täysin epäonnistuneet treffit

Mindi-

Ensitreffeillä annoin oikein hyvän kuvan itsestäni.
Sovittiin tapaaminen hesassa yhden ravintolan eteen vaikka en ees tiennyt koko ravintolaa.Harhailin vaikka missä,enkä kehdannut soittaa seuralaiselleni,että en löydä sitä ravintolaa. Lopulta hän sitten soitti mulle ja ihmetteli että missä oon.Mä sit sönkötin jotain että mun dösä oli myöhässä.
Lopulta noin reilu puoli tuntia myöhemmin saavuin oikean ravintolan eteen kysyttyäni neuvoa kadulta.
Noh heti siinä ravintellin edessä liukastuin ja lensin maahan pojan nähdessä,kenkäkin lähti jalasta. Hän sit kyseli että sattuiko muhun ja sanoin että ei vaikka tuntui että käsi olis vääntynyt.Kyllä nolotti.
Sitten mentiin ravintolaan sisälle ja olin ojentamassa takkiani ravintolan oven lähellä seisovalle miehelle,luulin sen olleen joku joka ottaa niitä takkeja vastaan.No se katto mua omituisesti ja sanoi,että enhän mä mikää naulakko ole.Se oli ihan tavallinen asiakas. Mun seuralainen katsoi mua ku hullua.Mistä mä sain edes päähäni,että tavallisessa ravintolassa olis joku narikka systeemi.
Sit päädyttiin pöytään.En siinä vielä tajunnut,että minkä takia treffiseuralaiseni katsoi mua pitkään.Luulin tietenkin,että se ihaili mua tai jotain. Oltiin muuten siinä alussa aika hiljaa.
No sitten tilasimme ruoat.Meille tuotiin vesilasit pöytään ja heti mä onnistuin söhrimään niin,että vesilasi kaatui pöydälle.Rupesin sitten lautasliinoilla sitä pyyhkimään.
Ei siinä sitten mitään...
Kun oltiin siinä niin pitkän aikaa hiljaa niin aloin puhumaan säästä,ja valittelemaan kylmästä ilmasta.Poika sitten vaan vastaili että joo ja jaa suunnilleen mun juttuihin.
Ruoat tuotiin aika nopeasti pöytään.mulla oli sellainen pihvi ruoka missä oli kanssa ranskalaisia.Yritin leikata haarukalla ja veitsellä pihviä ja siinä tapahtui sitten niin,että mun veitsi liuskahti ja ranskalaisia ketsuppien kera lensi mun syliin.myös valkoiselle paidalle.
Mun oli pakko mennä vessaan puhdistamaan paitaa.
Kauhistukseni sitten huomasin syynkin,että miksi se jätkä oli mua kummallisesti katsonut.Mun ripsivärit oli nimittäin valuneet silmän alle. Siinä mä sitten yritin niitä epätoivoisesti puhdistaa saippuan ja veden kanssa.Paidastakaan ei lähtenyt ketsuppi tahrat kunnolla.
Viivyin vessassa aika kauan ja poika oli jo melkein syönyt,kun mä saavuin takaisin pöytään.
Meidän jutustelukin oli siinä sitten melko köyhää.Poika sitten siinä puhui jotain ja mä kuulin ihan väärin ja rupesin kuulemani perusteella vastaamaan.Poika ihmetteli että mistä mä oikein puhun,kun ei liittynyt aiheeseen ollenkaan.
Söin sitten siinä nopeasti ja lähdettiin ravintolasta.
Poika tuli sit kävelemään samaa matkaa kun mä,saattamaan mua pysäkille.Hän puhui siitä,että toivottavasti bussi ei tällä kertaa ole myöhässä. Mä en tajunnut mitä se puhui,ja sanoin sitten että se bussi on aina liian ajoissa,että en muista milloin viimeks se olis ollut myöhässä.Ja taas jätkä katsoi mua omituisesti,mutta ei sanonut mitään,naurahti vain.Mä sit vasta bussi matkalla tajusin,että mähän olin aikaisemmin sanonut sille,että myöhästyin juuri sen puoli tuntia tän dösän takia.
vielä bussipysäkillä kun olin odottamassa bussia pojan kans niin en säästynyt kommelluksitta.Olin nousemassa nimittäin väärään dösään ja jätkä sit huomautti että eihän se ole mun bussi.Päädyin sit lopulta ihme kyllä oikeaan dösään.
Sellaiset oli mun ekat treffit kirjaimellisesti,hyvin kävi joo.Eikä ole se poika mulle vielä niiden treffien jälkeen soitellut...

10

7106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvistä nauruista!

Hauskin juttu mitä olen aikoihin lukenut, nauroin vatsani kipeäksi! :D Toivottavasti seuraavat treffit menee paremmin! Otat vain iisisti, eihän tuosta voi enää kuin nousta ylöspäin. :)

• Mimmi

Ethän tykkää huonoa jos kerron, että nauroin tarinaasi lukiessa ja ajattelin, että ei voi olla totta. Kaikki meni päin peetä, ihan kaikki kohdallasi, mutta itsekin olen ollut treffeillä herran kanssa, joka töppäili hermostuksissaan vähän samaan tyyliin, mutta me kuitattiin naurulla kaikki. Osoittaa ihmisen huumorintajusta jotain kun ei ota kaikkea niin hirmu vakavasti ja sinun kohdallasi sanoisin, että tää poika taisi olla tosikko luonne ja parempi ettet hänestä ole kuullutkaan enää mitään, sillä varmasti tulee muita joita vielä treffaat ja toivottelenkin sinulle onnea seuraaville treffeillesi ja muista että elämää tää vain on...:))))

• santteri

No olihan tuossa aika katastrofitarnia, mutta sellasta sattuu, ja ite ainakin jos oisin se mies ollu niin varmasti oisin vielä soitellu.
      Vaikutat aika mukavalta tytöltä, parempaa onnea seuraaville treffeille :)

• Mare

Onnistuit oikein kunnolla mokailee, mutta jos se poika ei tajua kuitata kaikkea huumorilla niin tosiaankin hyvä, että siitäkin pääsit :)
      Eihän sitä kukaan ole täydellinen!

Ainahan sitä treffeillä kaikkea ikävää pääsee tapahtumaan. Itselleni kanssa sattui kerran treffeillä niin, että kävelin seuralaiseni kanssa puistossa jäätelöä syöden ja en huomannut että jäätelö oli alkanut alempaa sulamaan...
      Toppini olikin sitten aivan suklaajäätelössä :(

• hauska juttu

Hauska juttu, ehkä suakin jo naurattaa...

• Roosa

Uskomatonta. Vaikea kuvitella että vois vielä enemmän mennä pieleen. Sorry kun naurattaa, mutta yks asia on varma. Tollasta ei voi sattua kahdesti, joten rohkeasti seuraaville treffeille. Ihanaa kevättä sulle.

• Cool!

Jos olisit ollut treffeillä mun kanssa niin varmasti olisin pyytänyt uudelleen noin hauskan tytön!!

• muuten

mutta oli keksitty juttu. Et varmaan ole huomannut, että samainen tarina on ollut aikaisemmin tällä samalla palstalla, eri ihmisen kirjoittamana vain.
      Olipa fiksua!!

• Mindi-

Siis mitä? Voisitko sanoa mistä tämä samanlainen juttu löytyy ja millä nimimerkillä? Aika hassua,jos jollekin toisellekin on tapahtunut täsmälleen samat asiat kuin mulle? En oikein nyt usko sua.taisit itse keksiä päästäsi ton jutun.

• Toni

Mun mielestä on ihan normaalia, että sattuu kommelluksia ja jos jännittää, sattuu tavallista helpommin pikku mokia, kun yrittää niitä välttää. Se on inhimillistä.
      Mutta se, että aloittaa heti kertomalla tietoisesti valheita, on varmasti häiritsevämpää, kuin pikku häröily, vaikka jännityksen piikkiin sekin ehkä tässä tapauksessa menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe