Suomi 24 treffit turha paikka.

Anonyymi

Hei. Olen laittanut ihan hyvän profiilin ja kuvakin on, naiset ei ees vieraile koskaa. En tiedä miksi edes tein. Pitäisi poistaa?


PROFIILIVIERAILUT

0 vierailua

(kahden viikon aikana)

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli eilen yöllä tymmärrettyä 100% fuulaus profiilin avulla ettei aivojen sisältö naisia tuskin kiinnosta sillä, ei mitenkään voi olla mahdollista jos nainen minuna omana itsenään kieltäytyy yhteydenpidosta mut fullaus profiilin kanssa meillä oli ihan mainio juttu geissi, yksi hienoimista keskustelu tuokioista treffit24 llä kun muutoin ollut verraten omana itsenään ihme lyhyitä turinoita joidenkin tuntemattomaksi jääneiden hurtinnäköisien kanssa. Ei sitten muuta selitystä tähän voi olla kun on itse niin turhan näköinen et ei kelpaa naisille. Onneksi olen riittävän aikuinen ymmärtämään asian muutoin ois aika hirteen vedetyn makuinen olo.

      • Anonyymi

        Muutoin on ollut minunkin deittailu omana itsenä SAMAA ALOITTAJAN kanssa, hiljaista, väkinäisen oloisia aloituksia ilman joustavaa vuorottaista keskustelua huomioimatta ne mitä ei itse en millään huolisi ne jotain vastailee tekee aloitteita jopa moittivat minua. Tuli hyvä fiilis siltikin kokemuksesta sillä sain edes sen kerran keskustella sujuvasti treffit24llä naisen kanssa samoilla tavotteilla kenet olisin huolinut kun selvästi meillä oli kinpinää välillä ja ilokseni en ole juurikaan RAHAA koskaan laittanut kiinni palveluun melkein voittajan olo.


    • Anonyymi

      Se profiili hukkuu sinne muiden profiilien sekaan vaikka siinä kuva olisikin. Aika harva nainen jaksaa noita profiileja selailla ja vierailla juuri sinun profiilissa, kun niitä miesten profiileja on tuhottomasti.

      Oikeastaan ainoa keino on lähettää itse asiallinen viesti kiinnostavalle naiselle, mutta sekin on yleensä turhaa koska harva nainen vastaa mitään.

      • Anonyymi

        Harva "naisen" profiili on naisen, siis sellaisen joka etsii kumppania. Henkilöt sisäänvetoprofiilien ja lisämaksujen herutusprofiilien takana eivät vastaa, lisäksi on "naisen" profiileja joiden takana on mies esim siinä tarkoituksessa että näkee mitä muut miehet kirjoittavat naisille.


      • Anonyymi

        Tässäkin on se paha ongelma, että kiinnostava nainen saa todella paljon viestejä ja sun lähettämää viestiä nainen ei välttämättä edes avaa koskaan. Joten suosittelen IRL meininkiä enkä nettiä ensikontaktin luomiseen.


      • Anonyymi

        Toi on niin totta, olen monelle kirjotellut ei vastaa, ennen naiset sentää jotenki vastas, ja pääsi treffeille, nykyää on mahdottomuus. Melkein kannattaa sit lopettaa se etsiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta, olen monelle kirjotellut ei vastaa, ennen naiset sentää jotenki vastas, ja pääsi treffeille, nykyää on mahdottomuus. Melkein kannattaa sit lopettaa se etsiminen.

        Sama juttu miehillä,ei tule vastauksia,flirttiä lajitellaan,


    • Anonyymi

      Tee itse aloite. Jos olet naisen mielestä kiinnostava, (JOS NAINEN ITSE OIKEALLA ASIALLA, näitä ei voi tietää siellä fuulataan paljon), takaan 101% varma vastaus yhteyden pito tapaaminen.

    • Anonyymi

      Varaudu nyt siltikin, miehen on oltava sika hyvännäköinen saadakseen vastauksia, yhteistä keskustelua myöskin pärjätäkseen tuolla huijarien ympäröimänä (s-man, ei ass), ymmärsin sen kun ryhdyin itse pitkän hiljaisuus jakson jälkeen kääntelemään kiviä selvittääkseni juonikuvaa miten edetään onnistuneesti, seurauksena tuli eteen kysymysmerkkien tyhjyys sillä ei voi auttaa itseään millään tapaa.

    • Anonyymi

      Ne tavis naisetkin haluaa komean pitkän rikkaan miehen joten ei ihme ettei kukaan vastaa sinulle. Naisten kriteerit on todella korkealla vaikka eivät itse ole kovinkaan kauniita. Nykyään luonne ei merkkaa mitään vaan naiset haluaa niitä komeimpia pettäjiä myös.

      • Anonyymi

        Juu todellaki toi on aika totta, kyllä toisille kelpaa taviski, mutta aika harva mies pystyy olee rikas, että toi on aika naurettava väite :D. Mutta eikait siinä, itekki ihan perustulonen tulen toimeen yksin ja jää sukan varteen ja maksan laskut, mut jos ei kelpaa niin antaa olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu todellaki toi on aika totta, kyllä toisille kelpaa taviski, mutta aika harva mies pystyy olee rikas, että toi on aika naurettava väite :D. Mutta eikait siinä, itekki ihan perustulonen tulen toimeen yksin ja jää sukan varteen ja maksan laskut, mut jos ei kelpaa niin antaa olla :D

        Oikea asenne. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, niin antaa olla :)


    • Anonyymi

      Koomista on joidenkin naisten profiileissa teksti:
      Ei ole plussaa joten en pääse vastaamaan kaikille mutta laitan flirtin jos olen kiinnostunut.
      Seuraavassa lauseessa: Miehet, älkää laittako flirttejä, ne ärsyttää, ignooraus tulee jokaiselle flirtin lähettäjälle, ellet uskalla kirjoittaa älä ota yhteyttä.

      Tästä näkee naisen älykkyyden. Tai nettideittinaisten älykkyyden, kunnon naiset eivät nettideittejä tarvitse.

      • Anonyymi

        Kyllä, vieläpä ynnäilee näitä eteen osuvia vastaavuuksia (jos välittää omasta selviytymisestä) 1 1 tapaan ymmärtää jotain on kokonaiskuvassa vialla.

        siis muodostuu hyvin pölhöinen kokonaiskuva. kummajaisien käsikirjoitus

        jos omistaisi yrityksen, teksi uuden työntekijän kanssa työsopimuksen, eikä tätä työmiestä näkyisi sitten sen työsopimuksen tekemisen jälkeen missään, ei vastaa puheluihin, ei mitään yhteyksiä. Höh !


    • Anonyymi

      S.24 treffipalstalta bongattua. 68 vuotias 155cm 75 kg nainen etsii katseenkestävää miestä. Sulkuihin laittanut ( olen ehkä itsekin katseenkestävä)

      hahahahahahahahahahahahahah

      Naisten älyttömät typerät vaatimukset loppuvat vasta haudassa.

    • Anonyymi

      Vanhempi nainen huutaa "rakastajat ovat viehättävämpiä kuin aviomiehet tai poikaystävät" . tuskin itsenä ikäinenkään ole haussa. Treffit24llä on miehiä tositarkoituksella syrjään sijoittumisenkin vuoksi mut kovin vähäiset on pärjäämisen näkymät sillä, elämänkumppania etsiskelevät potkitaan pois silmistä, on yhtä pian kun lähtis pieneen kantakapakkaan hakemaan tositark 5 kypäistä pilkkivää Almaa.

      • Anonyymi

        No entäs ne miehet. Avioero vuonna miekka ja kirves. Kas mukavaa itsenäistä elämää kera kaljan, pitsan, viinin ja sohvan. Äkillinen herätys hiukan alle viiskymppisenä; ai että olis kiva kun olis nainen, siispä netti-ilmoitus. Ilmoitus on ihan asiallinen ja johtaa jopa treffeihin fiksun naisen kanssa. Tsiisus; mies on unohtanut hoitaa hampaitaan viimeiset 10-15 vuotta; hengitys haisee kamalalle ja hampaat on keltaiset. Maha on kasvanut, niin, että housut juuri ja juuri pysyy vyöllä mahan alla ylhäällä. Vaatteet on löysät, ettei huomattavaa ylipainoa huomaisi. Miksi ihmeessä mies päästää itsensä tuohon kuntoon alle 50 v.??????? Kukapa tuollaista möhistä sitten huolii, vaikka on tai olisi ammatiltaan korkein mahdollinen. Jokseenkin yleistä, että netissä vain jonkin sortin ongelmia omaavia tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs ne miehet. Avioero vuonna miekka ja kirves. Kas mukavaa itsenäistä elämää kera kaljan, pitsan, viinin ja sohvan. Äkillinen herätys hiukan alle viiskymppisenä; ai että olis kiva kun olis nainen, siispä netti-ilmoitus. Ilmoitus on ihan asiallinen ja johtaa jopa treffeihin fiksun naisen kanssa. Tsiisus; mies on unohtanut hoitaa hampaitaan viimeiset 10-15 vuotta; hengitys haisee kamalalle ja hampaat on keltaiset. Maha on kasvanut, niin, että housut juuri ja juuri pysyy vyöllä mahan alla ylhäällä. Vaatteet on löysät, ettei huomattavaa ylipainoa huomaisi. Miksi ihmeessä mies päästää itsensä tuohon kuntoon alle 50 v.??????? Kukapa tuollaista möhistä sitten huolii, vaikka on tai olisi ammatiltaan korkein mahdollinen. Jokseenkin yleistä, että netissä vain jonkin sortin ongelmia omaavia tyrkyllä.

        Jälleen kerran on ihmeteltävä näitä lähes identtisiä naisten kommentteja. Ylipainoisten kanssa ei tarvitse treffejä tehdä. Näin voi päästä tapahtumaan, jos nainen ei anna painoaan ja pituuttaan eikä siten uskalla kysyä samaa mieheltäkään. Muustakin kunnosta saa paljon viitteitä keskustelemalla etukäteen liikuntaharrastuksista. Tarjolla on myös hyväkuntoisia hoikkia miehiä. Ehkä joillakin naisilla on merkillinen tapa haukkua kaikki miehet samanlaisiksi velttoilijoiksi, kun yhden sellaisen kanssa joutuvat tekemisiiin.


      • Anonyymi

        Mies kertoo profiilissa olevansa urheilullinen. On kuitenkin vatsakas. Kertoo myös joskus olleensa ylipainoinen, mutta nykyään jo normaali painossa. Jos on normaalipainoinen ja urheilullinen, ei voi olla sellaista vatsakumpua????. Täyttä fuulaa. Tällä kertaa seuraa etsivä nainen on todellakin liikunnallinen ja normaali painoinen, itsestään huolehtiva, naisellinen pakkaus. Hampaat hoidettu, kynnet hoidettu yms. Eihän tuollaisesta hoitamattomasta miehestä ole kumppaniksi kuin jollekin ongelmalliselle naiselle, jonka täytyy tyytyä lihavaan haisuliiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kertoo profiilissa olevansa urheilullinen. On kuitenkin vatsakas. Kertoo myös joskus olleensa ylipainoinen, mutta nykyään jo normaali painossa. Jos on normaalipainoinen ja urheilullinen, ei voi olla sellaista vatsakumpua????. Täyttä fuulaa. Tällä kertaa seuraa etsivä nainen on todellakin liikunnallinen ja normaali painoinen, itsestään huolehtiva, naisellinen pakkaus. Hampaat hoidettu, kynnet hoidettu yms. Eihän tuollaisesta hoitamattomasta miehestä ole kumppaniksi kuin jollekin ongelmalliselle naiselle, jonka täytyy tyytyä lihavaan haisuliiniin.

        On siellä lukemattomia hyvävartaloisiakin miehiä. Ai niin, tietysti. Pitää olla vähintään johtavassa asemassa, mielellään mallin kasvot omaava ja pitkä, väh. 20 cm naista pidempi.

        Suurin osa naisista on myös lihavia, ei koske pelkästään miehiä. Naisen "normaalivartaloinen" on yhtäkuin lihava.

        Naisen on paljon helpompi saada miesseuraa kuin miehen naista, ellei saa, se viimeinen mahdollisuus on nettideitit. siitä syystä naiset ovat deittipalstoilla ja antaa myös hyvän kuvan siitä millaisia nämä naiset ovat todellisuudessa.

        Profiilin tiedot voi ohittaa merkityksettömänä.


    • Anonyymi

      Menkää hyvät ihmiset elämään todellista elämää.. Netissä melkein kaikki etsii jtn satuolentoa ja todellisuudentaju heittää. Miten, se kumppani löytyi ennen paljon paremmin, kun ei ollut nettiä.

      • Anonyymi

        Hyvä kymysys. Ja kun katselee aviopareja tai hääpariohjelmia, niin molemmat puolisot ovat laitanaan taviksia, ei näytä olleen valinnassa paljoa vaatimuksia ulkonäön suhteen. Miksi netissä asetelmat ovat päinvastoin?


    • Anonyymi

      Tein la iltana s24 profiilin. Vierailijoita 8 ja 2 flirttiä (ei boteilta). Ei ole kuvaa, eikä esittelytekstiä. Ainoat tiedot ovat savuttomuus, vähäinen alkon kulutus, ylempi koulutus ja vuositulot.

    • Anonyymi

      Olen ollut tyytyväinen ku poistin, enää en ilmotusta laita.

    • Anonyymi

      Hauskan tuntuinen nicki saattaa auttaa sekä kuva neutraaleihin vierailuihin. Saattaa sillä, tämän tapaisen lähestymisen keinon lisänä ihmisellä on muitakin aisteja kuvien tekstin lukemisen lisäksi joten tavoittelu yritykset jäävät usein ennemmin tai myöhemmin märän ruudin tapaiseksi savu sähinäksi. Tärkeää ME henkeä ei synny edes yhdellä tapaamisella. Deittailu on mielikuvilla fuulaamista missä onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvin pienet.

      • Anonyymi

        Miehellä me henki syntyy periaatteessa kaikkien naisten kanssa kun on suuremmalta osin epätoivoinen hakupäällä, naisella miesten yli tarjonta antaa mahdollisuudet harkintaan vaikka kaveri tuntuisi miten oikealta, ei väliä sillä ole. Tietenkin palvelun nikkarit tekevät kaikkensa pitääkseen asiakaskuntaa yllä., kiva tyttö hakee seuraa ym. Ai tämäkin, jos nyt tätä lukeva satuit asumaan syrjässä ja ne mahdollisuudet löytää kaveri oikeasti on vähissä, tästä huolimatta elävää elämää kaikki ja jokainen meistä hävitessä pelinsä ui samassa sopassa.


    • Anonyymi

      Heips, kävin kurkkaamassa omaa treffiprofiiliani välillä pientä tilastointia varten...

      Olen 50v nainen, asumuserossa (yh), profiilin tein kuukausi (4vko) sitten, josta kolme viikkoa profiili on ollut piilotettuna. Kahdeksan vuorokautta profiili on ollut näkyvissä, jona aikana viestittelin 42 miehen kanssa joko suoraan treffi-palvelun kautta, tai säpolla (profiilissa tieto säposta). Näiden lisäksi on 17 vastaamatonta viestiä (en ole ehtinyt tai jaksanut, enkä todellakaan maksa siitä ilosta, että antaisin pakkeja kenellekään) ja 23 flirttiä.

      Oma profiilini on kuvaton ja ainoastaan yksi viestittäneistä miehistä oli lisännyt kuvan profiiliinsa; hän oli ainut, joka ei enää vastannut minun vastausviestiini. Ensitreffejä on kahdeksan, tällä viikolla pari lisää. Toisia treffejä ei ole vielä tullut, koska a) miehet olivat varattuja, b) persoonat liian erilaiset c) ei muuten vaan synkannut.

      Valtaosa viesteistä on vonkausviestejä ja tarjotaan panoseuraa osoitetiedoilla ja puhelinnumerolla. Kuinka - fucking typerää hei!!! Onko mitään tolkkua äijät???

      Pidän profiiliani piilotettuna koska jokaisella kirjautumiskerralla viestejä tulvii ja viestitsunamin siivoaminen vie jumalattomasti aikaa. Itse olen tasan kolme flirttiä lähettänyt, yhden viestin kera, koska en ole ehtinyt enempää. Treffit ensi viikolla.

      Jos naisella on aikeissa seuloa hyvä kandi tulvasta, se vaatii oikeasti työtä ja sinnikkyyttä! Yksi viesti ei riitä huomiota herättämään! Tulvan takia miehen on oikeasti pommitettava viesteillä, että sen edes löytää . Ja että pommitukseen viitsii vastata on lähetettyjen viestien oikeasti oltava erittuvia, hauskoja ja mielenkiintoisia - erilaisia siis. Kysynnän ja tarjonnan laki on aika määrävä tässä.

      Toivottavasti saatte miehet vähän käsitystä siitä, miksi viesteihin tai flirtteihin ei vastata. Minä olen sentään vanha kurppa jo, nuoremmat friidut saa moninkertaisen määrän postia. Kyllä se sinnikkyys palkitaan, mutta itse toivoisin, ettei lähetettäisi näitä viestejä ilman todellista mielenkiintoa. Hetkittäin tuntuu siltä, että äijät yrittää saalistaa haavilla, vaikka teesihdilläkin jo saisi jos hiukan keskittyisi...

      t. kurppa

      • Anonyymi

        Kurpalle tässä kiitän kirjoituksessa. En tosin ymmärrä kurppa sanan merkitystä.
        Naiset kirjoittaa tänne aivan liian vähän jotta miehille voisi syntyä edes jonkinlainen käsitys naisten tajunnankierrosta. Oli ikä sitten mikä tahansa on nämä samat ongelmat kaikille. Kysynnän ja tarjonnan laki on aika iso syy siihen miksi mielenkiinnot ei törmää. Jokaiselle naiselle riittää sata miestä seulottavaksi.
        Ei siis ihme jos ei löydä sattumia. Miehelle se tarkoittaa juuri sitä että on panostettava määrään. Naiselle taas tarkoittaa sitä että laatuun jotta saisi kontaktin.
        Vonkausviestien lähettäjät ei lopu, siihen ei ole tulossa muutosta.
        Yksi syy siihen miksi nettideitti ei toimi.
        Miehen pitäisi olla erottuva, kyllä mutta miehet ovat kuitenkin aika tavanomaisia eli syntyy vääriä mielikuvia jo ennen tapaamista ja helposti.
        Pettymyksestä toiseen kulkeva deittailu ei oikein johda mihinkään ja vie sen pienenkin toivon kun sitä joskus tarvittaisiin suhdetta luotaessa.
        Naiselle nettideittailu on seulontaa hyvin tiheällä seulalla mutta jos etsii karkeampaa jyvää se jää naiselta ohi ja jää siis löytymättä.
        Mies taas tarvitsee seulan josta kaikki menee läpi silti tuuli vie senkin jälkeen ison osan käsistä.
        Mies ei voi seuloa kun ei ole mistä seuloa.
        Miksi mies ottaisi tosissaan naisen joka osaa vain seuloa. Lottovoitto tuntuu saavuttamattomalta ja pistää miettimään onko mitään järkeä lotota kun voitto on niin pieni mahdollisuus.
        Nettideittivoiton todennäköisyys on jo niin pieni ettei pysty kuvittelemaan niin suurta lukua edes.
        Eli miehelläkin on vaatimuksia naisen suhteen vaikka ei aian näytä siltä.
        Se että tarjontaa ei ole ei tarkoita sitä ettei vaatimuksia olisi. Vaatimukset on vain syytä tarkentaa ja pitää niistä sitten kiinni. Naiselle se tarjoittaa valinnassa sitä ettei tarvitsisi enää seuloa vaan tietäisi heti mitä oikeasti haluaa.
        Olen selannut naisten ilmoitukset kymmeniä kertoja läpi, jos selaa 5000 profiilia läpi se käy työstä mutta että löytäisi edes puoliksi naisen jolla on aivot niin voi kiittää onneaan.
        Siis miksi tarvitsee seuloa sellaista mistä ei voi löytää mitään.
        Jos nainen tarvitsee sinnikkyyttä ja työtä ja mistä nainen voi sitten onnitella itseään, niin mies tarvitsee mieletöntä onnea ja tajuttomuuden tilaa jotta oikeasti käydä lääkärissä tarkistamassa onko maailma vielä sama kuin eilen.

        Joku voi olla tyytyväinen saadessaan jonkun puhelinnumeron ja joku toinen voi olla ihmeissään jos hänen puhelinnumeroonsa ei soiteta. Tätä tuskin on muutettavissa sen kanssa pitää vaan olla.
        Olisi minusta aika outoa jos vaikka hehkeä nainen kävelee hämärässä tunnelissa jossa on sopivasti väkeä ettei yhtään huutelua ja ehdottelua saisi kuulla.
        Sama se on s24deitissä missä ei edes tarvitse vastata mistään käytöksestä ei edes näkyä oikeasti kenellekkään, kyllä se on kaava sille käytökselle joka sellaisen käytöksen omaa.


      • Anonyymi

        Tämä nainen ei taida tarkalleen tietää millaista miestä on hakemassa. Ymmärrän kyllä valinnan vaikeutuvan, jos ehdokkaita on paljon. Ensistään naisten kannattaisi blokata kaikki "heti asiaan"- suuntautuneet. Minulle ei yhtään lisää kiinnostusta naisten viesteissä toisista poikkeava erilaisuus. Tärkeintä ovat toteamukset ja lisäkuvaukset yhteisistä kiinnostuksista ja tietysti kaikki oleelliset perustiedot tulee olla näkyvillä. Kovasti erityyppisille ja aivan eri asioista kiinnostuneille kirjoittelun aloittaneille tuskin vastaan.

        Miehetkään ei taida tarkalleen tietää mitä hakevat. Mitä järkeä on selata 5000 profiilia, kun hakutoiminnoilla voi karsia valtaosan sopimattomista ehdokkaista sivuun. Minulla on alkukarsinnassa vain 3-4 vaatimusta. Näillä saan luettelon noin sadasta naisesta, sen määrän selaa aika nopeasti, kiinnostavia jää jäljelle ehkä kymmenen, melkein kaikki kuvattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen ei taida tarkalleen tietää millaista miestä on hakemassa. Ymmärrän kyllä valinnan vaikeutuvan, jos ehdokkaita on paljon. Ensistään naisten kannattaisi blokata kaikki "heti asiaan"- suuntautuneet. Minulle ei yhtään lisää kiinnostusta naisten viesteissä toisista poikkeava erilaisuus. Tärkeintä ovat toteamukset ja lisäkuvaukset yhteisistä kiinnostuksista ja tietysti kaikki oleelliset perustiedot tulee olla näkyvillä. Kovasti erityyppisille ja aivan eri asioista kiinnostuneille kirjoittelun aloittaneille tuskin vastaan.

        Miehetkään ei taida tarkalleen tietää mitä hakevat. Mitä järkeä on selata 5000 profiilia, kun hakutoiminnoilla voi karsia valtaosan sopimattomista ehdokkaista sivuun. Minulla on alkukarsinnassa vain 3-4 vaatimusta. Näillä saan luettelon noin sadasta naisesta, sen määrän selaa aika nopeasti, kiinnostavia jää jäljelle ehkä kymmenen, melkein kaikki kuvattomia.

        Tarjonta lähenee nollaa kun ryhtyy karsimaan.

        Haluaisin vähintään amk-koulutusella olevan 30-40v naisen joka haluaa lapsia mutta jolla niitä ei vielä ole. Mieluummin vielä normaalipainoisen. Etsipä sellaista maakunnista, ei vaan löydy. Koulutettuja naisia löytyy Helsingistä enemmän, mutta harva lähtee muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurpalle tässä kiitän kirjoituksessa. En tosin ymmärrä kurppa sanan merkitystä.
        Naiset kirjoittaa tänne aivan liian vähän jotta miehille voisi syntyä edes jonkinlainen käsitys naisten tajunnankierrosta. Oli ikä sitten mikä tahansa on nämä samat ongelmat kaikille. Kysynnän ja tarjonnan laki on aika iso syy siihen miksi mielenkiinnot ei törmää. Jokaiselle naiselle riittää sata miestä seulottavaksi.
        Ei siis ihme jos ei löydä sattumia. Miehelle se tarkoittaa juuri sitä että on panostettava määrään. Naiselle taas tarkoittaa sitä että laatuun jotta saisi kontaktin.
        Vonkausviestien lähettäjät ei lopu, siihen ei ole tulossa muutosta.
        Yksi syy siihen miksi nettideitti ei toimi.
        Miehen pitäisi olla erottuva, kyllä mutta miehet ovat kuitenkin aika tavanomaisia eli syntyy vääriä mielikuvia jo ennen tapaamista ja helposti.
        Pettymyksestä toiseen kulkeva deittailu ei oikein johda mihinkään ja vie sen pienenkin toivon kun sitä joskus tarvittaisiin suhdetta luotaessa.
        Naiselle nettideittailu on seulontaa hyvin tiheällä seulalla mutta jos etsii karkeampaa jyvää se jää naiselta ohi ja jää siis löytymättä.
        Mies taas tarvitsee seulan josta kaikki menee läpi silti tuuli vie senkin jälkeen ison osan käsistä.
        Mies ei voi seuloa kun ei ole mistä seuloa.
        Miksi mies ottaisi tosissaan naisen joka osaa vain seuloa. Lottovoitto tuntuu saavuttamattomalta ja pistää miettimään onko mitään järkeä lotota kun voitto on niin pieni mahdollisuus.
        Nettideittivoiton todennäköisyys on jo niin pieni ettei pysty kuvittelemaan niin suurta lukua edes.
        Eli miehelläkin on vaatimuksia naisen suhteen vaikka ei aian näytä siltä.
        Se että tarjontaa ei ole ei tarkoita sitä ettei vaatimuksia olisi. Vaatimukset on vain syytä tarkentaa ja pitää niistä sitten kiinni. Naiselle se tarjoittaa valinnassa sitä ettei tarvitsisi enää seuloa vaan tietäisi heti mitä oikeasti haluaa.
        Olen selannut naisten ilmoitukset kymmeniä kertoja läpi, jos selaa 5000 profiilia läpi se käy työstä mutta että löytäisi edes puoliksi naisen jolla on aivot niin voi kiittää onneaan.
        Siis miksi tarvitsee seuloa sellaista mistä ei voi löytää mitään.
        Jos nainen tarvitsee sinnikkyyttä ja työtä ja mistä nainen voi sitten onnitella itseään, niin mies tarvitsee mieletöntä onnea ja tajuttomuuden tilaa jotta oikeasti käydä lääkärissä tarkistamassa onko maailma vielä sama kuin eilen.

        Joku voi olla tyytyväinen saadessaan jonkun puhelinnumeron ja joku toinen voi olla ihmeissään jos hänen puhelinnumeroonsa ei soiteta. Tätä tuskin on muutettavissa sen kanssa pitää vaan olla.
        Olisi minusta aika outoa jos vaikka hehkeä nainen kävelee hämärässä tunnelissa jossa on sopivasti väkeä ettei yhtään huutelua ja ehdottelua saisi kuulla.
        Sama se on s24deitissä missä ei edes tarvitse vastata mistään käytöksestä ei edes näkyä oikeasti kenellekkään, kyllä se on kaava sille käytökselle joka sellaisen käytöksen omaa.

        Niin, netissä 100 miestä yhtä naista kohden. Miehet hoi, tanssipaikalle mars, siellä on naisia, ihan saatte valita. Kannattaa mennä siistinä, selvänä ja tanssialkeet hanskassa, niin johan daameja on jokaiselle sormelle. Miehet luulee, että netti on joku ihme kone, että sieltä sinkoaa naisia, ei ole. Sitä paitsi todellakin, kun nainen laittaa nettiprofiilin, vaikka kuinka sanoo, että jos tarjoaisit muutakin seuraa kuin seksi, niin 100%.n varmuudella 10 ensimmäistä on lukutaidottomia seksin vonkaaja miehiä. Prkl; ostakaa tekopillu, saatte ensi höyryt pois ja aivot pelaa jotenkin vastatessanne naisille netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurpalle tässä kiitän kirjoituksessa. En tosin ymmärrä kurppa sanan merkitystä.
        Naiset kirjoittaa tänne aivan liian vähän jotta miehille voisi syntyä edes jonkinlainen käsitys naisten tajunnankierrosta. Oli ikä sitten mikä tahansa on nämä samat ongelmat kaikille. Kysynnän ja tarjonnan laki on aika iso syy siihen miksi mielenkiinnot ei törmää. Jokaiselle naiselle riittää sata miestä seulottavaksi.
        Ei siis ihme jos ei löydä sattumia. Miehelle se tarkoittaa juuri sitä että on panostettava määrään. Naiselle taas tarkoittaa sitä että laatuun jotta saisi kontaktin.
        Vonkausviestien lähettäjät ei lopu, siihen ei ole tulossa muutosta.
        Yksi syy siihen miksi nettideitti ei toimi.
        Miehen pitäisi olla erottuva, kyllä mutta miehet ovat kuitenkin aika tavanomaisia eli syntyy vääriä mielikuvia jo ennen tapaamista ja helposti.
        Pettymyksestä toiseen kulkeva deittailu ei oikein johda mihinkään ja vie sen pienenkin toivon kun sitä joskus tarvittaisiin suhdetta luotaessa.
        Naiselle nettideittailu on seulontaa hyvin tiheällä seulalla mutta jos etsii karkeampaa jyvää se jää naiselta ohi ja jää siis löytymättä.
        Mies taas tarvitsee seulan josta kaikki menee läpi silti tuuli vie senkin jälkeen ison osan käsistä.
        Mies ei voi seuloa kun ei ole mistä seuloa.
        Miksi mies ottaisi tosissaan naisen joka osaa vain seuloa. Lottovoitto tuntuu saavuttamattomalta ja pistää miettimään onko mitään järkeä lotota kun voitto on niin pieni mahdollisuus.
        Nettideittivoiton todennäköisyys on jo niin pieni ettei pysty kuvittelemaan niin suurta lukua edes.
        Eli miehelläkin on vaatimuksia naisen suhteen vaikka ei aian näytä siltä.
        Se että tarjontaa ei ole ei tarkoita sitä ettei vaatimuksia olisi. Vaatimukset on vain syytä tarkentaa ja pitää niistä sitten kiinni. Naiselle se tarjoittaa valinnassa sitä ettei tarvitsisi enää seuloa vaan tietäisi heti mitä oikeasti haluaa.
        Olen selannut naisten ilmoitukset kymmeniä kertoja läpi, jos selaa 5000 profiilia läpi se käy työstä mutta että löytäisi edes puoliksi naisen jolla on aivot niin voi kiittää onneaan.
        Siis miksi tarvitsee seuloa sellaista mistä ei voi löytää mitään.
        Jos nainen tarvitsee sinnikkyyttä ja työtä ja mistä nainen voi sitten onnitella itseään, niin mies tarvitsee mieletöntä onnea ja tajuttomuuden tilaa jotta oikeasti käydä lääkärissä tarkistamassa onko maailma vielä sama kuin eilen.

        Joku voi olla tyytyväinen saadessaan jonkun puhelinnumeron ja joku toinen voi olla ihmeissään jos hänen puhelinnumeroonsa ei soiteta. Tätä tuskin on muutettavissa sen kanssa pitää vaan olla.
        Olisi minusta aika outoa jos vaikka hehkeä nainen kävelee hämärässä tunnelissa jossa on sopivasti väkeä ettei yhtään huutelua ja ehdottelua saisi kuulla.
        Sama se on s24deitissä missä ei edes tarvitse vastata mistään käytöksestä ei edes näkyä oikeasti kenellekkään, kyllä se on kaava sille käytökselle joka sellaisen käytöksen omaa.

        Kurppa = vanha, rupsahtanut ämmä (kuulemma). Usein myös kokenut/eronnut/karannut/yh/yms miehen kannalta epätoivottua : ). Kurppa ei ole riekon synonyymi. Ns. punakyntisellä riekolla tarkoitetaan usein ilolintua (kuulopuheiden perusteella). Haaska on sitten petolintu, jolla viitataan munahaukkaan iästä riippumatta. Kalkkunalla tarkoitetaan aikuista naista, jolla on varsin kuuluva soidinääni, joka on hyvin yksitoikkoinen ja myös varsin yksinkertainen. Kana on kalkkunan tapainen, mutta nuorempi. Tipu on sitäkin nuorempi.

        Suurin ongelma taitaa olla se, ettei oikein tiedetä minkä tyyppistä suhdetta etsitään tai mitä halutaan. Jos ilmaisu on heikko (kuten monilla miehillä valitttavasti), niin profiilin perusteella on todella vaikea arpoa "mitä on miehiään". Itse käyn mieluummin pikaisesti treffeillä, että saa live-käsityksen tyypistä, ennen kuin miettii edes jatkoa (joko toiveikkaasti, tai ei) . Ongelma on myös nämä, jotka tietoisesti vedättävät; eli eivät ole vastoin ilmoitusta vapailla markkinoilla, tai antavat muuen vaan falskin mielikuvan itsestään tms. Ei oo helppoo...

        -Kurppa


    • Anonyymi

      Paskin deittisivusto minkä tiedän..
      Samat lortat ovat pannukakussa ties missä palvelussa tuhlaamassa toisten aikaa..
      Samallla varoitan profiilista carla-saga

      • Anonyymi

        Juu niin ovat.
        Välillä kuvat vaihtuu, jos niitä on, ja nimimerkit myös.
        Adiina kanssa varoituksen piirissä.
        Ei ole sitä mitä väittää tavattaessa.


    • Anonyymi

      Katso että sun profiili on asiallinen, kiinnostava ja jos et kuvaa laita niin kerro profiilissa et kuvan saa nopeasti sähköpostilla.
      Kerro mitä haet.
      Pääasia että sinulla on kiinnostava, hyvä teksti joka saa mielenkiinnon heräämään.
      Profiilinimi myös täytyy olla sellainen et se sanoo jotain.
      Itsellä ei ollut alkuun kävijöitä mut
      muunmuassa nyt viimeisen kahden viikon aikana
      käynyt 25 mun profiilissa. 2 kanssa just nyt sit kirjoitus/puheyhteydessä.
      Luin oman profiilin ensin, mietin että miten muuttaa. Pyyhin kaikki pois
      ja kirjoitin uusiksi ja nyt toimii paremmin joka tapauksessa.
      Muutama laittaa sähköpostia
      1 on soittanut
      ja viestejäkin on muutamia tullut.
      Muuta profiilitekstisi
      Lähetä valitsemillesi naisille Asiallinen viesti.
      Ei liian lyhyt mut ei mielettömän pitkäkään.
      Ei mitään tuhmia, se ei toimi.
      Ole asiallinen ja ns herrasmies myös ekassa kuten muissakin viesteissäsi.

    • Anonyymi

      Edellisessä kommentissa erittäin hyvä ohje kaikille ei siis pelkästään miehille :) Ja laittakaa hyvät ihmiset kuva, joka on otettu vastattain. Vanhalla kuvalla ei pisteitä heru, mutta sillä heruu, että rehellisesti osaa olla oma itsensä :)

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ootte nettisivustoilla notkumassa, jos ketään ei löydy???

    • Anonyymi

      Poistin jo omani ,en jaksa oon yksin kun ei löydy mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe