Abralla näyttää vaihtuneen pertin kuva profiiliin. Onko nyt niin että abra onkin koko ajan meitä vedättänyt ja pertsa onkin abran alter ego? Tjoo, abrahan joskus taisi kertoakin omaavansa alter egon ja jos se onkin pertti onhan se loistava vedätys, täytyy myöntää että hienosti vedetty. Perheenemäntä jostain ypäjältä vedätti kaikkia luomalla stadilaisen kokoomuslaisen mieshahmon.
Vastaukset 114
Tämä on kyllä todella hämmentävää...
Abris sekos tyystin! 🤪
Oli liian rankka reissuviikonloppu perheen kanssa. 😂Perheenäidin huijaus...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bcd5f624-6966-425b-b8f2-2e0b11c300a1Mitä ehdotat profiilikuvani uudistamiseksi?
Partakaveri kirjoitti:
Toi kyllä näyttää ihan Pertiltä :p
Kyllähän ulkonäössä on eroja, ja myös filtteri muovaa ihmisiä.
Abrakadabra kirjoitti:
Kyllähän ulkonäössä on eroja, ja myös filtteri muovaa ihmisiä.
Vasen silmä paljastaa. Pertsalla oli jossain vaiheessa ihan sama silmä. No ihan hyvä että päätit paljastautua, se kun jo sinällään on aika huvittavaa että palstan ahkerin trollien jahtaaja itse paljastuu nerokkaaksi trolliksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Vasen silmä paljastaa. Pertsalla oli jossain vaiheessa ihan sama silmä. No ihan hyvä että päätit paljastautua, se kun jo sinällään on aika huvittavaa että palstan ahkerin trollien jahtaaja itse paljastuu nerokkaaksi trolliksi.
Eiköhän tuo kiusa jo riitä.
Partakaveri kirjoitti:
Ei ole kiusaa vaan kehu, loistava vedätys abralta.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei ole kiusaa vaan kehu, loistava vedätys abralta.
Joten Pönttis on juonessa mukana?
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Mikä kiusa? Oleellisia asioita. Palstalla käsitellään näitä päivittäin. Pertti on Abra. Ei olis uskonut, mutta nyt kun itse näkee.
Partakaveri kirjoitti:
Joten Pönttis on juonessa mukana?
Misspönttistäkin vedätettiin, abra vedätti kaikkia 100-0.
Harmaaritari kirjoitti:
Misspönttistäkin vedätettiin, abra vedätti kaikkia 100-0.
Lääkkeet Harmis, lääkkeet.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kiusa? Oleellisia asioita. Palstalla käsitellään näitä päivittäin. Pertti on Abra. Ei olis uskonut, mutta nyt kun itse näkee.
Voinko jo jatkaa Abran roolia?
Abrakadabra kirjoitti:
Voinko jo jatkaa Abran roolia?
Voisit ottaa pertin vähän aktiivisemmaksi vaihteeksi, tursona ollut aika hiljainen ja puskissa.
Harmaaritari kirjoitti:
Muistashan ottaa :D
Te tykkäätte kilvan nolata itseänne Pönttiksen kanssa.
Partakaveri kirjoitti:
Te tykkäätte kilvan nolata itseänne Pönttiksen kanssa.
Kyllä abra nokkelalla vedollaan on nolannut meidät kaikki, ei pelkästään minua ja misspönttistä.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Lääkkeet Harmis, lääkkeet.
On tämä vähän häiritsevää, että Pertti on kaikkialla.
Sille vaan ei ole mahdettu aikoihin mitään. Harmaaritari kirjoitti:
Voisit ottaa pertin vähän aktiivisemmaksi vaihteeksi, tursona ollut aika hiljainen ja puskissa.
Harkitsen asiaa.
- Anonyymi
Abris kaipaa taas huomiota. Ei mitään uutta auringon alla.
Jahas, taasko tämä alkaa.
Saanko antaa vielä kuvakollaasin pympystäni, karvoilla ja ilman?Abrakadabra kirjoitti:
Jahas, taasko tämä alkaa.
Saanko antaa vielä kuvakollaasin pympystäni, karvoilla ja ilman?Niin, jossain taisit väittää ettei sun pymppyä ole palstalla nähty mutta onhan se sittenkin, ainakin alter-ego pymppy :D
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, jossain taisit väittää ettei sun pymppyä ole palstalla nähty mutta onhan se sittenkin, ainakin alter-ego pymppy :D
Tyyppi on neuroottinen, ja hän tykkää hämmentää väittämällä minun kirjoittelevan muilla nikeillä.
Te pari v.tun aasia olette trollanneet palstalla jo liiankin kanssa, tämä ei ole kenenkään mielestä kivaa. Lopettakaa!- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Tyyppi on neuroottinen, ja hän tykkää hämmentää väittämällä minun kirjoittelevan muilla nikeillä.
Te pari v.tun aasia olette trollanneet palstalla jo liiankin kanssa, tämä ei ole kenenkään mielestä kivaa. Lopettakaa!Nyt on palsta tahdissa. Tämä on kuin onkin parempi Pertti :D
Abrakadabra kirjoitti:
Te pari v.tun aasia olette trollanneet palstalla jo liiankin kanssa, tämä ei ole kenenkään mielestä kivaa. Lopettakaa!Ai me? itsehän aloitit luomalla pertin.
Harmaaritari kirjoitti:
Ai me? itsehän aloitit luomalla pertin.
Eikun sitten sieltä omaa alter egoa paljastamaan. Hopi hopi
Abrakadabra kirjoitti:
Eikun sitten sieltä omaa alter egoa paljastamaan. Hopi hopi
Ei mulla ole alter egoja, minä vaan mykkänä ihailusta hämmästelen näitä teidän luomuksia :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla ole alter egoja, minä vaan mykkänä ihailusta hämmästelen näitä teidän luomuksia :D
Eipä.
Harmaaritari kirjoitti:
Palstan pojat ovat kaikkein kovimpia iskemään legendaa. Jää naisväkikin kakkoseksi.
Minäkin haluan kuulua teidän jengiin (ei oma kuva).
- Anonyymi
Kukas häiskä se tämä on?
Wwuwuw kirjoitti:
Ei mullakaan ole omaa nokkaa kuvassa.
Paljastus.Se on kyllä ihan sun näköinen.
- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Se on kyllä ihan sun näköinen.
Lintukirja tietää kertoa, että pyryharakka.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei mullakaan ole omaa nokkaa kuvassa.
Paljastus.Viime viikonloppuna näin etelässä käydessäni naisen melomassa kanootilla, ajattelin että ihan kuin punapäinen lintu nokka pystyssä meloisi, tummat vaatteet päällä. Kun tuota kuvaa katsoo niin aivan samalta näytti.
Tämä todellakin _on_ sinkkupalsta! :D
Abrakadabra kirjoitti:
Kysymys kuuluu, mitä v.ttua sinä täältä haet?
Sitä täältä nyt ei ainakaan saa, vaikka sinulla menikin nyt hiekkaa pimppiin.
Soriii...Kollimaattori kirjoitti:
Sitä täältä nyt ei ainakaan saa, vaikka sinulla menikin nyt hiekkaa pimppiin.
Soriii...Pymppyyn, ei pimppiin.
- Anonyymi
Eli Pertti oli Abra, joka taas on 110 senttinen hobitti Konnusta? Se selittää paljon.
Jaahas.
Täällä on ikävöity minua.Kuva oli hyvä, minä jouduin katsomaan sitä tarkemmin jotta huomasin ettei se ollut oma kuvani.
Iku-Turso kirjoitti:
Pidä vain tuo, en ole aktivoitumassa palstalla.
Otan mielummin vanhan minäni takaisin. Jatka sinä tuolla.
Abrakadabra kirjoitti:
Otan mielummin vanhan minäni takaisin. Jatka sinä tuolla.
Voisit kyllä tuurata minua täällä aina kun jengi alkaa ikävöimään minua.
Iku-Turso kirjoitti:
Kuva oli hyvä, minä jouduin katsomaan sitä tarkemmin jotta huomasin ettei se ollut oma kuvani.
Kuva kai kumpusi sun (abran) alitajunnasta, jokin sisäinen tunnustamisen pakko laittoi sen laittamaan jotta me tomppelit viimeinkin tajuaiaisimme.
Harmaaritari kirjoitti:
Kuva kai kumpusi sun (abran) alitajunnasta, jokin sisäinen tunnustamisen pakko laittoi sen laittamaan jotta me tomppelit viimeinkin tajuaiaisimme.
Luulen että kyse oli ikävästä.
Kai minä sitten olen täälläkin jonkin sortin kulttihahmo.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Kuva oli hyvä, minä jouduin katsomaan sitä tarkemmin jotta huomasin ettei se ollut oma kuvani.
Älä enää sekoile. Juttu on paljastunut. Filttereillä saa paljon aikaan. Nyt väki voi suhtautua lempeämmin hahmoosi.
Iku-Turso kirjoitti:
Voisit kyllä tuurata minua täällä aina kun jengi alkaa ikävöimään minua.
Pitäisi viihdyttää palstatrolleja? Olla lohtuna?!
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Luulen että kyse oli ikävästä.
Kai minä sitten olen täälläkin jonkin sortin kulttihahmo.Se alempi osa...
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää sekoile. Juttu on paljastunut. Filttereillä saa paljon aikaan. Nyt väki voi suhtautua lempeämmin hahmoosi.
No joo. Olen Abra, mutta so what?
Abrakadabra kirjoitti:
Pitäisi viihdyttää palstatrolleja? Olla lohtuna?!
Riittää kun pidät sitä minua muistuttavaa kuvaa profiilissasi, se näyttää saavan palstalaiset orgasmin partaalle.
Iku-Turso kirjoitti:
Riittää kun pidät sitä minua muistuttavaa kuvaa profiilissasi, se näyttää saavan palstalaiset orgasmin partaalle.
Heh, no jos nyt sitten. Seuraavan ikävän iskiessä. 😀
Iku-Turso kirjoitti:
Ihan kuin tota sun kuvaas ei pystyis lainaamaan..
- Anonyymi
Sain jo. Ehkä toisenkin tähän perään vaikea kävellä puoleen tuntiin :D
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt mäkin olen pertti...hihiihohoo..
Wwuwuw kirjoitti:
Näköjään pystyy.
Abriksella taisi olla oma kuva.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei Abra muuten voi kirjoittaa samalla tapaa olematta sama henkilö eli yksi Pertti. Tänään olet nainen, huomenna mies.
Iku-Turso kirjoitti:
Näköjään pystyy.
Abriksella taisi olla oma kuva.Tais olla vain väriä muuttanu? En niin kattonu..
Wwuwuw kirjoitti:
Tais olla vain väriä muuttanu? En niin kattonu..
Ei ollu mun kuva kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Abra muuten voi kirjoittaa samalla tapaa olematta sama henkilö eli yksi Pertti. Tänään olet nainen, huomenna mies.
Odotan innolla kuinka Abris pystyy tekeytymään minuksi pidemmän päälle. Moni on kokeillut, mutta kukaan ei ole onnistunut vielä vakuuttamaan palstalaisia.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Odotan innolla kuinka Abris pystyy tekeytymään minuksi pidemmän päälle. Moni on kokeillut, mutta kukaan ei ole onnistunut vielä vakuuttamaan palstalaisia.
Onko sulla ovikello tänne kun tiedät aina olla paikalla? Ei ole, koska olet yksi ja sama henkilö. Abra, Turso, Pertti ja loput.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ovikello tänne kun tiedät aina olla paikalla? Ei ole, koska olet yksi ja sama henkilö. Abra, Turso, Pertti ja loput.
Milloin minä tiedän olla paikalla?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Myöhästyit. Nyt on oma kuva taas..ikioma.
Abran kuva oli sama kuin Pertin, mutta tummennettu. Ei sitä saa muuten kuin kotialbumeista tai hyvin läheisistä suhteista.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
No joo. Olen Abra, mutta so what?
Vihdoin on saatu myöntävä vastaus lukijoiden nähtäväksi.
Olen keskustellut täällä joskus paljon enemmän.
Jäin vain miettimään, mitä tarkoitit kysymyksellä siitä että mistä minä tiedän olla täällä paikalla?Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin on saatu myöntävä vastaus lukijoiden nähtäväksi.
Kopioi tuo vastaus, niin voit aina palata siihen kun palstalla pohditaan kuka kukin on.
Anonyymi kirjoitti:
Abran kuva oli sama kuin Pertin, mutta tummennettu. Ei sitä saa muuten kuin kotialbumeista tai hyvin läheisistä suhteista.
Saahan sen kopsaamalla.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Metodinäyttelemistä. Abrakadabra osaa siis näytellä roolihahmoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt niin vaikeeta ole, mieti nyt hetki rauhassa. Helppoa kun heinänteko. :)
Anonyymi kirjoitti:
Metodinäyttelemistä. Abrakadabra osaa siis näytellä roolihahmoja.
Matkiminen, toisen kopioiminen ja samaistuminen toiseen on hyvin helppoa. Ei vaadi mitään erityislahjoja, joten onnistunee keltä vaan. :)
- Anonyymi
Nyt heittää Harmiksella iso pyörä taas oikeen kierroksilla..Kandeisko käydä vähän tuulettumassa ulkona tai vaikka jopa ihan ulkomailla? Sieltä saisitkin uutta harmisteltavaa..
Sekin muuten tässä hauskaa että silloin kun pertillä oli pymppy profiilikuvana sitä epäiltiin jostain netistä napatuksi naisen pympyksi kun oli naisellisen pyöreä, eipä kukaan silloin arvannut että pymppy onkin aito mutta henkilö sen takana väärennös.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sekin muuten tässä hauskaa että silloin kun pertillä oli pymppy profiilikuvana sitä epäiltiin jostain netistä napatuksi naisen pympyksi kun oli naisellisen pyöreä, eipä kukaan silloin arvannut että pymppy onkin aito mutta henkilö sen takana väärennös.
Näinpä. Totta kai se oli naisellisen pehmeä ja pyöreä, koska oli. Pymppy oli aito. Pitkään väki joutui sitä miettimään.
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Totta kai se oli naisellisen pehmeä ja pyöreä, koska oli. Pymppy oli aito. Pitkään väki joutui sitä miettimään.
Joo ja näin jälkeenpäin ajatellenhan abris on heitellyt pieniä vinkkejä pitkin matkaa, esim. jossain ketjussa kertoi haluavansa aiheuttaa säpinää palstalle, on siinä kyllä pertti-hahmolla onnistunut sataprosenttisesti.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ja näin jälkeenpäin ajatellenhan abris on heitellyt pieniä vinkkejä pitkin matkaa, esim. jossain ketjussa kertoi haluavansa aiheuttaa säpinää palstalle, on siinä kyllä pertti-hahmolla onnistunut sataprosenttisesti.
Moni sanoi, että pymppy oli persikkainen. Helposti menty tässä halpaan. Vinkkejä osasi lukea vasta nyt. Hahmo on kyllä onnistunut. Parhaiten. Oli niin todellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Moni sanoi, että pymppy oli persikkainen. Helposti menty tässä halpaan. Vinkkejä osasi lukea vasta nyt. Hahmo on kyllä onnistunut. Parhaiten. Oli niin todellinen.
Pertillä, siis Iku-Tursolla on persikkainen peppu. Oliivin värinen iho ja pähkinänruskeat silmät. :P
Anonyymi kirjoitti:
Pertillä, siis Iku-Tursolla on persikkainen peppu. Oliivin värinen iho ja pähkinänruskeat silmät. :P
Abrakadabra kirjoitti:
Oliivit on vihreitä!
Wwuwuw kirjoitti:
Jaaa..Kenellä olis persikkainen pymppy?
Bartilla....
https://images.app.goo.gl/ert8ZApXAP8GEQve6
Heh...Disse kirjoitti:
Bartilla....
Heh...Eli päätämme tämän kokouksen yhteisellä päätöksellä Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on Bart Simpson. :)
Ja kops...nuijaa pöytään.
Ps. Nuija voi hakea sairaslomaa, kulman takaa vasemmalta...siellä hoituu.Abrakadabra kirjoitti:
Eli päätämme tämän kokouksen yhteisellä päätöksellä Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on Bart Simpson. :)
Ps. Nuija voi hakea sairaslomaa, kulman takaa vasemmalta...siellä hoituu.No hyvä, että täällä päätökset kolahtaa tulla nopiasti. Ei tartte kokouksissa istuskella tuntitolkulla ja vääntää... :oD
Ei tässä nuijille mitään lomia anneta... Pitää päättää vielä paljon muutakin... :oDDisse kirjoitti:
No hyvä, että täällä päätökset kolahtaa tulla nopiasti. Ei tartte kokouksissa istuskella tuntitolkulla ja vääntää... :oD
Ei tässä nuijille mitään lomia anneta... Pitää päättää vielä paljon muutakin... :oDNo mutta se nuija otti jalat alleen, pitää löytää jostain toinen nuija tilalle. :)
Juu, eihän tämmösiä asioita kauaa tartte vatuloida, äkkiä vaan päätöksiä ja päästään aiheesta seuraavaan. ;DAbrakadabra kirjoitti:
No mutta se nuija otti jalat alleen, pitää löytää jostain toinen nuija tilalle. :)
Juu, eihän tämmösiä asioita kauaa tartte vatuloida, äkkiä vaan päätöksiä ja päästään aiheesta seuraavaan. ;DJaa... Noi eiköhän täältä palstalta nuijia löydy.... :oD
Joo, reippaasti vaan hommat järjestykseen. :o)Disse kirjoitti:
Jaa... Noi eiköhän täältä palstalta nuijia löydy.... :oD
Joo, reippaasti vaan hommat järjestykseen. :o)Kaikki loistaa poissaolollaan. Juuri kun kipeämmin tarttettais keskeneräisien asioiden hoitoon. Päätöksiä ei synny ilman nuijaa. :)
Abrakadabra kirjoitti:
Kaikki loistaa poissaolollaan. Juuri kun kipeämmin tarttettais keskeneräisien asioiden hoitoon. Päätöksiä ei synny ilman nuijaa. :)
Kerrankin nuijat loistaa poissaolollaan! Oli se tämäkin koettava! :oD
Disse kirjoitti:
Bartilla....
Heh...Niin ja sähän olit Homer..ihmekös oot aina Byrtin kurkussa kiinni..😄
T. Maggie..Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja sähän olit Homer..ihmekös oot aina Byrtin kurkussa kiinni..😄
T. Maggie..Now your little!!!! :oD
Abrakadabra kirjoitti:
Eli päätämme tämän kokouksen yhteisellä päätöksellä Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on Bart Simpson. :)
Ps. Nuija voi hakea sairaslomaa, kulman takaa vasemmalta...siellä hoituu."Eli päätämme tämän kokouksen yhteisellä päätöksellä Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on Bart Simpson. :)"
Eipäs hötkyillä siellä ja vaihdeta kohdetta kun ilmiselvää kaikille nyt asian paljastuttua on että Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on abran luoma huijaus eikä oikea henkilö ollenkaan niin kuin joku Bart :)Harmaaritari kirjoitti:
"Eli päätämme tämän kokouksen yhteisellä päätöksellä Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on Bart Simpson. :)"
Eipäs hötkyillä siellä ja vaihdeta kohdetta kun ilmiselvää kaikille nyt asian paljastuttua on että Pertti aka Pyrtti alias Iku-Turso on abran luoma huijaus eikä oikea henkilö ollenkaan niin kuin joku Bart :)Ainiin, unohdin. Onneksi te palstatrollit muistutatte minua aiheesta tasaisin väliajoin. :D
- Anonyymi
Heehehe, sallikaa mun nauraa... :D
- Anonyymi
Niinpä. Ihan hullua ja paranoidista taas. :D
- Anonyymi
Nimimerkit vaihtuu kummallakin yhtä tiheään.
- Anonyymi
Vain varmat ja vakaat pitävät samoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain varmat ja vakaat pitävät samoja.
Pidän Harmaasta, Ellusta, Pönttiksestä ja Dissestä. Eivät vaihda merkkejään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän Harmaasta, Ellusta, Pönttiksestä ja Dissestä. Eivät vaihda merkkejään.
Disse on vaihtanut. Välillä huuteli puskista ja sanoi että puskista on paljon mukavampi heitellä kommentteja, ei aikonu enää rekisteröityä.
Sitten otti kuitenkin nykyisen nimimerkkinsä ja haukkui anonyymit maanrakoon kun puskista huutelevat.
En ihmettele miksi nainen jätti, palstalla voi esittää kk miestä. Anonyymi kirjoitti:
Disse on vaihtanut. Välillä huuteli puskista ja sanoi että puskista on paljon mukavampi heitellä kommentteja, ei aikonu enää rekisteröityä.
Sitten otti kuitenkin nykyisen nimimerkkinsä ja haukkui anonyymit maanrakoon kun puskista huutelevat.
En ihmettele miksi nainen jätti, palstalla voi esittää kk miestä.Yhyyyyyyy... Ota nyytit käteen ja itke! :o)
Disse kirjoitti:
Yhyyyyyyy... Ota nyytit käteen ja itke! :o)
Enkä mä oo mitään maanrakoon haukkunut....pistän vaan takaisinpäin tälläistä pa.kanjauhantaa... Ihan sama onko puskasta tai ei...Te ette tiedä mun irl elämästä höykäsen pölähtämää, että ihan turha alkaa vinkumaan jos v.ttuilen järjenpuutteesta joillekin... Aina voi valita....jättää puuttumatta mun hommiin, niin enpä mäkään puutu teijän hommiin... Ja palstaltahan voi aina lähtee ja näppäillä kiviä muualla. :o)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Enkä mä oo mitään maanrakoon haukkunut....pistän vaan takaisinpäin tälläistä pa.kanjauhantaa... Ihan sama onko puskasta tai ei...Te ette tiedä mun irl elämästä höykäsen pölähtämää, että ihan turha alkaa vinkumaan jos v.ttuilen järjenpuutteesta joillekin... Aina voi valita....jättää puuttumatta mun hommiin, niin enpä mäkään puutu teijän hommiin... Ja palstaltahan voi aina lähtee ja näppäillä kiviä muualla. :o)
Puutut meijän hommiin, miten? Joko alkaa tunnevastuussa tuntua se kun akka jätti. :D
Anonyymi kirjoitti:
Puutut meijän hommiin, miten? Joko alkaa tunnevastuussa tuntua se kun akka jätti. :D
Niin, en puutukkaan... Eipä mulla ole mihin puuttuakaan, eikä ole sullakaan...Eihän sulla ole yhtikäs mitään...nobody, joka uhoaa olevansa jotain enemmän kuin mä... :oD
Mikä akka jätti? Mikä ahistaa...elä purista niin kovaa kasseistas, ettei veri kierrä aivoihin asti. :oD
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3041340Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301107- 64897
- 72891
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html434797- 47659
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73625Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M82604- 38592
Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl459588