Olen tehnyt viikon hommat. Nyt vaan kaivelen nenää 4h. Jee jee...
Tylsää töissä
29
63
Vastaukset
Työajalla?
Partakaveri kirjoitti:
Jep. Olen tässä kehittänyt kaikkea ylimääräistä ja autellut muita :D
Ninhän se aika onkin hyvä käyttää tehokkaasti ja hyödyllisesti. vaikka muita auttamalla tekemällä, jos mahdollista joku harvemmin tehtävä mutta tärkeä työ alta pois. :)
Mun vinkkelistä katottuna, oikein!- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
Jep. Olen tässä kehittänyt kaikkea ylimääräistä ja autellut muita :D
Samalla ku surffaat täällä S24:ssa voit myös kaivella nenääsi, mut älä töki samalla sormella näppäimistöäsi, ettet vaan jää kiinni nenänkaivelusta työaikana? Vaikka kai se on verrattavissa tupakanpolttoon eli pidä nenänkaivelu tauko samaan aikaan ku toiset pitää tupakkatauon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla ku surffaat täällä S24:ssa voit myös kaivella nenääsi, mut älä töki samalla sormella näppäimistöäsi, ettet vaan jää kiinni nenänkaivelusta työaikana? Vaikka kai se on verrattavissa tupakanpolttoon eli pidä nenänkaivelu tauko samaan aikaan ku toiset pitää tupakkatauon?
Molemmat on paheita, mut nenänkaivelu on terveellisempi pahe. 😉
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on oma kone, niin jää korkeintaan omat sormet kiinni näppikseen.
Abrakadabra kirjoitti:
Ninhän se aika onkin hyvä käyttää tehokkaasti ja hyödyllisesti. vaikka muita auttamalla tekemällä, jos mahdollista joku harvemmin tehtävä mutta tärkeä työ alta pois. :)
Mun vinkkelistä katottuna, oikein!Hmm, harvemmin tehtävä mutta tärkeä työ?
Uskonpuhdistus. Isojako. Vallankumous. Sote-uudistus.
Perjantaina kun tähän aikaan aloittaa, niin ei saatana valmista tule vaan on maanantaiaamuna kaikki päin vittua.scrg kirjoitti:
Hmm, harvemmin tehtävä mutta tärkeä työ?
Uskonpuhdistus. Isojako. Vallankumous. Sote-uudistus.
Perjantaina kun tähän aikaan aloittaa, niin ei saatana valmista tule vaan on maanantaiaamuna kaikki päin vittua.Mun töissä se on vaikkapa yläpölyjen pudottelu. :)
En tiedä mitä karvakuono työkseen tekee, mutta ehkä hän tietää mikä vois olla semmonen tärkeä harvemmin tehtävä työ.Abrakadabra kirjoitti:
Mun töissä se on vaikkapa yläpölyjen pudottelu. :)
En tiedä mitä karvakuono työkseen tekee, mutta ehkä hän tietää mikä vois olla semmonen tärkeä harvemmin tehtävä työ.Kuljetan kuolleiden sieluja helvettiin 😈
Partakaveri kirjoitti:
Kuljetan kuolleiden sieluja helvettiin 😈
Oliko tänään normaalia vähemmän raatoja eli sieluja kuskattavana vai reitti lyhentynyt? Vai kulkupelissä enemmän suorituskykyä?:)
Kun olit niin nopee...Abrakadabra kirjoitti:
Oliko tänään normaalia vähemmän raatoja eli sieluja kuskattavana vai reitti lyhentynyt? Vai kulkupelissä enemmän suorituskykyä?:)
Kun olit niin nopee...Meillä on kesäisin muuten vaan hiljaisemppa, kun toisen pään tyypit ovat lomilla :)
Mutta vakavasti puhuen, haaveilin joskus ryhtyväni hautausurakoitsijaksi.Partakaveri kirjoitti:
Meillä on kesäisin muuten vaan hiljaisemppa, kun toisen pään tyypit ovat lomilla :)
Mutta vakavasti puhuen, haaveilin joskus ryhtyväni hautausurakoitsijaksi.Et kuitenkaan ole haaveillut krematorio hommista? Saattaisin olla joskus potentiaalinen asiakkaasi.😉
Abrakadabra kirjoitti:
Et kuitenkaan ole haaveillut krematorio hommista? Saattaisin olla joskus potentiaalinen asiakkaasi.😉
Sekin voisi olla mielenkiintoista. Itsekkin haluan polttohautauksen.
Partakaveri kirjoitti:
Sekin voisi olla mielenkiintoista. Itsekkin haluan polttohautauksen.
Yks perhetuttu kotikylältä on vainajia poltellut vuosikausia. Lasten kohdalla kuulemma aina hiukan tuntuu pahalta. Pikkuinen arkku jo pysäyttää.
Abrakadabra kirjoitti:
Yks perhetuttu kotikylältä on vainajia poltellut vuosikausia. Lasten kohdalla kuulemma aina hiukan tuntuu pahalta. Pikkuinen arkku jo pysäyttää.
Ei kai siihen koskaan tottuisi.
- Anonyymi
Nykyään yleistä. Moni ei saa kulumaan aikaa töissä koska päivän työt on tehty parissa tunnissa.
- Anonyymi
No niin. Etsi netistä joku Anne Sällylän jumppapätkä ja tee mukana. Eiköhän sulle sen jälkeen jotain tekemistä vielä keksitä.
xLinerPartakaveri kirjoitti:
Muut ei ehkä arvostaisi kun heiluisin tiellä :D
Mut muilla vois olla hauskaa. :)
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mut muilla vois olla hauskaa. :)
Mä ainakin tykkäisin katsella.. :)
xL Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin tykkäisin katsella.. :)
xLKyllä se muakin huvittaisi. :D
Ihmiset vaan harvoin uskaltaa heittäytyä pelleiksi, edes toisten huvin ja huvittamisen vuoksi. Tylsää. :(
Jos ei ole toisten tiellä siinä lorvimassa ja "autteleminen" onkin toisten mielestä oikeasti häiritsemistä, mikäs siinä, voit jopa leikkiä pomoa vapaalla ajalla komennellen toisia :)
Mä etsin yhtä kyykäärmettä äsken, se on tuolla eräässä paikassa, ellei joku petolintu ole sitten syönyt sitä. Mutta ei jälkeäkään, eikä viitsi alkaa kiviä kääntelemään sen takia.
Koska oli pyyntö tappaa se "on sight", mutta olkoon siellä, kivien koloissa saa elää, heti menee piiloonkin jos ihminen tärisyttää maata.Mäkin pelkäsin käärmeitä rapujen lisäks..
Kuinkahan yleistä se on?
Viitaten siihen poistettuun ketjuun..Sehän on teoriassa mahdollista, joten sinänsä järkevä pelko, niin luulisi meitä pelokkaita enemmänkin löytyvän.
Partakaveri kirjoitti:
Sehän on teoriassa mahdollista, joten sinänsä järkevä pelko, niin luulisi meitä pelokkaita enemmänkin löytyvän.
Potta oli turvallisempi. Ja vaipat.
Wwuwuw kirjoitti:
Potta oli turvallisempi. Ja vaipat.
Jospa niihin ei vielä tarvitsisi turvautua 😬
- Anonyymi
Kenen työ muka loppuu tekemällä, ei taida olla kovinkaan merkityksellinen homma, jos on noin korvamerkittyä että tekee alta 40h. Ei vissiin tulospalkkaustakaan.
Minä teen B-vaihetta. Jos työskentelen nopeammin kuin A-vaiheen tyypit, työt loppuvat kesken. Jos olen hitaampi, hommat kasaantuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872