ilta sanomat kirjoitti aamun etusivulla että Sipilä ja Rinne ovat Suomen vihatuimat ihmiset minun mielestä se texti oli todella törkeetä ajatellen asianomaisten lapsia omaisia ja heitä itseään en äänestäs kumpaakaan herraa olen Halla-ahon miehiä se uutinen on hävinny kun just katsoin galluppi jos sitä oli uskomaton et nää keltaset sivut voi kirjoittaa ihan mitä vaan mää oon vieläkin siitä saastasta vihanen häpeä ILTA SANOMAT
ilta sanomien vihapuhe tänä aamuna
8
82
Vastaukset
Kansalta tulee Totuus.
- Anonyymi
Iltapäivälehtien sivuilla roikkuvat ja kommentoivat ihmiset eivät ole mikään "kansa".
- Anonyymi
Kyllä näin on. Osa on varmasti suomen kansalaisia, mutta vain murto-osa kansasta. Tavalliset ihmiset käyvät töissä ja tekevät jotain ihan muuta kuin roikkuvat iltapäivälehtien sivuilla. Sitten on vielä ne putinin trollit jotka siellä provosoivat, ja heikkopäiset kansalaiset sitten seuraavat trolleja. Maanantaina tuli juuri dokumentti noista putinin trolleista, ja kuinka ne koittavat vaikuttaa politiikkaan amerikassa ja euroopassa, on edelleen katsottavissa areenassa.
- Anonyymi
Mikä tämän gallupin kasasi? Tuohan on vihapuhetta ja maalitttamista jos mikä. Ilmeisesti ei ollut persutaho kun ei tuomita.
- Anonyymi
Täysi aiheellinen kommentti kun eivät normaali puhetta kuuntele
- Anonyymi
Itse en vihaa koskaan henkilöä, sillä jokainen meistä tekee silloin ja tällöin virheellisiä päätöksiä. Mutta minä raivostun epäoikeudenmukaisista päätöksistä ja tuon esille sen siinä muodossa, miten reagoin ko. päätökseen.
Huom! Ihmisen ja päätöksen välillä on selvä ero. Päätöksiä voi muuttaa, jos kyseinen asia on epäoikeudenmukainen jne. Miksi siis vihata sen vuoksi ihmisiä, sillä vain myrkyttää oman mielentilansa. Se, jota sorretaan, on lopultakin aina paremmassa asemassa kuin sortaja. Miettikääpä, mitä mieltä itse olette tästä asiasta.- Anonyymi
"sillä jokainen meistä tekee silloin ja tällöin virheellisiä päätöksiä"
Mutta kun Sipilä teki lähes kokoajan. Mutta turha silti häntä on vihata kun nuo päätökset kuitenkin oli odottetuja ja suomalaiset äänestäjät antoi siihen mahdollisuuden.
- Anonyymi
Kukas sitä nyt Sipilästä tykkäisi :) Se kun vei kaikilta melkein kaiken ja laittoi työttömät töihin:) Mutta sitä minä en kyllä ymmärrä ... vielä... miksi Rinnettä vihataan, hänhän on luvannut kaikille kaikkea lisää:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849