Haemme reipasta au pairia tukemaan kolmilapsisen perheen arkea Washington D.C.:ssä elokuun lopusta / syyskuun alusta 2019 alkaen.
Perheessämme on kolme lasta: 13- ja 11-vuotiaat tytöt ja pian 7-vuotias poika. Lapset käyvät koulussa. Työtehtäviin kuuluu auttaminen aamutoimissa ja iltapäivisin koulun jälkeen sekä kevyet kotityöt. Tarjoamme huoneen, ruuan ja taskurahan. Olemme suomalainen perhe. Olemme asuneet ulkomailla pitkään ja perheessä on aikaisemminkin ollut au paireja.
Toivomme, että olet täysi-ikäinen, oma-aloitteinen, aidosti lapsista ja uusista kulttuureista kiinnostunut ja puhut sujuvasti suomea ja englantia. Työtehtäviin kuuluu lasten harrastuksiin kuskaamista, joten toivomme, että sinulla on ajokortti ja olet valmis ajamaan autoa.
Mikäli vastaat kuvausta ja vuosi Yhdysvalloissa kiinnostaa, lähetä hakemus kuvalla ja CV:llä varustettuna osoitteeseen emmi.oikari(at)yahoo.com
Haetaan au pairia Washington DC:hen
Anonyymi
0
73
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651710Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594