Noh, pikkupilit ja hehtaaripillut? Onko ollut vientiä?
No ei tietenkään ole. Tajuatteko luuseripellet, että teidän täytyy ymmärtää olevanne ARVOKKAITA!
Se koulukiusaajanne ei nykyään ole onnistunut. Hän on pikaruokalan siivoojan apulainen.
Sinä, juuri sinä. Heitä epätoivo kaivoon, ja liity Timoismiin.
Kyrvät ja pillut
12
50
Vastaukset
No kiitos huomiostasi.
Viestisi sisällöstä sen verran, että ei taida Timolla olla nyt asiat hyvin?Kiitoksia Disse kommentistasi. Tiedähän, että viestien perusteella ei kukaan kykene analysoimaan kenenkään mielentilaa.
Kysymys on kuitenkin kysymys, joten vastaan.
Timolla on asiat nyt hyvin. Ainoa harmi on puolison puuttuminen.TimoSimilä kirjoitti:
Kiitoksia Disse kommentistasi. Tiedähän, että viestien perusteella ei kukaan kykene analysoimaan kenenkään mielentilaa.
Kysymys on kuitenkin kysymys, joten vastaan.
Timolla on asiat nyt hyvin. Ainoa harmi on puolison puuttuminen.No eihän sitä voikaan, siksi heitin oletuksen ja kyssärin.
Kumppanin puuttuminen on yleistä. Onneksi se ei ole elämisen este. Jos se olis kuten vesi, vois olla aika paljon kuolleita...
- Anonyymi
Juuri aamulla sain seksiä.
- Anonyymi
Niin minäkin. 40 vuotta sitten aamulla...
Olen miettinyt tuota kysymystä. Osa kiusaajista menestyy erinomaisesti työelämässä jatkamalla hyväksi havaitsemaansa toisten polkemista. Myös naiset tykkäävät yksilöistä, jotka tällä tavoin osoittavat valtaansa. Kiusaaminen kannattaa, jos sitten vielä itsensä kanssa kykenee elämään.
Partakaveri. Aikoinaan näin entisen kiusaajani baarissa.
Hän oli edelleen 160cm ja minä 188 bodattu nörtti.
Istuin pöytään ja tuumasin: muistatko silloin koulussa...
Hän häipyi kovin nopeasti.- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Hän häipyi kovin nopeasti.Tuosta voidaan päätellä, että kaikki koulukiusaajat on pelkureita.
Kun sitten aikuis iässä kohtaavat koulukiusatun, niin tuleekin pupu pöksyyn koulukiusaajalle, ei muuten häipyis paikalta.
Olisit vähän pyöräytänyt koulukiusaajaa... TimoSimilä kirjoitti:
Hän häipyi kovin nopeasti.Haha, mahtavaa!
Hyvä sitten sitä epätoivoista vettä juoda, kun se lilluu siellä kaivossa.
Mikä on muuten hehtaaripillun vastakohta? Pihtaari Hellu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042