köyhien jumala

Anonyymi

Rikkaat ei jumalaa tarvitse, koska ovat teoillaan itselleen vaurauden luoneet.

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikkaat tarvitsevat Jumalaa! Sillä vauraudestaan huolimatta, tai jopa sen takia, heillä on monta ongelmaa. Avioliiton onnistumisessa eli siinä, että liitto kestää ja on onnellinen, ei auta mikään raha. Rikkailla on suurempi riski joutua ryöstetyksi tai siepatuksi lunnaiden toivossa. Vieläpä rikkaalla on varaa kalliisiin huumeisiin ja muuhun huvituksiin, jotka lopulta tuhoavat ihmisen. He tarvitsevat Jumalan siunausta avioliitolle, Jumalan varjelua pahoilta ihmisiltä sekä Jumalan antamaa viisautta käyttää rahaa järkevästi.

      Vaikka rikkaalla olisi asiat elämässä hyvin (kulissien takanakin) on vielä eräs asia, jota rikas tarvitsee. Rikas tarvitsee Kristusta. Viimeisellä tuomiolla ei auta se, että on jonkin verran lahjoittanut omaisuuttaan hyväntekeväisyyteen. Tekemällä hyvää ei saa syntejä pyyhityiksi pois. Täytyy ottaa Kristus vastaan herrana ja vapahtajana. Kristuksen vastaanottamiseen liittyy usko, syntien tunnustaminen ja anteeksi pyytäminen Jumalalta rukouksessa, parannuksen tekeminen, kaste. Kaste on uuden elämän alku.

      Älkää rukoilko vain sairaiden, köyhien ja kärsivien puolesta. Rukoilkaa myös rikkaiden ja elämässä menestyneiden puolesta. Kaikkien ihmisten puolesta, sekä hyvien että pahojen. Rukoilkaa kristillisen lähetystyön puolesta. Tätä Jumala tahtoo Kristuksen Jeesuksen omilta.

      • Anonyymi

        Rikkaat asuvat omilla asuinalueillaan joihin jeesustelijoiden autetuilla ei ole mitään asiaa.

        Rikas kun kuolee niin hänen jälkeläisensä kiittävät perinnöstä ja hyvinvoinnista.
        Omien lasten hyvinvointi on elämän päämäärä ja sitten voi hymyillen kuolla pois.


    • Anonyymi

      eikös se maallinen rikkaus ole Jumalan siunaus ??

      miten menestysteologia . . .

    • Anonyymi

      Kaikki menee aina väärinpäin tässä elämässä.
      Ne jotka oikeasti tarvitsevat rahaa eivät sitä saa ja ne jotka eivät sitä tarvitse saavat sitä liikaakin.
      Mitä rahalla tekee kuoleman jälkeen? Ei yhtään mitään.
      Tässä elämässä sitä rahaa tarvitaan, mutta antaako jumala sitä?
      Auttaako jumala sinua voittamaan veikkauksen peleissä suuria summia
      jotta pääsisit eroon köyhyydestä?
      Jos olisin jumala, antaisin ihmisille ihan mitä tahansa he pyytäisivätkin.
      Mitä hyötyä ihmisten kärsimisestä ja köyhyydestä on? Ei yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Viisaita ovat maailman lapset.

      • Anonyymi

        Riippuu kenen retardin pennuista puhuu.


    • Anonyymi

      Jumalan avulla köyhät on pidetty nöyränä ja köyhänä.

      • Anonyymi

        Kommunismi korotti köyhät jumalan yläpuolelle.


      • Anonyymi

        Mikä tahansa, jopa noinkin alhainen on olemattoman yläpuolella.


    • Hauskaa voi pitää vain muiden kustannuksella. Eivät rikkaat ole omaisuuttaan saaneet Jumalalta, vaan ryöstämällä ja väkivalloin anastamalla jumalisilta kansoilta ja asukkailta. Esim. inkvisition yksi päämäärä oli rumien rikkaiden raamatun omistajien omaisuuden anastaminen ja amerikan intiaanit tuhottiin suuressa määrin, jotta saataisiin rikkaudet haltuun ja samoin australian. Profeetta Daniel kertoo, että imperialismin tarkoitus oli ryöstää etelän kuninkaan kaikki aarteet 11. luvun lopussa.
      Ylipäätään apostoli Paavali puhuu pelkkää mömmöä väittäessään esivallan olevan jumalasta. Tosiasiassa apostoli Johannes kertoi totuuden: Koko maailma on pahan vallassa. Ja vielä Evankelista paljastaa saatanan sanoneen: Minulle on anettu maailman kaikki valtakunnat ja niiden loisto ja annan niistä kenelle tahansa, joka palvoo minua ja kumartaa minua. Niinpä ilman murhia, väkivaltaa, valheita ja ryöstöä ei saa rikkautta tai valtakuntia haltuunsa.

      • Anonyymi

        Se on mielenkiintoista miten viinaanmenevien helppoheikkien ulkonäkö
        periytyy seuraaville sukupolville. Erään tällaisen eronneen nussimat pentujen pennut muistuttavat vanhempiaan pieninä.


      • Anonyymi

        Sinäkin muistutat vanhempiasi, tuliko tämä tieto sinulle yllätyksenä? Vilkaisehan peiliin, sieltä se totuus löytyy😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin muistutat vanhempiasi, tuliko tämä tieto sinulle yllätyksenä? Vilkaisehan peiliin, sieltä se totuus löytyy😆

        Kyllä minä muistutan vanhempiani, mutta vihaan näitä vajakin nussijoita josta kaikki paska syntyy.


    • Anonyymi

      Mietin tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta ja sitä miksi Jumala ei anna rahaa vaikka tarvitseisin sitä. Äkkiä tuli mieleeni Jeesuksen sanat
      Johannes 14:27
      Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

      • Anonyymi

        Ilman rahaa on vaikea elää. Raamattu on yli 2000 vuotta vanha kirja jonka tekstiä on manipuloitu rooman vallan aikana ja sieltä on poistettu siihen kuuluneita osia. Koko teos tulisi päivittää 2000- luvulle sopivaksi, emme me elä enää samanlaisessa yhteiskunnassa kuin sen kirjoittamisen aikoihin. Ei metsässä asuminen ilman rahaa ja ruokaa onnistu keneltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman rahaa on vaikea elää. Raamattu on yli 2000 vuotta vanha kirja jonka tekstiä on manipuloitu rooman vallan aikana ja sieltä on poistettu siihen kuuluneita osia. Koko teos tulisi päivittää 2000- luvulle sopivaksi, emme me elä enää samanlaisessa yhteiskunnassa kuin sen kirjoittamisen aikoihin. Ei metsässä asuminen ilman rahaa ja ruokaa onnistu keneltäkään.

        Ei Raamattua tarvi päivittää, ihminen täytyy päivittää, historia opettaa ettei siitä ole opittu mitää.
        Tekniikka edistyy valtavasti, muuta ihmisen peto kasvaa kaiken aikaa, kierommaksi ja kierommaksi.


    • Anonyymi

      Vääryydellä ja viekkaudella. Ahneenpia kuin raadonsyöjät, mutta vielä ahneempia. mikään ei riitä, jatkuva saalistusvietti päällä, kuin lohikäärmeellä.
      Se on sieluntila, ei siinä armoa tunneta, psykiatreilla olisi töitä, ja loputon työmaa, - mutta seura tekee kaltaisekseen.

      • Anonyymi

        Ei vääryydellä tai viekkaudella pitkälle selviä, tarvitsee olla oikeasti muita parempi.


    • Anonyymi

      Jos ihminen olisi ihmiselle ihminen, eikä susi, kuin nyt, maailma tulisi terveeksi.
      Ihmiset tarvitsee siäisen muutokse, ei maailmaa muuten voi parantaa. Se on selvä!
      Tekoäly on viisaampi kuin koko ihmiskunta yhteensä, nyt se on väärissä käsissä, saatanalla, joka tietää hyvän ja pahan. Se tekee hyvin pahaa, se on ainoa arvo, ateistilla ei ole mitään arvoja, se täys tyjä ja tyhmä henkisesti, pelaa palikoilla, virtuaali sellaisilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe