Seuraavaksi aloittamani ketju on tarkoitettu keksityille tarinoille, jotka voisivat olla totta. Loppuun on merkittävä tapahtuman todennäköisyysprosentti oikeassa elämässä.
1. Kissa söi Suomen curlingmaajoukkueen eväät.
Suomen joukkueen kapteeni Markku Uuusipaavalniemi totesi itku kurkussa tänään Ilta- Sanomille, että kissa seurasi heitä Hyvinkään Curling- hallille, jossa maajoukkue leiriytyi. Sillä aikaa, kun pojat olivat harjoittelemassa oli kissa syönyt kaksi kolmasosaa joukkueen eväistä. Leiri jouduttiin keskeyttämään ja samalla ilmoitettiin, että Suomi ei osallisti marraskussa Kanadassa järjestettäviin MM- kilpailuihin. Lajin tulevaisuudesta maassamme ei ole vielä tarkempaa tietoa.
15%
2. Japanilaismies palautti mehukatteja.
Kissoihin liittyy löyhästi tämäkin uutinen turusta. Näin viime tiistaina Kupittaan Citymarketissa, kun japanilaismies kuljetti kahdella ostoskärryllä Mehukatti- tonkkia kaupaan. Kun tulin ostoksilta, tunki tämä mies niitä muovikanistereita pullonpalautuskoneeseen. Kone oli tukossa ja hälytti ja myös viisi viereistä konetta olivat tukossa ja hälyyttivät.
28%
Tapahtumattomia tapahtumia
2
53
Vastaukset
Mä Töölönlahden rantaan lähden fisustaan,
skitareita jallittaan.
"Joko sä nyt heräät, duunataanko eväät, "
mutsi huusi mennessäin.
"Oota vähän vielä, roskis täyty viedä, "
mut mä vain shungasin:
"Nyt mä lähden kalaan. Nyt mä lähden kalaan.
skitareita jallittaan."
"Kalastus kielletty", mä honasin ja heti hiukka studasin.
Mut kohon vaan, mä panin kellumaan
ja fisut alko heti skruudaamaan.
Iso lahna kai, ekaks madon sai.
siba diba diba jats stuba budai.
Kandee tulla kalaan. Kandee tulla kalaan.
skitareita jallittaan.
Kotvan aikaa ongin, kastareita tongin; fisulle maistunut ei.
Yksi kala riitti,
ett täällä stondaa viittii, lähdin dallaan himaan päin.
Mutsi partsil ootti, huusi: "Idiootti, soosi jäähtynyt on!"
Kandee mennä kalaan, kandee mennä kalaan, skitareita jallittaan.
Mä ihan ite fisut perkasin ja safkat duunasin.
"Tos on hieno kala, äijä syömaan ala", mä faijalle karjaisin.
Juippi pani tuuleen,
heitti fisun huuleen ja sjungas niin kuin arvasin:
"Kandee mennä kalaan, kandee mennä kalaan, skitareita jallittaan."
Viikon päästä kalaan uudestaan mä meinasin ampaista,
vaan jopa kuului narske mutsin hampaista ja se huus:
"Tuus tänne päin! Kuule kundi kato, on faijal lapamato
ja fisu sen aikaan sai.
Siis jos lähdet kalaan, asiaan mä palaan koivuntseba handuissa.
Jos sä lähdet kalaan, niin asiaan mä palaan koivuntseba handuissa."
58%Kissa söi evääni. Mutta kiva oli kissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36339274Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1057698Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315720Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214238Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603594Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523367Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702824- 262572
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182301En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174