Sofia vapaaksi

Anonyymi

Kuka teistä ottaa sofian kun pääsee vapaaksi joskus. Kyllä se vapaaksi pääsee jonain päivänä jos nyt on ees syyllinen mihinkään muuhun kun jännämiehen patjana olemiseen. Mutta sitten kun se vapautuu se tarvii huolehtivaa varakasta miestä jotta voi ostella kalliita käsilaukkuja ja matkustella luxus tyyliin kuten ennenkin. Teillä on varmaan paljon rahaa, joten varmaan sitten tinderiä kannattaa vahtia että sinne sofia ilmestyyv vielä.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulta ei taida löytyä kolmea miljoonaa euroa omaisuutta takavarikoitavaksi, täytyy tarkastaa...

    • Anonyymi

      Kiitos ei vaikka olisikin pinkkaa. Arvostan laatunaista, joka koulutettu, fiksu ja omillaan toimeentuleva.

    • Anonyymi

      Aika paljon pitää myydä huumeita että saa neljä miljoonaa.

    • Muuten sopisi Harmikselle, mutta Sohvin kumilisäkkeet sulaisivat hellan äärellä.

      • Pitäs olla rahaa kuin rosvopäälliköllä:

        https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Seksismistä-syytetty-Sofia-Belórfin-asianajaja-vertasi-ILssä-sanavalintojaan-Jeesuksen-vertauksiin-–-Kuulijat-ovat-niin-yksinkertaisia/1408934?pwbi=31ad796e84768b5395e97c4fbe0df398

        Taas huvittaa nuo perovuon lausunnot:

        "Ei tiennyt (rikoksista), kuvitellut seurustelevansa hienon miehen kanssa, joka on varakkaasta suvusta ja jolla on rahaa kuin rosvopäälliköllä, Perovuo sanoi MTV:n mukaan käräjäoikeudessa."

        niin, rahaa kuin rosvopäälliköllä, ei kai se kovin kauas sitten tietoisuudesta liipannut :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pitäs olla rahaa kuin rosvopäälliköllä:

        https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Seksismistä-syytetty-Sofia-Belórfin-asianajaja-vertasi-ILssä-sanavalintojaan-Jeesuksen-vertauksiin-–-Kuulijat-ovat-niin-yksinkertaisia/1408934?pwbi=31ad796e84768b5395e97c4fbe0df398

        Taas huvittaa nuo perovuon lausunnot:

        "Ei tiennyt (rikoksista), kuvitellut seurustelevansa hienon miehen kanssa, joka on varakkaasta suvusta ja jolla on rahaa kuin rosvopäälliköllä, Perovuo sanoi MTV:n mukaan käräjäoikeudessa."

        niin, rahaa kuin rosvopäälliköllä, ei kai se kovin kauas sitten tietoisuudesta liipannut :D

        Lipsahtiko ehkä vähän :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Lipsahtiko ehkä vähän :D

        Näkyy perovuolla lipsahtelevan huumorit, se edellinenhän oli:


        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cba7389b-7af5-484b-9130-891274946200

        " Jos ymmärrät parisuhteen dynamiikkaa vielä vähän pidemmälle, niin ymmärrät sen, että jos joku mies on saanut houkuteltua itselleen tällaisen ykkösluokan naisen kumppanikseen, niin eihän hän ala kertoa kumppanilleen, miten hän on rikollinen. Se nainenhan lähtee saman tien kiitämään. Ei kukaan nainen katsele sellaista. Minun päämieheni aidosti ajatteli, että tuossa voi olla hänen lastensa isä."


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Näkyy perovuolla lipsahtelevan huumorit, se edellinenhän oli:


        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cba7389b-7af5-484b-9130-891274946200

        " Jos ymmärrät parisuhteen dynamiikkaa vielä vähän pidemmälle, niin ymmärrät sen, että jos joku mies on saanut houkuteltua itselleen tällaisen ykkösluokan naisen kumppanikseen, niin eihän hän ala kertoa kumppanilleen, miten hän on rikollinen. Se nainenhan lähtee saman tien kiitämään. Ei kukaan nainen katsele sellaista. Minun päämieheni aidosti ajatteli, että tuossa voi olla hänen lastensa isä."

        Kun katsoo Ruusilaa ja näitä asianajajan tarinoiden henkilöä, niin ei ehkä ihan kohtaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Näkyy perovuolla lipsahtelevan huumorit, se edellinenhän oli:


        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cba7389b-7af5-484b-9130-891274946200

        " Jos ymmärrät parisuhteen dynamiikkaa vielä vähän pidemmälle, niin ymmärrät sen, että jos joku mies on saanut houkuteltua itselleen tällaisen ykkösluokan naisen kumppanikseen, niin eihän hän ala kertoa kumppanilleen, miten hän on rikollinen. Se nainenhan lähtee saman tien kiitämään. Ei kukaan nainen katsele sellaista. Minun päämieheni aidosti ajatteli, että tuossa voi olla hänen lastensa isä."

        Touhu näyttää sirkukselta ja asianajasta ei saa selvää. Haastatteluja ei voi katsoa nauramatta. Mahtaa olla kova meno oikeudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touhu näyttää sirkukselta ja asianajasta ei saa selvää. Haastatteluja ei voi katsoa nauramatta. Mahtaa olla kova meno oikeudessa?

        Tältäkin palstalta saa parempia ja vakuuttavampia lausuntoja :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Näkyy perovuolla lipsahtelevan huumorit, se edellinenhän oli:


        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cba7389b-7af5-484b-9130-891274946200

        " Jos ymmärrät parisuhteen dynamiikkaa vielä vähän pidemmälle, niin ymmärrät sen, että jos joku mies on saanut houkuteltua itselleen tällaisen ykkösluokan naisen kumppanikseen, niin eihän hän ala kertoa kumppanilleen, miten hän on rikollinen. Se nainenhan lähtee saman tien kiitämään. Ei kukaan nainen katsele sellaista. Minun päämieheni aidosti ajatteli, että tuossa voi olla hänen lastensa isä."

        Perovuo oli liekeissä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Touhu näyttää sirkukselta ja asianajasta ei saa selvää. Haastatteluja ei voi katsoa nauramatta. Mahtaa olla kova meno oikeudessa?

        Kunhan ei napsahtaisi moinen perseily Sohvin nilkkaan. Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä taktiikka toimii ja tyttö marssii hymyssä suin vapauteen.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kunhan ei napsahtaisi moinen perseily Sohvin nilkkaan. Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä taktiikka toimii ja tyttö marssii hymyssä suin vapauteen.

        Tuskinpa marssii hymyssä, kun elättäjää ei enää ole..


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kunhan ei napsahtaisi moinen perseily Sohvin nilkkaan. Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä taktiikka toimii ja tyttö marssii hymyssä suin vapauteen.

        Asianajaja ei saisi olla kovin pahasti humanderi. En ollut varma katsoinko Hedbergiä vai mitä.

        Tulee ratkaisevalle tuomarille kovan päivän ilta kun Perovuo on tiukimmassa shikaanissa.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kunhan ei napsahtaisi moinen perseily Sohvin nilkkaan. Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä taktiikka toimii ja tyttö marssii hymyssä suin vapauteen.

        Minusta Turso kävisi edustamaan Sofiaa. Siinä on miehellä nimittäin niin kovat salaisen agentin liikkeet, että no problem. Vapautus puoli vankilaa samalla istunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Turso kävisi edustamaan Sofiaa. Siinä on miehellä nimittäin niin kovat salaisen agentin liikkeet, että no problem. Vapautus puoli vankilaa samalla istunnolla.

        Turso kun pääsisi oikeussaliin paljastamaan trollit jäisi sofian juttu pelkäksi pieneksi sivujuonteeksi, selviäisi ehdollisella.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Turso kun pääsisi oikeussaliin paljastamaan trollit jäisi sofian juttu pelkäksi pieneksi sivujuonteeksi, selviäisi ehdollisella.

        Totta :D Keissi muuttuisi tyystin.


    • Anonyymi

      Nauroin Perovuon kommenteille naisen suosiosta ja miten jokainen mies toimii ja näytti siltä, että ukko itsekin nauroi. Olihan kaikkien aikojen haastattelu.

    • Anonyymi

      Kyllä sofia on nyt hyvissä käsissä, on huumorintajuinen asianajajakin. Kyllä naiset aina jännämiehen tunnistaa, olis oikein että kerrankin nainen joutuis linnaan koska sekaantui jännämieheen ja sen puuhiin. Varmaan tiesi mistä rahaa tulee,miten sofia sai 50 tonnia jolla maksoi ulosoton kertaheitolla. Varmaan kaivoi miehensä taskuista.
      Helppo elämä vaihtui pieneen selliin mutta varmaan tiesi riskit kun jännämieheen sekaantuu.

    • Anonyymi

      Se mikä tässä nyt on oma puolensa on tietysti se, että millainen pudotus on luxuskämpästä ja elämästä siirto Vallilan pikkuyksiöön vuokralle. Oli hän sitten syytön tai ei, niin tämä on kuitenkin koko jutusta seurausta.

      Plus että millä tulee toimeen kun ei ukko enää elätä? Pitääkö mennä ihan oikeisiin töihin ALEPAn kassalle? Luottotiedotkin ovat menneet aikaisemman ulosoton seurauksena. Vai ovatko ne palautuneet maksun jälkeen takas?

      No joka tapauksessa voi kysyä, että kuinka moni olisi valmis ottamaan kyseisen henkilön vuokralaiseksi? Tai kuka olisi valmis lainaamaan hänelle rahaa? Kun tuo tausta on se mitä on. Eli ei muista maksaa laskujaan ajoissa....

      • Niin, sofiallahan kyllä on ollut ihan hyvät tulot vissiin pari vuotta:

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2d5b835c-233d-46ac-9b06-15140add27a4

        Miewlenkiintoista tuossa on se että kun sofia kuittasi kasvaneilla tuloillaan velkansa, ulosotossa taisi olla yli 50ke, niin mitenkähän mahtaa käydä jos todetaan ne rahat rikolliseksi rahaksi? joutuuko verottaja palauttamaan ne valtiolle ja sofian velka verottajalle myös sitten palautuu?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, sofiallahan kyllä on ollut ihan hyvät tulot vissiin pari vuotta:

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2d5b835c-233d-46ac-9b06-15140add27a4

        Miewlenkiintoista tuossa on se että kun sofia kuittasi kasvaneilla tuloillaan velkansa, ulosotossa taisi olla yli 50ke, niin mitenkähän mahtaa käydä jos todetaan ne rahat rikolliseksi rahaksi? joutuuko verottaja palauttamaan ne valtiolle ja sofian velka verottajalle myös sitten palautuu?

        Syyttäjälle taitaa tulla haasteeksi osoittaa että tuo 50ke on rikollista rahaa. Eiköhän tuo raha ole tullut pankkitililtä jossa on rehellisesti tienattua rahaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Syyttäjälle taitaa tulla haasteeksi osoittaa että tuo 50ke on rikollista rahaa. Eiköhän tuo raha ole tullut pankkitililtä jossa on rehellisesti tienattua rahaa.

        Mahtaisikohan olla? verottaja varmaan ei ole kovin hanakka tutkimaan mistä tulee mutta poliisi saattaa ollakin, jos vaikka on niin että poliisin tutkiman tilin x varoja on siirretty sofian firman tilille voi se avata syyn tutkinnalle ja jos todetaan huumerahaksi saattaa mennä takaisinperintään. No en tiedä mutta niin voisi kuvitella.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mahtaisikohan olla? verottaja varmaan ei ole kovin hanakka tutkimaan mistä tulee mutta poliisi saattaa ollakin, jos vaikka on niin että poliisin tutkiman tilin x varoja on siirretty sofian firman tilille voi se avata syyn tutkinnalle ja jos todetaan huumerahaksi saattaa mennä takaisinperintään. No en tiedä mutta niin voisi kuvitella.

        Rahanpesulaki on aika tiukka, ei miljonäärikään saa ujutettua pankkiin 50ke rikollista rahaa.

        Jos taas Sofian mies on onnistunut tempussa, niin Sofia voi haastaa pankin oikeuteen. Sofialla on täysi syy uskoa että pankkitileillä liikuteltu raha on läpäissyt tiukan seulan eikä kyse ole rikollisesta rahasta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Rahanpesulaki on aika tiukka, ei miljonäärikään saa ujutettua pankkiin 50ke rikollista rahaa.

        Jos taas Sofian mies on onnistunut tempussa, niin Sofia voi haastaa pankin oikeuteen. Sofialla on täysi syy uskoa että pankkitileillä liikuteltu raha on läpäissyt tiukan seulan eikä kyse ole rikollisesta rahasta.

        No nähtävästi ei ole onnistunut kun pidätetty. Ilmeisesti oli somessa esitellyt leveää elämäänsä mutta verotettavaa tuloa ainakaan suomeen ei ole ollut.

        Tiesittkös muuten tuota? suomi pitää kiinni veronamaksajistaan:

        https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/suomesta_ulkomaille/

        "Jos olet Suomen kansalainen ja olet ulkomailla tilapäisesti tai lyhyen aikaa, oleskelu ei vaikuta verotukseesi Suomessa. Jos muutat ulkomaille pysyvästi, olet Suomessa yleisesti verovelvollinen muuttovuoden ja kolmen seuraavan vuoden ajan (ns. kolmen vuoden sääntö). Maksat Suomeen veroa sekä Suomesta että ulkomailta saamistasi tuloista. Kolmen vuoden jälkeen olet yleensä Suomessa rajoitetusti verovelvollinen. Silloin maksat Suomeen veroa vain Suomesta saamistasi tuloista."

        Eli siis jos menet firman x kirjoille töihin maahan x maksat sieltä tulevista tuloista veroa tänne vaikket pissaisikaan tähän suuntaan, hauskaa.

        Periaatteessa täällä kannattaa olla matuna kun saa kaikki etuudet eikä mitään velvollisuuksia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No nähtävästi ei ole onnistunut kun pidätetty. Ilmeisesti oli somessa esitellyt leveää elämäänsä mutta verotettavaa tuloa ainakaan suomeen ei ole ollut.

        Tiesittkös muuten tuota? suomi pitää kiinni veronamaksajistaan:

        https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/suomesta_ulkomaille/

        "Jos olet Suomen kansalainen ja olet ulkomailla tilapäisesti tai lyhyen aikaa, oleskelu ei vaikuta verotukseesi Suomessa. Jos muutat ulkomaille pysyvästi, olet Suomessa yleisesti verovelvollinen muuttovuoden ja kolmen seuraavan vuoden ajan (ns. kolmen vuoden sääntö). Maksat Suomeen veroa sekä Suomesta että ulkomailta saamistasi tuloista. Kolmen vuoden jälkeen olet yleensä Suomessa rajoitetusti verovelvollinen. Silloin maksat Suomeen veroa vain Suomesta saamistasi tuloista."

        Eli siis jos menet firman x kirjoille töihin maahan x maksat sieltä tulevista tuloista veroa tänne vaikket pissaisikaan tähän suuntaan, hauskaa.

        Periaatteessa täällä kannattaa olla matuna kun saa kaikki etuudet eikä mitään velvollisuuksia.

        Tutkintavankeudessa. Syyttäjä ei välttämättä saa kasaan edes syytteeseen saakka näyttöä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tutkintavankeudessa. Syyttäjä ei välttämättä saa kasaan edes syytteeseen saakka näyttöä.

        Luulenpa että aika vahvat näytöt. Voi olla että julkkispiireissä alkaa muillakin somevaikuttajilla puntit tutisemaan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No nähtävästi ei ole onnistunut kun pidätetty. Ilmeisesti oli somessa esitellyt leveää elämäänsä mutta verotettavaa tuloa ainakaan suomeen ei ole ollut.

        Tiesittkös muuten tuota? suomi pitää kiinni veronamaksajistaan:

        https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/suomesta_ulkomaille/

        "Jos olet Suomen kansalainen ja olet ulkomailla tilapäisesti tai lyhyen aikaa, oleskelu ei vaikuta verotukseesi Suomessa. Jos muutat ulkomaille pysyvästi, olet Suomessa yleisesti verovelvollinen muuttovuoden ja kolmen seuraavan vuoden ajan (ns. kolmen vuoden sääntö). Maksat Suomeen veroa sekä Suomesta että ulkomailta saamistasi tuloista. Kolmen vuoden jälkeen olet yleensä Suomessa rajoitetusti verovelvollinen. Silloin maksat Suomeen veroa vain Suomesta saamistasi tuloista."

        Eli siis jos menet firman x kirjoille töihin maahan x maksat sieltä tulevista tuloista veroa tänne vaikket pissaisikaan tähän suuntaan, hauskaa.

        Periaatteessa täällä kannattaa olla matuna kun saa kaikki etuudet eikä mitään velvollisuuksia.

        Voit tehdä vaadekirjeen veroista joita olet maksanut saman vuoden aikana johonkin toiseen maahan. Periaatteessa et tarvitse maksaa veroja kahteen maahan saman vuoden aikana. Suomessa tuo raja taitaa olla jotain 185 työpäivää ulkomailla ulkomaan verotuksen alaisuudessa?

        AsianVierestä


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luulenpa että aika vahvat näytöt. Voi olla että julkkispiireissä alkaa muillakin somevaikuttajilla puntit tutisemaan.

        Luulen että Sofian pidätystä on perusteltu sillä että hänen pääsemisensä vapauteen voi vaarantaa isomman vyyhden tutkintaa. Kyseessä on oikeastaan varotoimenpide.

        Joskus nuorempana olen itsekin ollut kiinni otettuna talousrikoksista, mutta lopulta syyttäjä ei saanut näyttöä minua vastaan ja homma kuivui minun osaltani kasaan. Kiero syyttäjä haastoi minut vielä tapauksen tiimoilta todistajaksi oikeuden istuntoon, johon meninkin, mutta siinä kohtaa kun minulta alettiin vaatimaan valaa, ilmoitin että olen esitutkinnassa ollut tapauksen tiimoilta syytettynä eikä minua sen takia voi vaatia vannomaan valaa. Tuomari loi syyttäjään vihaisen katseen ja kysyi pitääkö tämä paikkansa, johon syyttäjä vastasi häkeltyneenä että kyllähän asia on niinkuin todistaja kertoi. En vannonut valaa, vaan minua kuultiin ilman valaa ja valehtelin ummet ja lammet. Tuomari tuntui olevan kuitenkin kartalla, ja hän kiittikin loppuun minua hieman lakonisesti "tarinasta".


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Luulen että Sofian pidätystä on perusteltu sillä että hänen pääsemisensä vapauteen voi vaarantaa isomman vyyhden tutkintaa. Kyseessä on oikeastaan varotoimenpide.

        Joskus nuorempana olen itsekin ollut kiinni otettuna talousrikoksista, mutta lopulta syyttäjä ei saanut näyttöä minua vastaan ja homma kuivui minun osaltani kasaan. Kiero syyttäjä haastoi minut vielä tapauksen tiimoilta todistajaksi oikeuden istuntoon, johon meninkin, mutta siinä kohtaa kun minulta alettiin vaatimaan valaa, ilmoitin että olen esitutkinnassa ollut tapauksen tiimoilta syytettynä eikä minua sen takia voi vaatia vannomaan valaa. Tuomari loi syyttäjään vihaisen katseen ja kysyi pitääkö tämä paikkansa, johon syyttäjä vastasi häkeltyneenä että kyllähän asia on niinkuin todistaja kertoi. En vannonut valaa, vaan minua kuultiin ilman valaa ja valehtelin ummet ja lammet. Tuomari tuntui olevan kuitenkin kartalla, ja hän kiittikin loppuun minua hieman lakonisesti "tarinasta".

        Hyvin olet noudattanut sitä täällä palstallakin. Muutama tuomari on edelleenkin tarkkana. Tarinaa pukkaa ja olet siinä mestariteos kokonaisuudessaan. Muut eivät yllä lähellekään kykyjäsi. Ja parempi onkin, rehellinen elämä.


    • Anonyymi

      Sofialla on hyviä ystäviä joille tuo 50 000 euroa on taskurahaa.
      Maksaa sitten takaisin kun jaksaa, on jaloillaan.

      AsianVierestä

      • Taitaa se monasti olla niin että ystävät kääntävät selkänsä kun rahat loppuu, noissa julkkispiireissä luulen sen olevan jopa yleisempää kuin tavispiireissä.


    • Anonyymi

      Minua on luultu huumeiden kuljettajaksi koska kävin joskus niin usein ruotsin laivalla. Tulli nappas kiinni ja veivät kuulusteluun ja olin häkissä 20 päivää sen takia. Haukuin kaikki poliisit paskaksi ja vaadin 150 tonnia korvauksia., sain vain 13000 euroa. Kuulustelivat ja yrittivät kovistella ja syyttivät ilman todisteita vaikka en ole mitään rikoksia koskaan tehnyt. Tutkivat kämppäni myös ja puhelimeni ja kaikki. Mitään eivät löytäneet , ei tullut anteeksipyyntöä edes.

      • Anonyymi

        Sulla on vääriä ystäviä. Ihan normaalia noissa piireissä. Sinun kaveri tai kaverin kaveri, tai kaverit on jo profiloitu. Sitten kun käyt rajalla tarpeeksi monta kertaa niin sinutkin on profiloitu. Kun sinua sitten verrataan siihen kuinka usein keskiverto suomalainen käy matkoilla, niin kun alat käymään hieman liian usein matkoilla, sinun perään laitetaan sheriffit ja heti kun käyt kerrankin liikaa suomen ulkopuolella, sinut laitetaan säilöön ihan vain varovaisuuden vuoksi ja kaikki tutkitaan, kämppä ratsataan ja kaikki nurkat nuuskitaan, vaikka olisit itse Jeesus Kraistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on vääriä ystäviä. Ihan normaalia noissa piireissä. Sinun kaveri tai kaverin kaveri, tai kaverit on jo profiloitu. Sitten kun käyt rajalla tarpeeksi monta kertaa niin sinutkin on profiloitu. Kun sinua sitten verrataan siihen kuinka usein keskiverto suomalainen käy matkoilla, niin kun alat käymään hieman liian usein matkoilla, sinun perään laitetaan sheriffit ja heti kun käyt kerrankin liikaa suomen ulkopuolella, sinut laitetaan säilöön ihan vain varovaisuuden vuoksi ja kaikki tutkitaan, kämppä ratsataan ja kaikki nurkat nuuskitaan, vaikka olisit itse Jeesus Kraistus.

        Ei minun kavereista kukaan käytä huumeita eikä ne ole tehneet mitään rikoksia. Ja ihan yksin minä laivalla kävin, joskus veljen kanssa mutta useimmiten yksin.


      • Anonyymi

        Olipas taas ätminkäisellä satuiluun tarvetta.


      • Anonyymi

        Kerran autoni pöllittiin, jota rosvot käyttivät ryöstöretkiinsä. Keskellä viikkoa ja yötä sitten ovikello soi ja oven takana oli neljä poliisia. Vaativat ulos ja maijaan. Paikalle tuli vähä-älyinen vartija, joka alkoi kurkku suoran huutamaan, että toi se oli. Vaan en ollut. En ole ikinä tehnyt rikoksia ja niin sitä vain pääsi muutamaksi yöksi nauttimaan putkan antimista. Pitivät rosvona loppuun ja vapauttamiseen asti. ja varmaan vieläkin olen jollain laittomalla epäiltyjen listalla vuosikmmenten jälkeen. En voi muuta sanoa kuin että sadismilla höystetty vähä-älyisyys vaivaa yllättävän suurta osaa poliiseista tuon kokemuksen perusteella. Tällaista populaa sitten roikkuu poliisiopistojen ovenkahvoissa, jotta pääsevät toteuttamaan itseään.


    • Haukotusssszzzzz...

      • Juoru-ukot, ..hohhhhoijaa..


    • Anonyymi

      Sofia syytteessä tuottamuksellisesta rahanpesusta ja ei kun linnaan tutkintovangiksi. Rikos josta ei juuri tuomita kun sakkoja. Sitten törkeistä lapsen raiskauksista tutkintovankina ollut pervon vapaalta vastaamaan, kun muka perusteita vangittuna pitämiseen ei muka ole, no kyllä on kun 10v kakku on tulossa enimmillään. Ei sovi Sofian linnassa pito oikeustajun, tai oliko kyseessä jokin uusi kiduttava tunnustusvankeuden yritys

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe