Eikö sua yhtään hävetä!? Mua hävettää kyllä, nimittäin myötähävettää. Mä huomaan kyllä mitä sä teet. Ja vielä vaimos nokan eessä! Saat kiittää onneas että se ei huomaa mitään. En tiiä mitä tommonen ikäloppu kuvittelee ees saavuttavansa
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mä käyn täällä viihdyttämässä itseäni (vaikka vaikeaa se kieltämättä on, kvalitatiivisista syistä). Se mitä sinä täällä toimitat, on minulle yhdentekevää. 🗿😁
- Anonyymi
Roskaa olet lol, Onneksi tollasilla rumilla o vara vaan rumiin 😂😂😂
- Anonyymi
Ja jatkan vielä aloittajan tekstiä.
En löydä sanoja sille että, miten ihmeissäni olen ollut täällä palstalla sinun kirjoitteluista. Olet söheltänyt vuosikausia, täällä palstalla ja piinannut sinulle täysin vierasta ihmistä naista. Joka ei sinua rakasta eikä koskaan ole ollut sinun eikä voi olla sinulle mitään tässä elämässä.
Miten selität tämän kaiken?- Anonyymi
Olet siis vuosikausia seurannut täällä ja elänyt jossain harhoissasi nimettömien kirjoitusten perusteella. Onnea sulle, olet oikein hieno ihminen sanomaan muille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis vuosikausia seurannut täällä ja elänyt jossain harhoissasi nimettömien kirjoitusten perusteella. Onnea sulle, olet oikein hieno ihminen sanomaan muille. 😂
.
"Me emme elä täällä missään #HARHOISSA!!!111!!! ????????"
ha-rha-rha-hr-ahr-ah-rha-rha-hr-ahr-ahrhar-ah-rha-hra-rh-ahr-haar
.
- Anonyymi
Ei hävetä, koska ei ole vaimoa, saatika avokkiakaan.
- Anonyymi
Miksi te jotka tiedätte varatun toimivan noin ette kerro vaimolle? Kyllä luulisin että kaikki vaimot haluaisi tietää hävettävästä käytöksestä. Miettikääpä omalle kohdalle vaimo elää tietämättään kotonaan onnellista elämää ja muille näyttäen että kertoen kuinka hyvässä liitossa on. Kun sen puoliso salaa touhuaa hävettävästi selän takana. Eiköhän se olisi reilua kertoa niin osaisi se vaimo raukkakin olla varuillaan mitä kylillä kertoo! "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1291516Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431358Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109824Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja122794- 62725
- 53701
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144569Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286529- 6525