Sen vain haluaisin kuulla

Anonyymi

Haluaisin vain kuulla, mitä sanoisit jos saisit tietää, että elämäni on yhtä helvettiä sinun takiasi. Sen takia ettet välitä, sen takia että vaikenet, sen takia että joudun elämään ilman sinua. M>N

13

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tuo aikamoista ryyppäämistä ja sitten vituttaa koko ihminen, ei taida tehdä hyvää sulle millään tavoin.

• Anonyymi

Sanoisin, että olen pahoillani ja pyytäisin anteeksi, että satutin sinua. Minulla ei kuitenkaan ole ratkaisua tähän, sillä en voi enkä halua olla kanssasi. Puhuminen ja yhteydenpito ei muuta mitään, tiedätkin sen.

• Anonyymi

Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuminen itse asiassa auttaa monia ihmisiä. Mutta minkäs teet jos jotkut ei puhu ja aitten on niitä jotka puhuu ummet ja lammet.

Auttaa toki voi, mutta tilannetta ja tapahtunutta ei puhumalla saa muutettua.

• Anonyymi

Aloittaja, oletko puhunut hänen kanssaan tunteista ja kaikesta muusta, miksi elämäsi on helvettiä? Oletko ottanut häneen yhteyttä?

• Anonyymi

Se, että lähdet syyttämään toista näin ei paranna mahdollisuuksiasi. Ota vastuu omista tekemisistäsi ja mieti sen jälkeen asioita uudelleen. Aloituksesi antaa toiselle sen vaikutelman, et toinen on tyytyväinen, et tilanne tuli näin julki, eikä kaipaa suhteesi muita toimenpiteitä? Näin ainakin itse ajattelisin, kylläkin miehenä. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi

Ehkä sä olet jollain tavoin huomiota hakeva persoona ja tällä palstalla myös kerjäät huomiota. Jospa opettelisit arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin sinusta varmaan välitettäisiin myös vähän eri tavalla ja sä itse osaisit välittää oikealla tavalla kaivatustasi, etkä vain odota, että sinusta välitetään.

• Anonyymi

Mikset ota minua sitten? Olen odottanut sua jo vuosia. Nyt on pallo sinulla.

• Anonyymi

Jos se pallo tänne vieri niin olen tehnyt voitavansa helpottaakseen yhteydenottoasi. Muuhun en enää kykene. Ennenpitkää olen toisessa sylissä kun asiat alkavat etenemään.

• Anonyymi

Voi murua, nuoret naiset dissannut.

• Anonyymi

Kertomallahan se selviäisi. Jos haluaa toisen mahdollisuuden, täytyy olla nöyrä. Sillä tavalla voi saada mahdollisuuden., jos sen ansaitsee.

• Anonyymi

Ihan hyvä ajatus paitsi että olisi nyt ollut edes se ensimmäinen mahdollisuus.

• Anonyymi

Niin makaa kuin petaa, sanoisin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe