Voiko pahat henget kiinnittyä minkälaiseen tavaraan?

Anonyymi

Vähän typerä kysymys, mutta voivatko kiinnittyä vaatteisiin? Vaikka monet kerrat niitä olisi pesty ?

Minulla kun on paljonkin vaatteita joita olen käyttänyt ollessani mukana saastaisten henkien läsnä ollessa, niin voivatko siis kiinnittyä sillä tavoin materiaaliin?

Jos voivat, niin pitäisikö vaatteet sit heittää vai menemään? Hyväntekeväisyyteen oisin kyllä vienyt mutta tiedä siitä jos niissä jokin paha säilyykin..

188

2270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät voi. Pahat henget on Golgatalla kukistettu , kuolema on nielty ja voitto saatu Kristuksen kertakaikkisella uhrilla. Ihminen voi hengittää vapaasti ja käyttää mitä vaatteita haluaa.

      • Anonyymi

        Väärin,henkivallat on todellisuutta tänäkin päivänä.Minulla on ollut tavaroita,joita olen joutunut hävittämään,koska olen ollut voimakkaissa hyökkäyksissä.Kun olen rukoillut,Ph on näyttänyt,mistä on luovuttava.Sain täysin ihmeellisesti kirjan,katkaistu kirous,jota ei edes saa enää,se vahvisti kaiken.Olen todella kokenut voittoja elämässäni,mutta en ala kiistelemään tästä,koska hellareissa ei uskota henkivaltoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin,henkivallat on todellisuutta tänäkin päivänä.Minulla on ollut tavaroita,joita olen joutunut hävittämään,koska olen ollut voimakkaissa hyökkäyksissä.Kun olen rukoillut,Ph on näyttänyt,mistä on luovuttava.Sain täysin ihmeellisesti kirjan,katkaistu kirous,jota ei edes saa enää,se vahvisti kaiken.Olen todella kokenut voittoja elämässäni,mutta en ala kiistelemään tästä,koska hellareissa ei uskota henkivaltoihin.

        Kaikenlaiset papinkuteet, piispan hunnut, niistä kannattaa luopua. Niitä pitäen esiintuo, että harhaiset voimat ohjaa mieltä. Eli pois vain hävitettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin,henkivallat on todellisuutta tänäkin päivänä.Minulla on ollut tavaroita,joita olen joutunut hävittämään,koska olen ollut voimakkaissa hyökkäyksissä.Kun olen rukoillut,Ph on näyttänyt,mistä on luovuttava.Sain täysin ihmeellisesti kirjan,katkaistu kirous,jota ei edes saa enää,se vahvisti kaiken.Olen todella kokenut voittoja elämässäni,mutta en ala kiistelemään tästä,koska hellareissa ei uskota henkivaltoihin.

        hellarit on osa henkivaltoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hellarit on osa henkivaltoja

        aloitus on provo

        mutta satanistit demonisoi tavaroita- mutta rukoilu eli Jeesuksen siunaus poistaa kaikki kiroukset.


    • Anonyymi

      1Kor.8:4 Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi. 5Moos.4:35. Ps.86:10. Jes.37:16.

      • Anonyymi

        Pahojen henkien läsnäolo elottomissa esineissä ei ole kristinuskoa vaan taikauskoa ja noituutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahojen henkien läsnäolo elottomissa esineissä ei ole kristinuskoa vaan taikauskoa ja noituutta.

        Kun vielä luemme raamatun, niin huomaamme raamatun olevan täynnä pahoja henkiä sekä kristinuskon olevan myös vain taikauskoa.


      • Anonyymi

        henkiähän kuljetettiin parantamaan ihmisiä paavalin hikisten alusvaatteiden avullakin eli pidettiin rättisulkeiset ja riivaajat alkoivat kaatumaan selälleen


    • Anonyymi

      Henkivalta -kirjat ovat pelkkää häikäilemätöntä rahastusta, koska oudot asiat aina kiinnostavat joitakin. Yksilötasolla taas ne ovat omien, kösittelemättömien pelkojen ilmenemistä ja heijastusta, peloille pitää antaa nimi. Sinunkin kannattaa unohtaa henkivaltapelottelijat ja elää täydessä turvassa Kristuksessa, joka on hyvä paimen ja antaa vain rauhaa ja rakkautta, eikä vaadi mitään tavaroiden hävittämisiä.

      • Anonyymi

        Sorry vaan,olet hukassa,kuten muutkin hellarit.Ei tarvitse mennä ylilyönteihin,mutta esim.matkatuliaisena on tuotu tavaroita,jotka ovat pahan palveluksessa.Juuri tän henkivaltojen kieltämisen takia hellarit ovat mielipuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry vaan,olet hukassa,kuten muutkin hellarit.Ei tarvitse mennä ylilyönteihin,mutta esim.matkatuliaisena on tuotu tavaroita,jotka ovat pahan palveluksessa.Juuri tän henkivaltojen kieltämisen takia hellarit ovat mielipuolia.

        Sinun uskosi on taikauskoa, jota raamattu ei opeta. Taikauskon luulisi olevan ongelma vain kulttuureissa, joita sitä harrastetaan. Mutta näköjään näin ei ole. Paavali varoittaa ihmistyypistä: "ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskosi on taikauskoa, jota raamattu ei opeta. Taikauskon luulisi olevan ongelma vain kulttuureissa, joita sitä harrastetaan. Mutta näköjään näin ei ole. Paavali varoittaa ihmistyypistä: "ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta".

        Kyllä opettaa,sinulla ei ole minkäänlaista ymmärrystä,olet pelkkä käännynnäinen.Jeesus sanoisi sinulle,mene pois minun edestäni saatana.Tyypillien farisealainen,joita hellarit ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskosi on taikauskoa, jota raamattu ei opeta. Taikauskon luulisi olevan ongelma vain kulttuureissa, joita sitä harrastetaan. Mutta näköjään näin ei ole. Paavali varoittaa ihmistyypistä: "ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta".

        Henkivallat, demonit ja riivaajat ovat todellisia. Kuten myös noidutut esineet. Tuoppa kotiisi noitatohtorin taikakaluja, niin varmasti kotisi ilmapiiri muuttuu.


      • George_L kirjoitti:

        Henkivallat, demonit ja riivaajat ovat todellisia. Kuten myös noidutut esineet. Tuoppa kotiisi noitatohtorin taikakaluja, niin varmasti kotisi ilmapiiri muuttuu.

        Turha siis höpistä mistään taikauskosta näissä asioissa. Kyllä joillakin saatananpalvelijoillakin on demonivoimia käytössään ja he voivat tehdä tietynlaisia ihmeitä riivaajien kautta. Näkymättömässä maailmassa ja hengellisessä maailmassa on tietyt lainalaisuudet, joita myös pahuudenvoimat osaavat käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry vaan,olet hukassa,kuten muutkin hellarit.Ei tarvitse mennä ylilyönteihin,mutta esim.matkatuliaisena on tuotu tavaroita,jotka ovat pahan palveluksessa.Juuri tän henkivaltojen kieltämisen takia hellarit ovat mielipuolia.

        haitin räsynuket on kirottu jne.woodoo menoja varten, dildot, parhamin raiskaukset jne.


      • Anonyymi
        George_L kirjoitti:

        Turha siis höpistä mistään taikauskosta näissä asioissa. Kyllä joillakin saatananpalvelijoillakin on demonivoimia käytössään ja he voivat tehdä tietynlaisia ihmeitä riivaajien kautta. Näkymättömässä maailmassa ja hengellisessä maailmassa on tietyt lainalaisuudet, joita myös pahuudenvoimat osaavat käyttää.

        hellareilla on käytössään kundaliinivoima kaatamiseen


    • Kyllä voivat. Demoneilla ei ole ruumista ja ne ottavat mielellään olinpaikan. Taika-ja riittiesineet, paikat jossa harjoitetaan noituutta, pahoille hengille valmistetut symbolit, korut, amuletit. Älä vie kirpparille vaatteita joissa on paholaisen symboleja. Jos kuljet paholaisen vaikutusalueella normaaleissa vaatteissa, niin ei ole mitään vaaraa. En käytä Kalevala-koruja jos ne on tehty jonkun mytologiahahmon mukaan.

      • Anonyymi

        Miksi sitten Fida myy kaikkea, mistä saa rahaa irti? Niiden kirppiksiltä löytää vaikka mitä saastaa kirjallisuuden, elokuvien ja musiikin muodossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Fida myy kaikkea, mistä saa rahaa irti? Niiden kirppiksiltä löytää vaikka mitä saastaa kirjallisuuden, elokuvien ja musiikin muodossa?

        Tätä olen monta kertaa tuonut esille,hellarit on täysin pihalla kaikesta.He kieltävät totuuden esim.henkivalloista.Heidän kanssaan ei voi puhua normaalisti,turha on yrittää tuoda totuutta heille,he ovat mielestään kaikkitietäväisiä.


      • Anonyymi

        Salopuukin on seonnut. Voi teitä taikauskoisia.

        Olen asunut 10 v Aasiassa, käyttänyt sikäläisiä tavaroita, syönyt sikäläistä ruokaa, tehnyt työtä sikäläisten ihmisen kanssa ja asunut buddhalaisen temppelin vieressä. Eikä ole vielä yksikään demoni vaivannut.

        Sillä: "Lapseni, olette Jumalasta ,,,ja se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salopuukin on seonnut. Voi teitä taikauskoisia.

        Olen asunut 10 v Aasiassa, käyttänyt sikäläisiä tavaroita, syönyt sikäläistä ruokaa, tehnyt työtä sikäläisten ihmisen kanssa ja asunut buddhalaisen temppelin vieressä. Eikä ole vielä yksikään demoni vaivannut.

        Sillä: "Lapseni, olette Jumalasta ,,,ja se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        Kyse olikin siitä, että onko osallinen itse niihin asioihin. Tuskin kävit temppelissä rukoilemassa Buddhaa ja tuskin kannat mitään taika-amuletteja mukanasi.

        On hyvä muistaa, että Loot valitsi Sodoman asuinpaikakseen. Vaikka hän ei hyväksynytkään kaupungin jumalatonta menoa, oli hän suuressa vaarassa. Hän jäi ensinnäkin vihollisten vangiksi, mikä kuvaa juuri sitä, kuinka maailman kanssa flirttailu on vaarallista. Voi jäädä vangiksi alkoholiin tai johonkin muuhun syntiin.

        Oli onneksi Abraham, joka kävi pelastamassa Lootin vankeudestaan. Loot jäi kuitenkin edelleen asumaan Sodomaan, kunnes joutui myöhemmin lähtemään sieltä ikään kuin tulen läpi. Hän menetti vaimonsa ja kaiken ja oli todella säälittävässä tilassa. Samaa ei voi sanoa Abrahamista, joka vaelsi kaukana Sodomasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse olikin siitä, että onko osallinen itse niihin asioihin. Tuskin kävit temppelissä rukoilemassa Buddhaa ja tuskin kannat mitään taika-amuletteja mukanasi.

        On hyvä muistaa, että Loot valitsi Sodoman asuinpaikakseen. Vaikka hän ei hyväksynytkään kaupungin jumalatonta menoa, oli hän suuressa vaarassa. Hän jäi ensinnäkin vihollisten vangiksi, mikä kuvaa juuri sitä, kuinka maailman kanssa flirttailu on vaarallista. Voi jäädä vangiksi alkoholiin tai johonkin muuhun syntiin.

        Oli onneksi Abraham, joka kävi pelastamassa Lootin vankeudestaan. Loot jäi kuitenkin edelleen asumaan Sodomaan, kunnes joutui myöhemmin lähtemään sieltä ikään kuin tulen läpi. Hän menetti vaimonsa ja kaiken ja oli todella säälittävässä tilassa. Samaa ei voi sanoa Abrahamista, joka vaelsi kaukana Sodomasta.

        Nyt meni pahasti pieleen ja Raamatun ja Jeesuksen omien sanojen vastaiseksi opetukseksi !

        Mitä Jeesus sanoi ?

        Matt. 9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

        Mark. 2:17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

        Luuk. 5:32 En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

        Luuk. 15:2 Mutta fariseukset ja kirjanoppineet nurisivat ja sanoivat: "Tämä ottaa vastaan syntisiä ja syö heidän kanssaan".

        14 Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
        15 En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
        16 He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
        17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
        18 Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;

        Tässä erittäin tärkeä sanoma juuri sinulle !!!

        9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
        10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
        11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
        12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Miksi siis opetat täysin vastaan Jumalan Sanaa ???

        Siis silkkaa valhetta ja vääristelyä !

        Miksi ihmeessä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse olikin siitä, että onko osallinen itse niihin asioihin. Tuskin kävit temppelissä rukoilemassa Buddhaa ja tuskin kannat mitään taika-amuletteja mukanasi.

        On hyvä muistaa, että Loot valitsi Sodoman asuinpaikakseen. Vaikka hän ei hyväksynytkään kaupungin jumalatonta menoa, oli hän suuressa vaarassa. Hän jäi ensinnäkin vihollisten vangiksi, mikä kuvaa juuri sitä, kuinka maailman kanssa flirttailu on vaarallista. Voi jäädä vangiksi alkoholiin tai johonkin muuhun syntiin.

        Oli onneksi Abraham, joka kävi pelastamassa Lootin vankeudestaan. Loot jäi kuitenkin edelleen asumaan Sodomaan, kunnes joutui myöhemmin lähtemään sieltä ikään kuin tulen läpi. Hän menetti vaimonsa ja kaiken ja oli todella säälittävässä tilassa. Samaa ei voi sanoa Abrahamista, joka vaelsi kaukana Sodomasta.

        Sokeat fariseukset ja kirjanoppineet sen sijaan moittivat Herraamme juuri siitä, että tämä vietti aikansa ja söi niiden syntisten kanssa !

        Luuk. 5:30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syötte ja juotte publikaanien ja syntisten kanssa?"

        Luuk. 7:34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

        Mutta Jeesus siis sanoi:

        Joh. 3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joh. 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

        Miten voi ketään syntistä pelastaa, jos ei ole ja elä syntisten seassa ???

        Se on täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salopuukin on seonnut. Voi teitä taikauskoisia.

        Olen asunut 10 v Aasiassa, käyttänyt sikäläisiä tavaroita, syönyt sikäläistä ruokaa, tehnyt työtä sikäläisten ihmisen kanssa ja asunut buddhalaisen temppelin vieressä. Eikä ole vielä yksikään demoni vaivannut.

        Sillä: "Lapseni, olette Jumalasta ,,,ja se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        Niin, olet kulkenut vieraana, et ole pukenut niitä päälle, että ikäänkuin papittasit niissä. Siksi se ei ole vaivaannuttanut sinua. Siis ei ole "tarttunut" liiveihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salopuukin on seonnut. Voi teitä taikauskoisia.

        Olen asunut 10 v Aasiassa, käyttänyt sikäläisiä tavaroita, syönyt sikäläistä ruokaa, tehnyt työtä sikäläisten ihmisen kanssa ja asunut buddhalaisen temppelin vieressä. Eikä ole vielä yksikään demoni vaivannut.

        Sillä: "Lapseni, olette Jumalasta ,,,ja se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

        Kävitkö epäjumalan temppeleissä sisällä? Otitko buddhalaisen munkin loitsusiunauksia ( kirouksia ) vastaan?


    • Anonyymi

      Kyllä henkivallat on todellisuutta,yksikin hellarinainen oli niin haureuden hengen vallassa,että sanoi minulle ihan tosissaan,kun oli polvirukouksessa,pappi tuli ja pani häntä takaapäin!!!!!Niin ulospäin pyhän näköinen,pliseerihame hame päällä, kauluspaita kaulaan asti napitettuna.

      • Anonyymi

        Juuri tällaista minäkin olen kuullut,haureuden hengessä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tällaista minäkin olen kuullut,haureuden hengessä ovat.

        Joo, ja minä olen 60 vuotta sitten kuullut, että lestanpuolella oikein makuukamarit pöllyää, tai pensaat pihalla kun pappi käy kanikonttorin kautta vipeltämässä ja aivan tosissaan sitä puhutaan saman henkilön suusta.
        Siksipä arvon ansaitsette puhujalahjoistanne, eli annan isäpapan neuvon.
        Eli jos et ole itse nähnyt, älä usko. Ja tämän sanoi ateisti.
        Siksipä se pappijuttu ja hellarinainen on samassa kastissa, eli typeryyksien jutut, kertoo kirjoittajan älykkyysosamäärästä, käsitellä asioita.
        Ei ei kannat ihan tyhmänä olla ja jatkaa ikäänkuin asiaa.
        Sitten samahenkinen kertoo että näinhän se on. Eli paita ja perse peräkkäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja minä olen 60 vuotta sitten kuullut, että lestanpuolella oikein makuukamarit pöllyää, tai pensaat pihalla kun pappi käy kanikonttorin kautta vipeltämässä ja aivan tosissaan sitä puhutaan saman henkilön suusta.
        Siksipä arvon ansaitsette puhujalahjoistanne, eli annan isäpapan neuvon.
        Eli jos et ole itse nähnyt, älä usko. Ja tämän sanoi ateisti.
        Siksipä se pappijuttu ja hellarinainen on samassa kastissa, eli typeryyksien jutut, kertoo kirjoittajan älykkyysosamäärästä, käsitellä asioita.
        Ei ei kannat ihan tyhmänä olla ja jatkaa ikäänkuin asiaa.
        Sitten samahenkinen kertoo että näinhän se on. Eli paita ja perse peräkkäin

        Mikä sinä olet minun älykkyysosmäärää puimaan.Mitä kirjoitin totta,koska minulle tämä nainen niin sanoi!!!Kyllä tekee hellareille kipeää kun heidän hulluutensa paljastetaan.En koskaan enää hellareihin mene.


    • Anonyymi

      Luulet, että on henkivaltoja, ja luulet, että kirjoittaja on hellari. Kumpikin luulo on väärä. Tavaraa, johon on kyllästynyt, on oikeus kuskata kirpputoreille ja jätteisiin ilman syyllisyydentunteita ja henkivaltaselityksiä.

      • Anonyymi

        Juu,kirpparille kannattaa kuskata kaikki hellarit,sitten ovi lukkoon ja lappu luukulle suljettu konkurssin takia.Sairastuttavaa sakkia.


    • Anonyymi

      Ostin Bangkokista buddhalaismunkkia esittävän patsaan. Sain monilta kristityiltä käskyn tuhota se mahdollisimman pieniin tunnistamattomiin osiin ja osat heittää roskiin eri paikkoihin.

      En olisi halunnut tuhota sitä kun oli komea koriste ja kalliskin se oli ostaa.Vasaralla sen sitten lopulta hakkasin paloiksi kun asia nousi esille toisinaan. Varmuuden vuoksi toimin näin vaikka kyse oli massatuotteesta JOIHIN EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLLUT PAHOJA HENKIÄ ollut manattu kun suoraan tehtaalta olivat tulleet tavarataloon mutta täyttä varmuuttahan ei ollut että mitä sille patsaalle salassa oli tehty .

      CommandoHauis52cm

      • Anonyymi

        Ei Commandollakaan järki päätä pakota. Itselläni on paljon aasialaisia taide-esineitä, eikä minkäänlaista demonista vaikutusta ole ilmennyt.

        Taikauskossa yhdistyy tietämättömyys sekä mielen ja uskon heikkous. Olen järkyttynyt, että tällaista joku Suomessa tosissaan levittää. Jotain pahasti vialla opetuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Commandollakaan järki päätä pakota. Itselläni on paljon aasialaisia taide-esineitä, eikä minkäänlaista demonista vaikutusta ole ilmennyt.

        Taikauskossa yhdistyy tietämättömyys sekä mielen ja uskon heikkous. Olen järkyttynyt, että tällaista joku Suomessa tosissaan levittää. Jotain pahasti vialla opetuksessa.

        Vaikutat aika kylmältä uskovalta kielenkäyttösi perusteella. En siksi pitäisi sinua parhaana neuvojana. Ei ole sellaista nöyrää ja särkynyttä henkeä. Ettei vain olisi sittenkin sinun epäjumalanesineilläsi vaikutusta sinuun. Sitä vain et huomaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat aika kylmältä uskovalta kielenkäyttösi perusteella. En siksi pitäisi sinua parhaana neuvojana. Ei ole sellaista nöyrää ja särkynyttä henkeä. Ettei vain olisi sittenkin sinun epäjumalanesineilläsi vaikutusta sinuun. Sitä vain et huomaa?

        Nyt osuit oikeaan.Juuri tämä on paholaiselle mieleen,uskovat ummistavat silmänsä totuudelta.


    • Anonyymi

      Eivät saastaiset henget missään esineissä asu !

      Ei siinä olisi yhtään mitään järkeä.

      Ei Jeesuskaan ajanut niitä henkiä mihinkään esineesseen, koska eivät ne sinne olisi halunneet ja siksi siis eläviin sikoihin.

      Tähän viimeiseen "hauis52" nikin viestiin sen verran, että se epäjumalan patsas ei itsessään olisi mikään vahingollinen, mutta jos siihen itse tai joku muu uskoo, se on vahingollinen.

      Eli vaikkas se patsas sinulle ei olisikaan ollut vahingollinen, jos siis et siihen uskonut, niin joku uskova joka heikko uskova vieras joka olisi vieraillut luonasi, olisi voinut ajatella sen olevan hyväksi hänellekin, joka kuitenkin itse olisi siihen uskonut epäuskonsa vuoksi esim.

      Raamattu siis sanoo selvästi asian:

      Room. 14:14 Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää

      Niin ja se joka ymmärtää sen Totuuden, että ei ole olemassa edes mitään muita Jumalia kuin Yksi, sille epäjumalat ovat siis ihan puuta heinää vain !

      4 niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
      5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
      6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.

      Joten on ihan turhaa uskovan pelätä mitään ns. "jumalia" tai niiden kuvia !

      Mutta moni uskovakin yhä pelkää koska on yhä vaan epäuskoinen eikä ole näitäkään perus asioita vielä oppinut.

      • Anonyymi

        Kyllä se saastainen henki on näissä tekopyhissä uskovissa,varsinkin hellareissa,ihme porukkaa.


      • Anonyymi

        "Tähän viimeiseen "hauis52" nikin viestiin sen verran, että se epäjumalan patsas ei itsessään olisi mikään vahingollinen, mutta jos siihen itse tai joku muu uskoo, se on vahingollinen."

        Asioilla on tosiaankin vain se merkitys, jonka niille itse antaa. Ja jos pelkää patsaita, niin silloin uskoo enemmän patsaisiin kuin Jumalaan.

        Sorry vaan Commando, mutta minä en päästä heikkohermoisia ja taikauskoisia sisustamaan kotiani. Jos aasialainen kaappi pelottaa, niin sitten pitää vaan pysyä poissa tästä kämpästä. :)

        Tiettyä vastuuta pitää "heikoista" tuntea. Mutta koko elämäänsä ei voi heidän mukaansa järjestää. Silloin vajoaa samalle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tähän viimeiseen "hauis52" nikin viestiin sen verran, että se epäjumalan patsas ei itsessään olisi mikään vahingollinen, mutta jos siihen itse tai joku muu uskoo, se on vahingollinen."

        Asioilla on tosiaankin vain se merkitys, jonka niille itse antaa. Ja jos pelkää patsaita, niin silloin uskoo enemmän patsaisiin kuin Jumalaan.

        Sorry vaan Commando, mutta minä en päästä heikkohermoisia ja taikauskoisia sisustamaan kotiani. Jos aasialainen kaappi pelottaa, niin sitten pitää vaan pysyä poissa tästä kämpästä. :)

        Tiettyä vastuuta pitää "heikoista" tuntea. Mutta koko elämäänsä ei voi heidän mukaansa järjestää. Silloin vajoaa samalle tasolle.

        Niinhän se on, että ei pidä toisen heikkouden ja heikon omantunnon antaa alistaa väärin itseään.

        1. Kor. 10:28 Mutta jos joku sanoo teille: "Tämä on epäjumalille uhrattua", niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden;
        29 en tarkoita sinun omaatuntoasi, vaan tuon toisen; sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi?

        Mutta silti pitää kantaa heikkojen vajavaisuuksia.

        Mutta taidollisuutta se siis vaatii, että siinä onnistuu.

        Tässä tuo yksi esimerkki siitä heikkojen kantamisesta, josta tuossa edellä jo osin kirjoitinkin:

        4 Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
        5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
        6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.
        7 Mutta ei ole kaikilla tätä tietoa, vaan tottumuksesta epäjumaliin muutamat vielä nytkin syövät uhrilihaa ikäänkuin epäjumalille uhrattuna, ja heidän omatuntonsa, joka on heikko, tahraantuu siitä.
        8 Mutta ruoka ei lähennä meitä Jumalaan; jos olemme syömättä, emme siitä vahingoitu; jos syömme, emme siitä hyödy.
        9 Katsokaa kuitenkin, ettei tämä vapautenne koidu heikoille loukkaukseksi.
        10 Sillä jos joku näkee sinun, jolla on tieto, aterioivan epäjumalan huoneessa, eikö hänen omatuntonsa, kun hän on heikko, vahvistu epäjumalille uhratun syömiseen?
        11 Sinun tietosi kautta turmeltuu silloin tuo heikko, sinun veljesi, jonka tähden Kristus on kuollut.
        12 Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan.
        13 Sentähden, jos ruoka on viettelykseksi veljelleni, en minä ikinä enää syö lihaa, etten olisi viettelykseksi veljelleni.

        Ja toisaalta jos seuraamme Paavalin esimerkkiä, niin Paavalihan noudatti lakia, ja vanhan liiton säädöksiä, vaikka oli siitä vapaa, eli hän teki sen vain evankeliumin sanoman levityksen mahdollistamiseksi juutalaisten keskuuteen, sillä jos hän ei olisi niin toiminut, niin ovet synagoogiin ja juutalaisten rukouspaikkoihin olisivat sulkeutuneet häneltä.

        Paavali siis uhrautui noiden veljiensä(lihan puolesta) vuoksi ja puolesta, eikä käyttänyt vapauttaan hyväkseen.

        Kuka meistä pystyisi moiseen ?

        No, sitä on lihassa turhaa edes yrittää, sen voi vaikuttaa ja aikaansaada vain Herra Hänen synnyttämänsä Uskon kautta ja avulla.

        Eli oman tahdon mukaan yritys/rimpuilu, ei tule toimimaan millään.


    • Anonyymi

      Tällaiset henkivaltapuheet eivät ole mitäön muuta kuin että niistä puhuvat yrittävät itse näillä muka mystisillä pelkopuheilla käyttää valtaa toisiin ihmisiin . Ja se on syntiä se. Todella voi sairastuttaa lähimmäisen näillä höpötyksillään.Kristus
      on turhaanko kuollut, kun elätätte tuollaisia alkeellisia uskomuksia . Jumala on luonut järjen hallitsemaan elämää ja hän on järjestyksen Jumala.

      • Anonyymi

        Älä ota mitään tuhon omaksi vihittyä,sanotaan raamatussa,mutta totuus henkivalloista minun kokemuksessani on,etten mene lähellekään hellareita,he vasta ovatkin sairastuttavia,erittäin negatiivista voimaa antavia,henkivalloissa,en tiedä,mutta Jeesuksen rakkautta heissä ei ole.Kaunis esine tuo minulle monta kertaa enemmän iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota mitään tuhon omaksi vihittyä,sanotaan raamatussa,mutta totuus henkivalloista minun kokemuksessani on,etten mene lähellekään hellareita,he vasta ovatkin sairastuttavia,erittäin negatiivista voimaa antavia,henkivalloissa,en tiedä,mutta Jeesuksen rakkautta heissä ei ole.Kaunis esine tuo minulle monta kertaa enemmän iloa.

        Aivan, ja siksi marttilaisuudestakin pitää ehdottomasti irtisanoutua.
        Sieltä kumpuaa helvetti, eli antisemitismi ja kaasukammiot.
        Sen kertoi sotaoikeuskäynti- Ss- upseerin puolustuspuheessa.
        Martin kirjoitus on polttoaine helvetille


    • Taikauskoisten maailmassa ei näköjään ole mitään järkevää mistä pitää kiinni.

      Jesusianistit eivät jostain syystä kykene edes tajuamaan jesusianismin olevan itsessään taikauskoa.

      • Anonyymi

        Ateismissa se vasta taikauskoisuus tulee ilmi. Näkyy tuon facebookin sivuillakin kansanuskonnoissa, sekä taivaannauloissa roikkuvan.


    • Anonyymi

      Tänne Suomi24 ovat ainakin kiinnittyneet ;)

    • Anonyymi

      Pahat henget ovat mitä ilmeisimmin kiinnittyneet torasteihin.

    • Anonyymi

      Eivät voi, ne ovat vain vaatteita.
      Kun ei anna valtaa ajatukselle, että vaatteissa olisi pahoja henkiä niin ei ole. Pahoja henkiä kyllä on, mutta niille ei kannata antaa suurempaa tilaa ajatusmaailmassaan niin ne kaikkoavat.

    • Rauhan tervehdys.

      Raamattu puhuu maailman hengestä, joten kaikessa maailmallisuudessa on tietenkin Kristuksen kieltävä henki. On kuitenkin sitten eri asia puhu kirotuista esineistä, kuin vain lihaa houkuttavista asioista tai vaarattomista koriste-esineistä.

      "Ainostaan karttakaat kirottua, ettette itsiänne saattaisi kiroukseen, jos jotakin kirotusta otatte, te saatatte Israelin leirin kirouksen ja onnettomuuden alle." - Joosua 6:18 (Biblia)

      Jotkut esineet, jotka ovat siunattuja pahuuden tekemiseen, ovat sellaisia esineitä, jotka tulee hävittää. Näissä tunnusomaista on se, että vilpitön ja rehellinen uskovainen Pyhässä Hengessä kokee niistä vaivautumisen. Rauhaa tulee vaalia.

      Arvostettu raamatunopettaja David Pawson kertoi esimerkiksi vapaamuurarista, jota vaivasi oudot sairaudet kun lähestyi uskon asioita (ne yleensä reagoivat tässä vaiheessa) ja mies vakuutti vaimonsa läsnäollessa pastorille, että hän tehnyt irtioton vapaamuurariudesta. Vaimo kuitenkin sanoi, että hänen miehensä ei ole täysin rehellinen vaan autotallissa on vielä laatikollinen vapaamuurarien esineitä. Kun mies sitten heitti nuo tavarat pois, sairaus lähti ja hän vapautui.

      "Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu, vaan olemme hyljänneet (kirj. irtisanoutua avoimesti) kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä." - 2. Korinttolaiskirje 4:1-2

      Tässä kuitenkin on kaksi sellaista ääripäätä, että toiset vainoharhaisina ja taikauskoisina pelkäävät jo aivan mitä tahansa esineitä, kun toiset taas tuovat hindujumalien kuvia ja buddhapatsaita kotiinsa huoletta lomareissuilta. Mistä tämän sitten erottaa?

      "Mutta se vaivasi Paavalia..." - Apostolien teot 16:18

      "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista." - 1. Korinttolaiskirje 10:20

      Jos esine on siunattu okkultismin käyttöön, esimerkiksi Lapin noitien rumpu, niin sellaiset esineet alkavat vaivaamaan uskovaista. Jos joku esine sinua vaivaa, heitä se pois. Kaikki esineet kun kuitenkin jäävät tänne lopulta eikä taivaaseen oteta mitään mukaan täältä, kuin armahdetut sielut.

      Uskovainen voi kuitenkin siinä mielessä olla näissä asioissa turvallisella mielellä, että nämä eivät ole pelastuskysymyksiä niinkään, koska pelastumme armosta, mutta niistä tulee rasitteita ja kirouksia, jotka ovat vastakohta Jumalan siunaukselle.

      Olen näistä asioista puhunut näissä kahdessa opetuksessani:
      https://www.youtube.com/watch?v=7mhc_l2QTBY
      https://www.youtube.com/watch?v=wsbrMnps_cs

      Voin myös suositella Kurt E. Kochin kirjoja, joka toimi pastorina ja kävi läpi yli 20,000 sielunhoitotilannetta, mitkä liittyivät tähän okkultismin maailmaan.
      http://citymission.fi/wp-content/uploads/2019/01/Taikauskot_Kurt_Koch.pdf

      Samalta Citymissionin sivustolta löytyy myös muita Kurt E. Kochin kirjoja, joka varoitti myös aikanaan menestysteologian vaaroista kirjoissaan. Ne ovat siitä hyviä, että niissä on valtava määrä käytännön elämän kertomuksia mukana, jotka tulevat noista suuresta määrästä kokemuksia sielunhoidossa. Hän ei siis puhu teoriaa, vaan käytäntöä.

      Tämä on inhottava aihe, josta toiset kiinnostaa liikaa ja toiset taas ovat välinpitämättömiä. Tasapaino tässä on tärkeä ja ne löytyy vaikkapa näistä kirjoistakin. Muistetaan, että Jeesus Kristus on voittanut vallat ja voimat ristillä. Kiitos Herralle. Aamen.

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Niin nuo vapaamuurarien esineet eivät itsessään olleet kirottuja, vaan mies oli sydämmessään kiintynyt niihin, eikä osannut luopua niistä.
        Itsessään esineet eivät ole kirottuja vaan se minkä merkityksen esineille antaa . Myöskään uskovainen ei halua esineitä, jotka edustavat epäuskoa.
        Itsessään esineet ovat vain esineitä.


      • Anonyymi

        Voi sinun sokeuttasi Mauno !

        Esim. siinä vapaamuurari jutussa on ihan väärä tulkinta Sanan mukaan !

        Siis eivät ne tavarat ITSESSÄÄN olleet mikään ongelma !!

        Ongelma oli sen miehen sisimmässä, kun hän ei ollut sydämestään irtisanoutunut vapaamuuraiuudestaan !!!

        Eli ongelma on AINA ihmisen sydämessä, eikä tavaroissa !!!

        Niihän se Jaakobin vaimokin oli yhä SYDÄMESSÄÄN kiinni epäjumalissa:

        34 Mutta Raakel oli ottanut kotijumalat, pannut ne kamelin satulaan ja istunut niiden päälle. Ja Laaban penkoi koko teltan, mutta ei löytänyt mitään.

        Eli kyse EI OLE TAVAROISTA, niissä ei ole voimaa !!!

        Kyse on ihmisen sydämen kiinnittymisestä uskomaan niihin, kuten olen edllä jo kirjoittanut !!!

        Joten Mauno, lopeta taas kerran vääristelysi, sillä nuokaan opetuksesi eivät perustu siihen mitä Raamattu opettaa asioista !

        Eli olet TAAS tulkinnut oman ihmis "viisauteesi" perustuen asioita ja uskonut Pawsoniakin, jota minä en arvosta yhtään, sillä hän ei oikeasti ymmärrä syvällisestä Hengellisiä Totuuksia vaan on kaltaisesi kirjanoppinut vain, joka myös on mennyt luottamaan omaan ihmis "viisauteensa" omissa arvioinneissansa.

        Joten tässä kertauksena sinullekin Mauno opetusta Raamattuun perustuen;

        ------------------

        Eivät saastaiset henget missään esineissä asu !

        Ei siinä olisi yhtään mitään järkeä.

        Ei Jeesuskaan ajanut niitä henkiä mihinkään esineesseen, koska eivät ne sinne olisi halunneet ja siksi siis eläviin sikoihin.

        Tähän viimeiseen "hauis52" nikin viestiin sen verran, että se epäjumalan patsas ei itsessään olisi mikään vahingollinen, mutta jos siihen itse tai joku muu uskoo, se on vahingollinen.

        Eli vaikkas se patsas sinulle ei olisikaan ollut vahingollinen, jos siis et siihen uskonut, niin joku uskova joka heikko uskova vieras joka olisi vieraillut luonasi, olisi voinut ajatella sen olevan hyväksi hänellekin, joka kuitenkin itse olisi siihen uskonut epäuskonsa vuoksi esim.

        Raamattu siis sanoo selvästi asian:

        Room. 14:14 Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää

        Niin ja se joka ymmärtää sen Totuuden, että ei ole olemassa edes mitään muita Jumalia kuin Yksi, sille epäjumalat ovat siis ihan puuta heinää vain !

        4 niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
        5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
        6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.

        Joten on ihan turhaa uskovan pelätä mitään ns. "jumalia" tai niiden kuvia !

        Mutta moni uskovakin yhä pelkää koska on yhä vaan epäuskoinen eikä ole näitäkään perus asioita vielä oppinut.
        ----------------------------------

        No, mitä se kertoo nyt sinusta MAUNO "opettajana", kun et itse vielä näitäkään perus asioita näköjään käsitä ???

        Oletko sinä oikeasti mikään opettaja ???

        Et minun mielestäni, sillä niin monessa kohtaa sinä olet yhä pimeässä etkä käsitä näitä perus asioitakaan vielä kunnolla.

        Voi Mauno !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nuo vapaamuurarien esineet eivät itsessään olleet kirottuja, vaan mies oli sydämmessään kiintynyt niihin, eikä osannut luopua niistä.
        Itsessään esineet eivät ole kirottuja vaan se minkä merkityksen esineille antaa . Myöskään uskovainen ei halua esineitä, jotka edustavat epäuskoa.
        Itsessään esineet ovat vain esineitä.

        Hei !

        Ehdit juuri ennen minua kertomaan totuuden tuossa asiassa ! :)

        Hyvä kun joku muukin ymmärtää vähän syvemmin näitä asioita ! :)

        Maunosta ei näköjään taaskaan siihen ollut, kuten hänelle ei monesti aiemminkaan ole rahkeet riittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nuo vapaamuurarien esineet eivät itsessään olleet kirottuja, vaan mies oli sydämmessään kiintynyt niihin, eikä osannut luopua niistä.
        Itsessään esineet eivät ole kirottuja vaan se minkä merkityksen esineille antaa . Myöskään uskovainen ei halua esineitä, jotka edustavat epäuskoa.
        Itsessään esineet ovat vain esineitä.

        Ne esineet ovat kirottuja,niitä on käytetty saatanan palvontaan.Uskon täysin tuohon,mitä Mattila kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinun sokeuttasi Mauno !

        Esim. siinä vapaamuurari jutussa on ihan väärä tulkinta Sanan mukaan !

        Siis eivät ne tavarat ITSESSÄÄN olleet mikään ongelma !!

        Ongelma oli sen miehen sisimmässä, kun hän ei ollut sydämestään irtisanoutunut vapaamuuraiuudestaan !!!

        Eli ongelma on AINA ihmisen sydämessä, eikä tavaroissa !!!

        Niihän se Jaakobin vaimokin oli yhä SYDÄMESSÄÄN kiinni epäjumalissa:

        34 Mutta Raakel oli ottanut kotijumalat, pannut ne kamelin satulaan ja istunut niiden päälle. Ja Laaban penkoi koko teltan, mutta ei löytänyt mitään.

        Eli kyse EI OLE TAVAROISTA, niissä ei ole voimaa !!!

        Kyse on ihmisen sydämen kiinnittymisestä uskomaan niihin, kuten olen edllä jo kirjoittanut !!!

        Joten Mauno, lopeta taas kerran vääristelysi, sillä nuokaan opetuksesi eivät perustu siihen mitä Raamattu opettaa asioista !

        Eli olet TAAS tulkinnut oman ihmis "viisauteesi" perustuen asioita ja uskonut Pawsoniakin, jota minä en arvosta yhtään, sillä hän ei oikeasti ymmärrä syvällisestä Hengellisiä Totuuksia vaan on kaltaisesi kirjanoppinut vain, joka myös on mennyt luottamaan omaan ihmis "viisauteensa" omissa arvioinneissansa.

        Joten tässä kertauksena sinullekin Mauno opetusta Raamattuun perustuen;

        ------------------

        Eivät saastaiset henget missään esineissä asu !

        Ei siinä olisi yhtään mitään järkeä.

        Ei Jeesuskaan ajanut niitä henkiä mihinkään esineesseen, koska eivät ne sinne olisi halunneet ja siksi siis eläviin sikoihin.

        Tähän viimeiseen "hauis52" nikin viestiin sen verran, että se epäjumalan patsas ei itsessään olisi mikään vahingollinen, mutta jos siihen itse tai joku muu uskoo, se on vahingollinen.

        Eli vaikkas se patsas sinulle ei olisikaan ollut vahingollinen, jos siis et siihen uskonut, niin joku uskova joka heikko uskova vieras joka olisi vieraillut luonasi, olisi voinut ajatella sen olevan hyväksi hänellekin, joka kuitenkin itse olisi siihen uskonut epäuskonsa vuoksi esim.

        Raamattu siis sanoo selvästi asian:

        Room. 14:14 Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää

        Niin ja se joka ymmärtää sen Totuuden, että ei ole olemassa edes mitään muita Jumalia kuin Yksi, sille epäjumalat ovat siis ihan puuta heinää vain !

        4 niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.
        5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
        6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.

        Joten on ihan turhaa uskovan pelätä mitään ns. "jumalia" tai niiden kuvia !

        Mutta moni uskovakin yhä pelkää koska on yhä vaan epäuskoinen eikä ole näitäkään perus asioita vielä oppinut.
        ----------------------------------

        No, mitä se kertoo nyt sinusta MAUNO "opettajana", kun et itse vielä näitäkään perus asioita näköjään käsitä ???

        Oletko sinä oikeasti mikään opettaja ???

        Et minun mielestäni, sillä niin monessa kohtaa sinä olet yhä pimeässä etkä käsitä näitä perus asioitakaan vielä kunnolla.

        Voi Mauno !!!

        Joskus Maunokin voi olla oikeassa.Kun Jumala voi puhua eri ihmisten kautta,kuten minulle eilen alkoholistin kautta,istuin hänen kanssaan puiston penkillä.Rakentava,hoitava keskustelu.Hän hoiti enemmän kuin hellarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus Maunokin voi olla oikeassa.Kun Jumala voi puhua eri ihmisten kautta,kuten minulle eilen alkoholistin kautta,istuin hänen kanssaan puiston penkillä.Rakentava,hoitava keskustelu.Hän hoiti enemmän kuin hellarit

        Huomaa se YDIN, mihin minä puutuin !

        Mauno on itse korottanut itsensä opettajaksi !!!

        Mutta miten voi olla ja toimia OPETTAJANA, jos ei vielä itse kyllin ymmärrä Hengellisiä asioita.

        Kyllä Mauno voi uskovana olla auttamassa kanssakulkijoita, mutta opettajaksi ei hänestä ole, se on nähty jo monen monta kertaa !

        Mutta ylpeys ja paisuneisuus on laittanut hänet kuvittelemaan itsestään liikoja, ikävä kyllä !

        Niin ja se ylpeys on todella paha ja vaarallinen asia uskovalla !

        Se edeltää kaatumista/lankeamista Sanan mukaan !

        Saatana ylpistyi ja hänen kohtalonsa me tiedämme.

        Mutta vaarallista tässä on nyt se, että Mauno kun toimii nyt "opettajana" ja kuitekin siis opettaa valhetta, niin ne jotka häntä sokeasti seuraavat putoavat samaan kuoppaan, ikävä kyllä.

        Siksi ei turhaan Jumala vaadi opettajilta paljon enemmän, kuin meiltä ns. rivi uskovilta.

        Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
        2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme.

        Mutta nämä ylpeät ja paisuneet eivät tajua tätäkään varoitusta kun kuvittelevat ITSE tietävänsä ja ymmärtävänsä kaiken oikein.

        Heillä ei ole halua eikä tarvetta tutkia itseään sen ylpeyden ja paisuneisuuden vuoksi ja siksi he eivät vapaudu valheistaan edes, eli heidän syntinsä pysyy:

        Joh. 9:41
        Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte:
        'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".

        Eli sama asenne on näillä Maunon kaltaisilla "opettajilla" :

        "Me näemme" ja sentähden heidänkin syntinsä pysyvät.

        Eli he eivät voi millään vapautua näistä valheistaan, joita levittävät muidenkin riesaksi ja kiusaksi !


      • Anonyymi

        Otetaan tuosta Maunon kirjoituksesta vielä muitakin otteita:

        -----------------------

        " Jotkut esineet, jotka ovat siunattuja pahuuden tekemiseen, ovat sellaisia esineitä, jotka tulee hävittää. Näissä tunnusomaista on se, että vilpitön ja rehellinen uskovainen Pyhässä Hengessä kokee niistä vaivautumisen. Rauhaa tulee vaalia. "

        " Jos esine on siunattu okkultismin käyttöön, esimerkiksi Lapin noitien rumpu, niin sellaiset esineet alkavat vaivaamaan uskovaista. Jos joku esine sinua vaivaa, heitä se pois. "

        -----------------------

        Tässä Mauno kylvää pelkoa ja epäuskoa taas !

        Se on uskovalle, joka uskoo yhteen Jumalaan ja tietää sen, että mikään ei itsessään ole epäpyhää, vaan vain sille joka pitää sitä epäpyhänä se sitä on, ei mikään rumpu oli se sitten siunattu pahuuden tehtäviin, ole vaarallinen mitenkään, se on uskovalle vain rumpu muiden joukossa, ei sen kummampaa.

        Mutta se pelko ja ahdistus, jota heikko uskova voi kokea ja kokee ei ole Jumalasta !

        Sillä se joka on päässyt täydelliseksi Rakkaudessa, on päässyt/vapautunut peloistaan!

        Mutta se uskova, jonka usko on yhä heikko sen oma pelko aiheuttaa tuon tunteen, ja hänen tuleekin pelkojensa vuoksi siitä luopua, mutta ei se auta uskovaa vahvistumaan uskossaan, vaan lisää vaan pelkoja vaikka ne pitäisi selvittää kunnolla ja poistaa, jotta uskova vapautuisi siis turhista peloistaan !

        Eli pelkäävää uskovaa ei auteta niin, että sanotaan vaan, että luovu siitä mikä pelottaa, vaan hänelle pitää selittää se, että ei ole mitään pelättävään Jumalan Rakkaalla lapsella ja se, että Isä on SUURIN ja VÄKEVIN !

        Ja se meidän "omatuntomme" tai sydämenne siis voi ohjata väärin, jos meidät on valheen kautta peloteltu uskomaan väärin ja kuvittelemaan niin, että jostain esineistä voi pompata ja hyökätä päällemme vaikka saastaisia henkiä.

        Raamattu ja Paavali opettaa siitä, että emme voi luottaa sydämeemme, vaan Herraan vain:

        1. Johanneksen kirje 3
        19 Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
        20 että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.

        Mutta Maunon opetus ei ole tätä, vaan hän yhä lisää ruokkii, uskossaan yhä heikkojen uskovien pelkoja, eikä pyri oikeasti poistamaan aktiivisesti niitä !!!

        Meidän tulisi pyrkiä auttamaan nuorempia ja uskossaan yhä heikkoja uskovia vapautumaan turhista peloistaan, eikä siis lisätä vain niitä !!!

        Todellisen opettajan tulisi tämäkin tietää ja ymmärtää jo !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan tuosta Maunon kirjoituksesta vielä muitakin otteita:

        -----------------------

        " Jotkut esineet, jotka ovat siunattuja pahuuden tekemiseen, ovat sellaisia esineitä, jotka tulee hävittää. Näissä tunnusomaista on se, että vilpitön ja rehellinen uskovainen Pyhässä Hengessä kokee niistä vaivautumisen. Rauhaa tulee vaalia. "

        " Jos esine on siunattu okkultismin käyttöön, esimerkiksi Lapin noitien rumpu, niin sellaiset esineet alkavat vaivaamaan uskovaista. Jos joku esine sinua vaivaa, heitä se pois. "

        -----------------------

        Tässä Mauno kylvää pelkoa ja epäuskoa taas !

        Se on uskovalle, joka uskoo yhteen Jumalaan ja tietää sen, että mikään ei itsessään ole epäpyhää, vaan vain sille joka pitää sitä epäpyhänä se sitä on, ei mikään rumpu oli se sitten siunattu pahuuden tehtäviin, ole vaarallinen mitenkään, se on uskovalle vain rumpu muiden joukossa, ei sen kummampaa.

        Mutta se pelko ja ahdistus, jota heikko uskova voi kokea ja kokee ei ole Jumalasta !

        Sillä se joka on päässyt täydelliseksi Rakkaudessa, on päässyt/vapautunut peloistaan!

        Mutta se uskova, jonka usko on yhä heikko sen oma pelko aiheuttaa tuon tunteen, ja hänen tuleekin pelkojensa vuoksi siitä luopua, mutta ei se auta uskovaa vahvistumaan uskossaan, vaan lisää vaan pelkoja vaikka ne pitäisi selvittää kunnolla ja poistaa, jotta uskova vapautuisi siis turhista peloistaan !

        Eli pelkäävää uskovaa ei auteta niin, että sanotaan vaan, että luovu siitä mikä pelottaa, vaan hänelle pitää selittää se, että ei ole mitään pelättävään Jumalan Rakkaalla lapsella ja se, että Isä on SUURIN ja VÄKEVIN !

        Ja se meidän "omatuntomme" tai sydämenne siis voi ohjata väärin, jos meidät on valheen kautta peloteltu uskomaan väärin ja kuvittelemaan niin, että jostain esineistä voi pompata ja hyökätä päällemme vaikka saastaisia henkiä.

        Raamattu ja Paavali opettaa siitä, että emme voi luottaa sydämeemme, vaan Herraan vain:

        1. Johanneksen kirje 3
        19 Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
        20 että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.

        Mutta Maunon opetus ei ole tätä, vaan hän yhä lisää ruokkii, uskossaan yhä heikkojen uskovien pelkoja, eikä pyri oikeasti poistamaan aktiivisesti niitä !!!

        Meidän tulisi pyrkiä auttamaan nuorempia ja uskossaan yhä heikkoja uskovia vapautumaan turhista peloistaan, eikä siis lisätä vain niitä !!!

        Todellisen opettajan tulisi tämäkin tietää ja ymmärtää jo !!!

        Jotta tämä käsiteltävä asia ei jäisi epäselväksi, niin kerron yhden esimerkin luonnollisesta elämästä ja lasten kasvatuksesta omasta kokemuksestani.

        Jos lapsi alkaa pelätä vaikkapa mörköjä, joko omasta peloistaan johtuen tai kai yleensä juuri muiden pelottelujen kautta ja vuoksi.

        Siis pelot siirtyvät helposti ihmiseltä toiselle ja varsinkin aikuinen siirtää omia pelkojaan lapseensa, senkin olen ihan vierestä käytännön tasolla nähnyt miten sekin tapahtuu.

        Niin ei lasta auta yhtyä hänen pelkoihinsa, ikäänkuin ajaa mörköjä pois !
        Sillä silloin lapsi saa sen kuvan, että niitä mörköjä siis oikeasti on ja niitä pitää ajaa pois !

        Ei niin vaan lapselle tulee selittää se, että mitään mörköjä ei ole olemassakaan !
        Vain sen kautta voidaan turhat pelot poistaa !

        Nyt Mauno siis vain yritti poistaa niitä "mörköjä", poistamalla esineitä, eikä niin kuin olisi pitänyt, eli todeta se, että esineissä ei ole riivaajahenkiä ja ne eivät hyökkäile mistään esineestä siten uskovan päälle.

        Eli Mauno siis jättää heikkouskoiset uskovat epäuskoonsa ja pelkojensa vangeiksi, vaikka hänen olisi pitänyt pyrkiä vapauttamaan niistä Raamatun Sanan Totuuden kautta ja avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei !

        Ehdit juuri ennen minua kertomaan totuuden tuossa asiassa ! :)

        Hyvä kun joku muukin ymmärtää vähän syvemmin näitä asioita ! :)

        Maunosta ei näköjään taaskaan siihen ollut, kuten hänelle ei monesti aiemminkaan ole rahkeet riittäneet.

        En silti lähtisi ruotimaan Maunoa sillä hänkin on vain ihminen. Kellään ei ole varaa sättiä tai arvostella toista ikään kuin ylempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne esineet ovat kirottuja,niitä on käytetty saatanan palvontaan.Uskon täysin tuohon,mitä Mattila kirjoitti.

        Kuka uskovainen haluaa pitää saatananpalvonnassa käytettyjä esineitä? Jo ihan imhimillisestikkin ajatus on uskovasta vastenmielinen.
        Mutta jos joku tietämättään omistaa esineen jonka menneisyyden käyttötarkoitus on hänelle epäselvä niin ei tarvitse alkaa uskovan pelkäämään tuntemattomia esineitä, sillä " minä olen voittanut maailman" sanoo Herra.
        Saa käsittää vapauden ja iloisin mielin luottaa Jumalan varjelukseen tässäkin asiassa ahdistuksen sijaan.
        Ei ole mitään hätää kun on turva Jumalassa. Ei edes henkivallat voi erottaa uskovaa hänen rakkaudestaan. ja varjeluksestaan. Omin voimin ihminen ei siihen pysty, mutta Herrassa Jeesuksessa on voima, Hänen vetessään ja nimessään. Olkaa vapaat.niinkuin Hän on vapauteen meidät kutsunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silti lähtisi ruotimaan Maunoa sillä hänkin on vain ihminen. Kellään ei ole varaa sättiä tai arvostella toista ikään kuin ylempää.

        Totuuden kertominen ei ole "sättimistä", vaan nain totuuden kertomista.

        Eikä totuutta kertova nosta itse itseään toisen yläpuolelle, sellaisen käsityksen saa vain se, joka ei kestä omien väärien toimiensa paljastamista.

        Kuten olen edellä kirjoittanut jo, niin Raamattu sanoo:

        Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.

        Mauno ei ole vain pyrkinyt opettajaksi, vaan on itse itsensä "opettajaksi" korottanut.

        Tälläisten itse itsensä "opettajiksi" nostaneiden opetukset ja toiminta ja hedelmät tulee tutkia tarkkaan ja paljastaa valheet ja väärät toimet.

        Eli heiltä siis pitää vaatia enemmän, koska he voivat helposti eksyttää monia muitakin, eli asema tuo mukanaan kovemman vastuun !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden kertominen ei ole "sättimistä", vaan nain totuuden kertomista.

        Eikä totuutta kertova nosta itse itseään toisen yläpuolelle, sellaisen käsityksen saa vain se, joka ei kestä omien väärien toimiensa paljastamista.

        Kuten olen edellä kirjoittanut jo, niin Raamattu sanoo:

        Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.

        Mauno ei ole vain pyrkinyt opettajaksi, vaan on itse itsensä "opettajaksi" korottanut.

        Tälläisten itse itsensä "opettajiksi" nostaneiden opetukset ja toiminta ja hedelmät tulee tutkia tarkkaan ja paljastaa valheet ja väärät toimet.

        Eli heiltä siis pitää vaatia enemmän, koska he voivat helposti eksyttää monia muitakin, eli asema tuo mukanaan kovemman vastuun !

        Miten sinä nait totuuden kertomista?En ole tällaisesta ennen kuullut,joku uusi oppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä nait totuuden kertomista?En ole tällaisesta ennen kuullut,joku uusi oppi?

        Todella kypsää !

        Häpeä aikuinen ihminen.

        Kirjotusvirheeseen sinun piti sitten takertua, kun et muuhun kyennyt.

        Tuliko hyvä mieli nyt kun pääsit saivartelemaan ?

        Totuuden kertominen ei ole "sättimistä", vaan vain totuuden kertomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kypsää !

        Häpeä aikuinen ihminen.

        Kirjotusvirheeseen sinun piti sitten takertua, kun et muuhun kyennyt.

        Tuliko hyvä mieli nyt kun pääsit saivartelemaan ?

        Totuuden kertominen ei ole "sättimistä", vaan vain totuuden kertomista.

        Voi,että on lapsellinen,muka niin hengellisesti kasvanut.Hillitse itsesi,ja näytä esimerkkiä.Kun se rakkaus puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi,että on lapsellinen,muka niin hengellisesti kasvanut.Hillitse itsesi,ja näytä esimerkkiä.Kun se rakkaus puuttuu.

        Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa.

        Joten se, että minä kerron touhustasi totuuden, ei ole rakkaudettomuutta, eikä kerro sellaisesta.

        Ja todella ala-arvoinen oli kommettisi eli lapsellinen saivartelu.

        En odottaisi uskovalta tuollaista naurettavaa käytöstä.

        Ja turhaa sinun on yrittää siirtää syytä minun niskaani siitä, että sinä itse toimit väärin ja minä sen vuoksi joudun sinua kehoittamaan tutkimaan omia touhujasi ja toimintaasi.

        Eli sinun väärät toimesi eivät ole millään tavalla minun syyni.

        Eikä minun tarvitsisi puuttua toimiisi mitenkään, jos ne olisivat asiallisia.

        Eli se ei todellakaan ole minun syyni ja vikani, että sinä itse toimit väärin.

        Olisit katunut ja tehnyt parannusta, etkä olisi jatkanut vain yhä samalla linjalla tässäkin viestissäsi.

        Mutta tämä viestis siis kertoo sinun sydämen paatumuksestasi, eli hedelmäsi näkyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa.

        Joten se, että minä kerron touhustasi totuuden, ei ole rakkaudettomuutta, eikä kerro sellaisesta.

        Ja todella ala-arvoinen oli kommettisi eli lapsellinen saivartelu.

        En odottaisi uskovalta tuollaista naurettavaa käytöstä.

        Ja turhaa sinun on yrittää siirtää syytä minun niskaani siitä, että sinä itse toimit väärin ja minä sen vuoksi joudun sinua kehoittamaan tutkimaan omia touhujasi ja toimintaasi.

        Eli sinun väärät toimesi eivät ole millään tavalla minun syyni.

        Eikä minun tarvitsisi puuttua toimiisi mitenkään, jos ne olisivat asiallisia.

        Eli se ei todellakaan ole minun syyni ja vikani, että sinä itse toimit väärin.

        Olisit katunut ja tehnyt parannusta, etkä olisi jatkanut vain yhä samalla linjalla tässäkin viestissäsi.

        Mutta tämä viestis siis kertoo sinun sydämen paatumuksestasi, eli hedelmäsi näkyvät.

        Ihanaa,kun ei tarvitse olla hellareiden kanssa,he ovat petoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa,kun ei tarvitse olla hellareiden kanssa,he ovat petoja.

        Tässäkö ja näinkö se sinun "rakkauden armolahjasi" nyt näkyy konkreettisesti ?

        Voi hyvää päivää sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö ja näinkö se sinun "rakkauden armolahjasi" nyt näkyy konkreettisesti ?

        Voi hyvää päivää sentään.

        Jeesuskaan ei ollut kaikkien kanssa.Menen sinne,missä on hyvä olla,jo senkin tähden ,että olen sairastanut syöpää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuskaan ei ollut kaikkien kanssa.Menen sinne,missä on hyvä olla,jo senkin tähden ,että olen sairastanut syöpää .

        Tajutako sen, että edellinen kommenttisi oli rasistinen, ja syytit sen kautta täysin syyttömiäkin !

        Siis aivan vastaava rasistinen syyte, kuin että väittäisi esim. jotain vähemmistöä varkaiksi sen kautta, että muutama on siitä kiinni saatu.

        Siis kaikkien hellareiden tuomitseminen pedoiksi on todella väärin.

        Siis vaikka hellareiden joukossa olisikin petoja, niin ei pidä yleistämällä syyttämässä siis erittäin monia täysin syyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajutako sen, että edellinen kommenttisi oli rasistinen, ja syytit sen kautta täysin syyttömiäkin !

        Siis aivan vastaava rasistinen syyte, kuin että väittäisi esim. jotain vähemmistöä varkaiksi sen kautta, että muutama on siitä kiinni saatu.

        Siis kaikkien hellareiden tuomitseminen pedoiksi on todella väärin.

        Siis vaikka hellareiden joukossa olisikin petoja, niin ei pidä yleistämällä syyttämässä siis erittäin monia täysin syyttömiä.

        Siis on sullla ongelmia,nyt ottaa rasistikortin!!!!En tarvitse enempää todistusta,minkä olen nähnyt.Vahvistuu syöpäsairaalassa erään potilaan sanat,älä hae näistä lahkoista apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on sullla ongelmia,nyt ottaa rasistikortin!!!!En tarvitse enempää todistusta,minkä olen nähnyt.Vahvistuu syöpäsairaalassa erään potilaan sanat,älä hae näistä lahkoista apua.

        En ole hellari enkä lahkolainen !

        Joten taas ihan pieleen meni ja syytit syytöntä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on sullla ongelmia,nyt ottaa rasistikortin!!!!En tarvitse enempää todistusta,minkä olen nähnyt.Vahvistuu syöpäsairaalassa erään potilaan sanat,älä hae näistä lahkoista apua.

        Niin ja suurta osaa täysin syyttömien hellareiden nimittely pedoiksi, on Jumalan Sanan mukaan vääryyttä :

        Sananl. 17:15 Syyllisen syyttömäksi ja syyttömän syylliseksi tekijä ovat kumpikin Herralle kauhistus.

        Ja tuollainen yleistys jossa haukutaan/leimataan , jotakin ryhmää rodun tai uskonnon sun muun syynä vuoksi vaikkapa pedoiksi, on rasismia puhtaimmillaan.

        Jos et rasismin määritystä ymmärrä, niin ongelma ei ole minun !

        Lue tuolta niin opit, sillä voit joutua muuten pian vaikkapa syytteeseen rasismista:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hellari enkä lahkolainen !

        Joten taas ihan pieleen meni ja syytit syytöntä !

        Loetan,minulla on tärkeämpää ajateltavaa,sairauteni ja siitä selviytyminen.En tuhlaa vähiä voimiani jonninjoutavaan.Nauti täydellisydestäsi,tapaan huomenna muita syöpäsairaita,saamme voimaa toinen toisiltamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loetan,minulla on tärkeämpää ajateltavaa,sairauteni ja siitä selviytyminen.En tuhlaa vähiä voimiani jonninjoutavaan.Nauti täydellisydestäsi,tapaan huomenna muita syöpäsairaita,saamme voimaa toinen toisiltamme.

        Minä olen saanut voimaa vain Herraltani Sanan kautta, eivät ihmiset minua ole kyenneet kannattelemaan Tielläni.

        Olen kantapään kautta nähnyt ihmisten avun turhaksi jo aikaa sitten, vain Herralta saa todellista apua oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja suurta osaa täysin syyttömien hellareiden nimittely pedoiksi, on Jumalan Sanan mukaan vääryyttä :

        Sananl. 17:15 Syyllisen syyttömäksi ja syyttömän syylliseksi tekijä ovat kumpikin Herralle kauhistus.

        Ja tuollainen yleistys jossa haukutaan/leimataan , jotakin ryhmää rodun tai uskonnon sun muun syynä vuoksi vaikkapa pedoiksi, on rasismia puhtaimmillaan.

        Jos et rasismin määritystä ymmärrä, niin ongelma ei ole minun !

        Lue tuolta niin opit, sillä voit joutua muuten pian vaikkapa syytteeseen rasismista:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi

        Sivusta seuranneena,voisitko jo antaa olla,onko sinulla minkäänlaista inhimillisyytä?Olen ymmärtänyt,että henkilö,jolle riehut on syöpäsairas!Jos hän on kokenut jotain pahaa seurakunnassa ja hän kärsimyksensä keskellä tuo sen näin esille,eikö sinun kasvaneena uskovana pitäisi olla rakkaudellisempi!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena,voisitko jo antaa olla,onko sinulla minkäänlaista inhimillisyytä?Olen ymmärtänyt,että henkilö,jolle riehut on syöpäsairas!Jos hän on kokenut jotain pahaa seurakunnassa ja hän kärsimyksensä keskellä tuo sen näin esille,eikö sinun kasvaneena uskovana pitäisi olla rakkaudellisempi!!!!!!!!

        Meinnaatko niin, että jos uskovalla on joku sairaus tai muu ongelma, niin hänelle ei voi eikä tule sanoa totuutta ja kehoittaa olemaan levittämättä valhetta ?

        Kirjoitin jo aiemmin sen, että Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa, eli meidän tulee rakastaa siis totuudessa eikä sallia valhetta eri verukkeilla.

        On minullakin omat ristini kannettavana, mutta en minä kerää niillä sääliä, enkä halua niiden vuoksi mitää sääliä kerätä toisilta kirjoittajilta.

        Mutta vielä korostan siis sitä, että ei uskovan eli ei minunkaan vääriä toimiani ja vääriä opetuksia tule hyväksyä siksi, että olen kokenut tai yhä koen vääryyttä tai kärsin jotenkin, eli se ei saa oikeuttaa minua väärin toimimaan, vaan siitä tulee huomauttaa ja ojentaa.

        Siis kellään uskovalla ei ole lupaa toimia väärin vaikka itseä onkin väärin kohdeltu !

        Kellään uskovalla ei ole lupaa opettaa valhetta, vaikka tämä kärsisi mistä sairauksista !

        Eli siis: Rakkauden nimissä / vuoksi ei tule sallia vääryttää ja valheiden ja harhaoppien levittelyä.

        Jos sinä et tätä ymmärrä, niin ole ymmärtämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinnaatko niin, että jos uskovalla on joku sairaus tai muu ongelma, niin hänelle ei voi eikä tule sanoa totuutta ja kehoittaa olemaan levittämättä valhetta ?

        Kirjoitin jo aiemmin sen, että Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa, eli meidän tulee rakastaa siis totuudessa eikä sallia valhetta eri verukkeilla.

        On minullakin omat ristini kannettavana, mutta en minä kerää niillä sääliä, enkä halua niiden vuoksi mitää sääliä kerätä toisilta kirjoittajilta.

        Mutta vielä korostan siis sitä, että ei uskovan eli ei minunkaan vääriä toimiani ja vääriä opetuksia tule hyväksyä siksi, että olen kokenut tai yhä koen vääryyttä tai kärsin jotenkin, eli se ei saa oikeuttaa minua väärin toimimaan, vaan siitä tulee huomauttaa ja ojentaa.

        Siis kellään uskovalla ei ole lupaa toimia väärin vaikka itseä onkin väärin kohdeltu !

        Kellään uskovalla ei ole lupaa opettaa valhetta, vaikka tämä kärsisi mistä sairauksista !

        Eli siis: Rakkauden nimissä / vuoksi ei tule sallia vääryttää ja valheiden ja harhaoppien levittelyä.

        Jos sinä et tätä ymmärrä, niin ole ymmärtämättä.

        Sivusta seurannut,Jumala olkoon kaikkien kärsivien kanssa.Sinä syöpäsairas,jos olet kuulolla,olen pahoillani,että olet sairastunut vakavaan tautiin,rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus Maunokin voi olla oikeassa.Kun Jumala voi puhua eri ihmisten kautta,kuten minulle eilen alkoholistin kautta,istuin hänen kanssaan puiston penkillä.Rakentava,hoitava keskustelu.Hän hoiti enemmän kuin hellarit

        maistelitko kossua terapiaksesi?


    • Anonyymi

      Voivat kiinnittyä ateistien ja evoluutioon uskovien vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Demonit voivat kiinnittyä esineisiin, joita demonien henkilö on käyttänyt tai jota esinettä on käytetty demonisiin tarkoituksiin. Esim. epäjumalankuvat, amuletit, pakanalliset uhri- ja tappoesineet, kuten keihäät, veitset, aseet. Näitä esineitä tulee turistien mukana ulkomailta. Jos kotona yhtäkkiä alkaa tapahtua kummia, kannattaa seuloa kaikki matkamuistot, korulipasta myöten. Mm. nk. "Fatiman käsi" ja "kaikkinäkevä silmä" ovat tällaisia koruja.

      Olen kerran nukkunut sängyssä, jonka tyynyt olleet kaiketi demonisen / mielisairaan henkilön käytössä. Kokemus oli unohtumaton.

      • Anonyymi

        Omia pelkojasi olet vain pelännyt !

        Sillä niin se juuri menee, kun on väärin peloteltu uskova uskomaan tuollaisiin.

        Eli pahoja henkiä alataan "näkemään" joka puolella ja niitä aletaan ja opitaan lopulta säikkymään.

        Tuollainen kirjoittelu lisää vain sinun itsesi pelkoja ja muidenkin uskossa heikkojen.

        Te korotatte noilla väärillä opeillanne ja "näkemisillänne" vain perkeleen voimaa ja valtaa, eli Jumala onkin siis heikompi kuin perkele, eikä muka kykene lapsiaan suojelemaan.

        Te ette siis korota Jumalaa Kaikkivaltiaana, vaan saatanaa "kaikkivaltiaana" !!!

        Miettikää edes hetki touhujanne ja mitä saatte niillä aikaan muissakin.

        Olette Elisan palvelijan kaltaisia epäuskoisia eli heikkoja yhä uskossanne:

        14 Niin hän lähetti sinne hevosia ja sotavaunuja ja suuren sotajoukon. He tulivat sinne yöllä ja ympäröivät kaupungin.
        15 Kun Jumalan miehen palvelija nousi aamulla varhain ja meni ulos, niin katso, sotajoukko, hevoset ja sotavaunut piirittivät kaupunkia. Ja hänen palvelijansa sanoi hänelle: "Voi, herrani, mitä me nyt teemme?"
        16 Hän sanoi: "Älä pelkää, sillä niitä, jotka ovat meidän kanssamme, on enemmän kuin niitä, jotka ovat heidän kanssansa".
        17 Ja Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Eli te ette näe Jumalan valtasuuruutta ettekä käsitä/ usko vielä sitäkään että Jumala Totisesti On Kaikkivaltias !

        29 Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
        30 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
        31 Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        Jos yksikään varpunen ei putoa Kaikkivaltiaan Jumalan sallimatta !!!

        Niin kuinka Jumalan lapsi voisi olla ilman suojaa ja varjellusta ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia pelkojasi olet vain pelännyt !

        Sillä niin se juuri menee, kun on väärin peloteltu uskova uskomaan tuollaisiin.

        Eli pahoja henkiä alataan "näkemään" joka puolella ja niitä aletaan ja opitaan lopulta säikkymään.

        Tuollainen kirjoittelu lisää vain sinun itsesi pelkoja ja muidenkin uskossa heikkojen.

        Te korotatte noilla väärillä opeillanne ja "näkemisillänne" vain perkeleen voimaa ja valtaa, eli Jumala onkin siis heikompi kuin perkele, eikä muka kykene lapsiaan suojelemaan.

        Te ette siis korota Jumalaa Kaikkivaltiaana, vaan saatanaa "kaikkivaltiaana" !!!

        Miettikää edes hetki touhujanne ja mitä saatte niillä aikaan muissakin.

        Olette Elisan palvelijan kaltaisia epäuskoisia eli heikkoja yhä uskossanne:

        14 Niin hän lähetti sinne hevosia ja sotavaunuja ja suuren sotajoukon. He tulivat sinne yöllä ja ympäröivät kaupungin.
        15 Kun Jumalan miehen palvelija nousi aamulla varhain ja meni ulos, niin katso, sotajoukko, hevoset ja sotavaunut piirittivät kaupunkia. Ja hänen palvelijansa sanoi hänelle: "Voi, herrani, mitä me nyt teemme?"
        16 Hän sanoi: "Älä pelkää, sillä niitä, jotka ovat meidän kanssamme, on enemmän kuin niitä, jotka ovat heidän kanssansa".
        17 Ja Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Eli te ette näe Jumalan valtasuuruutta ettekä käsitä/ usko vielä sitäkään että Jumala Totisesti On Kaikkivaltias !

        29 Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
        30 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
        31 Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        Jos yksikään varpunen ei putoa Kaikkivaltiaan Jumalan sallimatta !!!

        Niin kuinka Jumalan lapsi voisi olla ilman suojaa ja varjellusta ???

        Kyllä Jumala suojelee jos me olemme kuulisisia Hänelle.Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,verrattavissa noituuteen!!!Olen omassa elämässäni oppinut kantapään kautta kuuntelemaan Pyhää Henkeä,varoituksia ja neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jumala suojelee jos me olemme kuulisisia Hänelle.Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,verrattavissa noituuteen!!!Olen omassa elämässäni oppinut kantapään kautta kuuntelemaan Pyhää Henkeä,varoituksia ja neuvoja.

        Oletko edellinen kirjoittaja ?

        Saatana ruokkii kyllä tuollaisia pelkoja innolla.

        Sinun pitäisi vapautua noista peloistasi, se on Herran tahto sinun kohdallasi.

        Lue tämän ketjun kirjoitukset, en jaksaisi samoja asioita jankata yhä uudestaan ja uudestaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko edellinen kirjoittaja ?

        Saatana ruokkii kyllä tuollaisia pelkoja innolla.

        Sinun pitäisi vapautua noista peloistasi, se on Herran tahto sinun kohdallasi.

        Lue tämän ketjun kirjoitukset, en jaksaisi samoja asioita jankata yhä uudestaan ja uudestaan...

        Herää jo sinäkin ylpeä,Jumalan sana puhuu tottelemattomuudesta Jumalan tahtoa kohtaan!!!!!!!Minä en pelkää,vaan olen kuuliainen Jumalalle,normaalia.En ole edellinen kirjoittaja.Niin,sinunkaltaisia en nyt voi danoa,että pelkään,mutta varon.En jahtaa henkiä,elän normaalia,siunattua elämää,kaukana lahkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo sinäkin ylpeä,Jumalan sana puhuu tottelemattomuudesta Jumalan tahtoa kohtaan!!!!!!!Minä en pelkää,vaan olen kuuliainen Jumalalle,normaalia.En ole edellinen kirjoittaja.Niin,sinunkaltaisia en nyt voi danoa,että pelkään,mutta varon.En jahtaa henkiä,elän normaalia,siunattua elämää,kaukana lahkoista.

        Nyt erehdyit pahasti, en ole ylpeä, vaan kerroin sinulle vain totuuden.

        No, onko Jumala sinulle sanonut niin, että esineissä on henkiä, ja ne voivat hyökätä sinun päällesi tai tulla jopa sinuun ?

        Vai mitä sinä purnaat minulle tottelemattomuudesta ?

        Miksi vaahtoat ja kiivastuit ihan turhaan ?

        Minulle itselleni Herra on opettanut ihan käytännön tasolla sen, että minun ei tarvitse mitään pelätä, sillä se Joka minussa on on Suurempi kuin mitkään saatanan voimat tai riivaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo sinäkin ylpeä,Jumalan sana puhuu tottelemattomuudesta Jumalan tahtoa kohtaan!!!!!!!Minä en pelkää,vaan olen kuuliainen Jumalalle,normaalia.En ole edellinen kirjoittaja.Niin,sinunkaltaisia en nyt voi danoa,että pelkään,mutta varon.En jahtaa henkiä,elän normaalia,siunattua elämää,kaukana lahkoista.

        Niin ja jos kommentoit nimettömänä väliin, niin voisit ITSE kertoa heti sen, että et ole se henkilö, jolle minä vastasin !

        Näin vältyttäisiin turhilta väärinkäsityksiltä.

        Eli jos kommentoit väliin, niin kerro se kiitos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo sinäkin ylpeä,Jumalan sana puhuu tottelemattomuudesta Jumalan tahtoa kohtaan!!!!!!!Minä en pelkää,vaan olen kuuliainen Jumalalle,normaalia.En ole edellinen kirjoittaja.Niin,sinunkaltaisia en nyt voi danoa,että pelkään,mutta varon.En jahtaa henkiä,elän normaalia,siunattua elämää,kaukana lahkoista.

        Niin ja ensimmäinen lauseeni oli siis tämä:

        " Oletko edellinen kirjoittaja ? "

        Eli sanani olivat hänelle tarkoitettuja siis, jos et sitäkään ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt erehdyit pahasti, en ole ylpeä, vaan kerroin sinulle vain totuuden.

        No, onko Jumala sinulle sanonut niin, että esineissä on henkiä, ja ne voivat hyökätä sinun päällesi tai tulla jopa sinuun ?

        Vai mitä sinä purnaat minulle tottelemattomuudesta ?

        Miksi vaahtoat ja kiivastuit ihan turhaan ?

        Minulle itselleni Herra on opettanut ihan käytännön tasolla sen, että minun ei tarvitse mitään pelätä, sillä se Joka minussa on on Suurempi kuin mitkään saatanan voimat tai riivaajat.

        Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,haluan olla Hänelle kuuliainen ,en sinulle.Raamatussa on monta esim.tottelemattomuudesta,kuinka paha ottaa vallan esim.Saul.Johan sanoin,en jahtaa henkiä,mutta en myöskään ole ylimielinen ja kuvittele,että minä olen jotain niin täydellistä,etteikö joskus ole syytä olla varovainen.Hellareita kartan ja uskon,että on olemassa myöskin pahan voima.Etkö huomaa ilkeyttäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ensimmäinen lauseeni oli siis tämä:

        " Oletko edellinen kirjoittaja ? "

        Eli sanani olivat hänelle tarkoitettuja siis, jos et sitäkään ymmärtänyt.

        Onko kaikki ok,kun sinä kysyit,oletko edellinen kirjoittaja,johon vastasin,en ole!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki ok,kun sinä kysyit,oletko edellinen kirjoittaja,johon vastasin,en ole!!!!!

        Miksi siis kirjoiti näin, jos asia ja kirjoitukseni ei suna koskenut ollenkaan ???

        ----------------
        " Herää jo sinäkin ylpeä,Jumalan sana puhuu tottelemattomuudesta Jumalan tahtoa kohtaan!!!!!!!Minä en pelkää,vaan olen kuuliainen Jumalalle,normaalia.En ole edellinen kirjoittaja.Niin,sinunkaltaisia en nyt voi danoa,että pelkään,mutta varon.En jahtaa henkiä,elän normaalia,siunattua elämää,kaukana lahkoista. "

        -------------------

        Eli mikä oli siis syy ja vaikutin tuollaiseen "avautumiseen" ja haukkumiseen ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ensimmäinen lauseeni oli siis tämä:

        " Oletko edellinen kirjoittaja ? "

        Eli sanani olivat hänelle tarkoitettuja siis, jos et sitäkään ymmärtänyt.

        Minä kirjoitin, että esim pakanallisissa menoissa käytettyihin esineisiin voi tarttua demoni.

        En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,haluan olla Hänelle kuuliainen ,en sinulle.Raamatussa on monta esim.tottelemattomuudesta,kuinka paha ottaa vallan esim.Saul.Johan sanoin,en jahtaa henkiä,mutta en myöskään ole ylimielinen ja kuvittele,että minä olen jotain niin täydellistä,etteikö joskus ole syytä olla varovainen.Hellareita kartan ja uskon,että on olemassa myöskin pahan voima.Etkö huomaa ilkeyttäsi?

        Sinä ehdit jo kirjoittaa näinkin:
        ----------------
        " Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,haluan olla Hänelle kuuliainen ,en sinulle.Raamatussa on monta esim.tottelemattomuudesta,kuinka paha ottaa vallan esim.Saul.Johan sanoin,en jahtaa henkiä,mutta en myöskään ole ylimielinen ja kuvittele,että minä olen jotain niin täydellistä,etteikö joskus ole syytä olla varovainen.Hellareita kartan ja uskon,että on olemassa myöskin pahan voima.Etkö huomaa ilkeyttäsi? "
        ----------------------

        Meinaatko niin, että minun tulisi pelätä saastaisia henkiä ?

        Miksi ihmeessä, eikö Kristus minussa ole väkevämpi kuin ne henget ?

        Eikö Jumala pystykkään minua suojelemaan ?

        Kirjoitit Saulista, Saul oli paaduttanut sydämensä ja eli tahallisessa synnissä ja ei katunut vääriä toimiaan vaan syytti niistä vain kansaa eli muita, ja sitten hän yritti vielä peitellä syntisyyttään pyytämällä Samuelia esiintymään kanssaan ja peittelemään sen syyn, miksi Samuel tuli paikalle.

        Siis kyse oli syvästä sydämen paatumuksesta, eikä mistään pienestä asiasta tai tottelemattomuudesta !

        Ja se paha henki ei tullut ennemmin kuin se Jumalan Henki oli Saulista lähtenyt !

        Niin ja ilkeä en koe olevani itse, minä vain sanon asiat suoraan ja selvästi.

        Ja jos nuorien uskovien sekaan joku kylvää yhä vain lisää pelkoja, vaikka niitä siis pitäisi poistaa, niin silloin olen ja pysyn tiukkana sellaisille väärille palvelijoille/ kirjoittajille !

        Heikkoja pitää puolustaa ja heistä pitää huolta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin, että esim pakanallisissa menoissa käytettyihin esineisiin voi tarttua demoni.

        En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä.

        Yritä hyvä ihminen ymmärtää jo se, että eivät henget asu tavaroissa !

        Pitää olla elävä ihminen/eläin, jota riivaaja / paha henki voi pyörittää/häiritä !

        Ei Jeesus ajanut niitä leegiota riivaajia esineisiiin vaan eläimiin.

        27 Ja kun hän oli noussut maihin, tuli häntä vastaan kaupungista mies, jossa oli riivaajia; ja hän ei ollut pitkään aikaan pukenut vaatteita ylleen eikä asunut huoneessa, vaan haudoissa.
        28 Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
        29 Sillä hän oli käskemäisillään saastaista henkeä menemään ulos siitä miehestä. Sillä pitkät ajat se oli temponut häntä mukaansa; hänet oli sidottu kahleisiin ja jalkanuoriin, ja häntä oli vartioitu, mutta hän oli katkaissut siteet ja kulkeutunut riivaajan ajamana erämaihin.
        30 Niin Jeesus kysyi siltä sanoen: "Mikä on nimesi?" Hän vastasi: "Legio"; sillä monta riivaajaa oli mennyt häneen.
        31 Ja ne pyysivät häntä, ettei hän käskisi heidän mennä syvyyteen.
        !!!
        32 Niin siellä oli vuorella suuri sikalauma laitumella; ja ne pyysivät häntä, että hän antaisi heille luvan mennä sikoihin. Ja hän antoi niille luvan.
        33 Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.
        !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin, että esim pakanallisissa menoissa käytettyihin esineisiin voi tarttua demoni.

        En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä.

        Hyvä,jatka sinä,tämän opettajan kanssa,minulla olisi paljon kerrottavaa todella,mut annan olla.Olen siis hän,joka olen "haukkunut"ja "avautunut".Olen taas viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin, että esim pakanallisissa menoissa käytettyihin esineisiin voi tarttua demoni.

        En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä.

        Tässä viestissä juuri näkyy sinun oma pelkosi, jonka vuoksi tässäkin näet demoneja ihan tavallisessa uskosta osattoman ihmisen toiminnassa:

        -----------------------

        " En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä. "

        ---------------------------

        On hyvin varmasti kyse vain luonnollisesta ihmisestä, joka ei huomioi ympärillään olevia, eikä mistään demoneista !

        Mutta demoneja pelkäävä kuten sinä, näkee lähes kaikessa niitä, vaikka niitä ei olisikaan.

        Kyllä sinun pitäisi noista peloistasi vapautua, ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ehdit jo kirjoittaa näinkin:
        ----------------
        " Tottelemattomuus on taikuuden syntiä,haluan olla Hänelle kuuliainen ,en sinulle.Raamatussa on monta esim.tottelemattomuudesta,kuinka paha ottaa vallan esim.Saul.Johan sanoin,en jahtaa henkiä,mutta en myöskään ole ylimielinen ja kuvittele,että minä olen jotain niin täydellistä,etteikö joskus ole syytä olla varovainen.Hellareita kartan ja uskon,että on olemassa myöskin pahan voima.Etkö huomaa ilkeyttäsi? "
        ----------------------

        Meinaatko niin, että minun tulisi pelätä saastaisia henkiä ?

        Miksi ihmeessä, eikö Kristus minussa ole väkevämpi kuin ne henget ?

        Eikö Jumala pystykkään minua suojelemaan ?

        Kirjoitit Saulista, Saul oli paaduttanut sydämensä ja eli tahallisessa synnissä ja ei katunut vääriä toimiaan vaan syytti niistä vain kansaa eli muita, ja sitten hän yritti vielä peitellä syntisyyttään pyytämällä Samuelia esiintymään kanssaan ja peittelemään sen syyn, miksi Samuel tuli paikalle.

        Siis kyse oli syvästä sydämen paatumuksesta, eikä mistään pienestä asiasta tai tottelemattomuudesta !

        Ja se paha henki ei tullut ennemmin kuin se Jumalan Henki oli Saulista lähtenyt !

        Niin ja ilkeä en koe olevani itse, minä vain sanon asiat suoraan ja selvästi.

        Ja jos nuorien uskovien sekaan joku kylvää yhä vain lisää pelkoja, vaikka niitä siis pitäisi poistaa, niin silloin olen ja pysyn tiukkana sellaisille väärille palvelijoille/ kirjoittajille !

        Heikkoja pitää puolustaa ja heistä pitää huolta !

        Saul otti sotaretkellä saalista,vaikka Jumala oli kieltänyt,tottelemattomuus!!!!!!Luetko valikoiden raamattua.On ihme,kun hellareille puhutaan tottelemattomuudesta ja sen vaikutuksesta elämään,he saavat raivarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,jatka sinä,tämän opettajan kanssa,minulla olisi paljon kerrottavaa todella,mut annan olla.Olen siis hän,joka olen "haukkunut"ja "avautunut".Olen taas viisaampi.

        En ole sanonut itseäni missään opettajaksi !!!

        En koskaan ole sellaista väittänyt, minä vain jaan sen, minkä Herralta olen opetusta itselleni saanut tiedoksi ja koeteltavaksi muillekin.

        Minä en siis kuvittelekkaan tietäväni kaikkea saati sitten oikein, joten luottakaa vain Sanaan ja Pyhän Hengen itsellenne avaamaan Sanaan ja sen Sanan opetukseen.

        Eli älä sinäkään usko minuun, vaan Herraan yksin !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saul otti sotaretkellä saalista,vaikka Jumala oli kieltänyt,tottelemattomuus!!!!!!Luetko valikoiden raamattua.On ihme,kun hellareille puhutaan tottelemattomuudesta ja sen vaikutuksesta elämään,he saavat raivarin.

        Se miksi Saul menetti kuninkuutensa ja Jumalan Hengen johtui siitä, että hän ei missään kohtaa tunnustanut ja katunut tekoaan vaan selitteli ja peitteli vain sen !

        Daavid tapatti sen sijaan Uurian tehtyään aiviorikoksen tämän vaimon kanssa, eli tupla kuoleman tuomion olisi Daavid ansainnut, mutta Daavid siis sai armon, kun hän katui aidosti tekojaan !

        Tässä oli ja on se olennainen ero ja se ero näyttää Saulin kohtalon syyn, eikä se tottelemattomuus itsessään/pelkästää sitä aikaan saanut, vaan katumattomuus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi Saul menetti kuninkuutensa ja Jumalan Hengen johtui siitä, että hän ei missään kohtaa tunnustanut ja katunut tekoaan vaan selitteli ja peitteli vain sen !

        Daavid tapatti sen sijaan Uurian tehtyään aiviorikoksen tämän vaimon kanssa, eli tupla kuoleman tuomion olisi Daavid ansainnut, mutta Daavid siis sai armon, kun hän katui aidosti tekojaan !

        Tässä oli ja on se olennainen ero ja se ero näyttää Saulin kohtalon syyn, eikä se tottelemattomuus itsessään/pelkästää sitä aikaan saanut, vaan katumattomuus !

        Eli ei siis tottelemattomuus, vaan katumattomuus !

        Sama koskee meitä ja sen pitäisi meitäkin puhutella, eli vaikka me lankeamme erilaisiin syteihin, niin kadummeko vai peittelemmekö ja selittelemmekö ja kiellämmekö me vain oman syyllisyytemme ?

        Se on se avain kysymys uskovankin kohdalla !

        Hepr. 3:15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",

        12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
        13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
        14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei siis tottelemattomuus, vaan katumattomuus !

        Sama koskee meitä ja sen pitäisi meitäkin puhutella, eli vaikka me lankeamme erilaisiin syteihin, niin kadummeko vai peittelemmekö ja selittelemmekö ja kiellämmekö me vain oman syyllisyytemme ?

        Se on se avain kysymys uskovankin kohdalla !

        Hepr. 3:15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",

        12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
        13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
        14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.

        Uskon Herraan yksin,mitä Hän on minulle opettanut ja ohjannut.Valmistaudun kuuntelemaan Ed Sheerania parvekkeelta,olen siunattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä viestissä juuri näkyy sinun oma pelkosi, jonka vuoksi tässäkin näet demoneja ihan tavallisessa uskosta osattoman ihmisen toiminnassa:

        -----------------------

        " En elä peloissa, mutta olisi tyhmyyttä olla näkemättä demoneita "kaikkialla" ympärillämme, sillä niitä on. Juuri tällä hetkellä joku demoninen maahanmuuttaja häiritsee ennen rauhallista suomalaista naapurustoamme soittamalla kovaäänisesti autoradiotaan. Tämä häirintä on jatkunut jo vuosia, mutta asiasta ei saa valittaa sillä kyseessä kunniakansalaiset ja moniosaajaperhe. Kyseessä on siis lähi-idästä peräisin oleva henkivalta kavereineen. En kuitenkaan usko että tuo henkivalta on itse autoradiossa, kyllä se on tuossa irakilaisessa itsessä. "

        ---------------------------

        On hyvin varmasti kyse vain luonnollisesta ihmisestä, joka ei huomioi ympärillään olevia, eikä mistään demoneista !

        Mutta demoneja pelkäävä kuten sinä, näkee lähes kaikessa niitä, vaikka niitä ei olisikaan.

        Kyllä sinun pitäisi noista peloistasi vapautua, ihan oikeasti.

        Demonit / kummitukset, kun niihin törmää, ovat lievästi pelottavia. Silti en väittäisi suoranaisesti pelkääväni niitä. Mutta ei niitä kyllä pidä tietoisesti lähestyäkään.

        Koko ajan toista omaa pelkoasi väittämällä, että esim. itse niitä "pelkäisin". Sinä pelkäät ajatusta, en minä. Minulle nuo ovat tuttua.

        On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki.

        Kiistät koko ihmiskunnan tuntemat tosiasiat.

        Sekä hyvä että paha voivat siirtyä myös aineen / esineen kautta.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demonit / kummitukset, kun niihin törmää, ovat lievästi pelottavia. Silti en väittäisi suoranaisesti pelkääväni niitä. Mutta ei niitä kyllä pidä tietoisesti lähestyäkään.

        Koko ajan toista omaa pelkoasi väittämällä, että esim. itse niitä "pelkäisin". Sinä pelkäät ajatusta, en minä. Minulle nuo ovat tuttua.

        On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki.

        Kiistät koko ihmiskunnan tuntemat tosiasiat.

        Sekä hyvä että paha voivat siirtyä myös aineen / esineen kautta.
        .

        Ei asu Baalin palvojien kivipatsaskaan ei saanut yhtään tekoa aikaiseksi. Turha yrittää haukkua muita tyhmäksi ja noin alentaa niitä, jotka eivät ole taikauskoisia.Pahojahenkiä kyllä on, muttei esineissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demonit / kummitukset, kun niihin törmää, ovat lievästi pelottavia. Silti en väittäisi suoranaisesti pelkääväni niitä. Mutta ei niitä kyllä pidä tietoisesti lähestyäkään.

        Koko ajan toista omaa pelkoasi väittämällä, että esim. itse niitä "pelkäisin". Sinä pelkäät ajatusta, en minä. Minulle nuo ovat tuttua.

        On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki.

        Kiistät koko ihmiskunnan tuntemat tosiasiat.

        Sekä hyvä että paha voivat siirtyä myös aineen / esineen kautta.
        .

        Olen kanssasi samaa mieltä.Demoneihin ja kummituksiin olen törmännyt hellareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demonit / kummitukset, kun niihin törmää, ovat lievästi pelottavia. Silti en väittäisi suoranaisesti pelkääväni niitä. Mutta ei niitä kyllä pidä tietoisesti lähestyäkään.

        Koko ajan toista omaa pelkoasi väittämällä, että esim. itse niitä "pelkäisin". Sinä pelkäät ajatusta, en minä. Minulle nuo ovat tuttua.

        On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki.

        Kiistät koko ihmiskunnan tuntemat tosiasiat.

        Sekä hyvä että paha voivat siirtyä myös aineen / esineen kautta.
        .

        Tässä näkyy taas hyvin se, että mitä se pelko ihmisessä aiheuttaa !

        ------------------------

        " On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki. "

        ------------------------

        Eli nähdään ja "koetaan" niitä mörköjä olevan jokapaikassa ja kaiesssa.

        Minä nimität tuollista touhua, jossa uskova kadottaa todellisuudentajunsa "ylihengellisyydeksi" ja se on ominaista varsinkin äärikarismaattisten joukossa, jotka siis "hengellistävät" ihan kaiken, eli luonnollisetki asiat .

        Ja "saatana sitä" ja "saatana tätä" ovat puheet, ja demoneja ja riivaajia on joka nurkan takana ja ihan kaikessa.

        Pelkoa pelkoa ja vielä lisää pelkoa, ja sitä te raukat kylvätte muillekin, vaikka ihan päinvastoin tulisi toimia, eli poistaa niitä turhia pelkoja.

        1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demonit / kummitukset, kun niihin törmää, ovat lievästi pelottavia. Silti en väittäisi suoranaisesti pelkääväni niitä. Mutta ei niitä kyllä pidä tietoisesti lähestyäkään.

        Koko ajan toista omaa pelkoasi väittämällä, että esim. itse niitä "pelkäisin". Sinä pelkäät ajatusta, en minä. Minulle nuo ovat tuttua.

        On tyhmää väittää, etteivät demonit asuisi myös esineissä. Jokainen aihetta yhtään tunteva ja asian jopa itse kokenut tietää, että asuvat myös esineissä. Tähänhän peräti epäjumalanpalveluksetkin perustuvat. Rumannäköisissä puu-ukoissa voi hyvinkin asustaa joku ilkeä pahahenki.

        Kiistät koko ihmiskunnan tuntemat tosiasiat.

        Sekä hyvä että paha voivat siirtyä myös aineen / esineen kautta.
        .

        Niin ja se pitää vielä sanoa, että minulla itselläni on henkien erottamisen armolahja, joten en ole noviisi, vaikka sinä niin yrität antaa ymmärtää.

        Siis täydestä armosta vain saatu armolahja, ilman mitään omia ansioita/ansioitumisia saatu siis.

        Sen sijaan tuo edellisessä viestissä lainaamani Sananpaikka kertoo sinun oman tilasi hyvin, eli heikon uskosi ja luottamuksesi Jumalaan ja Hänen Rakkauteensa ja huolenpitoonsa ja siihen, että Hän todellakin on Kaikkivaltias.

        1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se pitää vielä sanoa, että minulla itselläni on henkien erottamisen armolahja, joten en ole noviisi, vaikka sinä niin yrität antaa ymmärtää.

        Siis täydestä armosta vain saatu armolahja, ilman mitään omia ansioita/ansioitumisia saatu siis.

        Sen sijaan tuo edellisessä viestissä lainaamani Sananpaikka kertoo sinun oman tilasi hyvin, eli heikon uskosi ja luottamuksesi Jumalaan ja Hänen Rakkauteensa ja huolenpitoonsa ja siihen, että Hän todellakin on Kaikkivaltias.

        1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.

        Mikähän armolahja,epäilen suuresti.Niin,piti vielä sanoa,minulla on rakastamisen armolahja.Niin ja terveeksitekemisen armolahja ym.Että,kyllä täältä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän armolahja,epäilen suuresti.Niin,piti vielä sanoa,minulla on rakastamisen armolahja.Niin ja terveeksitekemisen armolahja ym.Että,kyllä täältä löytyy.

        Raamattu ei puhu mitään rakastamisen armolahjasta.

        Onko sinulla siis myös valehtelemisen armolahja ?

        No, leikki leikkinä, mutta armolahja siis joko on tai ei,
        eikä armolahja siten lisäänny mihinkään !

        Juud. 1:2 Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.

        Fil. 1:9 Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä,

        2. Tess. 1:3 Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään rakastamisen armolahjasta.

        Onko sinulla siis myös valehtelemisen armolahja ?

        No, leikki leikkinä, mutta armolahja siis joko on tai ei,
        eikä armolahja siten lisäänny mihinkään !

        Juud. 1:2 Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.

        Fil. 1:9 Ja sitä minä rukoilen, että teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä,

        2. Tess. 1:3 Me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, niinkuin oikein onkin, koska teidän uskonne runsaasti kasvaa ja keskinäinen rakkautenne lisääntyy itsekussakin, kaikissa teissä,

        Naurettava,niin itseään täynnä.Jätettäköön Herran koulattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava,niin itseään täynnä.Jätettäköön Herran koulattavaksi.

        Minähän vain kerroin tosiasiat ja näytin ne toteen Raamatusta.

        Kukahan se tässä oikeasti on itseään täynnä, eikä kykene edes parannusta vääristä toimistaan ja väitteistään tekemään?

        Joten voisitko katsoa peiliin ihan itse ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän vain kerroin tosiasiat ja näytin ne toteen Raamatusta.

        Kukahan se tässä oikeasti on itseään täynnä, eikä kykene edes parannusta vääristä toimistaan ja väitteistään tekemään?

        Joten voisitko katsoa peiliin ihan itse ?

        Sinä kerrot tosiasiat.Sinä,sinä ,sinä.Jumalalle kiitos,saan olla vapaa näistä lahkolaisista!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kerrot tosiasiat.Sinä,sinä ,sinä.Jumalalle kiitos,saan olla vapaa näistä lahkolaisista!!!!

        Tässäkö ja näinkö, se sinun "rakkauden armolahjasi" nyt näkyy konkreettisesti ?

        Voi hyvää päivää sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö ja näinkö, se sinun "rakkauden armolahjasi" nyt näkyy konkreettisesti ?

        Voi hyvää päivää sentään.

        Mulla mitään armolahjoja ole.Rakastan elämää,ilman fanaattisia lahkoja.Sieltä en mitään ole saanut.Jo senkin tähden menen sinne,missä on hyvä olla,koska olen sairastanut syöpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mitään armolahjoja ole.Rakastan elämää,ilman fanaattisia lahkoja.Sieltä en mitään ole saanut.Jo senkin tähden menen sinne,missä on hyvä olla,koska olen sairastanut syöpää.

        Sama syöpäsairas kirjoittaa ylempänä ihan toista ja täällä taas ihan muuta.

        Mistä oikein on kyse ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama syöpäsairas kirjoittaa ylempänä ihan toista ja täällä taas ihan muuta.

        Mistä oikein on kyse ?

        Sivusta seuranneena ,anna jo olla.Jos on syöpäsairas,ei ehkä ole aina ajatukset kirkkaat.Mikset sano,voi olen pahoillani,että olet sairastunut vakavasti,rukoilen puolestasi!Ihan oikeesti,lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena ,anna jo olla.Jos on syöpäsairas,ei ehkä ole aina ajatukset kirkkaat.Mikset sano,voi olen pahoillani,että olet sairastunut vakavasti,rukoilen puolestasi!Ihan oikeesti,lopeta.

        Meinnaatko niin, että jos uskovalla on joku sairaus tai muu ongelma, niin hänelle ei voi eikä tule sanoa totuutta ja kehoittaa olemaan levittämättä valhetta ?

        Kirjoitin jo aiemmin sen, että Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa, eli meidän tulee rakastaa siis totuudessa eikä sallia valhetta eri verukkeilla.

        On minullakin omat ristini kannettavana, sairauksia ja väärä kohtelua uskovien taholta, mutta en minä kerää niillä sääliä, enkä halua niiden vuoksi mitään sääliä kerätä toisilta kirjoittajilta.

        Mutta vielä korostan siis sitä, että ei uskovan eli ei minunkaan vääriä toimiani ja vääriä opetuksia tule hyväksyä siksi, että olen kokenut tai yhä koen vääryyttä tai kärsin jotenkin, eli se ei saa oikeuttaa minua väärin toimimaan, vaan siitä tulee huomauttaa ja ojentaa.

        Siis kellään uskovalla ei ole lupaa toimia väärin vaikka itseä onkin väärin kohdeltu !

        Kellään uskovalla ei ole lupaa opettaa valhetta, vaikka tämä kärsisi mistä sairauksista !

        Eli siis: Rakkauden nimissä / vuoksi, ei tule sallia vääryttää ja valheiden ja harhaoppien levittelyä.

        Jos sinä et tätä ymmärrä, niin ole ymmärtämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinnaatko niin, että jos uskovalla on joku sairaus tai muu ongelma, niin hänelle ei voi eikä tule sanoa totuutta ja kehoittaa olemaan levittämättä valhetta ?

        Kirjoitin jo aiemmin sen, että Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen, eikä sitä tule siitä irroittaa, eli meidän tulee rakastaa siis totuudessa eikä sallia valhetta eri verukkeilla.

        On minullakin omat ristini kannettavana, sairauksia ja väärä kohtelua uskovien taholta, mutta en minä kerää niillä sääliä, enkä halua niiden vuoksi mitään sääliä kerätä toisilta kirjoittajilta.

        Mutta vielä korostan siis sitä, että ei uskovan eli ei minunkaan vääriä toimiani ja vääriä opetuksia tule hyväksyä siksi, että olen kokenut tai yhä koen vääryyttä tai kärsin jotenkin, eli se ei saa oikeuttaa minua väärin toimimaan, vaan siitä tulee huomauttaa ja ojentaa.

        Siis kellään uskovalla ei ole lupaa toimia väärin vaikka itseä onkin väärin kohdeltu !

        Kellään uskovalla ei ole lupaa opettaa valhetta, vaikka tämä kärsisi mistä sairauksista !

        Eli siis: Rakkauden nimissä / vuoksi, ei tule sallia vääryttää ja valheiden ja harhaoppien levittelyä.

        Jos sinä et tätä ymmärrä, niin ole ymmärtämättä.

        Sivusta seurannut,Jumala olkoon kaikkien kärsivien kanssa.Sinä syöpäsairas,jos olet kuulolla,olen pahoillani,että olet sairastunut vakavaan sairauteen,rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena ,anna jo olla.Jos on syöpäsairas,ei ehkä ole aina ajatukset kirkkaat.Mikset sano,voi olen pahoillani,että olet sairastunut vakavasti,rukoilen puolestasi!Ihan oikeesti,lopeta.

        Niin ja ensin siis kyseinen henkilö uhosi ja haukkui kaikki hellarit eli uskovat pedoiksi !

        Lisäksi hän halvensi minua ja korotti itse itseään lahjoillaan ja kehuskeluillaan tyyliin "ei sinulla mitään armolahjaa ole" ja "et sinä näistä asioista mitään ymmärrä" .

        Eli itsensä korottamista ja muiden halveksuntaa.

        Sitten kun siihen puututtiin, niin nyt hän sitten heittääntyi uhriksi ja säälittäväksi, kun hänellä on syöpä.

        Etkö sinä näe sitä edes, että hän "pelaa" ?

        Eli ensin uhotaan, mutta kun toinen ei suostu alistumaan hänen alleen, vaan vastustaa häntä Sanalla ja Totuudella, eikä hän pärjääkkään, niin sitten heittäännytään uhriksi.

        Se on sama mekanismi, kuin luonnollisessa tapauksissa, eli kun joku poika ensin uhoaa ja öykkäröi ja "kerjää verta nenästä", kun kuvittelee toisen vain alistuvan, mutta kun toinen nouseekin vastaan, niin sitten vedotaan vaikkapa silmälaseihin, eli "ethän lyö sairasta".

        Ovela kikka, mutta näitä samoja kikkoja olen nähnyt jo niin monen monta kertaa, että minä en mene enää vipuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ensin siis kyseinen henkilö uhosi ja haukkui kaikki hellarit eli uskovat pedoiksi !

        Lisäksi hän halvensi minua ja korotti itse itseään lahjoillaan ja kehuskeluillaan tyyliin "ei sinulla mitään armolahjaa ole" ja "et sinä näistä asioista mitään ymmärrä" .

        Eli itsensä korottamista ja muiden halveksuntaa.

        Sitten kun siihen puututtiin, niin nyt hän sitten heittääntyi uhriksi ja säälittäväksi, kun hänellä on syöpä.

        Etkö sinä näe sitä edes, että hän "pelaa" ?

        Eli ensin uhotaan, mutta kun toinen ei suostu alistumaan hänen alleen, vaan vastustaa häntä Sanalla ja Totuudella, eikä hän pärjääkkään, niin sitten heittäännytään uhriksi.

        Se on sama mekanismi, kuin luonnollisessa tapauksissa, eli kun joku poika ensin uhoaa ja öykkäröi ja "kerjää verta nenästä", kun kuvittelee toisen vain alistuvan, mutta kun toinen nouseekin vastaan, niin sitten vedotaan vaikkapa silmälaseihin, eli "ethän lyö sairasta".

        Ovela kikka, mutta näitä samoja kikkoja olen nähnyt jo niin monen monta kertaa, että minä en mene enää vipuun.

        Sivusta seurannut,hae apua itsellesi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seurannut,hae apua itsellesi!!!

        Eli ihan sama asenne sinullakin on, kuin tuolla toisellakin.

        No, minä en voi sille mitään, jos sinä et "näe", etkä siksi ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan sama asenne sinullakin on, kuin tuolla toisellakin.

        No, minä en voi sille mitään, jos sinä et "näe", etkä siksi ymmärrä.

        Minulla ei ole mitään asennetta,kyllä minä näen,elämä on opettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään asennetta,kyllä minä näen,elämä on opettanut.

        Eli sinä sanoit käytännössä minua hulluksi, tai mielenvikaiseksi ,kun kehoitit hakemaan "apua itsellesi" !

        Mitä se kertookaan sinusta itsestäsi ?

        Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä sanoit käytännössä minua hulluksi, tai mielenvikaiseksi ,kun kehoitit hakemaan "apua itsellesi" !

        Mitä se kertookaan sinusta itsestäsi ?

        Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Näetkö,kuinka väännät kaikki asiat.Nyt itse syyllistyt siihen,mistä muita syytät.En sanonut sinua hulluksi!!!!Valheellinen syytös!!!Olen hakenut itse apua ahdistukseeni,koska läheiselläni on aivokasvain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se pitää vielä sanoa, että minulla itselläni on henkien erottamisen armolahja, joten en ole noviisi, vaikka sinä niin yrität antaa ymmärtää.

        Siis täydestä armosta vain saatu armolahja, ilman mitään omia ansioita/ansioitumisia saatu siis.

        Sen sijaan tuo edellisessä viestissä lainaamani Sananpaikka kertoo sinun oman tilasi hyvin, eli heikon uskosi ja luottamuksesi Jumalaan ja Hänen Rakkauteensa ja huolenpitoonsa ja siihen, että Hän todellakin on Kaikkivaltias.

        1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.

        Kaiken aikaa toistat perätöntä mielikuvaa minusta: että a) pelkäisin. b) etten rakastaisi Jumalaa c) etten luottaisi Jumalaan, d) että olettaisin "mörköjen" hyökkäävän kimppuuni.

        Mitään tuollaista en ole itse kokemuksistani kertonut. Kimppuuni ei ole "hyökännyt mörkö" kuin kerran, tultuani uskoon. Se tosin ei asunut missään esineessä. Muutoin ne ovat pysytelleet "irti" minusta. Tjaa, no... oli muuan tapahtumasarja, jossa möröt todella vaaniskelivat niskassani. Tuo sana "mörkö" oli sinun tarjoamasi, vähättelevä ilmaus, eikä kuvaa näiden olentojen todellista olemusta. Itse en kuvaisi heitä tuolla sanalla.

        Tuolloinkaan en suorastaan "pelännyt", vaan aina näihin ilmiöihin törmätessäni olen toiminut maltillisesti ja harkiten. Lisään vielä, että näillä tapahtumilla oli useita muitakin todistajia.

        Mutta olet nyt niin täynnä omaa "tietoasi" ja "henkien erottamisen armolahjaasi", että kaikki kokemuspiirisi ulkopuoliset asiat - ja mitkä eivät aivan erikseen lue palvomassasi kirjakokoelmassa - tyrmäät kuin ateisti. Kun sinä et ole kokenut, eikä "Raamattu" erikseen ja rautalangasta asiaa väännä, sellaista ei siis ole.

        Tosin UT mainitsee esim. rukousliinat, joihin rukouksen kautta "tarttui" Pyhä Henki, mutta no joo... tietenkin Pyhä Henki! Mutta ei paha henki, kun tällaista (en juuri nyt muista) aivan erityisesti ja erikseen mainita!

        Kaikki tuo minusta esittämäsi on itse keksimääsi mielikuvamanipulointia, joka perustuu oletukseesi, kuinka itse asennoituisit vastaavissa tilanteissa. Et todellisuudessa kerro minusta, vaan itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken aikaa toistat perätöntä mielikuvaa minusta: että a) pelkäisin. b) etten rakastaisi Jumalaa c) etten luottaisi Jumalaan, d) että olettaisin "mörköjen" hyökkäävän kimppuuni.

        Mitään tuollaista en ole itse kokemuksistani kertonut. Kimppuuni ei ole "hyökännyt mörkö" kuin kerran, tultuani uskoon. Se tosin ei asunut missään esineessä. Muutoin ne ovat pysytelleet "irti" minusta. Tjaa, no... oli muuan tapahtumasarja, jossa möröt todella vaaniskelivat niskassani. Tuo sana "mörkö" oli sinun tarjoamasi, vähättelevä ilmaus, eikä kuvaa näiden olentojen todellista olemusta. Itse en kuvaisi heitä tuolla sanalla.

        Tuolloinkaan en suorastaan "pelännyt", vaan aina näihin ilmiöihin törmätessäni olen toiminut maltillisesti ja harkiten. Lisään vielä, että näillä tapahtumilla oli useita muitakin todistajia.

        Mutta olet nyt niin täynnä omaa "tietoasi" ja "henkien erottamisen armolahjaasi", että kaikki kokemuspiirisi ulkopuoliset asiat - ja mitkä eivät aivan erikseen lue palvomassasi kirjakokoelmassa - tyrmäät kuin ateisti. Kun sinä et ole kokenut, eikä "Raamattu" erikseen ja rautalangasta asiaa väännä, sellaista ei siis ole.

        Tosin UT mainitsee esim. rukousliinat, joihin rukouksen kautta "tarttui" Pyhä Henki, mutta no joo... tietenkin Pyhä Henki! Mutta ei paha henki, kun tällaista (en juuri nyt muista) aivan erityisesti ja erikseen mainita!

        Kaikki tuo minusta esittämäsi on itse keksimääsi mielikuvamanipulointia, joka perustuu oletukseesi, kuinka itse asennoituisit vastaavissa tilanteissa. Et todellisuudessa kerro minusta, vaan itsestäsi.

        Kristuksen kulkiessa ohi, UT kertoo ihmisten koskettaneen hänen vaatteitaan, saadakseen siitä pelastavan ja parantavan voiman. Tämäkin mainitaan UT:ssa. Samoin lähetettiin apostolien vaatteita ja vaatekappaleita seurakunnille, jotta pyhä niiden kautta leviäisi.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristuksen kulkiessa ohi, UT kertoo ihmisten koskettaneen hänen vaatteitaan, saadakseen siitä pelastavan ja parantavan voiman. Tämäkin mainitaan UT:ssa. Samoin lähetettiin apostolien vaatteita ja vaatekappaleita seurakunnille, jotta pyhä niiden kautta leviäisi.
        .

        Ed. kommentoija kiistää Jumalan suoran sanan ja jopa hyökkää heitä vastaan, jotka näistä, erilaisista taikaesineistä, taikasiteistä varoittavat! Myös hänen oman toimintansa, valheelliset rauhanpuheensa - "Ei ole taikasiteitä, ei esineitä, jotka voisivat teitä vahingoittaa!" - voi lukea seuraavasta ja Jumalan oman tuomion hänelle:

        Hesekiel 13:16-23
        16 Israelin profeettoja, jotka ennustivat Jerusalemista ja näkivät sille rauhan näkyjä, vaikka ei rauhaa ollut; sanoo Herra, Herra.

        17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
        18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.

        19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.

        20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
        21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.

        22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
        23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
        ~
        Hän itse ilmaisee, ettei hänen "henkienerottamisen lahjansa" tällaisesta varoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö,kuinka väännät kaikki asiat.Nyt itse syyllistyt siihen,mistä muita syytät.En sanonut sinua hulluksi!!!!Valheellinen syytös!!!Olen hakenut itse apua ahdistukseeni,koska läheiselläni on aivokasvain.

        Haloo, mitä ihmettä sinä sekoilet nyt ?

        ----------
        Näetkö,kuinka väännät kaikki asiat.Nyt itse syyllistyt siihen,mistä muita syytät.En sanonut sinua hulluksi!!!!Valheellinen syytös!!!Olen hakenut itse apua ahdistukseeni,koska läheiselläni on aivokasvain.
        -------------------------

        Minua ei ahdista mikään, joten miksi hakisin "ahdistukseeni" apua ????

        Älä sekoita minua omiin ongelmiisi, älkä työnnä niitä minulle/minun niskaani, KIITOS !

        Joten sinä siis tulkitsit itse ensin minua ihan pieleen, jos kuvittelit minua ahdistavan jonkin asian !

        Joten tuota kirjoittamaasi ne todellakaan voinut, kaiken muun kirjoittamasi kanssa miksikään muuksi tulkita !

        Joten miksi suutut siitä, kun itse kirjoittelet epäselvästi, ja kuvittelet minun tietävän sinun aiemman elämäsi ongelmat ja kipukohdat !

        Mutta olen pahoillani jos olen siis erehtynyt suhteesi.

        Joten Anteeksi erehdykseni !!!

        Mutta nyt pyydän sinulta vähän tarkkuutta myös kirjoitteluusi, muut lukijat eivät voi millään tietää elämääsi ja sinun ajatuksiasi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo, mitä ihmettä sinä sekoilet nyt ?

        ----------
        Näetkö,kuinka väännät kaikki asiat.Nyt itse syyllistyt siihen,mistä muita syytät.En sanonut sinua hulluksi!!!!Valheellinen syytös!!!Olen hakenut itse apua ahdistukseeni,koska läheiselläni on aivokasvain.
        -------------------------

        Minua ei ahdista mikään, joten miksi hakisin "ahdistukseeni" apua ????

        Älä sekoita minua omiin ongelmiisi, älkä työnnä niitä minulle/minun niskaani, KIITOS !

        Joten sinä siis tulkitsit itse ensin minua ihan pieleen, jos kuvittelit minua ahdistavan jonkin asian !

        Joten tuota kirjoittamaasi ne todellakaan voinut, kaiken muun kirjoittamasi kanssa miksikään muuksi tulkita !

        Joten miksi suutut siitä, kun itse kirjoittelet epäselvästi, ja kuvittelet minun tietävän sinun aiemman elämäsi ongelmat ja kipukohdat !

        Mutta olen pahoillani jos olen siis erehtynyt suhteesi.

        Joten Anteeksi erehdykseni !!!

        Mutta nyt pyydän sinulta vähän tarkkuutta myös kirjoitteluusi, muut lukijat eivät voi millään tietää elämääsi ja sinun ajatuksiasi !

        Tuolla eräs syyttää sinua,että kaiken aikaa toistat perätöntä mielikuvaa hänestä ym.Nyt antamaan palautetta!!!!Sekoilet,se on voimakas sana,peräti loukkaava.En työnnä ongelmiani sinulle,enkä ole suuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla eräs syyttää sinua,että kaiken aikaa toistat perätöntä mielikuvaa hänestä ym.Nyt antamaan palautetta!!!!Sekoilet,se on voimakas sana,peräti loukkaava.En työnnä ongelmiani sinulle,enkä ole suuttunut.

        Tämä on jo ihan sekoilua, kun ei enää edes tiedä sitä, että kuka kirjoittaa kenellekin.

        Liian sotkuista, en jaksa alkaa selvittämään, kun se on ihan mahdotonta.

        Tämä "Anonyymi" uudistus on todella huono ja aiheuttaa paljon ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asu Baalin palvojien kivipatsaskaan ei saanut yhtään tekoa aikaiseksi. Turha yrittää haukkua muita tyhmäksi ja noin alentaa niitä, jotka eivät ole taikauskoisia.Pahojahenkiä kyllä on, muttei esineissä.

        "Pahojahenkiä kyllä on, muttei esineissä."

        Esineiden henkistäminen on taikauskoa. Paavali kumosi senkin taikauskon, että epäjumalille uhrattu ruoka olisi saastunutta. Tuohon aikaan oli tapana laittaa uhrissa käytetty ruoka kiertoon ja jotkut kristityt olivat siitä huolissaan. Paavali kuitenkin sanoi, että ihmisen saastuttaa vain se mikä tulee suusta ulos. Sillä ihmisen omasta sydämestä (mielestä) lähtevät pahat ajaytset, pelot sekä myös taikausko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristuksen kulkiessa ohi, UT kertoo ihmisten koskettaneen hänen vaatteitaan, saadakseen siitä pelastavan ja parantavan voiman. Tämäkin mainitaan UT:ssa. Samoin lähetettiin apostolien vaatteita ja vaatekappaleita seurakunnille, jotta pyhä niiden kautta leviäisi.
        .

        Vaatteita ja peittoja heitettiin intiaaneille, jotta heihin tarttuisi isorokko.


    • Ei uskoisi ettei olla afrikan sydänmailla ajanlaskua edeltävällä ajalla, ellei tietäisi päivämäärää ja teknologiaa, jolla nämä taikauskoiset keskustelevat olemattomista.

      Mutta kuten aiemmin jo totesin, taikauskovaisuus johtaa kaikenlaisiin aivopieruihin, eikä niitä todellisuus rajoita ollenkaan.

      Tarkistakaa nyt hyvät ihmiset oman taikauskonne, eli jeesuksen väitetyn olemassaolon todisteet - niitähän ei ole. Näin saatte tarttumakohdan todellisuuteen ja voitte hylätä tuon päässänne elävän taikamaailman.

      • Anonyymi

        Kerro minulle mikä on koko todellisuus ja todista se ?


      • Anonyymi

        Amerikan ensimmäiset mustat helluntailaiset olivat Afrikasta tuotujen orjien ja poppamiesten perillisiä, joiden luonnollinen uskonto oli noituus ja henkien palvonta. Siitä uskonnosta he pitivät kiinni myös julistautuessaan ajan hengen mukaisesti helluntailaiseksi, joka on samanlainen henkimaailman ulottuvuus. Helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen henkivalta.


    • Täytyy sanoa nyt sellainen asia, että jos sinä uskot, että ylipäätään on olemassa pahoja henkiä, jotka siis käytännössä jollakin mystisellä transsendentilla tavalla ylittävät sen mikä on meille arkimateriaalien ja -esineiden maailmaa, niin miksi et samantien sitten olettaisi, että eivätköhän ne pysty kiinnittyä ihan mihin vain, koska miksi eivät?

      Tunnetko niiden rajoitteita? Jos et, niin pelaa varman päälle ja oleta, että ne pystyvät mahdollisesti mihin vain. Miksi miettiä, että voikohan paha henki tarttua paistinpannuun? No ei kai, sehän on terästä. Entä kylpytakkiin? No kenties, koska se on semmoista huokoista materiaalia, kuitua, kangasta. No entä pesusieni? Kenties, mutta entä jos se on tehty jostain antimikrobiaalisesta aineesta; torjuisikohan sellainen pahaa henkeä? No jaa'a.

      Itse kun en moisiin henkiin usko, niin minun ei tarvitse tuollaista miettiä. Mutta te, jotka mietitte, niin miettikää vaikka niin, että jos uskotte mahdottomiin asioihin, niin se tarkoittaa, että uskotte kaiken olevan mahdollista. Varautukaa siis sen mukaisesti.

      • Anonyymi

        Ihmishenki - riivaajineen -, myös Jumalan Pyhä Henki, voivat tarttua nk. itsessään kuolleeseen ihmislihaan.

        Kun ihmishenki poistuu, liha on jälleen kuollut.

        Milläs selitätte esim. poltergeist-ilmiöt, joissa soittimet, esineet, paistinpannut, leijuvat ilmassa, lentelevät päin ihmisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmishenki - riivaajineen -, myös Jumalan Pyhä Henki, voivat tarttua nk. itsessään kuolleeseen ihmislihaan.

        Kun ihmishenki poistuu, liha on jälleen kuollut.

        Milläs selitätte esim. poltergeist-ilmiöt, joissa soittimet, esineet, paistinpannut, leijuvat ilmassa, lentelevät päin ihmisiä?

        "Milläs selitätte esim. poltergeist-ilmiöt, joissa soittimet, esineet, paistinpannut, leijuvat ilmassa, lentelevät päin ihmisiä?"

        Valehtelua, hallusinaatioita tai vääriä muistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmishenki - riivaajineen -, myös Jumalan Pyhä Henki, voivat tarttua nk. itsessään kuolleeseen ihmislihaan.

        Kun ihmishenki poistuu, liha on jälleen kuollut.

        Milläs selitätte esim. poltergeist-ilmiöt, joissa soittimet, esineet, paistinpannut, leijuvat ilmassa, lentelevät päin ihmisiä?

        Just niin,siinä onkin yhdellä kaikkitietävällä miettimistä.Minullekin yksi rouva kertoi,miten poikansa kotona tavarat liikkuu.Hän kyllä ymmärsi,että on joku yliluonnollinen ilmiö ja kertoessaan taustoja,ymmärsin miksi.


      • Anonyymi

        Aivan. Noin tyhmän kanssa ei kannata keskustelua jatkaa.
        Ateismi on este kaikelle totuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Noin tyhmän kanssa ei kannata keskustelua jatkaa.
        Ateismi on este kaikelle totuudelle.

        Tämä oli vastaus Entropialle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Noin tyhmän kanssa ei kannata keskustelua jatkaa.
        Ateismi on este kaikelle totuudelle.

        Minulta pyydettiin selitystä eräille ilmiöille ja annoin aivan pätevän selityksen. On tiedossa, että ihmisimieli voi tuottaa valheita, hallusinaatioita ja vääriä muistoja. Mikäpä siis tässä selityksessäni oikeuttaa teikäläisen moittimaa minua tyhmäksi? Vai väitätkö, ettei ihminen voisi valehdella noista asioista? Väitätkö, ettei ihminen voisi hallusinoida noita asioita? Vai väitätkö, ettei ihminen voisi muistaa väärin noita asioita? Jos väität, niin esitä ihmeessä väitteesi perusteluiden kera. Katsotaan sen jälkeen kuka onkaan tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just niin,siinä onkin yhdellä kaikkitietävällä miettimistä.Minullekin yksi rouva kertoi,miten poikansa kotona tavarat liikkuu.Hän kyllä ymmärsi,että on joku yliluonnollinen ilmiö ja kertoessaan taustoja,ymmärsin miksi.

        No mitenkäs osoitatte, että oikeasti kyseessä oli yliluonnollinen ilmiö? Joo, olen minäkin kuullut vaikka mitä kertomuksia, mutta kaikkea mitä kuulee, ei ole syytä ottaa vakavasti. On ironista, että ihminen, joka uskoo ihan mitä tahansa mitä joku kertoo, nimittelee jotain muuta tyhmäksi.


    • Anonyymi

      Apt.19:18-20

      • Kyllä Jumalan sana neuvoo hävittämään kaikki okkultiset taikakurjallisuuden ja esineet.


      • Anonyymi

        Tässä puhutaan sellaisista juuri uskoon tulleista JOTKA OLIVAT ITSE TAIKUUTTA HARJOITTANEET !!!!

        18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa.
        19 Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden; ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.

        Mutta uskova, joka ei ole taikuutta harjoittanut, eikä sellaisista, jotka eivät ole noihin uskoneet eivätkä usko on ihan oma lukunsa.

        Minä itse en pelkää mitään epäjumalankuvia, eikä niistä voi hyökätä päälleni mitään, sillä en niihin usko, eikä ole siis olemassa edes muita jumalia, kuin vain Yksi Jumala !!!

        Minulle ne eivät siis ole vahingollisia, mutta jos joku uskova yhä uskoo muihin jumaliin, kuten nikki Salopuu näyttää uskovan, niin sitten on asiat hänellä todella heikosti.

        Ja jos siis Saatana ja henkivallat ovat Jumalaa väkevämpiä, eikä Jumala mukamas kykene lastaan suojelemaan, niin todella heikko on usko silloin, ja ymmärrys ja tietokin puuttuu.


      • Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

        Kyllä Jumalan sana neuvoo hävittämään kaikki okkultiset taikakurjallisuuden ja esineet.

        Kyllä,näin on.Just tänään tuli voimakkaasti tuo mieleeni.


    • Anonyymi

      Olipas ketju. Sai nauraa makeasti.
      Jäi vain epäselväksi kuuluuko helluntailaisien oikeasti uskoa pahoihin henkiin?

      Aikamoisissa fantasiamaailmoissa jotkut elävät. Hyvin huomaa kuinka vilkas mielikuvitus voi tehdä monelle kepposia. Mutta niin kauan kun se mielikuvitus pysyy lain paremmalla puolella, niin ei kai siinä mitään vikaa ole. Olettaisin sellaisen vain olevan raskasta mielenterveydelle.

    • Anonyymi

      Kyllä ja ei. Riivaajahenget voivat tietenkin kulkea ja liikkua missä kulkevat (Jumalan sallimissa rajoissa), mutta varsinaisesti en sanoisi että esinettä voisi riivata samalla tavalla kuin ihmistä. Esineet ovat elottomia. Toki jos jotain esinettä on käytetty epäjumalanpalvonnassa, niin riivaajahenget voivat pyöriä sen ympärillä. Mutta ei tässä kannata lähteä mihinkään tavaroiden tuhovimmaan kuitenkaan. En usko että sellaisessa on järkeä tai että se pahemmin hyödyttäisi. Toki jos Pyhä Henki johonkin kehottaisi selkeästi niin se on eri asia.

    • Anonyymi

      Raamattu,taikakirjallisuuden pääteos.Nimeää valheellisesti jumalan antamalla tälle nimen ja pyrkii aukiselittämään mikä tämä valheellisesti nimetty jumala on.
      Järkyttävä teos,koska se valta mikä tosiasiallisesti on olemassa,ei koskaan ole paljastanut itseään,eikä tule paljastamaan.

      • Anonyymi

        kuis sie ajattelit nähdä sen Jumalasi, kun miettii, niin kun Hän on kaikkialla, mikromaailmasta, aivan maailmankaikkeuden kokonaisuuteen.
        Aurinkomme on pieni, verrattuna moneen muuhun tähteen, niin jos otat sen kaukoputken, eikös se osu Jumalan helmannurkkaan ja sie toteat vain, ettei mitään näy. Kokeiles kiikaroida sillä kaukoputkellas sauna takkias ja pane helma linssin eteen, niin mitä näkyy? Ei mitään.
        Eihän se voi näkyään, kun laitteesi on niin onneton ja sinä keskekasvuinen tutkija.
        Ainakin minun mielestäni sulla on suuret luulot, omasta näkökyvystäsi, että ajattelit tarkastella Jumalaasi päästä varpaisiin. Oletko miettinyt sitä?


    • Anonyymi

      Tutkimuksien mukaan on havaittu, että pahat henget eivät koskaan kiinnity ainakaan vanhempien naisten "tavaroihin", koska ovat allergisia mm. hiivalle ja vastaaville muille eritteille.

      • Anonyymi

        koskas kävit tutkimassa, ilmeisesti asiantuntemuksesi on hyvä, kun tulit esille toteamuksesi esittämään.
        Millaisia ne vanhojen naisten tavarat ovat. Ovatko ne kutomapuikkoja, virkkuukoukkuja tms.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koskas kävit tutkimassa, ilmeisesti asiantuntemuksesi on hyvä, kun tulit esille toteamuksesi esittämään.
        Millaisia ne vanhojen naisten tavarat ovat. Ovatko ne kutomapuikkoja, virkkuukoukkuja tms.?

        Kyseessä saatta olla vaikkapa vanha taikinatiinu.


    • Anonyymi

      Kyllä moni työkalu toimii noitumalla.
      Eräskin korjaamo, niin isäntä on kova noitumaan työnsä ääressä, eli hänellä on varmaan kokemus, että se auttaa asiaa.
      Samaa sitä huomaa muussakin yhteydessä, että perkeleet on mukana hommassa, kun nimeltä oikein kysytään.
      Eli ilmeisesti niissä tavaroissa on jokin sarvipää mukana.

      • Anonyymi

        Kiroilu käskevällä äänensävyllä on Perkeleen karkottamista.


    • Anonyymi

      Esim monissa Kalevala koruissa on takana henkivalta. Ne pystyvät estämään Jumalan voiman, eivät vaikuta pelastukseen. Herkkiin uskoviin voivat vaikuttaa ja joka pyrkii lähemmäksi Jeesusta , kyllä Herra ne kehottaa hävittämään.

      • Anonyymi

        Kalevala-koruhan tekee koruja myös muillekin uuspakanoille, jostain syystä myös ei-kalevalaisille, eli ruotsalaisten muinaisjumalien palvojille, kuten "Thorin vasara". Niillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen kalevalaisuuden kanssa, mutta bisnes on bisnes, eikä aina vaadi täyttä rehellisyyttä.

        Kalevala-koruissa on paljon kristillisaiheisia koruja, muinaisia hautalöytöjä, joten näitä ei pidä pelätä. Muiden muinaiskorujen kanssa saa olla varovainen, sillä korulla on ollut ja on tarkoituksensa.


      • Anonyymi

        Ristiin liittyy monta murhaa.
        Alkuseurakunnan tunnus oli kalankuva.
        Vasta 500jKr ilmestyi ristinkuvan erään Roomalaisen kirkon oveen puuhun veistettynä.


    • Anonyymi

      Jeesus oli ja Paavali oli tekemisissä pahojen henkien kanssa ajaen niitä ihmisistä....Raamattu ei kerro että olisivat vaatteisiin tarttuneet. Lue Juud :23.... Ihmisen lihallisuus voi tahrata vaatteen...eivät henget...

      • Anonyymi

        Aivan kokemuksestani, minulla oli vuosikymmeniä sitten paksusta varkkukankaasta itse farkut. Huosujen sisäpuolelle oli painettu kuvioita kuin kortteja. Ajattelin etteivät kuvat sisäpuolella mitään haittaa. Kuitenkin käyttäessäni housuja minulle tuli levoton ja vaivautunut tunne.
        Kysyin tutulta kristityltä kuvien merkitystä. Hän totesi kuvien olevan saatanan palvojien symboleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kokemuksestani, minulla oli vuosikymmeniä sitten paksusta varkkukankaasta itse farkut. Huosujen sisäpuolelle oli painettu kuvioita kuin kortteja. Ajattelin etteivät kuvat sisäpuolella mitään haittaa. Kuitenkin käyttäessäni housuja minulle tuli levoton ja vaivautunut tunne.
        Kysyin tutulta kristityltä kuvien merkitystä. Hän totesi kuvien olevan saatanan palvojien symboleja.

        Raamatussa on monia kertomuksia, joissa Jumala käskee hävittää jotkut esim. epäjumalan palvontaan liitetyt esineet, kuten kultainen vasikka, monenlaiset taikakalut. Miksi? Jos ne olisivat "viattomia", eikö niitä voisi uudelleen käyttää? Ne eivät ole viattomia.

        Jostain syystä näillä taikakaluilla on suojelijansa, eli niiden voiman vähättely ("Älä suinkaan pelkää, pue ne päällesi, kyllä Jeesus sinuaa suojelee....!"), jopa ketjun "uskoviksi" tekeytyvien( helluntailaisten?) keskuudessa. Esim. Jeesus itse sanoo, ettei meillä voi olla osallisuutta sekä Kristukseen että Beliaariin, vanhurskauteen ja tietoisen harkittuun jumalattomuuteen. Samoin kuin tämän ketjun uskoviksi tekeytyvät, Saatana kiusasi samoin Jeesusta!

        Tässä Perkele vei Kristuksen suoraan Jumalan oman temppelin harjalle, kiusaten Häntä jopa nk. seurakunnan päänä, ylimpänä auktoriteettina:

        Matteus 4: 5-7
        5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
        6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Jos kertomasi on totta, hävitä välittömästi tuollaiset korttifarkut. Pahojen henkien kanssa ei pidä lähteä hippasille. Monet muutkin, selkeästi jumalattomuutta edustavat esineet tulee hävittää.

        Yleensäkin, on asia mikä tahansa, esim. esineet, jos Jumalan Pyhä Henki varoittaa niistä, älä koske. Tuollainen outo kortti-kangas.... Niin, MISTÄ korteista oli kysymys? Tarot-korteista? No, tuollainenhan jo ihan järkevästikin pääteltynä on kuulunut osana jotain pahan seremoniaa.


    • Anonyymi

      Miten aloittaja voi tietää, että hän on ollut joukossa, jossa saastaiset henget ovat olleet mukana? Eivät ne näy, eivätkä näyttäydy.

    • Anonyymi

      En usko, että pahat henget vovat kiinnittyä tavaroihin.

      ST

      • Anonyymi

        Ethän sinä tietenkään usko,et ole oikeassa uskossa.Olen nähnyt tv:ssä dokumentin,missä ihmisille on tapahtunut outoja asioita juurikin,kun ovat tuoneet kotiin jonkun tavaran ja rauha on palannut,kun ovat ymmärtäneet,mistä kaikki johtuu ja hävittäneet tavaran.


      • Anonyymi

        Hei, ST!

        Joskus viime vuonna juttelimme täällä kummitusjutuista yleensä ja silloin kerroit nukkuneesi talossa, jossa harjoitettiin spiritismiä. Kerroit joidenkin esineiden noin vain itsekseen liikuskelleen yöpöydälläsi, mutta käänsit kylkeä ja aloit rauhaisasti nukkua, ajatellen "kaikkea sitä onkin".

        Raamatussa kerrotaan kansanjoukkojen pyrkineen koskettamaan Jeesuksen kaavun liepeitä, jotta Hänessä ollut pyhyys parantaisi heidät!

        Kyllä Raamattu / juutalaisuus on aina tiedostanut eri henkien voivan ilmentää itseään myös esineiden kautta.

        Entä woodoo? Tämä kultti toimii nimenomaan käyttäen kirottuja esineitä. Myös monet muut pakanakultit toimivat näin.


      • Anonyymi

        Woodoossakin käytetään nukkeja, joita pistelemällä pistellään ihmisiä, joten kyllä pahat henget ovat kiinni myös esineissä. Mutta ne asuvat lahkolaisten sydämessä. Uudestikaste ja kaataminen ja kätten päällepano siirtää pahoja henkiä eteenpäin.
        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.


    • Anonyymi

      Vanity is my favourite crime of human kind, eli siis ihmisten itsekkyys sekä kauneuden tavoittelu, se on paholaisen suosikkisynti ihmisillä, eli sisustussuunnitelijat ovat kaikki paholaisen palkkalistoilla :D

    • Anonyymi

      Saatana asuu jokaisen uskovaisen sydämessä....Jeesusta siellä ei tule koskaan olemaan.. vaikka uskovat niin väittävät. Saatana on uskovaiset periny aikoja sitten jo ennen kuin ensimmäinen ihminen astui jalallaan maankamaralle.

    • Anonyymi

      Jos vaatteet ja esineet on vihitty paholaiselle niin niin silloin ne voivat olla henkien kotina. Vedellä pesu ei auta. Voit pitää vaatteitasi ja niissä ei ole vihollisen vaikutusta. Salopuu

    • Anonyymi

      Pahan henki saattaa ihisen hurmostilaan ja kaataa ihmisen selälleen lattialle ja ihmisen tajunta ja järki häviää, kun sarvipää istuu ihmisen päälle ja lyö pedonmerkin ihmisen otsaan ja käteen ja pistää vielä mikrosirun ihon alle.

      • Anonyymi

        Aha? Naapurilta viime lauantaina katosi ensin järki ja sitten kaatui selälleen eteisen lattialle ja oli siinä aamuun. Ja minä luulin, että viina....


    • Anonyymi

      Vanhassa virttyneessä sarkatakissa pysyvät niiden kynnet paremmin, kuin esim. uusissa nylon-vaatteissa. Jos et pidä pahoista hengistä ja on karkeampia tekstiilejä, niin varmista että linkous 1400:lla. Villa on tietysti ongelma.

    • Anonyymi

      Alttiiseen tavaraan se tulee ennenkaikkea.

    • Anonyymi

      On vaarallista lausua hurmostilassa sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä (klossalia). Voi tietämättään kutsua henkivaltoja. Jeesus ei päästänyt suustaan mitään sekavaa puhetta

      Juud. 1:8

      Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja.

    • Anonyymi

      Ainakin jalovaarat sun muut saarnaajat kiinnittyvät herkästi toisten rahoihin ja omaisuuteen.

      • Anonyymi

        Jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille.


    • Anonyymi

      Herätyseuralta saa tai ainakin sai sellaista kirjaa kun "Voitto on sittenkin meidän". Se säsältää paljon perustotuuksia näistä asioista. Se on aika pieni kirjanen. Muistaakseni siinä juuri selitettiin, että riivajahenget voivat tarttua esim. okkulttisissa istunnoissa käytettyihin esineisiin tai voivat jäädä asumaan paikkoihin, joissa on vietetty sellaisia menoja.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No ei voi. Jos kuulut tollaiseen srk missä puhutaan koko ajan pahoista hengistä, niin et ole Jumalan seurakunnassa. Meillä on rauha ilo ja vapaus, ei tarvi murhehtia pahoista hengistä. Uskokaa Jumalaa ja uskokaa minuun, sanoi Jeesus. Usko siis molempiin heistä!

      • Anonyymi

        Juuri tuollaisen sokeuden tähden hellarit ovat demonien sitomia,ahdistavia,kylmiä,käyttäytyvät epänormaalisti,eivät toteuta Jumalan tahtoa,vaan oman lihan nautinto,ylpeys.Olen lukenut tuon edellä mainitun kirjan,voitto on sittenkin meidän,tuo totuuden hellareista.


      • Anonyymi

        Ei puhuta aina mutta kyllä nämä asiat on syytä käsitellä. Opetus seurakunnassa kattaa paljon eri asioita. Miksi sinä yrität estää opetuksen tästä aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhuta aina mutta kyllä nämä asiat on syytä käsitellä. Opetus seurakunnassa kattaa paljon eri asioita. Miksi sinä yrität estää opetuksen tästä aiheesta.

        No minusta tuo opetus ei todellakaan kuulu kristilliseen seurakuntaan. Ja kaikenlisäksi se on ahdistavaa ja pelottavaa. En haluaisi elää sellaista elämää jossa pitäisi koko ajan miettiä mistä se tämä ja tämä henki tai näky on. Ihme ettei puolet hellareistakin ole jo mielisairaalassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta tuo opetus ei todellakaan kuulu kristilliseen seurakuntaan. Ja kaikenlisäksi se on ahdistavaa ja pelottavaa. En haluaisi elää sellaista elämää jossa pitäisi koko ajan miettiä mistä se tämä ja tämä henki tai näky on. Ihme ettei puolet hellareistakin ole jo mielisairaalassa...

        On paljon seurakuntaia, jotka ilmoittavat olevansa kristillisiä mutta eivät ole.
        Aitoon kristilliseen seurakuntaan kuuluu taisteleu henkivaltoja vastaan.

        6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Efesolaiskirje:
        6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
        6:14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
        6:15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
        6:16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
        6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
        6:18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
        6:19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
        6:20 jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta tuo opetus ei todellakaan kuulu kristilliseen seurakuntaan. Ja kaikenlisäksi se on ahdistavaa ja pelottavaa. En haluaisi elää sellaista elämää jossa pitäisi koko ajan miettiä mistä se tämä ja tämä henki tai näky on. Ihme ettei puolet hellareistakin ole jo mielisairaalassa...

        Niinhän hellarit ovatkin mielisairaalapotilaita,je kun ovat vihkiytyneet paholaiselle,sana sanoo tottelemattomuus on taikuuden syntiä,verrattavissa noituuteen.Ylpeys avaa tien demoneille.Ei tule yliampua näissä henkivaltojen asioissa,mutta joka tapauksessa ne ovat todellisuutta,oli jo raamatun aikana.


    • Anonyymi

      Luepa nyt ihmeessä Raamatusta vastaus tuohon kysymykseesi.

    • Anonyymi

      Ylivainio ja Oliver Hawk kävivät molemmat Australiassa aboriginaalien opissa. Sieltä Niilo sai kaatajan voimansa ja oppi sen tekniikan.

    • Anonyymi

      Varastettuun tavaraan.

    • Anonyymi

      Kaikella fyysisellä aineella ja tavaroilla on henkinen substanssi. Tämä selviää myös siten, että kun kuolet ja menetät fyysisen kehon, ja jos et ole täysi kriminaali tai rikollinen, niin joudut henkimaailmaan, joka on täysin fyysisen maailman kaltainen, mutta hieman fyysistä loistavampi. Siksi siitä käytetään usein nimitystä astraali - tähtimäinen, siis astraalitaso.
      Tältä tasolta löydät kaikki fyysiset asiat ja esineet, mutta ne ovat siellä astraalisessa muodossa.
      Maisella tasolla fyysisiin tavaroihin jää ihmisten henkisiä "sormenjälkiä". Itse asiassa esim. koiralla on ihmisestä poiketen kyky tunnistaa näitä "jälkiä" ja tätä henkistä hajua. Urbanisoitunut ja luonnosta vieraantunut ihminen on kadottanut tämän kyvyn jo ammoisia aikoja sitten.
      Jos seuraatte kadonnutta ihmistä jäljittävää jälkikoiraa, niin voitte huomata, että se kuono koskettaa ani harvoin maahan jos ollenkaan. Mitä koira siis seuraa/kautta aistii? Koira seuraa/aistii ihmisen astraalista vanaa, jollaisen jokainen ihminen jättää kulkiessaan jälkeensä. Koiralla kuten kissallakin on ihmisestä poiketen yksi toimivampi "henkinen" aisti, joka on maallista fyysistä mammonaa hamuavalta ihmisellä kadonnut/surkastunut.

      Mitä tulee sitten tähän kysymykseen; Voiko pahat henget kiinnittyä minkälaiseen tavaraan?
      Rikollisen ja pahan ihmisen sormenjäljet jäävät paitsi esineisiin ja tavaroihin, joita hän on kädessään pidellyt, niin myös tällaisen pahan ihmisen "henkinen hajun" voi aistia sillä alueella/ vaikkapa huoneessa, missä tällainen ihminen on oleillut.
      Sellainen ihminen, jolla on henkinen kyky tuntea tällainen "haju", tuntee sen raskaana matalataajuisena ja synkkänä värähtelynä esineissä tai vaikkapa huoneessa, jossa rikollinen ja paha ihminen on oleillut.

    • Anonyymi

      Tuo on totta! Itse olen ratkaissut asian siten, että vähänkään epäilyttävä tavara lentää takkaan tulen omaksi. Paljon olen hävittänyt näin tavaraa, kirjoja yms. En osta myöskään kirpputoreilta kenenkään vaatteita, en kenenkään. Paholainen on ovela, kyllä se voi jäädä jonkun riivatun kuolleen takin alle asustele maan, kyttäämään seuraavaa asuinsijaa. Sehän on tuhannen juonen mestari!!!
      Mutta, jokaisen oma asiahan tämä on!

    • Anonyymi

      Jos hauiksesi vie sinua niin sen voi leikata pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe