Mitä eroa on työhaastattelua pitävän toimitusjohtajan mielestä työttömällä työnhakijalla, ja kasalla lämmintä paskaa ?
.
.
.- Ei yhtikäs mitään .
Näin on pakko todeta taas, pääsin kyllä töihin mutta haastattelu oli kyllä todella nöyryyttävä kokemus. Piti kyllä "kumartaa" niin syvälle kuin ikinä vaan kykenee.
Kaikkiiin perkeleen nöyryytyksiin sitä ihminen joutuukin, että saa luvantehdä työtä =/ .
Työtön työnhakija = paskaa
7
1160
Vastaukset
- tönkkö
Itselläni on se taktiikka, että jos työkkäristä osoitetaan jotain hommia, olen kännissä/hullu/outo. Voinhan minä haastattelussa käydä, vähän juttelemassa levottomia. Jos esimerkiksi tiedän, että haastattelija on asunut Oulun Kirkkokankaalla, voin jutella: "Kirkkokangas, kiva alue. Joskus käyn siellä kävelemässä. Olen muuten harrastanut talojen kulottamista."
Vittu kun ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä. - VTM
Jos työhaastattelu alkaa tuollaisessa hengessä, lopetan sen itse ajanhaaskauksena. Enkä taatusti menisi töihin paikkaan, jossa työnhakijaa kohdellaan ali-ihmisenä.
Valitettavasti suomalaiselle ei yleensä esimiestehtävä sovi: monella on niin heikko itsetunto, että oma asema täytyy aina tuoda esille tavalla tai toisella.- Pomo
Työttömät ovat Suomen loisia
- niitä ovat
Pomo kirjoitti:
myös opiskelijat, eläkeläiset, kotiäidit ym.
Voi, voi kun on paha olla niin joku ryhmä pitää etsiä jonhonka oman pahan olonsa purkaa. Natseilla ne ovat juutalaiset. Saavat kai tummaihoisetkin oman osansa. - Anonyymi
Pomo kirjoitti:
Suurimmat loiset löytyy eduskunnasta.
- Anonyymi
Pomo kirjoitti:
Sinä joka tässä ilmoitat että työttömät ovat loisia. Mikäs sinä itse olet häpeä olet asennevammainen pässi
- dasf43
Ei niille kumartaa tarvitse. Mikäli eivät varpaita suutele jotta töihin menisit nälkäpalkalla, niin vittuakos kuluttaa työttömän hyvää työttömyysajan juopotteluaikaa. Saisivat saatana maksaa, jotta vastaamme niihin vajaamielisiin työpaikkailmoituksiin ja vaivaudumme paikanpäälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4928583Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1205872Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2824869Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584635Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s724179Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723788- 901718
- 991282
- 47899