Heippa,
kysyn neuvoa Tambocor-lääkkeen uutena käyttäjänä. Minulle on määrätty 200 retard 100 retard tabletteja joita olen syönyt nyt kaksi viikkoa. Jälkimmäinen 100 lisättiin koska lääkkeestä huolimatta on ollut värinäkohtauksia. Olen kärsinyt hankalaoireisesta eteisvärinästä vuosia, on tehty ablaatio kahdesti ja jälkimmäisen operaation jälkeen oireet olivat poissa miltei kaksi vuotta. Kunnes tulivat kesän alussa taas kun sattui muutama järisyttävä tapahtuma yhtäaikaisesti. Minulle tehtiin yhteensä seitsemän sähköistä rytminsiirtoa ja viimeisimmän rytmin pysyttyä sain Tambocor-lääkkeen.
Chatissa näyttää olevan kirjoittajia joiden mielestä lääke on hyvä. Mutta onko teillä lääkkeen aikana ajoittain eteisvärinäkohtauksia – ja kuinka pitkään kestäviä? Tuo annoskin askarruttaa minua järeydessään, olen aika pieni ja hennonsorttinen nainen. Näiden kahden viikon aikana minulla on ollut ajoittaisia huimauskohtauksia ja sellaista väsymystä jollaisesta en ole aikaisemmin kärsinyt. Menevätköhän tällaiset vähitellen ohi?
Kysyy
Mari
kuka käyttää Tambocoria?
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623