Haluaisin vain kuulla, mitä sanoisit jos saisit tietää, että elämäni on yhtä helvettiä sinun takiasi. Sen takia ettet välitä, sen takia että vaikenet, sen takia että joudun elämään ilman sinua. M>N
Sen vain haluaisin kuulla
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo aikamoista ryyppäämistä ja sitten vituttaa koko ihminen, ei taida tehdä hyvää sulle millään tavoin.
- Anonyymi
Sanoisin, että olen pahoillani ja pyytäisin anteeksi, että satutin sinua. Minulla ei kuitenkaan ole ratkaisua tähän, sillä en voi enkä halua olla kanssasi. Puhuminen ja yhteydenpito ei muuta mitään, tiedätkin sen.
- Anonyymi
Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.
Auttaa toki voi, mutta tilannetta ja tapahtunutta ei puhumalla saa muutettua.
- Anonyymi
Aloittaja, oletko puhunut hänen kanssaan tunteista ja kaikesta muusta, miksi elämäsi on helvettiä? Oletko ottanut häneen yhteyttä?
- Anonyymi
Se, että lähdet syyttämään toista näin ei paranna mahdollisuuksiasi. Ota vastuu omista tekemisistäsi ja mieti sen jälkeen asioita uudelleen. Aloituksesi antaa toiselle sen vaikutelman, et toinen on tyytyväinen, et tilanne tuli näin julki, eikä kaipaa suhteesi muita toimenpiteitä? Näin ainakin itse ajattelisin, kylläkin miehenä. Tsemppiä sulle!
- Anonyymi
Ehkä sä olet jollain tavoin huomiota hakeva persoona ja tällä palstalla myös kerjäät huomiota. Jospa opettelisit arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin sinusta varmaan välitettäisiin myös vähän eri tavalla ja sä itse osaisit välittää oikealla tavalla kaivatustasi, etkä vain odota, että sinusta välitetään.
- Anonyymi
Mikset ota minua sitten? Olen odottanut sua jo vuosia. Nyt on pallo sinulla.
- Anonyymi
Jos se pallo tänne vieri niin olen tehnyt voitavansa helpottaakseen yhteydenottoasi. Muuhun en enää kykene. Ennenpitkää olen toisessa sylissä kun asiat alkavat etenemään.
- Anonyymi
Voi murua, nuoret naiset dissannut.
- Anonyymi
Kertomallahan se selviäisi. Jos haluaa toisen mahdollisuuden, täytyy olla nöyrä. Sillä tavalla voi saada mahdollisuuden., jos sen ansaitsee.
- Anonyymi
Ihan hyvä ajatus paitsi että olisi nyt ollut edes se ensimmäinen mahdollisuus.
- Anonyymi
Niin makaa kuin petaa, sanoisin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291558
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 751314