En käytä englanninkielisiä lainauksia, joten siihen ei nyt voi vedota poistattamisessa. En myöskään massapostaa, vaan tämä on aivan eri kommentti.
ROT kehoitti etsimään tietoa haulla, joka viittasi siihen, ettei valinta poista mutaatioita. Epäilen vahvasti ROT:n luulleen, että hänen väitettään tukevia tutkimuksia löytyisi paljon. Toisin kävi.
Etsin kyseisellä haulla ja kaikki mitä löysin vahvisti käsitystäni siitä, että luonnonvalinta toimii ja poistaa epäedullisia mutaatiota, joskaan ei kaikkia. Laitoin muutaman tutkimuksen otsikon suoraan kopioituna ja kysyin ROT:n mielipidettä. Vastausta ei tullut. Olen esittänyt osittain saman eri tavoin ainakin kolmessa eri ketjussa ja joka ainut kerta kysymykset on poistatettu. ROT taisi poistattaa jopa alkuperäisen kysymyksensä minulle.
Saanko rehellisen vastauksen? Etkö todellakaan kykene myöntämään olleesi väärässä, vaan peittelet jälkiäsi poistattaen reilusti toistakymmentä kommenttia, jotka koskevat omaa mokaasi. Tätäkö on kristityn rehellisyys?
Mikä teki kommenteista poistamista vaativan ROT
5
<50
Vastaukset
" Tätäkö on kristityn rehellisyys?"
Israel on hyvä maa.En ole edelleenkään poistanut ainuttakaan kommenttia.
- Anonyymi
Miksi poistot kohdistuivat juuri niihin kommentteihin, jotka paljastivat äskeisen kardinaalimokasi? Mitään epäasiallista niissä ei ollut.
Vieläkö uskot, ettei luonnonvalinta poista haitallisia mutaatioita (vaikkakaan ei kaikkia) ? Vakavasti otettavien tutkijoiden tuoreiden tutkimusten mukaan luonnonvalinta toimii. - Anonyymi
Et tietenkään ole poistanut, koska et itse kykene poistamaan vaan sen tekee ylläpito, mutta tässä kontekstissa poistaminen ja poistattaminen merkitsevät samaa.
Otahan nyt rauhallisesti. Teen aiheesta pian uuden aloituksen ja saat silloin koulutusta aiheesta. Malta malta kakara.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418707Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261739T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli261633- 1301451
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941120Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711067
- 92912
- 49775
- 75757