Olen nähnyt tällä palstalla huhuja, joiden mukaan ätmit olisivat kilttejä ja jännämiehet ei-kilttejä.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä.
Kertokaapas nyt minulle, minkä vuoksi ätmit pitävätkään itseään kiltteinä?
Haen popcornit.
Ätmien todistustaakka
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina ollut ystävällinen naisille jotka puhuneet paskaa minusta ja antaneet tylyjä pakkeja. En ole tehnyt rikoksiakaan.
- Anonyymi
Niin. 😂 Useimmat hyvin käyttäytyvät miehet tekevät noin. Ei liity ätmiyteen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. 😂 Useimmat hyvin käyttäytyvät miehet tekevät noin. Ei liity ätmiyteen mitenkään.
Sittenhän olemme normi miehiä jotka ei saa naisia eikä naiset ei halua normi miehiä vaan jännämiehiä jotka kohtelee naisia huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän olemme normi miehiä jotka ei saa naisia eikä naiset ei halua normi miehiä vaan jännämiehiä jotka kohtelee naisia huonosti.
Puhuttekos te ätmit aina kiltisti naisista? 😉
- Anonyymi
Ainakin täällä itseään ätmiksi tituleeraavat puhuvat naisista usein todella törkeästi. He eivät ole kilttiä miestä nähneetkään.
- Anonyymi
Pelkkä väkivallasta pidättäytyminen ei tee kenestäkään kilttiä. Ihminen voi olla vaikka kuinka ilkeä toisia ihmisiä kohtaan, itsekäs ja huonokäytöksinen, olematta koskaan väkivaltainen.
Kurkkaa urbaani-sanakirjaa, siellä on selitetty monta sanaa.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, mutta tässä ketjussa en pyytänyt sanojen selityksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ole hyvä.
Kun sana on jossakin sisältönsä saanut, ei sitä tarvitse käsittääkseni enää todistaa, vai?En tarkoittanut sanan leksikaalisen merkityksen todistamista vaan perusteita sille (tällä palstalla) usein esitetylle vihjailulle, että ätmit olisivat kilttejä.
Tämä sanottiin aloituksessa varsin selväsanaisesti. Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sanan leksikaalisen merkityksen todistamista vaan perusteita sille (tällä palstalla) usein esitetylle vihjailulle, että ätmit olisivat kilttejä.
Tämä sanottiin aloituksessa varsin selväsanaisesti.Juu sanottiin toki. Olet oikein selväsanainen. Minä tässä vain höpötän, kun en ole ätmi, niin en muuta osaa. Mutta höpöttämisessä olen aika hyvä, älä anna sen häiritä sinua.
- Anonyymi
Ätmillä pyörii mielessä koko ajan, että pelkää menettävänsä naisen, koska pelkää tekevänsä joka hetki jotain tyhmää, mikä ei ole naisen mieleen.
Ätmi on siis kiltti ja joutuu olemaan ns. varpaillaan, ettei vaan tule möhlittyä.
Ätmi mielessä pyörii myös koko ajan, että olenko tyhmän näköinen, että kelpaanko naiselle ja ettei vain kasvoilleni tule tyhmää ilmettä, jolloin nainen jättää välittömästi.
t. Ruma Ätmi- Anonyymi
Tuo on hyvin traagista ja altistaa hyväksikäytölle. Ovatko muut ätmit samaa mieltä? Mitäs hyvännäköiset ätmit tähän sanovat? Täytyykö teidänkin toimia noin?
Kiltti on aika vahva sana. Hyvätapainen sopii paremmin omalle kohdalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990