Mitä eroa on työhaastattelua pitävän toimitusjohtajan mielestä työttömällä työnhakijalla, ja kasalla lämmintä paskaa ?
.
.
.- Ei yhtikäs mitään .
Näin on pakko todeta taas, pääsin kyllä töihin mutta haastattelu oli kyllä todella nöyryyttävä kokemus. Piti kyllä "kumartaa" niin syvälle kuin ikinä vaan kykenee.
Kaikkiiin perkeleen nöyryytyksiin sitä ihminen joutuukin, että saa luvantehdä työtä =/ .
Työtön työnhakija = paskaa
7
1138
Vastaukset
- tönkkö
Itselläni on se taktiikka, että jos työkkäristä osoitetaan jotain hommia, olen kännissä/hullu/outo. Voinhan minä haastattelussa käydä, vähän juttelemassa levottomia. Jos esimerkiksi tiedän, että haastattelija on asunut Oulun Kirkkokankaalla, voin jutella: "Kirkkokangas, kiva alue. Joskus käyn siellä kävelemässä. Olen muuten harrastanut talojen kulottamista."
Vittu kun ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä. - VTM
Jos työhaastattelu alkaa tuollaisessa hengessä, lopetan sen itse ajanhaaskauksena. Enkä taatusti menisi töihin paikkaan, jossa työnhakijaa kohdellaan ali-ihmisenä.
Valitettavasti suomalaiselle ei yleensä esimiestehtävä sovi: monella on niin heikko itsetunto, että oma asema täytyy aina tuoda esille tavalla tai toisella.- Pomo
Työttömät ovat Suomen loisia
- niitä ovat
Pomo kirjoitti:
myös opiskelijat, eläkeläiset, kotiäidit ym.
Voi, voi kun on paha olla niin joku ryhmä pitää etsiä jonhonka oman pahan olonsa purkaa. Natseilla ne ovat juutalaiset. Saavat kai tummaihoisetkin oman osansa. - Anonyymi
Pomo kirjoitti:
Suurimmat loiset löytyy eduskunnasta.
- Anonyymi
Pomo kirjoitti:
Sinä joka tässä ilmoitat että työttömät ovat loisia. Mikäs sinä itse olet häpeä olet asennevammainen pässi
- dasf43
Ei niille kumartaa tarvitse. Mikäli eivät varpaita suutele jotta töihin menisit nälkäpalkalla, niin vittuakos kuluttaa työttömän hyvää työttömyysajan juopotteluaikaa. Saisivat saatana maksaa, jotta vastaamme niihin vajaamielisiin työpaikkailmoituksiin ja vaivaudumme paikanpäälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717183Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17012219Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El456007Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644872MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144805Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2611467- 851031