Elämä tuntuu aika tyhjältä kun ei ole naista eikä saa rakkautta. Yksin möllöttää samaa päivästä toiseen. Olen 24 kohta joo hoetaan, että kyllä "se oikea" tulee vastaan varmasti saat, on kehuttu komeeksi, on sanottu että näytän ihan isältäni joka on komea jne. Ei noi riitä!... yli kuus vuotta mennyt alkoiko seitsemäs (?) exän kaa hieman yhden iltaa vähän yli 3 vuotta sitten. Kun vaihdoin hiustyyliä yksi ehkä hieman vanhempi nainen näytti kiinnostuksensa kaupassa ja siitä ei voinut erehtyä. Muutoin mulla vaan on vahvasti fiilikset maassa ja sellaiset, että näinköhän olen ilmaa toiselle sukupuolelle. On myös pää syöttänyt, että tuntemattomat näkee todellisen "rumuuteni", mut sit muu todistaa toista.
Kauan yksin
25
<50
Vastaukset
Ikävä kuulla, voimia. Jos luet tätä palstaa, näet, että et todellakaan ole yksin asian kanssa.
Se tarkoittaa, etten esimerkiksi minä voi rehellisesti sanoa sinulle, että kyllä se siitä. Kun näet muidenkin olevan yksin, ei kannata lannistua, vaan nostaa päätä ylös, koska ei se johdu siitä, että sinussa olisi jotain vikaa. Rakastahan itseäsi ja pidä hyvää huolta.
On hyvä, jos tiedät, mitä tavoittelet elämässä seuraavaksi. Sama pätee naisten suhteen -mitä olet hakemassa. Mikään ei takaa, vaikka se olisi sinulle kristallinkirkasta, että sillä olisi naisille mitään vaikutusta, mutta itsellesi sillä varmasti on.
Asiat ovat mahdollisia. Kun annat toisille, kerrot siinä samalla itsellesi hyvää. Onnea kaikkeen, mitä toivot. Voi hyvin.- Anonyymi
Mulla vähän sama juttu, komeaksi kehuttu ja joskus jopa ihmetelty miks sinkku,mutta ei tunnu naisia kiinnostavan, on deitti ilmotukset jne, ja kuvia aina vaihtelen ja otan uusiaki, mut ei tunnu auttavan, toki yrittäny naista lähestyä mut ei vastaa ja hirveesti kiinnosta, taitaa olla mullaki jo toivo menetetty pikkuhiljaa koko hommasta, parempi kun ei etsi enää vain mitään antaa olla
- Anonyymi
Mä sanoisin näin vanhana naisena yhden asian
Yrittää muuttaa omaa asennetta?
Epätoivo ja liika yritys, josta tulee ”läpi” juuri se epätoivo, on usein asioita, jotka saa ihmiset perääntymään, eikä keskustella pelkästään meistä nais sukupuolesta
Mä nuorena koin jonkinlaista ”epätoivoa” sen suhteen, etten ikinä löydä hyvää parisuhdetta ym, vaikka olin ihan kaunis, hoikka ja kiltti, parisuhde kyllä löytyi, mutta se ei ollut sitä mitä halusin varmaan juuri siitä syystä, kun olin jo tilanteessa oman itseni kanssa, et ”ihan sama kuka” melkein
Nykyään näin ”vanhana”, kun on onnellinen itsensä kanssa ja elämästä ilman parisuhdetta onkin sitten vastakkaisen sukupuolen reaktio aivan jotakin muuta kuin silloin nuorempana ja ”epätoivoisempana”, mä tosin pidän päätökseni elää ilman parisuhdetta
Mutta siis, kun joku sanoo ettei kukaan ”kävele vastaan”, niin mua on pyydetty jopa ruokakaupassa treffeille (en kyllä ehkä kokenut asiaa kovin miellyttävänä) 😃- Anonyymi
Minä en todellakaa ole onnellinen aina yksin, ei tule kuuloonkaan!
Ei millään pahalla, mutta saat tuolla huonoa aikaan.
Tuo on naisilta usein nähty ja kuultu kommentti. Miehen toivolla ja epätoivolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Et ole kokenut asiaa miehen näkökulmasta, vaan naisen. Naiset menevät seuranhaussa alamäkeen myötätuuleen, miehet ylämäkeen vastatuuleen, tämä on normaalitapaus. Sinulla muutos toimii, koska olet nainen.
Vaikka mies olisi sinut itsensä kanssa ja optimistinen, hän jää yksin, jos naiset niin päättävät. Sitten jos mies tulee siitä surulliseksi, ja eipä ihme, naisilta tulee tuollaisia ohjeita kuin nyt annoit, neuvoja ruokapadan äärestä, miten nälän kanssa eletään.
Tosiaan, ei pahalla, haluan vain herätellä. Hyvä, että olet onnellinen.- Anonyymi
Näin se on ja koettu,yksin hyvä olla.Tai jos mieli muuttuu ,seon sitten....
- Anonyymi
Hmm.... ajatusleikki tuosta: menee takaisin ajassa, milloin oli ensirakkaus esim. minkälainen se ihminen oli ja mille silloin tuntui?
Joskus 13-vuotiaana esim. mitä vaatimuksia silloin oli, vai oliko pelkästään tunne?
Eräs tyttö houkutti kerran Helluntailaisten juttuihin, sellaisiin nuorteniltoihin, menin sen tytön perässä sellaisiin. Sittemmin tajusin että se tyttö on huomattavan tyhmä siis, niin... mielenkiinto lopahti siihen.
Tunne loppui kuin koira joka jää junan alle ja jäljelle jää vain verinen pääkallo junaradan vierelle.
Sittemmin oli tyttöjä jotka pyysivät tanssimaan ja treffeille kahdestaan omaan asuntooni.
Sitten oli..... mulla on paljon "sitten oli" juttuja :)
Tuossa joitain "oli" -juttuja :) - Anonyymi
Jotkut (mammanpojat) ovat tuomittuja elämään loppuelämänsä yksin.
Se on Jumalan tahto, eikä sitä voi muuttaa.
Narumyyjä - Anonyymi
Pyydä vaikka luokkakaveri-tytöiltäsi ostamaan joku lahja itsellesi, sanot niille vain että: Ostakaa joku pikkulahja minulle, kun on niin tympeä olo.
Tai työkaveri-naisille sanot.
Mutta sano monille kerralla, ei yhdelle kuiskaamalla, ja KOVAAN ÄÄNEEN jotta varmasti kaikki kuulevat. - Anonyymi
Naisia ei tapaa jos ei juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Naisia ei löydä jos on kotona, harrastuksissa tai lenkkipolulla. Pitää opetella juomaan viinaa ja kehittää bailaustaitojaan. Kun osaa bailata humalassa yökerhossa, voi tavata naisia ja sieltä se naisystäväkin löytyy.
t. viinamies- Anonyymi
Ja ikää sulla on?
- Anonyymi
Olet liian kiltti ja kunnollinen. Naiset eivät halua kilttiä ja kunnollista miestä vaan määrätietoisen uroksen joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen.
Ala kouluttautumaan yritysjohtajaksi tai tee väkivaltarikoksia - tällöin naistensaanti on taattu. - Anonyymi
Kirjoitat ettet saa rakkautta, mulla nousi mieleen että et kai sä kuvittele että ainoa rakkaus maailmassa on parisuhteessa olevaa rakkautta? Yksin möllötät päivät, eikö sulla ole perhettä tai ystäviä? Sun viesteistäs kuultaa epätoivo ja se että ilmeisesti vietät paljon aikaa kotona? Ootko töissä? Itse lähtisin miettimään asiaa siltä kannalta että ensiksi kannattaa laittaa omat asiat kuntoon, ja sitten vasta lähteä etsimään parisuhdetta. Tunnut odottavan että joku nainen tulisi ja pelastaisi ja sitten kaikki sun elämässäsi muuttuisi totaalisesti. Ei se ole kenenkään muun ihmisen tehtävä, ja jos asetat sellaisia odotuksia toiselle ihmiselle, on aika todennäköistä että se suhde loppuukin heti kun toiselle osapuolelle paljastuu nuo edellämainitut asiat. Mainitsit että "elämä on tyhjää", täytyy tähän todeta että jos sun elämäs on tyhjää sen takia ettei sulla ole naista niin sitten kannattaisi miettiä mitä muutakin asioita olisi elämässä muutettavana. Aloita harrastus, sivistä itseäsi, käy reissussa, jne. En jaksa uskoa että kukaan haluaisi olla toiselle ainoa syy siihen ettei elämä ole tyhjää ja toivotonta, eikä se ole tervettäkään.
Mä oon itse ollut vuosia sinkkuna enkä todellakaan koe että mun elämä on tyhjää sen takia.- Anonyymi
Ootpa sä fiksu. En kuvittele rakkauden olevan vaan parisuhteessa. Yksin "möllöttöminen" en nyt niin kirjaimellisesti sitä tarkoittanut on tuttuja ja on perhettä, sukulaisia jne. Töitä on tarpeeksi matka oli veemäinen tos alku vuodesta. Aktiiviurheilija olen joten harrastuksia riittää. :) Tosin viimeiset kuukaudet on vähän "laiskotellut" mut samapa tuo on välillä.
- Anonyymi
Elämä yksin on ihan perseestä mutta kun on saanut ruman ulkonäön niin ei naiset tykkää ja siihen on vaan sopeuduttava. Yksinäisyyteen tottuu mutta siinä on huonojakin puolia. Ei jaksa hakea töitä eikä jaksa oikein muutakaan. Tehkööt ne toitä joita rakastetaan. Masennus tulee hiljaa hiipien vuosien aikana ja sitten vaan olet etkä odota enää mitään elämältä.
- Anonyymi
Oletko niin ruma että ihmiset kavahtavat, jäävät tuijottamaan yms.? Sellaisessakin tilanteessa pystyy nauttimaan elämästä, asenteesta kiinni.
- Anonyymi
Yksin on elettävä. Ei sille mitään voi jos kaikki naiset vihaa rumia miehiä. Naisen saaminen on aika pitkälti ulkonäöstä kiinni ja onkin paljon yksinäisiä miehiä jotka eivät saa rakkautta koskaan.
- Anonyymi
Onko jotain harrastuksia. Naisettomuuteen tottuu mutta jotain pitää tehdä kuitenkin eli harrastaa jotain. Itse käyn kalassa usein ja tänäänkin aamulla sain monta kiloo ahvenia. Niitä sitten perkasin ja fileenä laitin pakkaseen. Olen myös myynyt ahvenia jotain 13 kg fileenä ja kokonaisena myös ja itsellä on 7 kg pakkasessa. Syön myös ahvenia itse paljon. Olen saanut kuukauden aikana noin 85 kg ahventa. Kalastus on mukavaa puuhaa, herään 04.00 aikoihin ja lähden kalaan. Siinä menee 5 tuntia tai enemmänkin.
- Anonyymi
Hyvä harrastus ja hyviä saaliita ennen kaikkea.
Ahvenen mädistä voi tehdä herkkua kuten muikun mädistäkin kai savustamalla se. Hinta hipoo sitten pilviä sellaisessa.
Itse harrastan lähes kaikkea :)
En tietysti yhtäaikaa kaikkea :)
Vaihtelen mielen mukaan, on valinnanvaraa.
- Anonyymi
Minä ihastuin, ok olotila!
Se riittää minulle.
Pienen pienet unelmat. - Anonyymi
Piristä elämääsi käy maksullisella naisella pari kolme kertaa. Tee se itsesi vuoksi niin huomaat että mieli paranee.
- Anonyymi
Yllätyin kuinka paljon vastauksia, kiitos. Joo tosiaan unhotui mainita, että olihan mulla keväämmällä yksi nettisuhde joka lähti hyvin rullaamaan. Puhelinnumerot vaihdettiin ja juteltiinkin. Tapaamisesta ei niin kauheesti keretty kun nainen osottautui ihan skitsoksi ilmeisesti jotain mielenterveysongelmia. Haukkui mut pystyyn, käänsi kaiken syytti kaikesta. Ettei mua kiinnosta jne vaikka itse olin asiallinen. Kieltämättä teki/tekis mieli hakata päätäni seinään kun TUOKIN asia meni viituilleen. Oonkin poistanut nettideittejä ehkä niin sitten parempi. Lähisukulaisissa olen kyseisestä asiasta kuunnellut päänaukomista ja se on syönyt itsetuntoani ja psyykettäni. "Isältäni" joka on tuhonnut siskoni ja veljenikin elämän on kauan kuittaillut, vitttuillut, naljaillut sinkkuudestani. Mitta tuli keväällä täyteen katkaisin omalta osin välit ja vaihdoin liittymät yms.
- Anonyymi
Ainoa mitä tuntuu, että tänä kesänä on osannut nyt tehdä on urheilu. Just reippaasti yli 10 km pyöräily. Kaupungilla ja tuolla menee ihmistenilmoilla. Naisiahan siellä on. Välillä saa kääntää pään jos näkee käsikädessä kävelijöitä. Riippuu fiiliksestä. Mutta miksi ihmeessä edes pitäisi ruveta olemaan katkera toisten onnesta? Jotain on omassa nuoruudessa mennyt pieleen, että tässä ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa mitä tuntuu, että tänä kesänä on osannut nyt tehdä on urheilu. Just reippaasti yli 10 km pyöräily. Kaupungilla ja tuolla menee ihmistenilmoilla. Naisiahan siellä on. Välillä saa kääntää pään jos näkee käsikädessä kävelijöitä. Riippuu fiiliksestä. Mutta miksi ihmeessä edes pitäisi ruveta olemaan katkera toisten onnesta? Jotain on omassa nuoruudessa mennyt pieleen, että tässä ollaan.
Kasvatuksessa meni pieleen kun olit 16-20v
Vanhempasi eivät sanoneet mitään vaikka luumuilit kotona iltaisin kun muut samanikäiset olivat kaupungilla. Koskaan et käynyt tansseissa. Sinä olit jo silloin ujo-piimä.
Nyt kaikki on myöhäistä. The End. - Anonyymi
Teini-iässä olisi pitänyt alkaa juomaan viinaa. Kun olisi juonut viinaa puistossa ja bileissä muiden kanssa, olisi saanut kokemusta tyttöjen kanssa olemisesta. Tämän kokemuksen päälle sitten rakentuvat myöhemmät parisuhteet jotka alkavat kun juodaan viinaa yökerhossa.
Jos nuorena ei juo viinaa, ei saa rakennettua pohjaa jonka päälle myöhempi elämä rakentuu.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783