Mites on tytöt?

Anonyymi

Suomalaiset saunatavat, laudeliina(paper towel).
Sopiiko ja mahtuuko ahterisi yhdelle liinalle vai saako molemmat kankut omansa? Katsokaapa miten suuri liina on ja arvioikaa miten käyttäytyisitte:)

https://www.youtube.com/watch?v=H8b4oLpPYdI

AsianVierestä

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      85% suomen naisista ottaisivat 2-3 tuollaista liinaa ja tuhisisivat miten muka sopisi istumaan nenäliinan kokoiselle alustalle.
      Suomessa normaalikokoinen tarkoittaa samaa kuin bmi 25-30.

      • Anonyymi

        Menee vessaan ja ympäröi itsensä WC-paperilla, sitten saunaan.

        Kokeilkaapa perinteisen koivu-vastan/vihdan sijaan käyttää tammi-vastaa, tammesta vaan oksa siitä se, tulee tammen tuoksu vaihteeksi.


    • Anonyymi

      Minkä kumman takia mennään ensin suihkuun ja sitten saunaan.
      Uimahalleissa on tuo käytäntö, mutta turhaan sitä suihkuun menee ennen saunaa, kun ihokin on täysin kuiva, eikä hiestä märkä.
      Löylyn jälkeenhän sitä peseydytään, kun on saunassa hikoiltu, joten turha perustella, että ennen saunaa pestään hiet pois, koska saunassahan hikoillaan.

      • Anonyymi

        Jospa sitä vaikka peseytyisi ensin, ettei levitä likaa saunaan. Olisko tuon idea näinkin vaikeasti ymmärrettävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa sitä vaikka peseytyisi ensin, ettei levitä likaa saunaan. Olisko tuon idea näinkin vaikeasti ymmärrettävä?

        Ei siinä mitään likaa levitetä, kun istutaan pefletillä, vai sinä tietenkin istut paljas pyllu lauteilla ja sulla on lauteilla monta jarrutus jälkeä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään likaa levitetä, kun istutaan pefletillä, vai sinä tietenkin istut paljas pyllu lauteilla ja sulla on lauteilla monta jarrutus jälkeä....

        Jaloistakin irtoaa kaiken näköistä... Kun siellä hikoilee, hiki valuu lauteille ja kaikki sonta myös. Ei siinä yksi liina pepun alla auta. Suihkun kautta saunaan!

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään likaa levitetä, kun istutaan pefletillä, vai sinä tietenkin istut paljas pyllu lauteilla ja sulla on lauteilla monta jarrutus jälkeä....

        Ja mitä tuohon videolla olevaan naiseen tulee, niin eihän se edes pessyt itseään, kun ei näkynyt saippuavaahtoa, lattialla ollenkaan.
        Nainen vaan seisoskeli suikun alla, ei suihkun alla seisoskelussa mitään peseenny, vaan pitää käyttää saippuaa ja hinkata itseään puhtaaksi ja lopuksi huuhdella suihkulla saippuvaahdot pois.


      • Anonyymi

        No en minä tuota suihkua ennen saunaa ihmettele. Mutta sitä ihmettelen, että ensin käydään suihkussa, sitten saunotaan ja taas suihkuun ja toistaen tärä useampaankin kertaan eli puhdas pitäisi olla. Vaan kun ei olla! Suihkusta tulon jälkeen kuivaamme puhtoisen itsemme puhtaaseen pyyhkeeseen ja zädäm! Pyyhe tuli likaiseksi ja laitamme sen pyykkikoriin. Mistä onnistumme saamaan pyyhkeen tuossa vaiheessa likaiseksi?


    • Anonyymi

      Kyllä yks riittäs. Et usko vai? No ole uskomatta. Noihan näytti olevan niin ohuita et ois hätätilassa menny wc-paperistakin🙂

      • Tarttuvat persiiseen pahemmi ku Aku Hirviniemi.


    • Anonyymi

      En käytä laudeliinoja, kun saunon omassa saunassa. Aika harvoin joku on saunakaverina.

      • Anonyymi

        Säästää omaakin saunaa jatkuvalta pesulta kun käyttää laudeliinoja. Tai sitten saunoo bakteeriviljelmän seassa, sekin on toki ihan oma asia.

        xL


    • Anonyymi

      Ennen ei ollut laudeliinoja. Naiset käyttivät pillunpäreitä. Jokaisella oli omansa.
      Näitten muistona on sanonta: "...hajosi sen tuhannen pillunpäreiksi!"

      • Anonyymi

        Niin, jo muinoin tiedettiin että likaisesta saunasta saa sairauksia. Uusavuttomat eivät tätäkään tiedä.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jo muinoin tiedettiin että likaisesta saunasta saa sairauksia. Uusavuttomat eivät tätäkään tiedä.

        xL

        Mitä enemmän puunaa niin sitä huonompi on vastustuskyky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän puunaa niin sitä huonompi on vastustuskyky.

        Osittain totta, mutta rajansa törkyisyydelläkin.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain totta, mutta rajansa törkyisyydelläkin.

        xL

        Toki mutta puulauteilla on kyllä aivan turvallista istua ilman mitään perseenalusiakaan, ei siitä mitään hyppykuppaa tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mutta puulauteilla on kyllä aivan turvallista istua ilman mitään perseenalusiakaan, ei siitä mitään hyppykuppaa tule.

        Entäs teräslauteilla?

        Kyllä sieltä likaisilta puulauteita pöpöt leviää jos limakalvoille tai rikkoutuneelle iholle pääsee.

        xL


    • Anonyymi

      Mulla on sen verran isoja saunapyyhkeitä, että mahdun niillä makaamaan. Jalat ylös... Mahtuu siis persekin hyvin.

      xL

    • Paikallisessa uimahalissa on seka höyrysauna. Siellä saa tiirailla naiskauneutta. Jos haluaa, parhaimmillaan pääsee istumaan parinkymmenen sentin päähän naisväestä 😅

      • Anonyymi

        Pääsin yhen kerran 20 sentin syvyyteen sekasaunas, siis naisen sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin yhen kerran 20 sentin syvyyteen sekasaunas, siis naisen sisään.

        Minäkin olin kerran 12 ja keksin tarinoita.


    • Anonyymi

      Ahter o levvee ko seittämä leivä uun.

    • Anonyymi

      Vaikka olenkin ylipainoinen typykkä, mahdun tuollaiselle. Ei ne laudeliinat niin pieniä ole. Käytän usein omaa pestävää laudeliinaa.

    • Olennaista kai se on sekä miehille, että naisille, että ne kriittisimmät alueet ei kosketa lauteita.

      • Mä olen viimeks kaks vuotta sitten käynyt saunassa ja sekin oli kylpylässä..Imatralla.


      • Anonyymi

        Minä lämmitän juuri nyt saunaa. Eilenkin lämmitin.

        Sille palstalla vierailevalle "likaiselle tytölle" sauna voisi tehdä välillä hyvää, myös suunkin peseminen saippualla.

        Ja hampaat. Nekin vielä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen viimeks kaks vuotta sitten käynyt saunassa ja sekin oli kylpylässä..Imatralla.

        Juku, sä käyt harvemmin ko mää. Kävin anoppilassa viime vuonna kerran saunassa. Joulun aikaan. On kyllä ollut parin kolmenki vuoden taukoja. En hirmusti välitä saunoa. Talvella vielä kelpaa, muuten ei niin kiinnosta.

        Kuivuu vaan silmät ja kaikki. Tulee kipee olo.


      • Anonyymi

        koskettaako sun pyllykolo lauteita ja millanen haju siitä silloin jää?


    • Hyvin sopii yhdelle laudeliinalle ja lauteelle.

      • Anonyymi

        Abrakadabra mene auttamaan ujoja pieniä sinkkupoikia juttelemaan tyttöjen kanssa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabra mene auttamaan ujoja pieniä sinkkupoikia juttelemaan tyttöjen kanssa :)

        Mites se tapahtuu ja millä ajalla? 😛


      • Anonyymi

        Arvasin että et halua "lastenhoitajaksi" pienille teinipojille :D

        Rumiksi itseään kehuvia sinkkuja palstalla jotka eivät usko ikinä saavansa tyttökaveria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin että et halua "lastenhoitajaksi" pienille teinipojille :D

        Rumiksi itseään kehuvia sinkkuja palstalla jotka eivät usko ikinä saavansa tyttökaveria.

        En halua ylipäänsä lastenhoitajaksi kelleen muulle, kun omille lapsilleni. Kenties joskus lapsenlapsille mikäli niitä sitten tahtoovat poikia ja mummulla välillä hoidattaa.

        Lastenhoito hommat on sitä myöden tehty.☺️


      • Anonyymi

        Saat unilorun, muista kun menet nukkumaan, on minun, olen antanut kyllä muillekin saman, mutta näillä ajatuksin:

        "Yritä nukkua hyvin rakas kaunotar, where ever you are.

        Unohda kaikki turha stressi ja ajatuksetkin voit unohtaa unen ajaksi. Antaudu pehmoisten unien kauniiseen toteutuneiden toiveiden maailmaan.

        Matkusta tuohon unelmien maailmaan pilven päällä joka tuntuu aivan nukkumisalustalle jota myös sängyksi kutsutaan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat unilorun, muista kun menet nukkumaan, on minun, olen antanut kyllä muillekin saman, mutta näillä ajatuksin:

        "Yritä nukkua hyvin rakas kaunotar, where ever you are.

        Unohda kaikki turha stressi ja ajatuksetkin voit unohtaa unen ajaksi. Antaudu pehmoisten unien kauniiseen toteutuneiden toiveiden maailmaan.

        Matkusta tuohon unelmien maailmaan pilven päällä joka tuntuu aivan nukkumisalustalle jota myös sängyksi kutsutaan."

        Heh, se oli uniikki. Vaikka ennestään annettu. Kiitos, mäpä koitan nukkua Espanjan tuoksuisen unelman päällä.

        Jos toive muuttuis todeksi. 😄


    • Täällä meidän kylän uimahallin saunassa ei oedes ole peflettejä. Jos sellaista haluaa käyttää, pitää tuoda oma mukanaan.

      Ongelma on sekin, et ainakaan miestenpuolella ei ole yhtään käsisuihkua, joten alapään ja jalkojen pesu ei ole kovin tehokasta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2255
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      52
      895
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      852
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      139
      837
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      783
    6. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      683
    7. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      43
      676
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      659
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      654
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      612
    Aihe