KANNATTAAKO HAKEA MAKE UP FOR EVER ACADEMY HELSINKI, MASTER PRO MEIKKAAJA-MASKEERAAJA (9 KK)

Anonyymi

Olen siis pitkään miettinyt koulua ja ylipäätänsä onko koulu noin kymmen tonnin arvosta? Avaako se ovia, kun on kansainvälinen koulu kyseessä?
Mitä seuraava tarkoittaa ?
"Tämä kurssi valmistaa maskeeraajan ammattiin ja antaa ammattitasoiset meikkaus- ja maskeeraustaidot. Koulutuksen opetussuunnitelma pohjautuu ranskalaisen MAKE UP FOR EVER Academyn vastaavaan tutkintoon ja tukee Suomen Opetushallituksen määrittämän Esitys- ja teatteritekniikan ammattitutkinnon suorittamista. "
Työllistyykö alalla? Haluaisin kuulla mielelläni neuvoja, ja kokemuksia!!

Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka viittivät avata aihetta.

1

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei ! Itse en ole kyseisellä alalla mutta ympärillä ystäviä jotka ovat. Maskeerajia ja meikkitaiteilijoita valmistuu suomessa pilvin pimein ja työmahdollisuudet on rajatut. Ensiksi pitäisi päästä vaikka assistentiksi jollekkiin kuuluisalle meikkitaiteilijale ja sitä kautta työntämään jalkaan ns.oven väliin. Tuo koulu on todella kallis ja lyhytkestoinen joten paljon jää pimentoon asioita. Pitäisi osata myydä itseään todella hyvin firmoille,tv-kuvauksiin, mainoskuvauksiin ym. että eläisi sillä hommalla. Moni tekeekin ihan muuta työtä sen lisäksi koska sillä pelkästään ei elä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe