Naimisissa olevat vonkaajat

Anonyymi

Mulla on niin mitta täysi naimisissa olevien miesten vonkaamisesta, festareilla, laivoilla, baareissa niin edelleen. Suutelua estoitta, sänkyyn pyytelyä, sormus sormessa vielä ja osalla piilossa. Miksi ette eroa kun vaimonne ei sytytä? Ja teitä riittää!

41

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies kirjoittaa. Meno on aika ikävää nykyään se on myönnettävä. Yhtä kerrallaan tapailevaa esim. nettideiteissä on todella vaikea löytää. Sama pätee naisiin. Mielenkiintoista on kun haluaa parisuhdetta niin silloin suurinta osaa kiinnostaa pelkkä seksi.

    • Anonyymi

      En ole törmännyt ilmiöön. En ole tosin käynyt festareilla, laivoilla enkä baareissa mutten ole vongannut vaimolta kotonakaan enkä ole havainnut sellaista työmaalla enkä harrastuksissa.

      Sehän on kyllä totta, että normaali mies haluaa melkein kaikilta naisilta seksiä melkein tilanteesta riippumatta. Lisäksi se on ainoa asia, joka naisissa miestä kiinnostaa. Seksi on myös parisuhteen ainoa myönteinen puoli.

      Vaikka oma vaimo sytyttäisi kuinka, niin sytyttävät kaikki muutkin naiset. Ja vaikkei sytyttäisikään, on paljon hyviä syitä olla eroamatta.

      Kaikesta tästä huolimatta pidän pettämistä alhaisena. En pystyisi katsomaan lapsiani silmiin, jos olisin pettänyt vaimoani. No, ei ole kyllä tullut tilaisuuttakaan, joten turha tuntea henkistä ylemmyyttä.

      • Anonyymi

        Seksikö ainoa syy mikä miestä naisissa kiinnostaa ja kaikki naiset miestä sytyttää?? Sekö mies on mielestäsi normaali joka haluaa melkein kaikilta naisilta seksiä? Etköhän sentään liioittele?
        Mitä mieltä olet jos vaimoasi sytyttää lähes kaikki miehet, riittääkö ymmärrystä??? Siitä on lyhyt matka toteutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikö ainoa syy mikä miestä naisissa kiinnostaa ja kaikki naiset miestä sytyttää?? Sekö mies on mielestäsi normaali joka haluaa melkein kaikilta naisilta seksiä? Etköhän sentään liioittele?
        Mitä mieltä olet jos vaimoasi sytyttää lähes kaikki miehet, riittääkö ymmärrystä??? Siitä on lyhyt matka toteutukseen.

        En usko liioittelevani. Tämä pitäisi naisille opettaa miehistä jo yläasteen terveystiedossa, ettei tule järkytyksiä.

        No, ovatko naiset samanlaisia? Enpä usko. Mutta jos ovat, eihän se minun ymmärtämisestäni mihinkään muutu.

        Se on kylläkin ollut viime vuosina otsikoissa, että miehet jaksavat kiihottua vaimoistaan mutta naiset menettävät kiihkonsa miehiinsä tyypillisesti siinä vaiheessa, kun muutetaan yhteen. Aika moni edelleen analysoi tämän naisominaisuuden sairaudeksi (HSDD), vaikka kysymys on naisen luontaisesta seksuaalisuudesta.

        Yleistäen: Nainen on kiimassa ihastusvaiheessa ja kohdistaa himonsa ihastuksen kohteeseen. Mies on kiimassa aina ja kohdistaa himonsa kaikkiin naisiin. Tarkemmin ajatellen miten muuten voisi ollakaan?


      • Anonyymi

        Tämä yleinen harhaluulo, että miehet olisivat aina kiimassa ja himoitsemassa suurin piirtein kaikkia naisia, olisi jo aika haudata. Mummot ovat tuota hokeneet 50-luvulla syntyneille naisille mutta kuka nykyajan nainen tuota uskoo?!

        Tämän päivän miehiä kiinnostaa naisessa moni muukin asia, ihan niin kuin naisia kiinnostaa miehissä. Toki on seksiriippuvaisia ja seksiorientoituneita, mutta he ovat asia erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yleinen harhaluulo, että miehet olisivat aina kiimassa ja himoitsemassa suurin piirtein kaikkia naisia, olisi jo aika haudata. Mummot ovat tuota hokeneet 50-luvulla syntyneille naisille mutta kuka nykyajan nainen tuota uskoo?!

        Tämän päivän miehiä kiinnostaa naisessa moni muukin asia, ihan niin kuin naisia kiinnostaa miehissä. Toki on seksiriippuvaisia ja seksiorientoituneita, mutta he ovat asia erikseen.

        Eli ei vaan mene naisille perille. No saavat sitten mummona turhaan valistaa tyttärentyttäriään


      • Anonyymi

        Ihan normaalia ihmisen käytöstä, ihan sukupuoleen katsomatta. Jokainen meistä arvioi ja tiedostaa "vastapuolen" seksuaalisen viehättävyyden/viehättämättömyyden. Teemme arvion ihan kaikista eteemme tulevista ihmisistä. Tämä tapahtuu ihan automaattisesti. Osa tiedostaa sen paremmin ja osa huonommin. Normaalisti ihmiset osaavat kuitenkin päästä ohi tästä tilanteesta ja jatkaa tavanomaista tilanteeseen sopivaa kanssakäymistä.

        Harva ihminen jää kiinni sellaiseen ajatukseen, että esim. työtilanteessa haluaisi toisesta vain seksiä. Kannattaa hakea apua jos tällaisia tuntemuksia tulee usein. Toki näin voi käydä jos on vaikka hyvin kokematon kanssakäymisessä itseä viehättävien ihmisten kanssa. Tämä kuitenkin helpottaa ajan kanssa jo kokemusten lisääntyessä. Itse törmään tähän ilmiöön hyvin usein. Toimin alalla, jossa eteeni tulee tasaisin välein "kokemattomia nörttipoikia" ja heidän kanssaan pitäisi puhua työasiaa. Monet jäätyvät totaalisesti ja aivojen tyhjentymisen voi lähes kuulla. Alussa tämä hämmensi itsenikin, mutta siihenkin tottuu. Tuossa tilanteessa ei auta kun ottaa tilanne haltuun ja alkaa asiallisesti puhua asiaa, yrittäen antaa toiselle aikaa kasata kuvionsa. Aina näistä on päästy yli ja ne jotka ovat jääneet töihin, ovat lopulta lakanneet jäätymästä seurassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko liioittelevani. Tämä pitäisi naisille opettaa miehistä jo yläasteen terveystiedossa, ettei tule järkytyksiä.

        No, ovatko naiset samanlaisia? Enpä usko. Mutta jos ovat, eihän se minun ymmärtämisestäni mihinkään muutu.

        Se on kylläkin ollut viime vuosina otsikoissa, että miehet jaksavat kiihottua vaimoistaan mutta naiset menettävät kiihkonsa miehiinsä tyypillisesti siinä vaiheessa, kun muutetaan yhteen. Aika moni edelleen analysoi tämän naisominaisuuden sairaudeksi (HSDD), vaikka kysymys on naisen luontaisesta seksuaalisuudesta.

        Yleistäen: Nainen on kiimassa ihastusvaiheessa ja kohdistaa himonsa ihastuksen kohteeseen. Mies on kiimassa aina ja kohdistaa himonsa kaikkiin naisiin. Tarkemmin ajatellen miten muuten voisi ollakaan?

        Puhasta paskaa kirjoitat. Provoilet?


    • Anonyymi

      Olen törmännyt, joka kerta kun baarissa tai laivalla olen vieraillut. Olkaapa vaimot tarkkana, se sormus sormessa ei auta mitään.

      • Anonyymi

        Vaimo kirjoittaa. Hei, mutta eihän meillä kummallakaan ole sitä sormusta käytössä, säilytetään niitä korurasiassa. Tosiasia on se, ettei se sormus mitään auta yhteenpysymisessä, et ehkä sitten tiennyt, kyllä se on jonkin muu. Raotan verhoa sen verran, että se joku muu ei ole seksi. Ajattelet heti, että se olisi sitten raha, ei se ole sekään, kuten ei talo, eikä autokaan. Siinäpä sitä miettimistä, että, mikä se oikein yhdessä pitää.


      • Anonyymi

        Lapset kärsii kulisseista, eivät he tyhmiä ole eikä myöskään korvattomia riitelylle.
        Turhaa teatteria.


    • Anonyymi

      Kyllä, olen viettänyt iltaa ja suudellut kiihkeästi kahta naimisissa olevaa miestä puolen vuoden aikana ja kuumana olivat. Sängyn jätin väliin, mutta miksei seuraavan kerran, itsehän olen sinkku.

    • Anonyymi

      Noh, ukkoja ja akkoja on moneen lähtöön. Kyllä minuakin lähestyy parisuhteessa olevia naisia, minulla kyllä on vakiovastauksena että jospa menisi ihan omaan kotiin missä se puolisokin löytyy. Niin ja minä olen sinkku ja vapaa tekemään miten parhaaksi näen.

      • Anonyymi

        Meitä on moneksi, jos suhteessa oleva nainen tulee tyrkyttämään itseään ei sille mitään voi. Uskoohan noi jos ei nappaa enkä kyllä ole kiinnoistunut toisten miesten naisista.


      • Anonyymi

        Ei nappaa ukkomiehet myöskään, joten voisivat pysyä omiensa luona.


    • Anonyymi

      Erikoista vielä, että osa näistä naimisissa olevista etsii vielä vakituisempaa seuraa kuin yhden yön huvia.

      • Anonyymi

        Tietenkin varatut hakee vakipanoa. Mikä sen mukavampaa kuin saada jännitystä elämään ja vierasta pillua.


    • Anonyymi

      Pysymällä kotona ei ongelmia.
      Ihme vouhkaajia.

    • Anonyymi

      Oma on vika jos huonosti käy.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt mitään tuon tyyppistä toimintaa.

    • Anonyymi

      Nämähän ovatkin syntisten harrastuksia.

      Pitävät tilastot kunnossa.

    • Anonyymi

      Nää naimisissa olevat vonkaajat on yks laji. Sitte on se toinen laji, joka vonkaa naimisissa olevilta. Joilleki sormus hyvännäköisen miehen tai naisen sormessa, on vastustamaton kutsu mennä kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Sano ja sanokaa niille vonkaajille suorat sanat, mitä ihmettä sitä valittamaan? Sanot, että mitä sinäkin naimisissa oleva ukkomies vonkaat, painu hel..tiin! Siinä saa ukko samalla mitalla takaisin. Aina löytyy näitä lääpijäsikoja, jotka koittavat ja koittavat. Kun saavat tarpeeksi monta kertaa nokillensa, eivätköhän usko. Kannattaa myös sanoa, että tietääköhän vaimosi mitä teet ja pitäisiköhän kertoa. Saatat tehdä vaimolle palveluksen!

      • Anonyymi

        itsellä olette naiset hulluina ukkiksiin


    • Anonyymi

      Itsekin olen naimisissa oleva miehenpuoli ja täytyy sanoa, että minullakin on niin mitta täysi naimisissa olevien miesten vonkaamisesta, Joka paikassa vonkaavat, vaikka varmasti näkevät, että naimisissa ollaan. Eikö maailmassa ja Suomessa ole muiduilla enää mitään häpyä ..?

    • Anonyymi

      olen sinkku mies vuosia niin kukaan ei suoraa tule vonkaamaan, ilmeisesti pitää olla sormus kädessä vientiin sinkku kun voi olla riippakivi joka etsii pidenpää seuraa,

      • Anonyymi

        osta sormus ja esitä että olet naimisissa. naiset tunnetusti haluaa jotain mikä on jo toisen. kateellisuus on mikä ohjaa naisten elämää


    • Anonyymi

      Kävisinkö minä, olen avoliitossa?
      T.Suukot

    • Ns. vonkaaminen johtuu seksihalusta, joka taas johtuu geeneeneistä. Nainen on biologisista syistä krantumpi kuin mies, mutta se ei tarkoita, että hänellä on vähempi seksuaalinen halu.

      Kun olin naimaton, ei kukaan nainen tavoitellut minua. Heti, kun pääsin naimisiin, minua selväsanaisesti tavoitteli jo useampi. Miehen naimisissaolo on naiselle selvä suositus kelvollisuudesta. On todennäköisempää, että naimisissaoleva mies on laadukkaampi kuin poikamies.

    • Anonyymi

      Ihan vain tulta pesään. Olen naimisissa oleva mies ja sovin juuri treffit minua huomattavasti nuoremman naisen kanssa :) Vierasta on tiedossa ja kunnolla :)

    • Anonyymi

      On aivan totta et naimissa olevat miehet vonkaavat risteilyllä Baareissa 🤗! Mut myös naiset ei tartte yksin miehiä syytellä😉!!!?. Itse olen naimissa sormukset on sormes sanon suoraan en ole petikaveria vailla!!!. Mut kyl miehet myös kunnioittavat sitä🤗. Mut enpähän ole tuomaroimaan muiden tekemisiä jokainen itse tietää kuin toimii! Ja kyllä tietää mitä saa jos sillä mielellä lähtee reissuun voihan olla et äjähtää elämän suurin rakkaus se on sit siinä🤔😂!Terve filrttailu ok😉.

    • Vaikka tarkoituksesi oli vain haukkua miehiä, eikä oikeasti kysyä vastaan silti.

      "Miksi ette eroa kun vaimonne ei sytytä?"

      Kyllä se vaimo voi sytyttää, mutta niin voi myös muutkin naiset. Jos sinun pitäisi nyt päättää, että mitä ruiokaa syöt loppuelämäsi, niin arveletko, että et ihinä haluaisi muita ruokia?

      No seuraavaksi sitten voi kysyä, että miksi edes sitoutua yhteen ruokaan/naiseen. Monet hyvät asiat tulevat vasta kun suostut sitoutumaan: läheisyys, yhteiset ruokahetket, yhteiset lomat, lapset. Jopa lainsäätäjäkin antaa tiettyjä etuja vasta kun olet vähintään avoliitossa naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Olen semmoinen tavallisen näköinen mies, hiukset harventuneet, ei kovin lihaksikas duunarityö.
      Sinkkuna en koskaan saanut baarista mukaan ketään, ei kertaakaan, eikä koskaan mistään muualtakaan, 16v hain aktiivisesti kontaktia naisiin ilman tulosta. Tuhansia pakkeja.
      Sattumalta yksi YH minut sitten hyväksyi 17v kohdalla kun olin laskenut riman alimmalle mahdolliselle tasolle.

      Olen siis naimisissa ja monesti vonkaan vieraita naisia.

      Koskaan ei ole edes teoreettista mahdollisuutta pettää koska kukaan ei minua koskaan hyväksy mihinkään, olen ollut nyt naimisissa 14v ja satoja kertoja vongannut vierasta työmatkoilla baareissa yms, ja ainuttakaan kertaa yksikään nainen ei ole sänkyynsä kelpuuttanut.
      En ole paljoa päissään tms ja olen fiksu ihan hyvä keskustelija.

      En vaan seksuaalisesti kiinnosta yhtäkään naista, siksi en edes vaimoakaan.

      Minulle vonkaaminen on täysin sallittua koska se ei edes teoriassa ei koskaaan eikä missään tapauksessa voi johtaa pettämiseen.
      Äläkää siis syyllistäkö vonkaajaa pettäjäksi koska hän ei sellainen ole eikä koskaan voi ollakkaan, ei voi koskaan eikä ikinä pettää ketään!!

    • Anonyymi

      Jos kerta tiedät toisen olevan varatun miksi ihmeessä te leikkiin ryhdytte niiden kanssa? Eikö omalla maineella ja kunnialla ole enään kellään kunnoitusta itseään kohtaan? Hävettää nämä salaiset hoidot". Sekin tulisi huolehtia kun leikkiin ryhdytte ettei kukaan muu saa tietää. En ymmärrä kuinka naurettavaa on kun ukkomies itkee huonoa suhdettaan ja tietysti eroamassa kun kakkoselle saa säälistä? Älkää antako ukkomiesten näin nolosti kylillä käyttäytyä. Naurettavaa ja säälittävää. Eikä tuon kakkosen maine kylillä lähde kun kerran leikkiin ryhdytty.

      • Anonyymi

        Eihän tuo aloittaja kertonut itse leikkiin ryhtyvänsä. Häntä vain ärsyttää, kun ukkomiehet tunkevat iholle. Hän toivoisi heidän jättävän hänet rauhaan.


      • Anonyymi

        Aina tämä tapahtuu humalassa ilman omia moraalisäännöistöjä tai mies muuttuu ihmiseksi, joka on istumassa päihtyneenä baarissa tai istahtamassa auton rattiin tai pettää läheistensä luottamuksen. Aina alkoholilla on osuutta asioihin. Tavallisesta poikkeava, holtiton käytös alkoholin vaikutuksen alaisena saattaa viitata alko-ongelmiin ja riippuvuuteen. Sen myötä pettäminen yms tulevat kuvioihin.
        Alkoholi kun heikentää älyllistä toimintaa ja surkastuttaa aivoja.


    • Anonyymi

      Älkää alistuko säälittävään ukkomiehen ymmärtäjäksi. On noloa jäädä kiinni siitä. Nyt pieni vinkki ukkomiehiä tapaillaan "julkisesti jne. Nainen ukkomiehen ystävänä ei voi olla jos vaimo ei ole mukana. Tämähän on selvää. Jos ukkomies vonkaa tehkää loppu. Noloa kuulla kyliltä oman miehensä vonkaamisista. Vaimoon yhteys ja siten saatte loppumaan. Jos jätät kertomatta on maineesi mennyt ihan varmasti. Älä siis alennu vaan tee loppu säälittävästä vonkaamisesta. Minäkin haluaisin kuulla jos oma mies vonkaisi kylillä. Minä kertoen onnellisesta liitosta koska muuta ei ole kotona kerrottu. Te muut nauratte ja säälitte minua. Ei ole oikein jos mies ei osaa kunnoittaa puolisoaan mihinkä se kykenee? Entä jos omat lapset kuulee kylillä moisen?

      • Anonyymi

        Entä jos omat lapset kuulee kylillä moisen? Tuota viimeistä sietäisikin jokaisen miettiä, sillä valitettavasti tarkkasilmäiset lapset, ovat he sitten vonkaajan, vongattavan tai vain samalla alueella, samassa koulussa olevia lapsia, näkevät ja kuulevat liikuskellessaan kavereidensa kanssa kaikenlaista. Miltä se asianosaisita, jotka ajattelevat, että se on kivaa viihdettä, mahtaisi tuntua, jos lapsia kiusataan tämän vuoksi ja siitä ei voi tietenkään puhua, koska lapsi ei halua uskoa, että se on totta. Miltä se tuntuu, kun murrosikäinen kuulee, että toinen vanhempi vonkaa/pettää, niin samassa hetkessä nuori toteaa, että ei mulla ollutkaan isää/äitiä, ja että nyt tuntuu kuin ko. henkilö olisi kuollut nuoren mielessä. Em. on vain alkua ja loppu vaurioista näkyy vasta silloin, kun nuori aloittaa myöhemmin oman seurustelunsa, tuliko hänestä vonkaaja, ymmärtäjä vai jokin muu. Että ei ole hieno henkinen perintö.


    • Anonyymi

      Niin mitä opetamme omille lapsille mikä on varattu ihminen. Ja mitä varattu voi kylillä tehdä. Ei todellakaan ole kivaa kun kylillä kuulee säämittävää juttua varatusta joka vonkaa. Ei ajettele mitä ne "muut ajattelee. Jos tieto on sen olevan varattu ja vonkaa nolatkaa se täysin.kyllä se vonkaaminen loppuu jossain vaiheessa. Liian monta varattua minäkin tunnen jotka ilkeyttään, ajattelemagtomuuttaan, tai narsistinen luonteeltaan jotka" leikkii. Vieden maineen niiltä vongattavilta. Muistetaan siis miten käyttäydytään varatun kanssa. Ja toivottavasti oma puoliso ei alennu tuollaiseen kylillä.

    • Anonyymi

      Aloitus olisi voitu tehdä naimisissa olevista naisista, joillakin sormus toisilla ei ja seksiä hinkuvat yökerhoissa tai missä sitten ovatkin. Ihan selvänäkin tekevät aloitteita ja flirttaavat kovasti. Naiset ovat samanlaisia pettäjiä joten turha syylistää miehiä ja jokaista ajaa normaalit vietit.

    • Anonyymi

      Kuka vonkaa kuka ei. On vastuullisia järkeviä jotka ei petä. On pinnallisia kevytkenkäisiä jotka lentää kukasta kukkaan eikä mikään ole arvokasta tai pyhää.
      Liian vähän toppuutellaan suorin sanoin vonkaajia oikealle tielle ja sekään ei aina auta.
      Heikon itsetunnon omaavat kokeilee omaa markkina-arvoa, vain heikot suostuu.
      Heikot omissa harhaisissa kuvitelmissaan ajattelee itsetuntonsa kasvavan, mutta maine menee toisten silmissä ja häpeä on oikeampi olotila.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe