Hei. Oon siis 19v nainen Vantaalta ja oon jäänyt nyt ilman kesätöitä joten vieläköhän olisi mahdollista löytää jotain? En oo turhan nirso homman suhteen ja olisi mukava jotain löytää..
Vastaukset 3
- Anonyymi
Toivottavasti vastaus ei tule liian myöhään.
Oletko jo hakenut henkilöstövuokrafirmoihin? Niistä voi saada jotain pientä. Itse olen saanut muutamia pikkukeikkoja yrityksestä, johon hain vasta tässä kuussa. Voit olla useamman kuin yhden puljun kirjoilla, jolloin voit saada ihan kivan "potin" työvuoroja, vaikka yksittäisestä irtoaisikin huonosti.
Henkilöstövuokrafirmojen kanssa auttaa paljon, jos sinulla on ennestään jotain pätevyyksiä, kuten työturvakortti tai hygieniapassi. Jotkut firmat saattavat toki suostua itse kouluttamaan sinulle jotakin.
Onnea työnhakuun! - Anonyymi
Eikös naisen työ ole pitää itsensä hyvännäköisenä ja miehen käydä rehkimässä rahan eteen? Näin minä sen olen ymmärtänyt.
- Anonyymi
Lahjakas nainen pitää itsensä kauniina ja tienaa. Vaatii tosin pienen alkupääoman webbikameran hommaamista varten
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde74982- 47851
- 95805
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o159733- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80630- 51622
- 53618