Hyvää iltaa Rakas Hanna 💞😘
Tein itselleni eväät huomista työpäivälle.
Hanna olet ollut minun ajatuksissani💞💑💞toivoisin niin pääseväni halaamaan sinua Hanna 🤗 ja siinä olisi jo valmiiksi suut vastakkain ei muuta kuin suutelemaan💋💋💋
Hanna Rakkaani 💞😘 Hyvää yötä sinulle❤ ja kauniita unia oman kullan kuvia 🙋♂️💞
T. Tuomo
Tärkeälle ihmiselle
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Rakas Tuomo😘 Olet minulle tärkeä❤️
Eilen meni myöhäseen niin nyt hirveä väsy.
Lähden katselemaan unia sinusta Rakas Tuomo ja meistä💑
Hali🤗 Suudelmat 💋💋💋 huulillesi Rakkaani😍
Sitä oikeaa halausta ja suudelmaa odottelen💋💑💋
Hyvää iltaa ja yötä sinulle Tuomo😴😘
Ajattelen sinua Tuomo Rakkaani❤️
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868