Eräs lyö päätään puuhun toistolla.

Anonyymi

Samoja virheitään toistaa, aina kun saa vähän lisää energiaa, niin sama juttu. Sama virhe ja pää puuhun.

Yritin selittää asioita tälle, mutta ei auta, liian itsepäinen ja puupäinen.

Sitten on taas huono olo, kun on pää lyöty puuhun.... odottaa piristystä jotta saa energiaa lyödä päänsä uudestaan samaan puuhun.

Pää on jo kovettunut iskuista puuhun niin kovaksi, että muuta ei enää osaakaan tehdä, eikä usko toisten ohjeita.

On siis puupaa, ei ole Pekka Puupää, nainen Puupää.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella on oikeus tehdä omat ratkaisunsa. Neuvoja, otapa luuri käteesi ja soita.

• Anonyymi

Jossain palstoilla selittäminen ei kyllä mene edes ei-puupäiden jakeluun, varsinkin jos on ilkeämielistä.

• Anonyymi

nainen Puupää tulee mieleen joku Anna Puu jolta puuttuu pää-osa eli pää.

Päätön Anna.

• Joskus on tehtävä itsekin ratkaisuja, jos läheisen toiminta ahdistaa.
      Ei tarvitse itse hukkua mukana.

• Anonyymi

Esim. vertaa että antaa karkin, eli yrittää auttaa puupäätä.
        Se saa siitä karkista taas energiaa lyödä päänsä uudestaan puuhun.

Sitten yrittää auttaa vielä enemmän, antaa kokonaisen karkkipussin. Puupää saa jo suuremman energian ja vauhdin millä lyö päänsä puuhun.

Ja niin jatkuu aina vain suurempi isku tulee päähän.

Tuollaistakaan kiertokulkua ei jaksa kovin pitkälle katsella.

• Anonyymi kirjoitti:

Esim. vertaa että antaa karkin, eli yrittää auttaa puupäätä.
        Se saa siitä karkista taas energiaa lyödä päänsä uudestaan puuhun.

Sitten yrittää auttaa vielä enemmän, antaa kokonaisen karkkipussin. Puupää saa jo suuremman energian ja vauhdin millä lyö päänsä puuhun.

Ja niin jatkuu aina vain suurempi isku tulee päähän.

Tuollaistakaan kiertokulkua ei jaksa kovin pitkälle katsella.

Niin. Ei kai tässä olekaan kyse toisesta, vaan sinusta. Ei sinun tarvitse itseäsi tuossa ruoskia. Anna karkkisi sellaiselle joka osaa käyttää sen molempien iloksi.

Olen täällä painottanut omasta elämästä ja omista tunteista vastuunottoo. Se on vaikeaa itsellekin, mutta kokemuksen kautta oppii.

Se tekee sinustakin paremman ihmisen, kun opit tunnistamaan kuka ansaitsee karkkisi.

• Anonyymi

Se mitään karkkeja/ neuvoja ole edes yrittänyt antaa. Valehtelee. Eipä silti aika vaikeaa olisi niitä kuunnella, mitä soopaa taas on tulossa. Täälläkö siitä pitää kirjoittaa, joopa joo.

• Anonyymi

Mitähän ne ohjeet voisivat olla? Voisin antaa yhden: älä puutu toisten elämään.

• Anonyymi

Olen yrittänyt ja puhtaasti epäitsekkäistä syistä yritin auttaa erästä tyttöä jonka huomasin olevan hieman pulassa elämänsä kanssa, mutta minkäs puupäälle teet....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt ja puhtaasti epäitsekkäistä syistä yritin auttaa erästä tyttöä jonka huomasin olevan hieman pulassa elämänsä kanssa, mutta minkäs puupäälle teet....

Kuulostaa siltä että olet vaan antanut sitä energiaa muttet oikeasti antanut neuvoa mihin sitä kannattaa pistää. Kuulostaa kaikkea muuta kuin epäitsekkäältä.

• Anonyymi

Autan joskus juoppojakin antamalla niille taskun pohjalta kolikoita kaljaan :)

Empatiasta pelkästään teen hyvää :)

• Anonyymi kirjoitti:

Autan joskus juoppojakin antamalla niille taskun pohjalta kolikoita kaljaan :)

Empatiasta pelkästään teen hyvää :)

Ei ketään voi oikeasti auttaa, jos ei halua tulla autetuksi.

Jotkut haluaa apua oireisiin, ei itse tautiin. Ja oikeastaan ainut apu mitä monet tarttis, olis ammattiapua. Kylmä totuus...

Jos itse voi hyvin, ei kannata sitä voimista tuhlata suossa tarpoviin. Tai niin minä ainakin aion elää...

• Disse kirjoitti:

Ei ketään voi oikeasti auttaa, jos ei halua tulla autetuksi.

Jotkut haluaa apua oireisiin, ei itse tautiin. Ja oikeastaan ainut apu mitä monet tarttis, olis ammattiapua. Kylmä totuus...

Jos itse voi hyvin, ei kannata sitä voimista tuhlata suossa tarpoviin. Tai niin minä ainakin aion elää...

Auttamisessakin vielä se paska homma, että jos et pystykkään auttamaan ja toinen on uskonut sinuun, olet hylkääjä....

Parempi kun hoitaa omaa elämää, jos siitä jää paukkuja, voi jotain apuja antaa, mutta elä odota tuloksia ja lupaa itsekkään mitään...

• Anonyymi

Niinpä nämä stoorit muuttuu, kun vähän tarkemmin kyselee: aloituksen naisesta tulikin tyttö, joka on vähän eksyksissä elämässään. Aluksi oli nainen, joka oli takonut päätään puuhun ihan huolella, muka. Olette te hauskoja.

• Anonyymi

Tyttö on naisen synonyymi minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö on naisen synonyymi minulle.

Minkäs ikäinen tyttö kyseessä?

• Anonyymi

n 35-vuotias tyttö on kyseessä.

• Anonyymi

Useimmat ihmiset ovat tuollaisia, minäkin joskus. Kyllä sitä sitten aina vähitellen ymmärtää jotain, kun tarpeeksi monta kertaa toistaa saman asian ja tulos on sama. Jotkut eivät koskaan ymmärrä.

Häiritseekö sinua siis vain yhden ihmisen toiminta vai kaikkien sellaisten, jotka toimivat noin? Jos vain yhden, miksi niin? Entä tuotko selvästi esille, että haluat parantaa hänen olosuhteitaan etkä vain päteä "oikeammalla" tiedollasi ja ohittaa hänen mielipidettään?

• En yrittänyt muuttaa mielipiteitä. Kuten sanoin annoin "energiaa", vertauskuvallisesti "karkkeja", silloin totesin että sama pään törmäyttäminen puuhun jatkuu, ja kyllästyin siihen... koko juttuun ja ihmiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe