Ostetaan Trabant

Trabant

Ostetaan erittäin hyvässä kunnossa (myös ulkoisesti siisti) oleva Trabant! Onko sinulla myynnissä?

10

2408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roadrunner

No eipä Trapantit olleet edes uusinakaan vaatimustasi vastaavassa kunnossa... Osta raato ja entisöi itse - saat siitä mieleisesi.

• siellä oli

hae saksasta siellä niitä on vielä valita, hinnat vaan ovat nousseet, koska siitä on tullut kulttiauto siellä.kävin itse ns.itäsaksassa katsomassa, minua kiinnostais tuoda 4 tahti warre sieltä.

• Jäljellä.

Olin viikon Dresdenissä ja näin liikenteessa tasan KAKSI Trabia. Toinen farkku.

• Warre 1000

• STA-51

Ehkä voisin omastani luopua uusien projektien tieltä, vaikka haikein mielin... Viime kesänä Suomeen tuotu, kilvissä, onhan siinä siisteydessä yhtä ja toista sanomista mutta parempia ei yksinkertaisesti juuri ole maailmallakaan kaupan. Suht reippaasti olen investoinut tuontiin kunnostukseen, eli toivottavasti et hae hyvää mutta sikahalpaa, koska sellaisia Trabeja oli saatavilla viimeksi n. viisi vuotta sitten, nyt on hinnat nousseet. Ajokelpoisia puoliraatoja saa kyllä Saksasta tai Unkarista hintaan 10-50 euroa (2-tahteja; nelitahdit ovat kehnossakin kunnossa kalliimpia) eikä niiden kuntoon laittaminen ihan maltaita maksa, mutta palikoiden saanti on meillä päin välillä vähän ongelmallista.

• Eikka

Hei!
        Missä ja millainen Trabi sulla olisi myynnissä. Itselläni on hyvässä kunnossa oleva vm 81, ajamalla tuotu mutta ei nyt rekisterissä.

T:Jyrki

• EIkka

Hei! Tässä vielä maili osoitteeni

jyrki.jauhiainen(miukumauku)welho.com

• rairick

meiltä löytyy trabant hyvässä kunnossa soita
      0400-127949

• meno peli

olisi tallissa yksi trabant.ei suomen rekisterissä.paljon tarjotaan?t.ismo

• Trabbe roope 66

Terve!
        Asetun ostajajonnoon ensimmäiseski, mutta missä jono???
        Laitapa yhteystietoja näkyviin, on muuten huono kysyy? Ja tietysti kuvaklinkkii kans. Mikä vuosmalli, mikä kone ja tietysti paljonko huiput?Kyl rapu hyvä on ajoo, jos osoo. Jos ei niin, hinnoo mäenpäälle ja laskee alamäkkee, männö uskomattoman pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe