Olen ikuinen romantikko

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuosta tuli mieleen, että romantiikka on hyvä juttu, romantisointi taas minusta ei. Minusta se on ennakkoon suunnittelua ja pilvilinnojen rakentelua, mihin ei ihmisyys saa jalansijaa.... ihan vaan pätkähti mieleen.

      https://youtu.be/AkFqg5wAuFk

      Sikspä kuuntelin ennemmin vaikka tätä tällä hetkellä. Romanttiset biisit vois soida sitten kun ois kohde kehen rakastuis tai vst. 😬


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ymmärräm kyllä mitä tarkoitat asioiden turhalla romantisoinnilla. Mut minkäs teet kun on tällainen. https://www.youtube.com/watch?v=-iWAiMA0BLA
        Tai https://www.youtube.com/watch?v=rivloVQ_N-4

        Onko tähän parannuskeinoa?

        Kuulostaa kyllä vakavalta! 🤔
        Tuskin tuossa vaiheessa enää ainakaan niiseillä saa mieheen tolkkua...😳

        Ehkä eristäminen muista miehistä ois nyt hyvä, ettei toi vaan tartu! 😂, tulee vielä kato täältä palstalta. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä vakavalta! 🤔
        Tuskin tuossa vaiheessa enää ainakaan niiseillä saa mieheen tolkkua...😳

        Ehkä eristäminen muista miehistä ois nyt hyvä, ettei toi vaan tartu! 😂, tulee vielä kato täältä palstalta. 😂

        Niisi= biisi.... prkleen hipaisunäyttö. 😤


      • Disse kirjoitti:

        Niisi= biisi.... prkleen hipaisunäyttö. 😤

        Miten niin vakavalta? Olen mielestäni edelleen ihan tervepäinen.
        Toki nyt on hieman surullinen vaihe päällä, mut ei tää oo pysyvää.

        (noi hipaisunäytöt on tosiaan sieltä itsestään kotoisin, Mukamas älyjuttuja. Kaikkea muuta.)


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miten niin vakavalta? Olen mielestäni edelleen ihan tervepäinen.
        Toki nyt on hieman surullinen vaihe päällä, mut ei tää oo pysyvää.

        (noi hipaisunäytöt on tosiaan sieltä itsestään kotoisin, Mukamas älyjuttuja. Kaikkea muuta.)

        Kunhan vitsailin vähän...😃

        No surullisia vaiheitahan tulee, mutta kyllä ne meneekin ohi. 😊👌 Minusta tuntui mukavalle päästä tuossa vähänaikaa sellaisesta aikalailla eroon. Kokoajan ja jokakohdassa tuli edellinen nainen mieleen. Tulee se väliin vieläkin, mutta se alkaa taittumaan jo sellaiseksi mukavaksi muistoksi ja ihanaksi elämänvaiheeksi. Kaikki vääntö ja vaikeat hetket hellittää muistoissa ja vain ne kivat ja mukavat jää. 😊👌

        No onhan nää vähän tälläsii kapineita...mutta vaikea olla ilmankaan. 😬


      • Disse kirjoitti:

        Kunhan vitsailin vähän...😃

        No surullisia vaiheitahan tulee, mutta kyllä ne meneekin ohi. 😊👌 Minusta tuntui mukavalle päästä tuossa vähänaikaa sellaisesta aikalailla eroon. Kokoajan ja jokakohdassa tuli edellinen nainen mieleen. Tulee se väliin vieläkin, mutta se alkaa taittumaan jo sellaiseksi mukavaksi muistoksi ja ihanaksi elämänvaiheeksi. Kaikki vääntö ja vaikeat hetket hellittää muistoissa ja vain ne kivat ja mukavat jää. 😊👌

        No onhan nää vähän tälläsii kapineita...mutta vaikea olla ilmankaan. 😬

        Onneks mutsi kävi viimeviikolla kylässä. Mummohan hän jo on, mut mut pikkubroidi ohjeisti et kertoo tässä läppärissä on sellanen vipu et netti toimii. Minä kun en oikein tunne näitä pikkulaitteita.

        Ite tykkään enempi oikeista tietokoneista.
        No ku mutsi kävi, hän vinkkas et ton tietsikan vois heittää roskikseen. No ei helvetti mun rakas vesijäähdytteinen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onneks mutsi kävi viimeviikolla kylässä. Mummohan hän jo on, mut mut pikkubroidi ohjeisti et kertoo tässä läppärissä on sellanen vipu et netti toimii. Minä kun en oikein tunne näitä pikkulaitteita.

        Ite tykkään enempi oikeista tietokoneista.
        No ku mutsi kävi, hän vinkkas et ton tietsikan vois heittää roskikseen. No ei helvetti mun rakas vesijäähdytteinen.

        No tarkoitti kai, että muutakin elämää on. 😊

        Kyllä mäkin tästä taidan lähtee veivaamaan lihapullia. Ostin 1400 g jauhelihaa ja turautan kunnolla lihapullia, sit uusia pottuja. 😋

        Ihan voitakin ostin niitä pottuja varten pikkupaketin. 😋


      • Disse kirjoitti:

        No tarkoitti kai, että muutakin elämää on. 😊

        Kyllä mäkin tästä taidan lähtee veivaamaan lihapullia. Ostin 1400 g jauhelihaa ja turautan kunnolla lihapullia, sit uusia pottuja. 😋

        Ihan voitakin ostin niitä pottuja varten pikkupaketin. 😋

        Voi on kyllä paras paistinrasva, mut aika helkutin ison annoksen ostit sitä jauhelihaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Voi on kyllä paras paistinrasva, mut aika helkutin ison annoksen ostit sitä jauhelihaa.

        Siis se voi on potuille. 😃 Uuniin tyrkkäsin lihapullat...

        Joo. Mulla on kaks teiniä kotona, jostain 400 g paketista sais vaan päiväks, jos itse ei syö. Noi vetää evästä ihan höpönä! 😁

        Mun nää eväät on kuulemma hyviä, niin sit mättävät hirmu satsit. Toisessa osoitteessa tuo määrä sais muodokseen pitkän mötikän (mureke) ja sinne vielä mätetään hernemaissipaprikaa. 🤢


      • Disse kirjoitti:

        Siis se voi on potuille. 😃 Uuniin tyrkkäsin lihapullat...

        Joo. Mulla on kaks teiniä kotona, jostain 400 g paketista sais vaan päiväks, jos itse ei syö. Noi vetää evästä ihan höpönä! 😁

        Mun nää eväät on kuulemma hyviä, niin sit mättävät hirmu satsit. Toisessa osoitteessa tuo määrä sais muodokseen pitkän mötikän (mureke) ja sinne vielä mätetään hernemaissipaprikaa. 🤢

        Sit ymmärrän ton määrän jos on kaks teiniä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sit ymmärrän ton määrän jos on kaks teiniä.

        Kilo uutta pottua kanssa sekaan. 😁👌


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3972
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      191
      2840
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1726
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1684
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1468
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1347
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1264
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1206
    10. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      65
      1204
    Aihe