Suomalaisia liivikauppoja isoilla ympäryksillä?

Anonyymi

Tarvitsisin edestä kiinnitettävät liivit ehkä 115-120 dd, mistähän löytäisin nätit?
En halua ulkomailta tilata kuitenkaan.
Kiitos avusta!
Myös nättejä yömekkoja kaipaan liukkaasta kankaasta, ei mitään paituleita tms.

10

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin Lorellassa niin minulle ehdotettiin edestä kiinnitettäviä liivejä joista en tykännyt kun aika iäkäs olen.. Myyjä kertoi niiden kyllä olevan todella suosittuja..

    • Anonyymi

      Lumingerie sieltä löytyy paljon eri liivejä ja hyvä opstus. suomalainen fima.

    • Anonyymi

      Mikä etu on edestä kiinnitettävissä? Kysyn ihan vilpittömästi tietämättömyyttäni, onko helpompi pukea päälle tms?

      • Anonyymi

        Selkä ja olkapää vaivaisena ei voi kiemurrella takaa kiinnitettäviä itse päälle.
        Kiertoliikkeet just on selkäsairailta usein kiellettyjä.
        Se on mulla syynä edestä kiinnitettävien haluuni.


    • miss mary liiveistä olikohan se numero 2424 on edestä kiinnitettävä malli,isoja kokoja löytyy.Löysin itse valkoiset kirpparilta,ovat hyvin tukevat.Tarvitsisin kyllä isommat,suunnitelmissa on tilata.

      • Ostatteko muuten yleensä paljon liivejä kirpparilta?


    • Anonyymi

      Suomen Liivineulomo tekee liivejä mittojen mukaan kaiken kokoisille.

    • Hei. Minusta ainakin meritta bra ja porvoossa magy`s ovat liiviliikeitä joista löytyy isoillakin ympärysmitoilla liivejä. Juuri eilen olinkin tuolla porvoossa ja etsin itselleni rintaliivejä koossa 110. Kuitenkin kun kokeilin kolmia liivejä niin miss mary 2424 mallisissa päädyin sitten kuitenkin kokoon 105 f.
      Ovat niin erilaisia mitoitukseltaan,kun ostin berliinistä korset engelkeltä korseletin kokoa 115 d,On se kuitenkin aika lähelle samaa kokoa.
      Klingeliltä on tullut tilailtua matkahuollon kautta,viimeksi naturanan korseletti. Muuten hyvä mutta olkaimet ovat aivan liian kapeat ja sukkanauhan kiinnityksiä saisi olla 6. Noita myös löytyy aina kokoon 120 d.
      Kannattaa ehkä katsoa miss maryn etukiinnikkeisiä malleja ,en nyt muista kokoja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liivin pitää olla seksikkäitä vaikka olisikin isoille tytöille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe