Se nainen löytyy muualta kuin netistä

Anonyymi

Kirjoitan tähän oman kokemukseni. Oon 40 eronnut mies, erosta on aikaa 3 vuotta. Ajattelin että deittisivut on hyvä kanava löytää mukava nainen. Pyörin eri sivustoilla noin vuoden verran. Kirjottelin varmaan noin sadan naisen kanssa, joista useimmat katosivat sanaakaan sanomatta yleensä 1-3 viestin jälkeen. Muutamat treffit sain järjestettyä, joista kaikki olivat ns. fiaskoja.

Ikää on jo, mutta rohkaisin mieleni ja menin Helsingin yöelämään sellaisiin paikkoihin, joissa suunnilleen ikäisiäni ihmisiä voisi pyöriä. Kynnys oli korkea mennä noihin paikkoihin, koska en käytä alkoholia, enkä saanut ketään vanhaa kaveriakaan mukaan seuraksi. Kaikki ovat parisuhteessa ja perheellisiä.

No, onneksi kävi niin, että jo toisena iltana kun noissa muutamissa paikoissa kävin, löysin sitten mukavan naisen. Nyt olleen tapailtu paljon ja ihan hyvältä näyttää. Tavattiin ekan kerran siis reilut 2 viikkoa sitten.

Tällä viestillä nyt vaan haluan sanoa, että menkää miehet ihmisten ilmoille jos haluatte oikeasti hyvin naisen löytää, älkääkä jumittuko sinne deittisivuille. Mukavaa lämmintä kesää kaikille.

21

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, tämä varmaan pätee siellä pääkaupunkiseudulla, helppoa on tavata vapaita ihmisiä kun vaan menee ihmisten ilmoille. Pienillä/pienehköillä paikkakunnilla on niin vähän vapaata tarjontaa, ettei kannata lähtee ulos. Pitää reissata isommille paikkakunnille ja kauemmas muutenkin.

      Tästä syystä nettihaku. Tosin en ole löytänyt etsimääni sieltäkään.

      N48

      • Anonyymi

        Arvaa oliko ihme ettet ole löytänyt mistään. Tunnusta vaan että rima liian korkealla.


      • Anonyymi

        Helsingin alue on paskinta seutua yrittää tutustua naisiin. Ylimielisyys naisilla on täällä ylimmillään samoin epäluulo kaikkea kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa oliko ihme ettet ole löytänyt mistään. Tunnusta vaan että rima liian korkealla.

        Miksi pitäisi tyytyä johonkin vähempään kuin oikea rakkaus?

        N48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi tyytyä johonkin vähempään kuin oikea rakkaus?

        N48

        Rakkaus näkyy siis silmänräpäyksessä, naisethan näkee sen heti miehen ulkonäöstä, tuloista ja statuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi tyytyä johonkin vähempään kuin oikea rakkaus?

        N48

        Huvittaa nämä suurta rakkautta ja sitä oikeaa koko elämänsä ajan etsivät naiset, jotka sitten 65-vuotiaina eläkkeelle jäätyään yksinäisyydessään katuvat etteivät yrittäneetkään tutustua aikoinaan niihin mukaviin miehiin, koska eivät heti tunteneet suurta rakkautta ketään kohtaan.


    • Anonyymi

      Osaatko vielä neuvoa, että missä ne 40 miehet viettää iltaa, mummotunneli vai mistä vois löytää?

      • Aloita etsiminen kuntosalilta. Ainakin minut löytää sieltä joka arkipäivänä alkuillasta ja viikonloppusin alkuiltapäivästä.


      • Anonyymi

        Ja entä jos ikää on jo 50 , 60 tai 70 ? Nykyään ei taida olla isoissakaan kaupungeissa paikkoja, joissa iäkkäämpien tutustuminen olisi mahdollista. Nuoremmille niitä paikkoja riittänee ja menestyvät ilmeisen hyvin. Baareja en oikein laske kelvollisiksi tutustumispaikoiksi. Aikoinaan tanssiravintoloissa tutumismahdollisuudet olivat paljon parempia, tosin niissä oli paljon näitä pelimiehiä, jotka näyttelivät rikasta ja hyvin naisille tarjoilut kelpasivat.

        Jokus olen yrittänyt tutkia iltaravintoloiden tarjontaa arvostelujen perusteella. Todella vähän ihmiset ovat niistä kommentoineet. Ei saa käsitystä millaisia ja minkä ikäisiä ihmisiä niissä käy. Kannattaiai varmaan erikoistua palvelemaan tietyntyyppisiä ihmisryhmiä, ainoastaan yhteen olen törmännyt: Fat Lady, ei kuulosta minun paikalta. Satunnaisesti tulee jossakin käytyä, lähes aina tulee tunne väärässä paikassa olemisesta. Sen olen kuitenkin huiomannut, jos joskus harvoin sattuu näkemään oikeantyyppisiä naisia, eivät nämä pakoile. Live-elämässä pärjätäkseen täytynee olla aika päällekäyvä, olipa se ulospäin hienostunutta tai ei, tämä ei kaikkien luonteelle sovi.


      • Anonyymi

        Oon aloittaja. En tiedä missä 40-50 v miehet viettää iltaa säännöllisesti, koska itse tosiaan vain jonkin aikaa istuin yhdessä paikassa, yksi oli irkkupubi Molly Malones, josta sen sopivan naisenkin löysin.

        Monet naiset löytäisivät aivan helposti deittisivuilta hyvän miehen itselleen, jos vaan muuttaisivat asennettaan.


      • No onhan pk seudulla noita paikkoja ihan aikuisille.

        Molly Malonesissa on minusta turhan "aktiivisia" ulkomaalaistaustaisia miehiä.

        Mummotunneli on tosiaan kesäaikana ehkä tunnetuin paikka.

        Rymy-Eetu taas vetää keski-ikäisiä

        Kalle (Kaarle XIV) ssa torstai iltaisin käy kaiken ikäisiä, mutta tosi paljon pankkiiriliikkeiden liimatukkia.

        Storyvillessä on jo reilusti keski-iän ylittäneitäkin juhlijoita.

        Zetorissa taas käy paljon 40 väkeä, mutta ulkomaalaisvahvistukset sotkevat sieläkin tunnelmaa.

        Kappelissa järjestetään muistaakseni 50 diskoja .

        Karaokebaareissa on myös monesti kaiken ikäistä porukkaa.


    • Anonyymi

      Olet löytänyt nyt hänet minä olen löytänyt. Miltä tuntuu nyt?

    • Anonyymi

      Valillä luen näitä juttuja missä miehet valittaa ettei netistä löydy ketään eikä treffeille pääse. No netissä on naisia mutta treffeille pääsee ehkä jos olet rikas jos mainostat sitä suureen ääneen. Olen ihan tavis ja työtönkin tällä hetkellä mutta seurustelen. Naisen löysin yllätys yllätys baarista. Suurin osa löytää sen kumppanin tuolta ulkoa eli baarista yleensä. Kaikki yhden yön jutut joita on yli sata olen löytänyt baareista. Nuorena kävin paljon baareissa mutta huomenna täytän 44 v enkä enää jaksa baareja mutta 4 vuotta sitten kävin terassilla satamassa ottamassa kaljan ja nainen lähti matkaan sillä reissulla.

    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä. Ei sillä ettei netistä saattaisi naista löytyä, mutta jos ei löydy niin kannattaa etsiä jostain muualtakin. Monet miehet etsivät jääräpäisesti aina samalta foorumilta, joka on pahimmassa tapauksessa vielä joku huijaussivusto. Sitten ihmetellään kun ei löydy ikinä yhtään naista. No, tyhmyydestä sakotetaan jos ei koskaan osaa muuttaa toimintatapaansa.

      • Anonyymi

        Netissä olevat naiset ovat pääosin kylmän laskelmoivia ja yrittävät saada useimmiten miehen joka tukisi heidän taloudellista tilannettaan.

        Omasta mielestäni asia koskeaa kaikkia Suomen nettideittipalveluita.

        Ei asiaa helpota edes välttämättä se että kokeiletnuseita eri maksullisia deittipalveluita. Pian huomaa että samat naiset pyörivät niissä vaihtaen eri paikasta toiseen.

        Samoin on mielestäni yleistynyt se ajattelutyyli että netissä tavattu henkilö olisi inhimillisesti ala-arvoisempi kuin muualla tavattu henkilö. Ja kohtelelu on tän asentee vuoksi usein törkeetä.

        Jokaisen (siis lähes) profiilin takana on ihminen joka ansaitsee edes kohteliaan kiitos ei vastauksen eikä ylimielistä käytöstä.

        Missä on hei naiset käytöstavat???

        Micco


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä olevat naiset ovat pääosin kylmän laskelmoivia ja yrittävät saada useimmiten miehen joka tukisi heidän taloudellista tilannettaan.

        Omasta mielestäni asia koskeaa kaikkia Suomen nettideittipalveluita.

        Ei asiaa helpota edes välttämättä se että kokeiletnuseita eri maksullisia deittipalveluita. Pian huomaa että samat naiset pyörivät niissä vaihtaen eri paikasta toiseen.

        Samoin on mielestäni yleistynyt se ajattelutyyli että netissä tavattu henkilö olisi inhimillisesti ala-arvoisempi kuin muualla tavattu henkilö. Ja kohtelelu on tän asentee vuoksi usein törkeetä.

        Jokaisen (siis lähes) profiilin takana on ihminen joka ansaitsee edes kohteliaan kiitos ei vastauksen eikä ylimielistä käytöstä.

        Missä on hei naiset käytöstavat???

        Micco

        Ihan samoja kokemuksia. Yksikään nainen ei kyllä ole muistaakseni alkanut kysellä talousasioita, vaikka en ole tulojakaan ilmoittanut, kuitenkin koulutuksen tason. Olen huomannut muutamien hiukan nuorempienkin naisten kiinnostuksen tutustumiseen, jos eivät ole olleet korkeasti koulutettuja. Vanhemmat naiset yrittävät tutustua ihan oma-aloitteisesti, vaikka mitään yhteistä ei tunnu löytyvän. Tiedä sitten mikä on se lopullinen syy ollut, kun lupaavasti jatkuneet kirjoittelut ovat lopulta yllättäen katkenneet alettaessa sopia treffeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samoja kokemuksia. Yksikään nainen ei kyllä ole muistaakseni alkanut kysellä talousasioita, vaikka en ole tulojakaan ilmoittanut, kuitenkin koulutuksen tason. Olen huomannut muutamien hiukan nuorempienkin naisten kiinnostuksen tutustumiseen, jos eivät ole olleet korkeasti koulutettuja. Vanhemmat naiset yrittävät tutustua ihan oma-aloitteisesti, vaikka mitään yhteistä ei tunnu löytyvän. Tiedä sitten mikä on se lopullinen syy ollut, kun lupaavasti jatkuneet kirjoittelut ovat lopulta yllättäen katkenneet alettaessa sopia treffeistä.

        Nettideiteissä on paljon naisia jotka "eivät etsi mitään" mutta tykkäävät kyllä rupatella komean miehen kanssa. Treffejä ei tule ellet ole rikas, jos jankkaat treffeistä niin yhteydenpito loppuu siihen.
        Tulotasoa ei kysellä mutta ammatti kysytään ensimmäisessä lauseessa jo.


    • Olet osittain oikeassa. Itse olin eroni jälkeen aluksi melko epätoivoinen niiden naisten tasosta, joiden kanssa pääsin netissä kontaktiin.

      Sitten uusi maailma aukeni baareissa ja huomasin, että 40 miehelle kyllä riittää ottajia .

      Vaikka Tinderiä haukutaankin, niin sen myötä minulle aukeni myös menestys netissä.

      Olen ajatellut, että netin vääristyneisyys johtuu siitä, että naisilla on siellä liian paljon valinnanvaraa. Siellä keskiverto 35 vuotiaan perässä on kaikki. Vapaat, varatut, vanhat ja nuoret. Baarissa kuitenkin on rajallinen määrä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Voin kyllä yhtyä aloittajan kokemuksiin. Olin 2 vuotta monilla deittisivustoilla, eikä oikeastaan paljon tapahtunut mitään positiivista. Reilu vuosi sitten Prisman kassajonossa sitten kaunis nainen sitten katsoi silmiin ja hymyili. Menin ensin paniikkiin, mutta rohkaisin sitten mieleni ja menin änkyttämään naiselle että haluaisitko lähteä vaikka kahville. Siitä se sitten lähti. Oon 35-vuotias mies.

      • Anonyymi

        Kaupan kassaneidin kanssa juttelin jonkin aikaa tällä viikolla kun ei ollut muita asiakkaita jonossa, lähdin liukenemaan paikalta vaikka nainen olisi mielellään jatkanut jutustelua.
        Harmi vain että käyn siinä kaupassa nimenomaan toisen kassaneidin vuoksi mutta tilaisuutta juttelemiseen ei ole vielä tullut, ei voi esittää liian kiinnostunutta "väärää" kassaneitiä kohtaan.

        Mutta ei todellakaan ole mikään mahdottomuus löytää seuraa kaupastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan kassaneidin kanssa juttelin jonkin aikaa tällä viikolla kun ei ollut muita asiakkaita jonossa, lähdin liukenemaan paikalta vaikka nainen olisi mielellään jatkanut jutustelua.
        Harmi vain että käyn siinä kaupassa nimenomaan toisen kassaneidin vuoksi mutta tilaisuutta juttelemiseen ei ole vielä tullut, ei voi esittää liian kiinnostunutta "väärää" kassaneitiä kohtaan.

        Mutta ei todellakaan ole mikään mahdottomuus löytää seuraa kaupastakin.

        Minulle käynyt aivan päinvastoin jos on mennyt juttelemaan naiselle kaupan kassajonossa on lähdetty hapuilemaan katseella missä vartija on ja jalan liikkeet on kiihtyneet vauhdilla.
        Varmaan merkki siitä että kiinnostusta löytyy ja kannattaa kokeilla uudestaan.
        Ja sekin on varma merkki kiinnostuksesta ettei naista samassa kaupassa ole enää näkynyt.
        Varmaan sokaistunut minusta ja siksi välttelee minua. No ei se mitään sanotaanhan että naisia on kuin meren mutaa. Ja kyllä se on tietysti tottakin mutta jos sitä mutaa on silmät ja korvat täynnä niin en sanoisi sitä mukavaksi kokemukseksi.
        Miksi siis olen yksin, siksi koska olen pelottavan upea. Sen kanssa on elettävä huolimatta palstasta, sen mielipiteistä ja uskomuksista


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe