Laihduttajan CLA Plus

Janika

Tilasin tuossa hetken mielenhäiriössä itselleni Laihduttajan CLA Plus -kapseleita. Olen kyllä aina suhtautunut epäilevästi näihin tällaisiin kuureihin, mutta hinta ei ollut niin päätä huimaava, etteikö sitä nyt voisi kokeilla. Olis ihan kiva kuulla muiden kokemuksia kyseisestä tuotteesta! Itsellä ei oo paljon minkäänlaisia kokemuksia laihduttamisesta. Viime vuoden aikana on vain tullut muutama lisäkilo, jotka haluaisin pois. Toki ajattelin tehdä asian hyväksi muutakin kun vaan alkaa syödä kyseisiä kapseleita, ruokavaliota kevennän ja lisään liikuntaa. Mutta kertokaa kokemuksianne näistä kapseleista!

8

4532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

vaan eteenpäin viesteissä,niin johan löytyy otsikolla Tri Tolosen ihmepillerit.

• hyviä

Moikka! Mulla on hyviä kokemuksia ainakin cla kromi tableteista. Tuntu tosiaan et lähti, ja lähtikin, mittaa esim reisistä ja alleista. Mut söin niitä siis vähäkalorisen dieetin tukena. Eipä noista haittaakaan ole, ja itse syön niitä yhä. Paras luonnontuote laihdutuksen tukemiseen, muut on aikas kukkua kun olen monia mielenkiinnosta kokeillut.

• minä vaan

joo, mä söin jossain vaiheessa cla kapseleita ja kyllä ne tuntui auttavankin, ainakin tuo vyötärön ja lantion ympärys kapeni lähestulkoon silmissä. MUTTA heti kun lopetin niin sentit palasivat. Minä tosin en muuttanut elämäntapojani, joten vika on siinä... lisää liikuntaa ja vähennä rasvaa niin eiköhän niillä kapseleilla ole jotain pysyvääkin tehoa

• Sartsu69

Käytin itse myös noita cla plus -kapseleita ja sain todella painon tippuun ja sellua katos ihan silmis..mut söin aika rasvatonta ruokaa eli söin tosi vähän kaloripitosia tuotteita.Makeeta en syöny lainkaan.heti ku lopetin tabletit niin mahaan alko kertyä läskii.En tiedä onko noilla tableteilla sit sillain vaikutusta jos syöt vähäkalorista ruokaa ja lenkkeilet niin kyllähän sekin jo pelkästään laihduttaa ja liikunta polttaa rasvaa.Sit ku sanotaan et saa syödä ihan normaalisti ja jos meet valittaan että tuote ei toimi niin sit otetaan esiin et pitää harrastaa liikuntaa ja syödä kevyesti.Ostin tossa kerran näitä kiinteytysvoiteita joita käytin monta vuotta ja tein sitten valituksen kyseisestä tuotteesta ja ne sano et niitä pitää käyttää pitkään no käytinhän monta vuotta mutta tulosta ei oikein näkyny...löysää oli vaan...no nykyisin siinä tuotteessa on lukenu että pitää syödä kevyesti ja harrastaa liikuntaa....jotenki tuntuu et nää kaikki on jotain rahastusta vaan...se on helppo huijata niitä jotka haluaa laihtua ja näyttää kauniilta niinku nuo julkkikset.ei oo niinku muuta vaihtoehtoa ku syödä kaikenlaisia laihdutuspillereitä.

• hölökröö

Ne on aivan höpöjä tabuja. Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkee hölinöitä...

• jaksrdfka
        hölökröö kirjoitti:

Ne on aivan höpöjä tabuja. Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkee hölinöitä...

vitustako sä tiedät läski, joten oo hiljaa.

• Aaaabbaa
        jaksrdfka kirjoitti:

vitustako sä tiedät läski, joten oo hiljaa.

Onpas joku känkkäränkkä, kun kiroilee yli vuoden vanhalle kommentille. ...huvittavaa.

• -.-

Cla, citrimax ja proteiini jauheet on ollu parhaita laihdutus valmisteita mitä oon käyttäny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe