kesken tekstin. Piti kirjoittaa vielä, että ootko asunut Kouvostoliitossa Kouvolassa?☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, siellä käytiin. Ekan kerran kävin itsekin vasta eilen. Kivan kokoinen paikka ja sopivasti puuhaa alle kouluikäisillekin.

        Puuhamaassa ei ihan jatkuvasti viitti käydä ja Lintsi ja Särkkis on pikkusen turhan isoja paikkoja pikkusille. Kouluikäisille plus paremminkin, kun jaksaa odottaa kärsivällisemmin jonoissa ja pääsee useampaan laitteeseen.

        Hirmuisia automatkojakaan ei ole kiva pikkulasten istua eikä marssia isoa aluetta ees taas. Vähän iän mukaan huvitukset.😃

        Jaksaminen on kumminkin rajallista.

        Nuoret nyt jaksaakin vaeltaa tapahtumissa ja kulkea kilometrikaupalla nähdäkseen ees kauempaa jonkun moppitukan lavalla. 😉

        Taino mä en jaksanut nuorenakaan.

        Kännykässä on askelmittari, mikä ilmoittaa kun kymppitonni on täynnä. En kyllä mitenkään seuraamalla seuraa, joskus vaan laitoin toimintaan kurillani. Ja se on siitä asti kytännyt mun askelteni määrää.😬

        Abrakadabra: "Puuhamaassa ei ihan jatkuvasti viitti käydä ja Lintsi ja Särkkis on pikkusen turhan isoja paikkoja pikkusille. Kouluikäisille plus paremminkin, kun jaksaa odottaa kärsivällisemmin jonoissa ja pääsee useampaan laitteeseen."

        Kyllä ne Lintsi ja Särkänniemi on koettava. Ehkä sitten vähän myöhemmin. Omat ensimmäiset Lintsi-muistot ovat neljävuotiaana, joten minusta Lintsi sopii pienemmille tai ainakin silloin sopi, kun minä olin pieni.

        Itse pidän myös Tukholman seudun Skansenista ja Djurgårdenista. Viimeinen on yhdistelmä eläintarhaa ja suomalaista Seurasaarta. Maailmaa on Suomenkin ulkopuolella. Laivalla sinne Tukholmaan pääsee ja ei tarvitse niin paljon ajella?

        Itse taidan lopetella tänne kirjoittamisen tämän päivän osalta, mutta luen ja kirjoitan sitten huomenna.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No lähti kesken tekstin. Piti kirjoittaa vielä, että ootko asunut Kouvostoliitossa Kouvolassa?☺️

        Abrakadabra: "No lähti kesken tekstin. Piti kirjoittaa vielä, että ootko asunut Kouvostoliitossa Kouvolassa?☺️ "

        Ehkä en ole asunut, sillä en ole kuullut mistään Kouvostoliitosta? Oliko tuo kysymys minulle? Tarkoittaako Kouvostoliitto sitä monen kunnan yhteisliitäntää Kouvolaan? Vaikenen, kun en halua liikaa paljastaa. Asun siis Sinun arvuuttamana Joensuun ulkopuolella "Lappeenrannassa".


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Puuhamaassa ei ihan jatkuvasti viitti käydä ja Lintsi ja Särkkis on pikkusen turhan isoja paikkoja pikkusille. Kouluikäisille plus paremminkin, kun jaksaa odottaa kärsivällisemmin jonoissa ja pääsee useampaan laitteeseen."

        Kyllä ne Lintsi ja Särkänniemi on koettava. Ehkä sitten vähän myöhemmin. Omat ensimmäiset Lintsi-muistot ovat neljävuotiaana, joten minusta Lintsi sopii pienemmille tai ainakin silloin sopi, kun minä olin pieni.

        Itse pidän myös Tukholman seudun Skansenista ja Djurgårdenista. Viimeinen on yhdistelmä eläintarhaa ja suomalaista Seurasaarta. Maailmaa on Suomenkin ulkopuolella. Laivalla sinne Tukholmaan pääsee ja ei tarvitse niin paljon ajella?

        Itse taidan lopetella tänne kirjoittamisen tämän päivän osalta, mutta luen ja kirjoitan sitten huomenna.

        "Kyllä ne Lintsi ja Särkänniemi on koettava. Ehkä sitten vähän myöhemmin. Omat ensimmäiset Lintsi-muistot ovat neljävuotiaana, joten minusta Lintsi sopii pienemmille tai ainakin silloin sopi, kun minä olin pieni."

        - Sitten, kun lasten kärsivällisyys kestää automatkat ees taas ( parisataa kilsaa tympeetä istumista), jonottamista laitteisiin ( huonolla tsäkällä väkeä on paljon paikalla)ja pettymyksiä, kun kaikkiin vempeleisiin ei pääse sadatta kertaa tai koko tai kantti riitä.

        Uhmaikäisen 4 veen kanssa Lintsin tai Särkkiksen matka näillä välimatkoilla voi olla fiasko. 😌

        Silloin, kun sä olit 4 oli ihmisiäkin vähemmän liikenteessä mitä tänäpäivänä. Näin vois olettaa. 😆

        "Itse pidän myös Tukholman seudun Skansenista ja Djurgårdenista. Viimeinen on yhdistelmä eläintarhaa ja suomalaista Seurasaarta. Maailmaa on Suomenkin ulkopuolella. Laivalla sinne Tukholmaan pääsee ja ei tarvitse niin paljon ajella?"

        - Tukholma vois olla ihan kiva, minä vaan tulen merisairaaksi. Mielummin vaikka lennän Tukholmaan, kun seilaan. 😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Kyllä ne Lintsi ja Särkänniemi on koettava. Ehkä sitten vähän myöhemmin. Omat ensimmäiset Lintsi-muistot ovat neljävuotiaana, joten minusta Lintsi sopii pienemmille tai ainakin silloin sopi, kun minä olin pieni."

        - Sitten, kun lasten kärsivällisyys kestää automatkat ees taas ( parisataa kilsaa tympeetä istumista), jonottamista laitteisiin ( huonolla tsäkällä väkeä on paljon paikalla)ja pettymyksiä, kun kaikkiin vempeleisiin ei pääse sadatta kertaa tai koko tai kantti riitä.

        Uhmaikäisen 4 veen kanssa Lintsin tai Särkkiksen matka näillä välimatkoilla voi olla fiasko. 😌

        Silloin, kun sä olit 4 oli ihmisiäkin vähemmän liikenteessä mitä tänäpäivänä. Näin vois olettaa. 😆

        "Itse pidän myös Tukholman seudun Skansenista ja Djurgårdenista. Viimeinen on yhdistelmä eläintarhaa ja suomalaista Seurasaarta. Maailmaa on Suomenkin ulkopuolella. Laivalla sinne Tukholmaan pääsee ja ei tarvitse niin paljon ajella?"

        - Tukholma vois olla ihan kiva, minä vaan tulen merisairaaksi. Mielummin vaikka lennän Tukholmaan, kun seilaan. 😄

        " Ehkä en ole asunut, sillä en ole kuullut mistään Kouvostoliitosta? Oliko tuo kysymys minulle? Tarkoittaako Kouvostoliitto sitä monen kunnan yhteisliitäntää Kouvolaan? Vaikenen, kun en halua liikaa paljastaa. Asun siis Sinun arvuuttamana Joensuun ulkopuolella "Lappeenrannassa"."

        - Tässä vastaus osaan kysymyksiä.


        https://yle.fi/uutiset/3-9830876


        Kyllä, kysymys oli sulle. Kävelit lapsena keskustastaTykkimäelle, niin ainakin joku asui Kouvolassa mistä kävelit. 😛

        Palataan taas.😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        " Ehkä en ole asunut, sillä en ole kuullut mistään Kouvostoliitosta? Oliko tuo kysymys minulle? Tarkoittaako Kouvostoliitto sitä monen kunnan yhteisliitäntää Kouvolaan? Vaikenen, kun en halua liikaa paljastaa. Asun siis Sinun arvuuttamana Joensuun ulkopuolella "Lappeenrannassa"."

        - Tässä vastaus osaan kysymyksiä.


        https://yle.fi/uutiset/3-9830876


        Kyllä, kysymys oli sulle. Kävelit lapsena keskustastaTykkimäelle, niin ainakin joku asui Kouvolassa mistä kävelit. 😛

        Palataan taas.😄

        Jäi toinen linkki pois. Tässä 😃

        https://www.menaiset.fi/artikkeli/matka/tama_naurattaa_suuri_ja_mahtava_katso_kuva


      • Abrakadabra kirjoitti:

        " Ehkä en ole asunut, sillä en ole kuullut mistään Kouvostoliitosta? Oliko tuo kysymys minulle? Tarkoittaako Kouvostoliitto sitä monen kunnan yhteisliitäntää Kouvolaan? Vaikenen, kun en halua liikaa paljastaa. Asun siis Sinun arvuuttamana Joensuun ulkopuolella "Lappeenrannassa"."

        - Tässä vastaus osaan kysymyksiä.


        https://yle.fi/uutiset/3-9830876


        Kyllä, kysymys oli sulle. Kävelit lapsena keskustastaTykkimäelle, niin ainakin joku asui Kouvolassa mistä kävelit. 😛

        Palataan taas.😄

        No noihin Kouvola uteluihin en vastaa, sillä pelkään paljastavani liikaa. Kouvolan talot ovat tuttuja, mutta en koskaan ole kuullut siitä käytettävän Kouvostoliitto nimeä. Onhan ne maamerkkejä siellä. Täällä Joensuussa maamerkkejä ovat Keskussairaala ja Tähtitorni-asuintalo, jossa taitaa olla 14-kerrosta.

        Kävin nyt syömässä Hesburgerissa Haloumi-hampurilaisen. Sen jälkeen on ollut vähän ihme olo ja väsyttää. Ei jaksa oikein kirjoitella. Törmätään jonain toisena päivänä, sillä minä taidan sammuttaa tietokoneen ja television laittaen silmät sekä korvat kiinni.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        No noihin Kouvola uteluihin en vastaa, sillä pelkään paljastavani liikaa. Kouvolan talot ovat tuttuja, mutta en koskaan ole kuullut siitä käytettävän Kouvostoliitto nimeä. Onhan ne maamerkkejä siellä. Täällä Joensuussa maamerkkejä ovat Keskussairaala ja Tähtitorni-asuintalo, jossa taitaa olla 14-kerrosta.

        Kävin nyt syömässä Hesburgerissa Haloumi-hampurilaisen. Sen jälkeen on ollut vähän ihme olo ja väsyttää. Ei jaksa oikein kirjoitella. Törmätään jonain toisena päivänä, sillä minä taidan sammuttaa tietokoneen ja television laittaen silmät sekä korvat kiinni.

        Mulle ainakin Kouvostoliitto on ihan tuttu sana.

        Hauska oli kans kun ekan kerran siellä kävin, kysyin rautatieasemalta joltain herralta, et kun en yhtään tunne tätä kaupunkia, niin missä olis lähin kaljakauppa. Mies vastas, et mene ekaks torille, ja siitä sit oikealle (tai jotain vastaavaa.

        Minä siihen sit, et kun olen ekaa kertaa tässä kylässä, niin enhän edes tiedä missä on tori.
        Sit joku nuorempi tyttö sano, et hän voi näyttää. Käveltiin vähän matkaa, ja yhtäkkiä tyttö alkoi nauraa, ja totes että huvittavaa on kun Kouvolassa on kolme toria, et mistä voisit edes tietää mitä toria mies tarkoitti.

        Ihan mukavia ihmisiä siellä kuitenkin tuntui asuvan vaikkei kaupunki tosiaan mikään kaunis ole.

        Joensuun maamerkin (sen sairaalan) tunnen lähinnä siitä, et käväsin siellä syntymässä. Siitäkään en tietenkään mitään muista.


    • Anonyymi

      Mamba on kamalin tai joku Dingo. Eputkin on kuluneita ja eipä tuo Popedakaan häikäise.

      Juicea kaipaan. Hän oli nero.

      • Mä kyllä diggaan Tero Vaarasta. Dingosta en. Eppujen alkupään levyt oli hyviä. Popedallakin oli alkuaikoina hienoja.


      • Anonyymi

        Vielä on kesää jäljellä on kamalin rallatus, jonka keksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on kesää jäljellä on kamalin rallatus, jonka keksin.

        Toinen kamala renkutus, jota meilläpäin ei voi olla sataa kertaa joka kesä olla kuulematta on tämä: https://m.youtube.com/watch?v=beFPoiNn0Bs

        Itse bändistä kyllä diggan, mut en tästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Marraskuu on hyvä. Mulle se kertoo yhdestä erikoisesta ystävästäni.

      xL

    • Anonyymi

      Miljoonasade on mielekästä musiikkia varsinkin Meitä jyrätään ja Annaliisa. Viimeaikoina olen tosin hoilanut täysillä Vilma Alinan Uhanalasii, Camil Cobellon Seniorita ja Eppu Normaalin Urheiluhullua.

    • Anonyymi

      505 ikkunaa tai Olkinainen 👍

      • Anonyymi

        Siis ikkunoita oli 506 . Anteeksi 😁


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1079
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe