Deittisivustot on täysin huuhaata

Anonyymi

Onko joku todella löytänyt hyvän ihmissuhteen noitten sivujen kautta. Itse olen todennut, että yksinäisiä on tuntuu olevan loputtomiin noilla sivustoilla, mutta kaikilla tuntuu olevan odotukset niin ylimitoitettuja, että mahdoton on niitä täyttää.
Olen savuton ja lähes täysin alkoton, perusterve, omillani toimeentuleva, ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva ja täysipäinen suomalainen mies. Eipä silti tunnu olevan tarpeeksi arvon leideille, jotka hakevat sitä satuprinssiä ja ihmemiestä noilta sivuilta.
Onko vielä toivoa vai joko on aika lopettaa yrittäminen.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, Olen samaa mieltä.. deittisivut ovat täynnä samoja surullisia naamoja, kun kävin 4 vuotta sitten siellä ja nyt (jotain on siis pielessä) Olen nainen 60-kymppinen mut urhelullinen ja ent. malli, joten en mikään mummo. Etsin myös kumppania ja miehet vastailee kiitettävästi (on kuva siellä) jopa liian nuoret, mutta on PAKKO sanoa että jos miehet pitäisivät huolta ulkonäöstään ja vaivautuisivat ottamaan parempia kuviakin ja vastaamaan asiallisesti, niin jo natsais monella.
      - Ei sillä pääse mihinkään, jos kysyn esim. Kerro itsesstäs ja odotuksistasi, niin mies vastaa "tällainen tavallinen vaan ja uskollista naista etsin!!!! " Eikö yhään ole mielikuvitusta siitä, että oikeesti yrittäisi keskustella asioista. Muutama sopiva olisi ja todella mukavan oloisia, mut aivan liian kaukana. Tapaaminen useamman kerran on kuitenkin tärkeää ennen kuin alettais styylaa.

    • Anonyymi

      Olen löytänyt ja tiedän etten ole ainoa, jolle näin on käynyt :) Käväisin Eliittikumppaneissa ja E-kontaktissa, mutta sieltä en tuolloin sopivaa seuraa löytänyt. Suomi24:lta löysin kuitenkin miehen, jonka kanssa ollaan yhdessä oltu lähes kolme vuotta. Kihloissa ollaan oltu kohta vuosi. En tiedä mitä muut sieltä etsii, minä olin etsimässä tervejärkistä suomalaista miestä ja sen sain mitä toivoin :)

      • Onnea, onpa mahtava kuulla! :)


      • Anonyymi

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Olen eläkeikäinen akateemisen koulutuksen saanut harmaantunut elämänkumppania hakeva mies.

      En ole koskaan osallistunut noihin kaupallisiin deittisivustojen palveluksiin, koska ne vaikuttavat pelkältä rahastukselta ilman asiallisia tuloksia. En myöskään käytä mitään tindereitä tai facebookkeja.

      Kaipaan kuitenkin vierelleni naispuolista kumppania. Taidan olla hieman kranttu, koska joitakin sattumoisin tulleita itsensä tykööni yrittäjiä en ole sillä tavalla hyväksynyt kumppanikseni.
      Tiedän kyllä ohjeet, että mene sinne ja tuonne harrastuksiin ja tapaa siellä samanlaisia ihmisiä. No, eipä ole onnistunut.

      Nyt on vielä käynyt niin, että olen palavasti rakastunut itseäni nuorempaan kaupan kassaan. Mutta jotenkin en saa häneen minkäänlaista yhteyttä. Hän kai pitää minua liian vanhana itselleen. Toisaalta kaupan kassajonossa on muutenkin vaikeata ruveta lähempää tuttavuutta hieromaan.

      Mitä teen ja kuinka etenen hänen kanssaan vai haenko jostain muualta sopivamman kumppanin? Mistä sen löydän?

      Määrätietoisen miehen ei edes pitäisi tällaisia kyselläkään, mutta rakkauteni häneen on kai sekoittanut pääni...

      Olen vastaanottavainen kaikelle lähestymiselle ja voin laittaa sähköpostiosoitteen sitä haluavalle, jos joku haluaa jatkaa aiheesta yksityisesti.

      • Anonyymi

        Ei, ei, ei. Olen kaupassa töissä ja tuo on ongelma. Miehet, jotka kuvittelevat kaikkea koska hymyilemme viran puolesta. Jätä kassa rauhaan. Tai kerro kiinnostuksestasi, kuuntele vastaus ja jätä hänet rauhaan. Meille on ongelma miehet, jotka suorastaan vaanivat meitä. Viestittelevät, etsivät Facesta tai Instasta pelkän etunimen perusteella jne.

        Etsi muualta itsellesi nainen. Suosittelen. T. Nuorempi kassa


    • Anonyymi

      Minä löysin parissa päivässä, maksulliselta deittisivustolta, kaikki odotukseni ylittävän naisen.

      En uskonut ennen tapaamistamme hänen olevan todellinen. Mut ensihalauksesta tiesin löytäneeni jotain tavattoman hienoa.
      Vuosi oltu yhdessä ja elämäni on muuttunut täysin.

      Joka aamu ihmettelen, miten minulle on voinut käydä näin?
      Eikä onnellisuutemme jää kyl keneltäkään huomaamatta.

      • Anonyymi

        Oliko nainen itse myös maksullinen?
        Sehähän ei kai haittaa jos muuten on mukava ja fiksu ja teillä synkkaa yhdessä hyvin.


      • Anonyymi

        Ei jäänyt huomaamatta kun täysin tuntematon nainen kävi äijänsä kanssa haukkumassa . Eikä edes kertonut syytä miksi haukkui,lähti vaan meneen, kun kyselin että miks... että olkaa vaan onnellisia ja lakatkaa haukkumasta tuntemattomia.


    • Anonyymi

      Juups, suurinosa fiktiota, joku automaatti / kone vastaa siellä satunnaisesti. Huomasin että jos kolme naista vastaa ilmoitukseeni sana tarkasti samallalailla niin voiko olla sattumaa..... ?!?
      Kokemuksia on monistakin sivustoista.
      VAROTTAISIN kokemattomia, sillä monista maksullisista kontaktipalstoista mahdoton sanoutua IRTI. Jouduin vuoisi aikaa "kuolettamaan" pankkikorttini jotta rahan lypsäminen loppui... hävisin useampia satoja euroja.
      Jälkeenpäin tuli vielä useita uhkauksia sähköpostiini että maksut menee perintään. Pelkkää uhoamista vain, mitään perintää ei ole tullut.
      OLKAA SIIS VAROVAISIA JA HARKITKAA TARKKAAN.

      • Anonyymi

        minä kun rekisteröidyin jäseneksi, maksoin kolmekuukautta kerralla, ja heti maksun suoritettuani irtisanoin sopimuksen, ohjeiden mukaan. Ei mitään ongelmia. Tosin käytin palvelua vain pariviikkoa jonka jälkeen poistin profiilin. Siinä piti ruksata vaihtoehto miksi halusin poistaa profiilin? Valitsin löysin jo.

        Mut toki nettibisneksessä on huijareitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä kun rekisteröidyin jäseneksi, maksoin kolmekuukautta kerralla, ja heti maksun suoritettuani irtisanoin sopimuksen, ohjeiden mukaan. Ei mitään ongelmia. Tosin käytin palvelua vain pariviikkoa jonka jälkeen poistin profiilin. Siinä piti ruksata vaihtoehto miksi halusin poistaa profiilin? Valitsin löysin jo.

        Mut toki nettibisneksessä on huijareitakin.

        Ehkä 5 pyysin fb/line kavereiksi tai minua pyydettiin, varsin normaalia elämää naiset viettävät. Ei siis ropotteja.


    • Anonyymi

      Hei akateemisesti koulutettu eläkeläismies :)
      Jos rakkaus on sekoittanut pääsi sinun täytyy sitten vain rohkeasti pyytää kaupan kassa vaikka kahville kanssasi. Suostuu, jos suostuu, jos ei niin sitten sinä kärsit hetken sydänsuruista ja vaihdat kauppaa :) Eikös niitä 60 deittisivustojakin ole olemassa? Oletko kokeillut deittisivustoja ylipäätään?

    • Anonyymi

      Omx alottaja hono setsuali?

    • Anonyymi

      Etsimällä et mitään löydä, se oikea kolahtaa jos on kolahtaakseen. Naiset etsivät prinssiä ja miehet prinsessaa - ei tule törmäyskurssia kuitenkaan sillä aina löytyy pikkuvikoja joiden vuoksi ei kelpaa.

      Ja voin puolestani sanoa että kyllä kumppanin netistäkin saa, nimimerkillä happypancakesta bongattu savuton, raitis, siisti, omillaan tuleva kumppani, 4 vuotta kimpassa eikä mihinkään tässä elämässä kiire.

      Eli älä etsimällä etsi - seikkaile ja nauti elämästä - vaikka sitten yksin, sillä kumppani ei sitä onnea sinulle tuo. Onnellisuus kun ei riipu toisesta ihmisestä. :)

    • Anonyymi

      Turhaa on hakea varsinkin jos olet yli 20...heheh. Näin vain on. Naisista löytyy todella erikoisia jos tok löytyy varmaan miehistäkin.
      Naiset etsivät nuoria miehiä, kun päinvastoin pitäisi olla. Hyvin toimeentulevat ja älykkäät miehet eivät kelpaa. Kelpaisi toki jos nainen on täysin varaton.

      Minä kokeilin joskus parikin kertaa, mutta vain yksi hyvä ystävä on tullut tuota kautta, mutta nimenomaan vain hyvä ystävä.

      Minusta on naisten turha olla yksin ja valittaa ja surkutella. Miehiä löytyy ihan varmasti, ikä kun vaan oli hirveän tärkeä. Jos joku kiinnosti niin tuo nainenhan haki enempi vähempi häntä vähintään muutaman jos ei kymmenen vuotta nuorempaa miestä. No ei tavallinen mies hae vanhempaa naista!!
      Sitten taas toisinpäin ei usein kiinnostus heränyt.

    • Anonyymi

      Todella monet, myös itse, on löytäny kumppanin deittipalvelusta. Ihmisiä on niin erilaisia. Vaikka vaikutat tosi hyvältä tyypiltä, sussa voi olla joku juttu, mikä ei naisille sovi. Se voi olla vaikka iso ikäero, iso välimatka, lapset, taustat, ulkonäkö, elämäntyyli, unelmat... Itse profiili on tosi tärkee, millasen kuvan itsestään antaa ja myös se on tärkeetä, että ei odota muiden ottavan yhteyttä vaan laittaa viestejä myös itse. Niin, ja sekin on tärkeetä että miten lähestyy. Jos laitat saman yksinkertasen viestin joka tyypille, ei sekään tee vaikutusta. Ja jos nainen ei vastaa tai vastaa että ei kiitos, niin antaa olla! Se ei varmistaan tee vaikutusta, jos vastaat "pidä tunkkis" tai muuta töykeää. Ei kaikkia oo vaan tarkotettu toisilleen ja eikö se oo hyvä, että tulee ajoissa ja rehellisesti ilmi, jos ei oo kiinnostunu? Suotta sellaseen kuluttaa aikaa. Jos on jollekkin ilkeä, niin on hyvä muistaa että ihmiset puhuu. Naisella saattaa olla ystäviä ja kertoo sinkkukavereilleen ihmisestä, joka lähesty ikävästi. Sit on olemassa myös todella outoja ihmisiä. Joskus juttelin aikuisen miehen kanssa, joka käytti vaippoja koska ne on niin mukavia. Ehkä tällänenkään ei saa naista syttymään. Ja ihmiset hakee kuitenkin elämänkumppania. Ei sillon "ihan kiva" riitä. Mutta älä kuitenkaan luovuta, kärsivällisyys on tärkeetä! Jos nyt poistasit profiilis, mitä jos seuraavana päivänä elämäs rakkaus tekisi profiilin? Ei siinä mitään menetä, jos se profiili on siellä olemassa.

      Mutta lyhyesti: panosta hyvään profiiliin, laita viestejä, älä lannistu ja jaksa yrittää! Ja tietysti: ole mukava! Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Niin on.
      Mä olen lukenut yli 10 000 naisten profiilia. Lähettänyt yli 900 viestiä (niistä kirjeenä pari sataa). Kuudelle jonka kanssa oli 100% yhteensopivuus (yksikkään ei vastannut). Kahden käden sormilla laskettava määrä on vastannut... jotain. Yksikään vietittely ei ole kestänyt kahta viestiä pidemmälle.
      En käytä mitään päihteitä. Osaan jutella monista aiheista ja kertoa vitsejä. On Yliopistokoulutusta. Ei ole lapsia, kotieläimiä ja exiä roikkumssa nurkissa.

      Mä epäilen (tai se on itsestään selvää) että siellä on naisissa vääriä profiileita, jotka ovta vaan syöttinä. Miehiltä kalastetaan rahaa. (esim. kuva näytti tutulle ja näin törmäsin 90-luvun ulkomaiseen nakumalliin: tuskin on enää 21v).

      Jos sivusto mainostaa satojatuhansia tai miljoonia käyttäjiä tai tyytyväisiä asiakkaita, se on huijausta. Jo tuhansiakin on valetta (ne ei voi siis oikesti tietää). Maksettuja mainoksia.
      Kirjaudu ilmaiseksi... Tarkasti juuri niin: Kun olet kirjautunut alkaa rahastus: pitää maksaa voidaksesi edes lukea veistejä.
      Viisi päivää ilmaista käyttöaikaa. Ne tarkistaa sun profiilin ennen julkaisua. Se kestää kummasti viisi päivää.
      Irti ei pääse (näin saadaan satojatuhansia käyttäjiä). Mulle tulee vieläkin ilmotuksia heti alkuun hylkäämästäni sivustolta, joka pyyttää kuukausittain rahaa jotta voin lukea (olemattomat) viestini. Tätä on jatkunut jo kohta vuosikymmenen.
      Huomaa että Suomi24kin kautta voi lähettää rahaa naiselle, joka sitten ei vastaa viesteihisi, mutta saa ilmaista käyttöaikaa.
      Eliittikumppanit, ha ha...

      Sivustoille ei ole tarkoitustakaan saada ihmisiä yhteen vaan rahastaa. Siksi nämä 100% yhteensopivuudet on huijausta (mä testasin, muuttamalla oman profiilini täysin vastaamaan naisen hakua, mutta eipä vaan tullut täysiä %).
      Sääli vaan että naiset uskoo niihin: nainen luulee että "tietokone" tietää jotain. (nainen ei jostain syystä laita sinne sitä mitä se oikesti hakee vaan mitä hänen oletetaan hakevan: näissä on vinha ero). Jos nainen hakee tavallista suomalaista miestä (kuten minä), se ei sitten kelpaakaan.
      Säälittävää on kun 40v nainen luulee edelleen olensa 18v prinsessa. Naisilta pitäisi kieltää disneyn prinsessat -lukeminen.

      Mä lähetin kuvan: sain takaisin todella ruman surkean tunnistamattoman kuvan (muistakaa tämä kun nainen kirjottaa haluavansa kuvan). Hänen mielestään hauska juttu. Musta selvä petos.
      Yksi nainen vaati että mun täytyy olla ajatustenlukija.
      Kolmas juttu...Menin sovittuun tapaamiseen. Nainen olikin muuttanut tapaamisen yksitysikohtia ja lähetti sähköpostia 10 min ennen kohtaamista (mä olin antanut kännynumeron, hän ei). Mulla kului matkaan pelkästään puoli tuntia (en ollut siis paikkakuntalainen eli mä olin jo matkalla: tästäkin mä olin sanonut: mulla on pitkä matka). Siellä seisoin tyhjän panttina 45 min. ja toinen puoli tuntia pettyneenä kotiin, jolloin huomasin sähköpostin (huomio: hän vastasi säännönmukaisesti 2 päivän välein s-postiin: edellisestä viestistä oli vajaa vuorokausi, kun hän päätti yllättäen muutaa käytöstään: eli antoi ensin selkeät ohjeet ajan ja paikan suhteen ja muutti niitä 10min ennen kohtaamista ).

      MUISTAKAA TÄMÄ: verkossa olevat naiset eivät ole mitään ykkös- tai edes kakkosluokan tavaraa. Järkevät, fiksut ja hyvännäköiset naiset ovat osanneet paritua jo nuorina. Järkevä nainen ei etsi prinssiä tai miljonääriä verkosta (ne on sitä paitsi varattuja).
      Toikin joka väitti löytäneensä naisen verkosta. taitaa olla 90-luvulla jolloin ei ollut totuuden jälkeistä aikaa.

      Media sitten: nainen joutui nettipetoksen uhriksi. Ihan oikein sille (ei ehkä yksilönä, mutta ...)

      • Anonyymi

        Veit jalat suustani. Noin minäkin ajattelen noista rahastussivuista.

        En ole koskaan mihinkään maksulliseen liittynyt ja jos vahingossa olenkin, niin en koskaan anna mitään luottokorttitunnuksia jms.
        Vuositolkulla tulee kyllä sähköpostiin ilmoituksia siitä kuinka sopivia partnereita juuri minulle on tarjolla. Ei kuitenkaan koskaan kotikaupungistani ja usein ei edes Suomesta. Samoja vanhoja harpun kuvia joita oli esillä jo kymmenisen vuotta takaperin mutta vaan eri nimellä ja paikkakunnalla.

        Joten välttäkää tuollaisia huijareita viimeiseen asti. Pelkkää ajantuhlausta. Kyllä sen sopivan partnerin helpommallakin löytää ja lähempää ja ennenkaikkea halvemmalla kuin pakkorahastuksella € 49.90/kk niin kauan kunnes kuoletat luottokorttisi.


    • S24-sivujen kautta, kyllä olen löytänyt. Eli tiedän sataprosenttisen varmasti, että siellä on upeita naisia ;) ja hyviä miehiä. Tapailen itseäni nuorempaa, todella kivaa ja ihanaa miestä.

      Tunnen myös ihmisen, joka löysi avopuolisonsa E-kontaktin kautta ja ovat onnellisia. Tinderistä nuoremmat ystäväni ovat löytäneet pitkäaikaisia seurustelukumppaneita jne.

      Onhan noissa huijareita liikkeellä ja kaikkia sekopaitä. Joka puolellahan niin on. Maalaisjärki mukaan!

      Miksei löytyisi netistä siinä kuin muualtakin?

      Osa on epätoivoisia tapauksia, sen huomaa.

      Kylmä totuus on, että nainen saa satoja viestejä siinä kuin mies yhden. Siinä erottuu helmet kyllä seasta.

      Jos olet sinkkumies, laita kuva profiiliisi. Jos kirjoitat viestin naiselle, kirjoita juuri hänelle ja vähän pidempi kuin "Moi" tai "Mitä sun päivään". Lue naisen profiili ensin. Älä copypastaa samaa viestiä kaikille.

    • Anonyymi

      Olen nyt monta kuukautta yrittänyt deittailla ja tutustua naisiin ja ehdottanu osalle treffejä. Suurin osa naisista ei suostu edes vastaamaan ja käytös on mun mielestä liian typerää. Mitä ne etsii sitä komeinta miestä vai. Itse olen aika tavallisen näkönen, en ruma. Vähän ylipainoo ja mahaa ja sillain. Ei ole isot tulot ja täl hetkel viel työtön. Mut on pituutta noin yli 185, en polta, kohtuudella juon ja silleen, siisti tyyli ja huolehdin hygieniasta, mutta ei naiset kiinnostu ei sit millään, pitäs kai elää ikisinkkuna tää elämä.

    • Kokemusta on deiteistä, e-kontaktin naiset ei osaa lukea, eliittikumppaneista vain yksi nainen sadasta osasi vastata. Mutta, suomi24 treffit on ehkä ainoa, joka ei rahasta ja olen parikin vuotta etsinyt alkotonta, nättiä, leveälanteista naista, niin ei löydy ainakaan pirkanmaalta ja jos löytyykin, niin suurin syy, miksen kelpaa, on tupakointini? Siis, kaikkea muuta saa tehdä hyvässä seurassa, mutta ei tupakoida. Täytyy kai lähteä etelään lomalle, niin siellä suomi-neito"varattukin" tulee lähelle ja siinä ei tupakointini haittaa, mutta kun päästään suomeen, niin ei enään pidetä yhteyttä. Sama se on lapin lomakeskuksissa, varattuja etipäässä ja unohtaa heti, kun loma päättyy. Olisiko missään vähän vakituisempaa koko talveksi, niin voisi iltaisin ja viikonloppuisin nähdä ja selvinpäin`?

    • Anonyymi

      Noin kauan kesti tajuta..ollut pis n. vuoden. Helpompi olla

    • Anonyymi

      Jos olet itse ainakin keskiverto älykäs ja muutenkin fiksu niin huomaat, että suurin osa tarjokkaista naikkosista on melkoisia juntteja. Salaisuus on siinä, että sinunkin pitää tekeytyä juntiksi, niin vastapuoli ymmärtää ajatuksiasi paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe