Ätmien todistustaakka

Anonyymi

Olen nähnyt tällä palstalla huhuja, joiden mukaan ätmit olisivat kilttejä ja jännämiehet ei-kilttejä.

Todistustaakka on väitteen esittäjällä.

Kertokaapas nyt minulle, minkä vuoksi ätmit pitävätkään itseään kiltteinä?

Haen popcornit.

17

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aina ollut ystävällinen naisille jotka puhuneet paskaa minusta ja antaneet tylyjä pakkeja. En ole tehnyt rikoksiakaan.

      • Anonyymi

        Niin. 😂 Useimmat hyvin käyttäytyvät miehet tekevät noin. Ei liity ätmiyteen mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. 😂 Useimmat hyvin käyttäytyvät miehet tekevät noin. Ei liity ätmiyteen mitenkään.

        Sittenhän olemme normi miehiä jotka ei saa naisia eikä naiset ei halua normi miehiä vaan jännämiehiä jotka kohtelee naisia huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän olemme normi miehiä jotka ei saa naisia eikä naiset ei halua normi miehiä vaan jännämiehiä jotka kohtelee naisia huonosti.

        Puhuttekos te ätmit aina kiltisti naisista? 😉


      • Anonyymi

        Ainakin täällä itseään ätmiksi tituleeraavat puhuvat naisista usein todella törkeästi. He eivät ole kilttiä miestä nähneetkään.


    • Anonyymi

      Pelkkä väkivallasta pidättäytyminen ei tee kenestäkään kilttiä. Ihminen voi olla vaikka kuinka ilkeä toisia ihmisiä kohtaan, itsekäs ja huonokäytöksinen, olematta koskaan väkivaltainen.

    • Kurkkaa urbaani-sanakirjaa, siellä on selitetty monta sanaa.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, mutta tässä ketjussa en pyytänyt sanojen selityksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, mutta tässä ketjussa en pyytänyt sanojen selityksiä.

        Ole hyvä.
        Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, mutta tässä ketjussa en pyytänyt sanojen selityksiä.

        Ole hyvä.
        Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ole hyvä.
        Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?

        En tarkoittanut sanan leksikaalisen merkityksen todistamista vaan perusteita sille (tällä palstalla) usein esitetylle vihjailulle, että ätmit olisivat kilttejä.

        Tämä sanottiin aloituksessa varsin selväsanaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut sanan leksikaalisen merkityksen todistamista vaan perusteita sille (tällä palstalla) usein esitetylle vihjailulle, että ätmit olisivat kilttejä.

        Tämä sanottiin aloituksessa varsin selväsanaisesti.

        Juu sanottiin toki. Olet oikein selväsanainen. Minä tässä vain höpötän, kun en ole ätmi, niin en muuta osaa. Mutta höpöttämisessä olen aika hyvä, älä anna sen häiritä sinua.


    • Anonyymi

      Ätmillä pyörii mielessä koko ajan, että pelkää menettävänsä naisen, koska pelkää tekevänsä joka hetki jotain tyhmää, mikä ei ole naisen mieleen.
      Ätmi on siis kiltti ja joutuu olemaan ns. varpaillaan, ettei vaan tule möhlittyä.
      Ätmi mielessä pyörii myös koko ajan, että olenko tyhmän näköinen, että kelpaanko naiselle ja ettei vain kasvoilleni tule tyhmää ilmettä, jolloin nainen jättää välittömästi.


      t. Ruma Ätmi

      • Anonyymi

        Tuo on hyvin traagista ja altistaa hyväksikäytölle. Ovatko muut ätmit samaa mieltä? Mitäs hyvännäköiset ätmit tähän sanovat? Täytyykö teidänkin toimia noin?


    • Kiltti on aika vahva sana. Hyvätapainen sopii paremmin omalle kohdalle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe