Ehkä ensin helli mutta nyt on keinot vähissä. Asun Helsingissä ja tätä on riittänyt koko viikon. Kolme ekaa päivää riitti vaatteiden vähennys, nyt ei riitä mikään. Keuhkosairaat ihmiset ovat ns. lirissä.
Märkää t-paitaa olen kastellut tunnin välein. Se muistui jostain mieleen kun keinot on vähissä. Nyt sekä ulko- että sisämittari näyttää 29 astetta. Paskamaisinta on se että tuuli loppui kokonaan.
Jos vielä huomenna tällainen päivä menen istumaan suihkun alle enkä tule pois kuin syöttämään ja ulosviemään koiran.
Koirakin on ollut suihkussa joka päivä mutta huomenna ollaan sitten kimpassa.
Onhan näitä ollut tuolla edempänä jo jonkin aikaa mutta ovat ihmisiä jotka ovat tottuneet ylipäätään lämpöiseen.
En koskaan, koskaan poistu täältä läpöseen maahan reissulle. Suuntaan mieluummin pohjoiseen sinne Islannin suuntaan.
Helle hellii vai tappaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mää saunaan ottaa kunnon löylyt, Ylen uusi vouhotus konsepti kehoittaa?
Yle voisi kertoa viikonloppunakin oikeita säätietoja. Tänään aamu-uutisissa olivat eilisen päivän säätä koskien tiedot. Vanhoja karttoja.
Niin on yle köyhä että ei ole varaa viikonloppuihin meteoriloogia tuhlata kuin vasta illalla.
- Anonyymi
Tänään aamupäivällä alkanut lisälämpö poistaa keskuudestamme kymmeniä laitoshoitopotilaita koko pelkästään suomen mitassa. Valitettavasti. Helle lisää myös tieliikenneonnettomuuksia.
Ymmärrän tuon hyvin. Jos itse olisin terve varmaan kaikki olisi ok. Astma-ja keuhkosairaat potilaat muuten ovat lirissä. En tiedä miten täällä Helsingissä sairaat ihmiset pärjäävät mutta luultavasti ei hyvin.
Ensi kesänä minulla on ilmalämpöpumppu. Se hoitaa ongelman kun tämähän on tullut jäädäkseen.
Silloin voin ainakin samassa taloyhtiössä kärvistelevät vanhukset (heitä n on yhtiöstä noin 45 %) pyytää meille edes joksikin aikaa etteivät tukehtuisi omaan asunttonsa. He ovat ihmisiä jotka sinänsä pärjäävät omillaan mutta jos en minä varhaisvanhus pärjää, eivät hekään.
Surullista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1649720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513159Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432917- 612689
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012095- 1132023
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251923Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä571495Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121296- 281261