Kuten otsikossa oliki, hakusessa ystäviä, etenkin niitä jotka pysyy vierellä myös huonoinakin aikoina.
Oon 31v nainen pkseudulta, avoliitossa. Arkipäivät menee töissä, loppu aika joko kävelyillä, shoppaillessa, autoillessa tai netflixiä selaillen sohvan nurkassa.
Olis ihana saada olla oma hömppä ittensä, heittää läppää ja puhua asiasta kuin asiasta. Oon rempseä, huumorintajua riittää, ymmärän mustan ja sarkastisen huumorin liiankin hyvin, oon kova nauramaan ja tykkään saada muut nauramaan. Ystävänä olen lojaali ja aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan.
Tykkäisin jos ois vaikka kaveriporukka jonka kanssa järkätä illanistujaisia, käydä ulkona, urheilla, shoppailla yms. Tietenkin ihan perus höpöttelykin käy, eihän sitä kukaan aina jaksa juosta pitkin kaupunkia. Olis kiva jos asuisit suht lähellä, itselläni on auto jolla toki pääsee pidemmällekkin, olisit suht samaa ikäluokkaa ja samanlaisessa elämäntilanteessa. Itse en ole mikään bilehile joten se aika on ohi.
Rohkeasti vaan viestiä, jään odottelemaan!
[email protected]
Parhaan ystävän paikka auki!
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ystävyyttä, kehnompaakaan, ei voi ostaa, ei tilata netistä? Parhaaseen ystävyyteen kasvetaan silmu ja askel kerrallaan, kompastusten ja testausten kautta- jos niin on tarkoitettu.
Toivon että törmäät ihmiseen, kaltaiseesi, jolla on ystäväksi kasvamisen ainekset olemuksessaan. - Anonyymi
Ystävyys on asia joka syntyy olemassa olevien lähellä olevien ihmisten kesken. Ystävää ei haeta. Kahden ihmisen välinen kemia luo tilanteen, jossa on turvallista olla. Ystävyys voi syntyä pienestä asiasta. Ystävyyden voi myös menettää pienestä asiasta.
Itse olen pian 50v mies, joka on elänyt ajan kun ei ollut nettiä, chattia, kännykkää. Ihmiset piti kohdata livessä. Itse en koe ketää ihmistä niin läheiseksi, että kutsuisin ystäväksi. Olen kokenut tuon asian mitä tuossa ekassa kappaleessa kirjoitun. Koin ystävyden, mutta menetinsen. Elämä on sitä, että kun on ollut vähällä aikuisenajan, niin pärjää jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514