Sen vain haluaisin kuulla

Anonyymi

Haluaisin vain kuulla, mitä sanoisit jos saisit tietää, että elämäni on yhtä helvettiä sinun takiasi. Sen takia ettet välitä, sen takia että vaikenet, sen takia että joudun elämään ilman sinua. M>N

13

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan tuo aikamoista ryyppäämistä ja sitten vituttaa koko ihminen, ei taida tehdä hyvää sulle millään tavoin.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että olen pahoillani ja pyytäisin anteeksi, että satutin sinua. Minulla ei kuitenkaan ole ratkaisua tähän, sillä en voi enkä halua olla kanssasi. Puhuminen ja yhteydenpito ei muuta mitään, tiedätkin sen.

      • Anonyymi

        Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.

        Auttaa toki voi, mutta tilannetta ja tapahtunutta ei puhumalla saa muutettua.


    • Anonyymi

      Aloittaja, oletko puhunut hänen kanssaan tunteista ja kaikesta muusta, miksi elämäsi on helvettiä? Oletko ottanut häneen yhteyttä?

    • Anonyymi

      Se, että lähdet syyttämään toista näin ei paranna mahdollisuuksiasi. Ota vastuu omista tekemisistäsi ja mieti sen jälkeen asioita uudelleen. Aloituksesi antaa toiselle sen vaikutelman, et toinen on tyytyväinen, et tilanne tuli näin julki, eikä kaipaa suhteesi muita toimenpiteitä? Näin ainakin itse ajattelisin, kylläkin miehenä. Tsemppiä sulle!

    • Anonyymi

      Ehkä sä olet jollain tavoin huomiota hakeva persoona ja tällä palstalla myös kerjäät huomiota. Jospa opettelisit arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin sinusta varmaan välitettäisiin myös vähän eri tavalla ja sä itse osaisit välittää oikealla tavalla kaivatustasi, etkä vain odota, että sinusta välitetään.

    • Anonyymi

      Mikset ota minua sitten? Olen odottanut sua jo vuosia. Nyt on pallo sinulla.

      • Anonyymi

        Jos se pallo tänne vieri niin olen tehnyt voitavansa helpottaakseen yhteydenottoasi. Muuhun en enää kykene. Ennenpitkää olen toisessa sylissä kun asiat alkavat etenemään.


    • Anonyymi

      Voi murua, nuoret naiset dissannut.

    • Anonyymi

      Kertomallahan se selviäisi. Jos haluaa toisen mahdollisuuden, täytyy olla nöyrä. Sillä tavalla voi saada mahdollisuuden., jos sen ansaitsee.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä ajatus paitsi että olisi nyt ollut edes se ensimmäinen mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Niin makaa kuin petaa, sanoisin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe