Kitaran liittäminen koneeseen

dumb

Miten liitän kitaran koneeseen että voi äänittää sitä soittoa? laitetaanko piuha kiinni microphone liittimeen? Ja minulla on 5.1 äänikortti joten kaiuttimista menee jo yksi piuha siine mic inputtiin.. miten teen

Kiitoksia vastanneille!

4

711

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

voihan sen laittaa suoraankin koneeseen mutta kannattais laittaa väliin jokin etuaste.. parhaiten saat kumminkin mikittämällä vahvistimen.. kerrohan mitä laitteita sulla on käytössä, niin on helpompi sanoa miten kannattaa tehdä.!

• saa

ei ole edes vahvaria tällähetkellä--
        stereoitten kautta oon yrittäny? pitääkö jotain ajureita hakea?
        Ja on sitte toi 5.1 kaiutin systeemi koneessa. siitä menee jo yks piuha siihen mikki "input:iin"

• hihhuli
        saa kirjoitti:

ei ole edes vahvaria tällähetkellä--
        stereoitten kautta oon yrittäny? pitääkö jotain ajureita hakea?
        Ja on sitte toi 5.1 kaiutin systeemi koneessa. siitä menee jo yks piuha siihen mikki "input:iin"

no jos stereoista kuuluva soundi miellyttä korvaa niin sitten vaan mikki siihen stereo kaiuttimen eteen, mikistä luonnollisesti tietokoneen mic in liitäntään.. jos sulla on hyvät kaiuttimet stereoissa niin niistä pitäisi lähtä ihan ok soundit..

voit kokeilla suoraan kitaran piuhaa mic in liitäntään mutta soundi tuskin on paskaa parempi.. jos sulla on esim. jokin multiefekti hässäkki niin sitä käytät etuasteena ja siittä piuha tietokoneen mic in tai line in liitäntään..
        5.1 järjestelmä..miksi siittä menee piuha mic inputtiin.? no otat sen kumminki pois siksi ajaksi ku nauhoitat ja laitat koneen käyttämään stereoparia tai monoa.!
        jos et ole enne tutustunut niin muusikoiden.ne on oivallinen muusikoille suunnattu keskustelu palsta. sieltä löytyy kaikki tarvittava niin aloittelijalle kuin ammttimuusikolle..
        http://muusikoiden.net/
        kirjautumatta et voi kirjoittaa foorumeille mutta lukeminen kylläkin onnistuu.. ja suosittelen myös kirjautumista.!!

• Juhis-74
        hihhuli kirjoitti:

no jos stereoista kuuluva soundi miellyttä korvaa niin sitten vaan mikki siihen stereo kaiuttimen eteen, mikistä luonnollisesti tietokoneen mic in liitäntään.. jos sulla on hyvät kaiuttimet stereoissa niin niistä pitäisi lähtä ihan ok soundit..

voit kokeilla suoraan kitaran piuhaa mic in liitäntään mutta soundi tuskin on paskaa parempi.. jos sulla on esim. jokin multiefekti hässäkki niin sitä käytät etuasteena ja siittä piuha tietokoneen mic in tai line in liitäntään..
        5.1 järjestelmä..miksi siittä menee piuha mic inputtiin.? no otat sen kumminki pois siksi ajaksi ku nauhoitat ja laitat koneen käyttämään stereoparia tai monoa.!
        jos et ole enne tutustunut niin muusikoiden.ne on oivallinen muusikoille suunnattu keskustelu palsta. sieltä löytyy kaikki tarvittava niin aloittelijalle kuin ammttimuusikolle..
        http://muusikoiden.net/
        kirjautumatta et voi kirjoittaa foorumeille mutta lukeminen kylläkin onnistuu.. ja suosittelen myös kirjautumista.!!

Osta vaikkapa Chameleonin rocktron. Hyvät saundit. Voit käydä kuuntelemassa mun biisejä jotka oon tehny yksin koneelle em. härvelillä.
        www.mikseri.net/juhasie

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      145
      1404
    2. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      74
      1254
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      1016
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      945
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      832
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      811
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      808
    8. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      115
      678
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      673
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      663
    Aihe