LUXPLUS millaisia kokemuksia?

Anonyymi

Ajattelin kokeilla tuota Luxplussaa,kosmetiikkaa edullisesti.Löysin paljon edullisia merkkituotteita.Jäsenmaksu on 9,95€ kk,ja toimitus ilmainen.Kertokaa
kokemuksia,kannattaakoo?Pääseekö jäsenyydestä niin helpolla kun luvataan?Kiitos.
-Minttu79-

3

13614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulee vähän myöhässä tämä vastaus, mutta itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Liityin jo 2016, kun aloitti toiminnan Suomessa ja olin pitkään jäsen, sitten pidin taukoa ja liityin uudestaan, nyt tämän vuoden helmikuussa lopetin jäsenyyden. Tässä ei ole ollut ongelmia, mitään veloituksia ei helpon, sivulla parin klikkauksen päässä olevan lopettamisen jälkeen ole tullut, paitsi tarjosivat kaksi ilmaiskuukautta, jotka mielihyvin käytin.

Kaikki tilaukset ovat tulleet suht nopsaan ja hyvin pakattuna styroksipaloihin, tuotteet ovat aitoja ja pääsääntöisesti tuoreita. Joistain tarkistin valmistuskoodeista, että ovat ihan kuranttia. Kerran puuttui tilauksesta yksi tuote ja aspa hoiti sähköpostin välityksellä asian.

Osittain taitavat myydä myös lopetettuja tuotteita ja näissä kannattaa olla huolellinen, päiväyksistä on vaikea mennä sanomaan. Itse olen ostanut enimmäkseen hiustenhoitotuotteita, lisäksi joitakin ihonhoitotuotteita, meikkejä ja hajuvesiä.

Tilaamiseen jää helposti vähän koukkuun, tulee sellainen olo, että kun kerran olen maksanut jäsenyydestä, niin hyödynnetään se kunnolla. Tulee helpolla heräteostoksia, joita ei oikeasti tarvitsisi. Siihen konsepti varmasti perustuukin.

Mutta siis, suosittelen kyllä :)

• Anonyymi

Asiakaspalautuksen lähetyskulut jäävät Luxplussalla asiakkaan maksettavaksi

• Anonyymi

Ei ilmoiteta selkeästi että sinun tulee olla jäsen saadaksesi muutamien eurojen alennuksen.

Itse jäsenyys maksaa 10 euroa.

Jäsenyys vain jatkuu ellei sitä tajua peruuttaa tililtä.

Tilausvaiheessa kerrotaan jäsenyydestä, mutta ei ilmoiteta että sinusta tehdään täten jäsen kun tilaat tuotteen ja automaattiset 10 euron veloitukset alkavat kortiltasi.

Kannattaa kiertää kaukaa. Tehty ilmoitus kuluttajaneuvontaan ja asiamiehelle. Kyseessä on kuluttajan johtamista harhaan, sillä kukaan ei tilaisi muutamien eurojen alennuksella tuotetta jos pelkkä jäsenyys on 10 euroa kuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 325
      4692
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2089
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      80
      1379
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      967
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      919
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      834
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      756
    Aihe