Liian kiltti..kö

Anonyymi

Muutama vuosi sitten kaveruus syventyi ystävyydeksi ainakin puoleltani. Olin otettu kaikesta huomiosta mitä sain. Lainasin auliisti rahaa ja tein palveluksia. Koettiin paljon yhdessä ja tekemistä riitti. Tosin jouduin kustantamaan kaiken mutta ei se silloin haitannut.
Kyllä minua solvattiin milloin mistäkin mutta jotenkin elämäni siinä tilanteessa annoin kaiken olla ja yritin olla parempi ihminen toiselle.
Hänellä oli poltettuja siltoja takanaan mutta ymmärsin että kaikkea saattaa sattua maailmassa. Kunnes tämä kolahti omalle kohdalleni.
Hän vaan hävitti minut elämästään. Ei minkään ison eikä edes pienen takia. Jäin hämilleni ja en tahdo toipua lainkaan. Puhelimeen ei vastata, viestit luetaan mutta vastata. Tosin en häiriköi kaiken aikaa ja parissa kuukaudessa olen soittanut vain kolmasti. Mutta se kysymysmerkki mikä jäi? Mitä pahaa olin tehnyt ? Oliko rahani llian loppu? Ja kaiken aikaa kuulen kun muut näkivät tilanteen kuinka hän on parjannut minua selän takana ja suurin osa hänen kertomuksistaan on ollutkin valhetta.. Miksi? Mikä minussa oli kun minulle tehtiin näin ja minun kaikki salaisuudet ovat varmaankin kaikkien tiedossa :( Luotin häneen kuin kallioon ja halusin jakaa jos olisi kohtalotovereita ! Ja en edes ole teini vaan aikuinen ihminen

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväksikäyttäjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

      Kannattaa pitää mielessä että jos ystävyys on ainoastaan antamista, antamista, antamista saamatta mitään konkreettista vastalahjaksi, tuon tason ystävyys ei kauaa kestä. Tai kestää niin kaun kuin uhri suostuu olla lypsettävänä.

      Hyväksikäyttäjvt aina loytävät seuraavan uhrin. Et ole ainoa tuossa suhteessa.

      Marttyyrimaisuus eikä itse epäily yhtään paranna asiaa.
      Toivottavasti opit sen verran että uusien "ystävien" alkaessa lypsää sinua, lopetat heti tuon tason ystävyyden. Se on helpompaa kun et anna "ystävyyden" jatkua ensimmäistä taludellista kerjäystä kauempaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe