Tänään päätin lähteä

Anonyymi

Ennen hän löi, kasvoi siitä. Nyt kuviossa on syylistäminen, solvaaminen, silmittömät kilahtelut ja hän todella näkee vaivaa loukkauksissa. Hän esimerkiksi kehysti likaisen pyyhkeen, lahjana minulle, koska asiasta hänelle sanoin, ettei se ole siivoukseen vaan leivontaan. Näitä ilkeitä temppuja olen ottanut vastaan. Vastustan niitä, ja siksi hän aina jättää minut, koska olen hullu. Miten ilkeä ihminen jaksaa nähdä niin paljon vaivaa satuttaakseen. Kerran hän oli laittanut paikalleni skumppalasin jonka sisällä viesti "haista paska". Sanalliset solvaukset jos ei tehoa, kävelee hän perässäni ja vie asian kunnes huudan, koska en yksinkertaisesti jaksa kuunnella miten kamala ihminen olen. Miksi olet minun kanssani, kysyin kun hän minut haukkuu, saamatta ikinä vadtausta tai anteeksipyyntöä. Hän on keksinyt uuden tavan loukata, tai ainakin yrittää loukata, minulla ei kuulemma ole kavereita, kaikki vihaavat ja inhoavat minua.
Hän syyttää minua sekopääksi ja pyytää hakeutumaan hoitoon, koska huudan. No huusin tänäänkin "ole hiljaa, en jaksa kuunnella, olen jo monta kertaa pyytänyt jättämään rauhaan". Ulkomailla hän käveli luokseni altaalle ja haukkui kusipääksi, kylmän viileästi, totesi vain ettei kukaan ymmärrä kun hänen käytöksestä huomautin. Syy tähän oli, kun kävelin parvekkeelta sisäpuolelle. Solvauksiin kyllästyttyä, lähdin altaalle, eipä estänyt häntä. Samaisella reissulla juoksin kerran häntä karkuun, hän suuttui, koska otin vettä baarissa.
Tänään tein päätöksen, se on ohi. En ansaitse tälläistä kohtelua. Mitä tekee mies, kertoo kuinka tuo likainen kehystetty pyyhe on syy eroon, olen kuulemma sekaisin kun aiheutan eron pyyhkeen vuoksi. Laitoin hänelle kuvan tuosta pyyhkeestä ja totesin, olisitpa nähnyt vaivaa suhteemme hoitamisessa yhtä paljon kuin ilkeilyyn.
Mielestäni en ansaitse pelätä ja kokea ahdistusta. Mielestäni minulla on oikeus kokea surua ja vihaa loukatuksi tulemisen jälkeen. Mielestäni ansaitsen vapautta sekä mahdollisuuden onneen. Mielestäni, mikään ei oikeuta toista käyttämään verbaallista väkivaltaa eikä kukaan ole oikeutettu kohtaamaan loukkauksia jatkuvasti

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhealta kuulostaa! Päästäkää jo toisistanne irti, toivottavasti ei ole lapsia kuvioissa.

      Henkistä väkivaltaa!

    • Anonyymi

      Hyvä päätös!
      Sinun pitää ehdottomasti erota, tuohan on ihan kaistapäinen mies!

      Että "miehinen mies" antaa likaisen pyyhkeen, - täysin sairasta ja nuo kaikki muutkin touhut.

      Milloin eroat, oletko ottanut jo yhteyttä juristiin tai jotain muuta konkreettista.
      Päätös yksin ei riitä, pitää myös toimia!
      Onko paikkakunnallasi joku naisapuyhdistys tms.
      Voit googlailla myös.

      Sitten se VAIKEIN asia.
      Miehesi tulee anomaan että tule takaisin.
      Lähdetkö vielä samaan pyöritykseen?
      Useimmat naiset lähtevät.
      Entä sinä? Tarvitset tähän tukea joltain, tai pystytkö itse?
      Useimmat naiset menevät tähän lankaan, uskovat kun mies rukoilee ja lupaa maat ja taivaat.
      On vain niin, että vähän ajan perästä on taas sama pyöritys.

      Ota elämäsi omiin ohjaksiin!
      Sinä tulet löytämään sellaisen miehen joka kohtelee sinua kuten naista pitää kohdella.

      Päätä itse.

      Voi tietysti mennä perheneuvolaan, jos se auttaa.
      En tiedä.

    • Anonyymi

      Tälläistähän se on.

      Aloittaja "päättää"...

      Joo, joo. joo, joo ja joo.

      Saa hyviä neuvoja, ja sitten ei tapahdu yhtikäs mitään.

      No, jatka sitten!

    • Anonyymi

      Mihin miehesi kuoli eron jälkeen?

    • Anonyymi

      Rakastako saamaasi kohtelua ja yhä roikut tuossa pahoipitelijässä kiinni?
      Vai oletko viitsinyt nähdä pikkiriikkisen vaivaa ja poistua kuvioista?

    • Anonyymi

      Täytyy naisella, eli kirjoittajalla nitselläänkin olla päässä jotain pahasti vialla jos on tuommoisen miehen kanssa alkanut edes parisuhteeseen. Mies lienee varakas ja nainen rahan hurmiossa rakastunut mieheen?
      Köyhä kunnollinenkaan mies ei kelpaa parisuhteeseen mutta miehen luonteella ei näytä olevan väliä kunhan rahaa vaan on.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe