Hei,
Olen Niina Roiha, 46- vuotias ihanien lasten äiti Jyväskylästä. Lapseni ovat iältään 12, 17 ja 19. Etsin au-pair perhettä, jossa on toisia arvostava ja kunnioittava arvomaailma. Matkustus ja eri maiden kulttuurit ovat aina kiinnostaneet minua. Toiveenani on asua ulkomailla osan vuodesta ja elää hetken arkea eri maissa. Ajattelin että samalla voisin tehdä au-pair hommia, koska lapset ja heidän hyvinvointinsa ovat olleet aina lähellä sydäntäni.
Olen aikuinen, toisista välittävä ja lapsia huomioiva nainen, joka etsii perhettä, jossa työskennellä lyhytaikaisesti 3kk (pidempi aikainenkin on mahdollista, jos pääsen tapaamaan säännöllisesti omaa perhettäni).
Teen arkisin töitä korumyymälässä ja omaan luontaisesti hyvä. asiakaspalveluasenteen. Olen välittävä ja iloinen ihminen, joka ymmärtää lapsiperheen arkea. Minulla on kannustava aviomies, joka tukee ja auttaa etsimään omaa polkuani ja koen että voisin sen löytää auttamalla muita perheitä.
Koulutukseltani olen koulunkäynnin ohjaaja, joten lasten kanssa toimiminen on tuttua.
Etsin "aupair" paikkaa
Anonyymi
1
343
Vastaukset 1
- Anonyymi
Au pairiksi ei pääse jos on omia lapsia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52710
- 46695
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt189589- 76586
- 52582