Tosiasioita korvaushoidosta

Anonyymi

Ymmärtämättä mitään jauhaa muutama vouhka potaska roinaamisesta yhdistäen sen pahansuopaisuuttaan korvaushoitoon.
Poskettomia väitteitä seurauksista.
Olen 76v ukko ja käyttänyt testogeeliä. 50mg/vrk iholle hierottuna.
Muutama vuosi sitten oli muutaman kuukauden tauko jonka jälkeen oma tuotanto oli S-Testo 22. Ykeisen viitealueen keskitason yläpuolella.

Väitteisiin kaikkien elimien tuhoutumisesta liitän tähän 23. 7. 2019 kokeiden tulokset.
Leuk. 4,8, viitealue 3,4 - 8,2
B-Eryt 5,3, alue 4,3 - 5,7
Hb 161
B-HKR 0,48, alue 0,39 -0,5
E-MCV 90, alue 82-98
E-MCHC 338, alue 320-355
Tromb 151, alue 150-360. Tämä hyytymisarvo on ollut koko ikäni alakantissaan.
P-ALAT 40. Maksimi lähteestä riippuen 50-70.
CEA 2,1, viite < 5.

Onhan se vaan kumma, ettei 11 vuoden massiivinen roinaus ole vaikuttanut aineenvaihduntaan kielteisesti!
Pitäisikö minun elää 100 vuotiseksi, että pahansuopaisten voukaajien manauksille löytyisi näyttöä?
S-Testoni on yleisen viitealueen ylärajan yläpuolella ja S-Testo-VL ikään katsomatta miesten keskitason yläpuolella
Odotan tavanoimaisen älykkäitä ( -tömiä) kommentteja.

2

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuorena miehenä kun harjoittelimme painonnostoa käytimme paljon hormooneita, tämähän aiheutti sen että rakkaus alkoi kukoistamaan seuramme miesten kesken.
      Kerrankin muistan kun jo alkulämmittelyssä kiima nousi niin kovaksi että rynnimme toistemme kimppuun. Äkkiä huomasin, onnekseni, että olin täydessä vastaanotossa. Eli kaksi seurakaveria tuli suuhuni yhtäaikaisesti ja samalla kaksi oli sulloutunnut takaa päin sisälleni, myöskin he tulivat yhtäaikaa.
      Sinä iltana ei tarvinnut iltapalaa ja pöntöllä kun istui niin vielä aamullakin tuli rakkautta pönttöön...
      Vm43

• Anonyymi

Hyvä Vm43.
        Tämä on sitä todellista "bodylaiffia"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe