Ostetaan erittäin hyvässä kunnossa (myös ulkoisesti siisti) oleva Trabant! Onko sinulla myynnissä?
Ostetaan Trabant
10
2408
Vastaukset
- Roadrunner
No eipä Trapantit olleet edes uusinakaan vaatimustasi vastaavassa kunnossa... Osta raato ja entisöi itse - saat siitä mieleisesi.
- siellä oli
hae saksasta siellä niitä on vielä valita, hinnat vaan ovat nousseet, koska siitä on tullut kulttiauto siellä.kävin itse ns.itäsaksassa katsomassa, minua kiinnostais tuoda 4 tahti warre sieltä.
- Jäljellä.
Olin viikon Dresdenissä ja näin liikenteessa tasan KAKSI Trabia. Toinen farkku.
- Warre 1000
Tarkista tämän sivu
http://www.kolumbus.fi/ekaurane/
Katso harrastukset. Todennäköistä tämä henkilö tuotiin Suomeen ensimäisen 4T-Warren.
- STA-51
Ehkä voisin omastani luopua uusien projektien tieltä, vaikka haikein mielin... Viime kesänä Suomeen tuotu, kilvissä, onhan siinä siisteydessä yhtä ja toista sanomista mutta parempia ei yksinkertaisesti juuri ole maailmallakaan kaupan. Suht reippaasti olen investoinut tuontiin kunnostukseen, eli toivottavasti et hae hyvää mutta sikahalpaa, koska sellaisia Trabeja oli saatavilla viimeksi n. viisi vuotta sitten, nyt on hinnat nousseet. Ajokelpoisia puoliraatoja saa kyllä Saksasta tai Unkarista hintaan 10-50 euroa (2-tahteja; nelitahdit ovat kehnossakin kunnossa kalliimpia) eikä niiden kuntoon laittaminen ihan maltaita maksa, mutta palikoiden saanti on meillä päin välillä vähän ongelmallista.
- Eikka
Hei!
Missä ja millainen Trabi sulla olisi myynnissä. Itselläni on hyvässä kunnossa oleva vm 81, ajamalla tuotu mutta ei nyt rekisterissä.
T:Jyrki - EIkka
Hei! Tässä vielä maili osoitteeni
jyrki.jauhiainen(miukumauku)welho.com
- rairick
meiltä löytyy trabant hyvässä kunnossa soita
0400-127949 - meno peli
olisi tallissa yksi trabant.ei suomen rekisterissä.paljon tarjotaan?t.ismo
- Trabbe roope 66
Terve!
Asetun ostajajonnoon ensimmäiseski, mutta missä jono???
Laitapa yhteystietoja näkyviin, on muuten huono kysyy? Ja tietysti kuvaklinkkii kans. Mikä vuosmalli, mikä kone ja tietysti paljonko huiput?Kyl rapu hyvä on ajoo, jos osoo. Jos ei niin, hinnoo mäenpäälle ja laskee alamäkkee, männö uskomattoman pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875