Jimmyllä ja Nicolalla on kolme lasta joista Angeliga on niiden yhteinen ja Elliot jimmyn suhteesta kellyyn. Mutta en enää muista mikä se Carl lapsen tarina oli? voisiko joku virkistää muistiani.kiitos.
Jimmy Kingin lapset... kenen se carl olikaan
Anonyymi
1
142
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Carl ole siitä kuin Jimmy laittoi spermaa jemmaan ennen vasektomiaa ja se erehdyksessä käytettiin jollekin naiselle (useammalle?). Tämän naisen mies ei sitten halunnutkaan pitää lasta ja se "toimitettiin" Jimmylle. Ko. nainen oli mukana joissakin jaksoissa. Itse olen ihmetellyt, että mikseivät Jimmy ja Nicola kaiketi edes vaatineet
mitään koravuksia tältä luovutuspaikalta, koska sperma oli tarkoitettu vain omaan käyttöön. Näitä Emmen kummallisuuksia taas. Meniköhän näin, muistaako joku paremmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132