Maksullisen naisen tilaamista kun yksi nainenkin joka oli luvannut jo 2 kuukautta sitten tulla kylään tekikin oharit. Vielä kun jotenkin uskaltais sen maksullisen naisen tilata ja tavata. Rahaa kyllä on ja kondomeja. Ei vain tunnu millään pääsevän yli tuosta nais pelosta. Entä jos jännittää niin paljon ettei vehje toimikkaan?
KilttiMies89
Harkitsen jo todella vakavasti
47
164
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosta oon jo myös kauan aikaa yrittänyt täällä kysyä että onko maksullisien kanssa syytä käyttää kondomia myös suihinotossa? Haluaisin kyllä edes suihinoton ilman kumia kun se kumi vie aika paljon tuntumaa ja fiilistä siitä touhusta. En tiedä miksi tällaisien asioiden kysyminen tuntuu olevan moderaattoreille niin arka aihe että tällaiset aloitukset häipyy täältä yleensä samantien.
t. KilttiMies89- Anonyymi
Suomalaiset varmana vaatii kumia. Joku ulkomaalainen tuskin , ne myy 50 eurolla hiv seksiä. Ne ei välitä saatko tauteja, ne haluaa vain rahaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tarttuu se hiv myös suuseksissä.
"Tarttuu se hiv myös suuseksissä. "
On se kuitenkin todella harvinaista että hiv tarttuis suuseksissä, eikä se tartu vastaanottavalle osapuolelle jos tarttuu vaan sille joka antaa suuseksiä. Enemmän olen huolissani että joku muu sukupuolitauti voi tarttua suojaamattomassa suuseksissä.
t.KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tarttuu se hiv myös suuseksissä. "
On se kuitenkin todella harvinaista että hiv tarttuis suuseksissä, eikä se tartu vastaanottavalle osapuolelle jos tarttuu vaan sille joka antaa suuseksiä. Enemmän olen huolissani että joku muu sukupuolitauti voi tarttua suojaamattomassa suuseksissä.
t.KilttiMies89Niin ja ensinnäkin miten todennäköistä se nyt olisi että jollain suomalaisella nuorella opiskelijatytöllä olisi hiv?
T. KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ensinnäkin miten todennäköistä se nyt olisi että jollain suomalaisella nuorella opiskelijatytöllä olisi hiv?
T. KilttiMies89Oletko sä nyt tosssas?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oletko sä nyt tosssas?
Häh? Kyllä mä olen, ei monellakaan suomalaisella hiviä ole.
t. KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Häh? Kyllä mä olen, ei monellakaan suomalaisella hiviä ole.
t. KilttiMies89No ensinnäkään ne "opiskelijatytöt" harvemmin on mitään opiskelijoita. Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan 90 prosenttia prostituoiduista on jonkun aineen väärinläyttäjiä.
Oma päätös tietty, mutta vain idiootti jättäisi kumin pois.Wwuwuw kirjoitti:
No ensinnäkään ne "opiskelijatytöt" harvemmin on mitään opiskelijoita. Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan 90 prosenttia prostituoiduista on jonkun aineen väärinläyttäjiä.
Oma päätös tietty, mutta vain idiootti jättäisi kumin pois.Niin epätoivoista musta ei koskaan tule, et ylipäätään maksaisin seksistä.
- Anonyymi
Mitenniin et maksaisi? Maksathan kaikista muistakin hyödykkeistä.
- Anonyymi
Täytyy aina suojautua, jopa hyviltä tytöiltä, kuten https://finsgirls.fi/fl, tytöillä on hyvä valikoima
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Niin epätoivoista musta ei koskaan tule, et ylipäätään maksaisin seksistä.
Viinasta sitäkin enemmän maksat. Mieluummin seksistä nuoren naisen kanssa kuin viinapullosta.
Vanhempi nainen joutuisi maksajan rooliin.
- Anonyymi
Jos olisit harkinnut tosissasi niin olisit jo ostanut sen maksullisen, mitä pidempää mietit sitä vaikeampaa seon. Jos kalu toimii runkatessa niin se varmana toimii naisen kanssa. Tärkeintä on valita oikeanlainen maksullunen nainen. Maksullisia on netissä paljon ja kun sellaiselle soittaa tai kirjoittaa säköpostia, niin ei se ryntää sinua heti panemaan.
Voi mennä kaksikin viikkoa että pelkästään juttelet sen kanssa sähköpostin kautta ja se haluaa tietää oletko turvallinen mies, terve, ymmärrätkö maksullisen naisen laatimat säännöt kuten pakollinen kumin käyttöä. Sellaista se on kannattaa nyt ainakin kirjoittaa jollekkin ja kerroa että olet vähän ujo niin kyllä se sinua kannustaa eikä se kirjoittaminen maksa mitään.Muistan kun aikoinaan lehdessä oli juttua kun joku suomiukko, joka vertasi naisia wc-pyttyyn, järkkäsi tänne venäläisiä naisia ätmeille. Jopa hän oli huolissaan siitä kuinka paljon väkivaltaa ne naiset joutuivat kokemaan.
- Anonyymi
Ei läheskään kaikki miehet ole vaarallisia.Suosittelisin naisen tavata mies ensin jossain julkisessa paikassa. Näkee onko mies kännissä sillä ne känniset on vaarallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei läheskään kaikki miehet ole vaarallisia.Suosittelisin naisen tavata mies ensin jossain julkisessa paikassa. Näkee onko mies kännissä sillä ne känniset on vaarallisia.
Minä nyt en ole vaarallinen edes kännissä kuin korkeintaan itselleni jos kaadun ja halkaisen pääni vaikka katuun.
KilttiMies89 - Anonyymi
Pääasiassa kyllä mennään sen naisen luo, eivätkä mitään kirjekavereita ole etsimässä vaan yleensä pelkällä puhelinsoitolla sovitaan ja mennään paikan päälle.
- Anonyymi
"Voi mennä kaksikin viikkoa että pelkästään juttelet sen kanssa sähköpostin kautta ja se haluaa tietää oletko turvallinen mies, terve, ymmärrätkö maksullisen naisen laatimat säännöt kuten pakollinen kumin käyttöä. Sellaista se on kannattaa nyt ainakin kirjoittaa jollekkin ja kerroa että olet vähän ujo niin kyllä se sinua kannustaa eikä se kirjoittaminen maksa mitään."
Olen mä nähnyt aika paljonki sellaisia suomalaisten nuorten naisten ilmoituksia seksitreffeillä jossa ne sanoo että voi tulla tapaamaan miestä ihan suoraan jopa miehen kotiin vaikka saman päivän aikana jos mies soittaa tai laittaa tekstiviestiä.
t. KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nyt en ole vaarallinen edes kännissä kuin korkeintaan itselleni jos kaadun ja halkaisen pääni vaikka katuun.
KilttiMies89Sellaista tekstiä olet tänne aiemmin suoltanut, että tuota on vaikea uskoa.
Sinähän saat hirveitä kilareita vähän väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista tekstiä olet tänne aiemmin suoltanut, että tuota on vaikea uskoa.
Sinähän saat hirveitä kilareita vähän väliä.Ompas ihmisillä olevinaan hyvä muisti kun kaikki muistetaan. No ne raivokohtaukset jää tänne palstalle jos mitään sellaisia nyt on koskaan ollutkaan. Jokatapauksessa kun ne liittyy aspergeriin niin ei ne silloin ole vaarallisia.
t. KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas ihmisillä olevinaan hyvä muisti kun kaikki muistetaan. No ne raivokohtaukset jää tänne palstalle jos mitään sellaisia nyt on koskaan ollutkaan. Jokatapauksessa kun ne liittyy aspergeriin niin ei ne silloin ole vaarallisia.
t. KilttiMies89No joskus kirjoitit saaneesi kilarit kun et voittanut lotossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joskus kirjoitit saaneesi kilarit kun et voittanut lotossa..
Niinkun ensin hävinnyt pitkävetoon tuhansia euroja jonkun viime sekunnin maalin takia. Kai siinä nyt jo kohta irtaimisto menee paskaksi kellä tahansa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkun ensin hävinnyt pitkävetoon tuhansia euroja jonkun viime sekunnin maalin takia. Kai siinä nyt jo kohta irtaimisto menee paskaksi kellä tahansa.
KilttiMies89No en oikeesti tuhansia mutta jäänyt tuhansia euroja saamatta ja tappiolla varmaan yli pari tonnia.
KilttiMies89
Entäs jos sä saat taas kilarit kun se nainen tulee? Siitä mä olisin enemmän huolissani.
- Anonyymi
Itseäni ilahdutti tai no... ilahdutti ja no... siis antoi aika paljon ajateltavaa, kun juttusin mökillä olessani koneella palstoilla.
Antoi siis TODELLA paljon ajatuksia mielestään, joista suurin osa oli oikeasti mielestäni vähän hassuja ja turhia ollenkaan pohtia.
Mutta hän on edelleenkin mielessäni tavallaan niin että: olen vähän huolissani hänestä, koska pohtii liikaa turhia asioita ja yrittää analysoida niitä omassa päässään sitten, ja on myös erittäin itsepäinen ja on aina oikeassa kuvitelmineen.
Mitäs nyt sitten palstat kun kesälomalla juttelin toivat: hmm, mielenkiintoisia ihmissuhteita palstailuelämässä, erityisesti Abrakadabra, joka on (aina) rehellinen ja ystävällinen, paitsi silloin jos ei itse halua olla sellainen.
Ja ... no toisaalta, aika hyviä uusia ajatuksia tuli, toki tapasin paljon uusia ihmisiä eripuolilla kun en ikinä monestikaan jumiudu yhteen paikkaan ja nurkkia tuijottelemaan syystä: pitää hoitaa asioita, laittaa rattaita pyörimään oikeassakin elämässä välillä, ei elämä ole vain hupia aina.
Uusia tuttavuuksiakin, erityisesti uusia kauniita bikini-blondeja tuli tuttavuuksiksi, joihin tutustun sitten tulevaisuudessa, hymyt ja katseet vasta nyt on vaihdettu. - Anonyymi
" Entäs jos sä saat taas kilarit kun se nainen tulee? Siitä mä olisin enemmän huolissani."
Mitäs sä nyt taas oikein vihjailet (siis vittuilet). Mä olen rauhallinen mies niin juoneena kuin selvinpäinkin enkä saa koskaan mitään kilareita.
t. KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
" Entäs jos sä saat taas kilarit kun se nainen tulee? Siitä mä olisin enemmän huolissani."
Mitäs sä nyt taas oikein vihjailet (siis vittuilet). Mä olen rauhallinen mies niin juoneena kuin selvinpäinkin enkä saa koskaan mitään kilareita.
t. KilttiMies89Etkö sä ole se sama kuin Dreamer89?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Etkö sä ole se sama kuin Dreamer89?
Mistäs sä sellaista päättelit?
T. KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
T. KilttiMies89Siitä kun sulla on jalkasieni.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siitä kun sulla on jalkasieni.
Ei ole mitään jalkasientä tai muitakaan tauteja.
T. KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. KilttiMies89No aivan varmasti olet sama. Ja tosiaan kirjoitit joskus saaneesi kilarit mm. kun et voittanut lotossa.. Ei moni muukaan ole voittanut.. ainakaan usein ja isoja summia.
Sä näytät olevan samanlainen kuin Allu eli et myönnä ennen kirjoitelleesi eri nimimerkillä.
-pihallatipunen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aivan varmasti olet sama. Ja tosiaan kirjoitit joskus saaneesi kilarit mm. kun et voittanut lotossa.. Ei moni muukaan ole voittanut.. ainakaan usein ja isoja summia.
Sä näytät olevan samanlainen kuin Allu eli et myönnä ennen kirjoitelleesi eri nimimerkillä.
-pihallatipunen-Mä ole samanlainen ku mikää vitun allu että pidä sä nyt turpas kiinni!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ole samanlainen ku mikää vitun allu että pidä sä nyt turpas kiinni!!!
KilttiMies89Sä taas olet selkeästi sama kuin Wwuwuw.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ole samanlainen ku mikää vitun allu että pidä sä nyt turpas kiinni!!!
KilttiMies89No nythän sieltä tulikin kunnon Allu-kilarit 😁
- Anonyymi
Seksi on parasta tuntemattoman kanssa. Koska sulla rahaa on niin ota nainen yöksi tai ainakin 4 tunniksi niin ehdit nauttimaan naisen seurasta. Tunti ei ole mitään.
- Anonyymi
Toisaalta tunti voi riittää hyvin kun olen tällainen asperger enkä oikein osaa sosialisoida. Tunnissa kyllä kerkeää ihan hyvin harrastamaan seksiä.
t. KilttiMies89
- Anonyymi
Tai sitten voi käydä niin, että jos thaineito asentaa kumia, niin kun ei tiedä miten reagoi, niin voi laueta ennenkuin saa kumin paikalleen, kun neito koskettelee vehjettä, jos neito laittaa sen kumin.
t. Arka mies- Anonyymi
Tai ei laukea ollenkaan vaikka kuinka jyystää, mulle on joskus käynyt niinkin jonkun naisen kanssa.
T. KilttiMies89
- Anonyymi
"Olen mä nähnyt aika paljonki sellaisia suomalaisten nuorten naisten ilmoituksia seksitreffeillä jossa ne sanoo että voi tulla tapaamaan miestä ihan suoraan jopa miehen kotiin vaikka saman päivän aikana jos mies soittaa tai laittaa tekstiviestiä."
Olen tavannut jotain 18 maksullista naista. Mainos on ihan eri kun todellisuus. Harva nainen menee tuntemattoman miehen kotiin suoraan ja jos menee niin ne naiset pelaa riskipeliä ja ovat todella epätoivoisia, niilä voi olla tautejakin. Niitä maksullisia on tosi fiksujakin naisia joilla on säännöt miten hommassa edetään. Ei sitä omaa terveytttä kannata riskeerata seksin takia koska voi tulla vuosien piina.- Anonyymi
Kyllä niidenkin naisien ilmoituksessa oli että kumin käyttä on ehdotonta niin yhdynnässä kuin suuseksissä. Eikö sekin ole yhtälailla riski kutsua tuntematonta miestä omalle asunnolleen ?
KilttiMies89
- Anonyymi
Kävin maksullinen luona ekan kerran v 2009 kun sain pakit suht rumalta naiselta ja kyllästyin niihin pakkeihin niin ajattelin että on helpompaa maksaa seksistä. Eka nainen jolla kävin oli 19 v todella nätti, sellaisia naisia saa vain rahalla näin ruma mies kun olen. Maksulliset on mukavia naisia, toki niitten pitääkin olla ja olen varmaan maksanut 50 eri naiselle seksistä.
- Anonyymi
Tässä joutuu kohta itekki käymään, kun harvoin saa pillua enään.
- Anonyymi
Hei oikeesti miksette mene jo. Puhutte mutta ette uskalla tehdä mitään. Seksitreffit.fi sieltä saa parhaat naiset. Minäkin olen käynyt tänäkin vuonna 5 kertaa.
- Anonyymi
Nämä kirjoitukset kuulostaa ihan lapsen uhkailuilta: jos nyt hetikohta en saa seksiä, niin sit ei takuulla tarvitse enää tulla tarjoamaan, koska takuulla menen huoriin ettekä te enää kelpaa!!!!! Prkle!!!!!!
Ja naiset on, että who the fuck cares?
- expihtarikurppa- Anonyymi
Se on paras keino herättää ihanan neidon kiinnostus, kun kiristää menevänsä maksulliselle, ja heti neito rakastuu.
- Anonyymi
Maksu nainen on saa jos löytäisit baarista jonkun naisen yhdeksi yöksi. Saman rahan laitat siellä baarissa alkoholiin, pääsymaksuun ja taxiin ja grilliruokaan joten mikset osta sitä maksu naista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1115003Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1202666- 282487
- 2012235
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4312148- 1761617
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1101334Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361172Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81930