Mielikuvatehtävä - majatalon pitäjä

Punainen tupa ja perunamaa? Vai englantilaistyylinen monikerroksinen talo kokolattiamattoineen? Hieman vetoinen kivitalo mukavine uuneineen?

Millainen on mieleisesi majatalo ja miten sinne asukkaat sijoittaisit?

Koska kyseessä on niin sanottu BB - Bed&Breakfast, pitäisi sinun (ehkä) jotain aamupalaakin vuokralaiselle järjestää.

Miten haluat viihdyttää vieraitasi?

Millainen majatalon pitäjä olisit?

91

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Miten haluat viihdyttää vieraitasi”

      Laittaisin Pertin olohuoneeseen.

      • Tuli mieleen edesmennyt Pertti Pasanen nostelemassa housunpuntteja keskellä olohuonetta ruusukuvioidun sohvan edessä.

        Ei stna. :-D


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tuli mieleen edesmennyt Pertti Pasanen nostelemassa housunpuntteja keskellä olohuonetta ruusukuvioidun sohvan edessä.

        Ei stna. :-D

        Ja värivalonopeusnäppäin peli voe rähmä :D



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja värivalonopeusnäppäin peli voe rähmä :D

        Juu se huvipuistolaite. Ja iso nalle tietysti viereen pääpalkinnoksi (kunhan ei Spedeä, hui saamari)



    • Anonyymi

      Aamupalaa ei tule, koska minähän en kokkaile. Vatkatkoot munansa ja kinkkunsa itse.

      • Mikäpäs siinä. Toivottavasti jääkaappi, munia ja kinkkua löytyy. Ja kahvia :)


    • Anonyymi

      Maalaistalo Etelä-Euroopassa, jossa järjestettäisiin erilaisia hyvinvointiretriittejä, esim. joogakursseja. Tarjolla olisi mahdollisimman paljon oman tilan tuoreita tuotteita, paikka rauhallinen, syrjäinen, luonnonläheinen, hienojen patikointi- ja maastopyöräilymaastojen läheisyydessä, vuoristossa. Ed mainitut riittäisivät viihdykkeeksi.

      Majatalon pitäminen ei ehkä ole mun juttu, mutta jos olisi, niin jotain ed kuvatun tapaista.

      -flowersreally-

      • Joo, paikan pitäisi olla vetovoimainen , koska syrjäinen. Sinne pitäisi tulla kuitenkin jollain konstilla. Rauhallisuutta arvostavalle ihana mesta.


    • Anonyymi

      no sellaisia haaveita voi olla aina kaikilla, mutta, itselläni kun ei ole mitään haaveita sellaisia mitä rahalla voisi ostaa, ainoat asiat ovat sellaisia mukavia mitä tytöt antavat, mukavia unia ja ajatuksia... oikeastaan yksi ainoa autokin voisi olla ehkä mukava: Ferrari Testarossa V-12, punainen :D

      • Liikkuva majatalo? :-D


    • Anonyymi
      • Pitäjälle vai vieraalle? Itse luulen että ahdistuisin liian suuresta hotellista - äärettömyydestä. Jos tila ei ole ns oma.

        Kettuna sitä tekee mieli survoutua omaan pieneen koloonsa.


    • Anonyymi

      Aamuhäriköinnistä tulee kymmenen euron mekastamissakko.

      Koluaminen alkaa vasta klo 10 jälkeen. Eli 10 eteenpäin on mahdollisuus tehdä itse munakokkelia ja nakkelia ei kun nakkeja ja väliin saa heittää kurkkusalaattiakin. Ruokailutilan riimulukko avataan tuolloin.

      Hiljaisuus laskeutuu majataloon klo 22.00, jolloin huoneista on poistumiskielto.

      • Apua, kuulostaa hyytävältä. Entä jos vieras haluaa karata kyläpubille parille?

        Ja saamari sentään tuo 12h ruokailurajoitus ei ole reilua. Jotkut syövät 6 h välein. Pitäisi rouskuttaa naksuja huoneessa puolen yötä.

        Mullekin passaisi aamuhiljaisuus. Paitsi tietysti silloin, kun on kiire junalle.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Apua, kuulostaa hyytävältä. Entä jos vieras haluaa karata kyläpubille parille?

        Ja saamari sentään tuo 12h ruokailurajoitus ei ole reilua. Jotkut syövät 6 h välein. Pitäisi rouskuttaa naksuja huoneessa puolen yötä.

        Mullekin passaisi aamuhiljaisuus. Paitsi tietysti silloin, kun on kiire junalle.

        Hotellissa on valonheitin. Tämä hotelli puhdistaa ihmisen mielen ja suolen turhuuksista . Colonic on kuulema hyvä matkailijalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hotellissa on valonheitin. Tämä hotelli puhdistaa ihmisen mielen ja suolen turhuuksista . Colonic on kuulema hyvä matkailijalle.

        Iik, kauhujen terveydenhoitaja.


      • elisakettu kirjoitti:

        Iik, kauhujen terveydenhoitaja.

        Tuli mieleen se ikivanha stephen Kinngin romaaniin tehty elokuva; joku äijä kippasi autonsa ja kinttunsa nuuskaksi ja joku eukko vei sen kotiinsa. Hoidettavaksi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tuli mieleen se ikivanha stephen Kinngin romaaniin tehty elokuva; joku äijä kippasi autonsa ja kinttunsa nuuskaksi ja joku eukko vei sen kotiinsa. Hoidettavaksi.

        Joo, on kai se pakko panna majatalo pystyyn.

        Rupesi himottamaan idea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on kai se pakko panna majatalo pystyyn.

        Rupesi himottamaan idea.

        Älä helevetissä. Tää oli vain mielikuvatehtävä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Älä helevetissä. Tää oli vain mielikuvatehtävä.

        Ai oli? TE-keskukselta tulostin kuavakkeen tuossa.

        Mäni liian totiseks. Pannaan uuniin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oli? TE-keskukselta tulostin kuavakkeen tuossa.

        Mäni liian totiseks. Pannaan uuniin.

        No voi vattu. Kettu taas ilonpilaajana.

        Olihan siinä kuitenkin ideoita. Ei kaikkia suunnitelmia ja ideoita pidä hylätä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No voi vattu. Kettu taas ilonpilaajana.

        Olihan siinä kuitenkin ideoita. Ei kaikkia suunnitelmia ja ideoita pidä hylätä.

        Fiilaus ja höyläys jatku(nee).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiilaus ja höyläys jatku(nee).

        Oikein :)


    • Anonyymi

      Kenkiä ei tuoda sisälle sekä alue on lapsivapaa vyöhyke. Ei myös mitään muutakaan karvaista.

      Maksu otetaan postilaatikolla heti.

      Kortteja piirtelen itse, niitä voi lähettää kotopuoleen jos kärsii eikä pelkää joutuvansa sukujoulusta ulos.

      • Mä en pääse edes sisälle, karvoine päivineni (:

        Hauskoja postikortteja olisi tietysti mukava lähetellä. Nehän on vain osoitus maan tai paikkakunnan kulttuurista tai olemuksesta.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mä en pääse edes sisälle, karvoine päivineni (:

        Hauskoja postikortteja olisi tietysti mukava lähetellä. Nehän on vain osoitus maan tai paikkakunnan kulttuurista tai olemuksesta.

        Korteista on tullut reklaamaatioita, mutta hyvin pieniä. Ei kaikkien perintöä tarvitsekaan saada vai mitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korteista on tullut reklaamaatioita, mutta hyvin pieniä. Ei kaikkien perintöä tarvitsekaan saada vai mitä.

        Eikä kaikille tarvitse jättää niitä, kjäh.


    • Anonyymi

      Pihan perällä on karikkeella toimiva huussi. Veloitus viisi euroa kerta. Että tietää kakkivansa. Ei karike puussa kasva vai kasvaako? No sillä ei ole mitään väliä kunhan on rahareikä. Huussissa on.

      • Ei karike ole kallista. Senkus sahaat puita tonttisi ympäriltä niin johan syntyy purua.

        Mutta eihän huussiin voi pissalle mennä monta kertaa päivässä? Ajattele jos on eturauhasvaivoista kärsivä mies. Tai iskee ripuli. Tai...

        Vesiklosettikaan ei vie noin paljoa. Vitosella saa vedellä about kuution.

        Mites se hygieniapuoli on järjestetty?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ei karike ole kallista. Senkus sahaat puita tonttisi ympäriltä niin johan syntyy purua.

        Mutta eihän huussiin voi pissalle mennä monta kertaa päivässä? Ajattele jos on eturauhasvaivoista kärsivä mies. Tai iskee ripuli. Tai...

        Vesiklosettikaan ei vie noin paljoa. Vitosella saa vedellä about kuution.

        Mites se hygieniapuoli on järjestetty?

        Mikä hygienia? Sammal tekee pepulle hyvää. Lähtiessä on mahdollista ottaa joko kultaisen, hopeisen tai pronssiluokan painepesuripesu, riippui minkä tason kortin omistaa (kultaisessa myös auto). Siitä on kiva lähteä kotimatkalle.

        En suotta tutkintoa suorittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hygienia? Sammal tekee pepulle hyvää. Lähtiessä on mahdollista ottaa joko kultaisen, hopeisen tai pronssiluokan painepesuripesu, riippui minkä tason kortin omistaa (kultaisessa myös auto). Siitä on kiva lähteä kotimatkalle.

        En suotta tutkintoa suorittanut.

        Ekonomistin, virallistetun majatalonpitäjän ja hygieniapassin suorittanut?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ekonomistin, virallistetun majatalonpitäjän ja hygieniapassin suorittanut?

        Varvulla vesisuonen löytö-kurssi.

        Näillä palvellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varvulla vesisuonen löytö-kurssi.

        Näillä palvellaan.

        En ole vielä noin pihiin majatalon pitäjään törmännyt. Yleensä laavuillakin on järvi, lampi tai joku puro läheisyydessä.

        Kitupiikki. Toisaalta taas, onhan tuossa extrememeininkiä. Mutta kesähelteellä alkaisi jo vissiin viikon jälkeen hieman haiskahtamaan.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole vielä noin pihiin majatalon pitäjään törmännyt. Yleensä laavuillakin on järvi, lampi tai joku puro läheisyydessä.

        Kitupiikki. Toisaalta taas, onhan tuossa extrememeininkiä. Mutta kesähelteellä alkaisi jo vissiin viikon jälkeen hieman haiskahtamaan.

        Minä olen pihi, itara, saita & nuuka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pihi, itara, saita & nuuka.

        Roope Ankka.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Roope Ankka.

        Way much worse eli pahempi. Jos ei tule majatalonpitäjää, sitten valtiovarainministeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Way much worse eli pahempi. Jos ei tule majatalonpitäjää, sitten valtiovarainministeri.

        Noo, tälläisinä aikoina ei auta käydä kovin tuhlailevaiseksi.


    • Anonyymi

      Iltaohjelmana on striptease, mikäli turvotusta ei ole.

      Muutoin ruohonleikkuuta.

      • Ai pitäjä tanssii jos ei ole syönyt liikaa kaalikeittoa?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ai pitäjä tanssii jos ei ole syönyt liikaa kaalikeittoa?

        Kyllä. Lähinnä varrasleipä turvottaa joskus. No kaalilaatikko on pahin ja punainen maito.

        Mutta kyllä, muuten stripataan joka päivä. Poikkeustilanteesta tai force majeuresta pyritään ilmoittamaan hyvissä ajoin.

        Hyvityksenä saa mukavan näköisen dreijatun savikipon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Lähinnä varrasleipä turvottaa joskus. No kaalilaatikko on pahin ja punainen maito.

        Mutta kyllä, muuten stripataan joka päivä. Poikkeustilanteesta tai force majeuresta pyritään ilmoittamaan hyvissä ajoin.

        Hyvityksenä saa mukavan näköisen dreijatun savikipon.

        Googlen hotelliarvosteluissa olisi mielenkiintoisia arvosteluja tästä pierevästä ja pyörivästä majatalosta.

        No, matkatuliaiset olisi tietysti hyvä hankkia samalla.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Googlen hotelliarvosteluissa olisi mielenkiintoisia arvosteluja tästä pierevästä ja pyörivästä majatalosta.

        No, matkatuliaiset olisi tietysti hyvä hankkia samalla.

        Sillä pitäisi olla nimi, muuten kaikki on hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pitäisi olla nimi, muuten kaikki on hyvin.

        Pierevän ja Pyörivän Majatalo?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Pierevän ja Pyörivän Majatalo?

        Se on jo tuolla alhaalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pitäisi olla nimi, muuten kaikki on hyvin.

        Särkyneen sydämen majatalo?


    • Olisin ihan p..ka majatalon pitäjä. En kehtaisi kuitenkaan laskuttaa tarpeeksi niin että sillä tulisi toimeen. Aamiaisia olisin laiska laittamaan eikä siivouskaan sujuisi. Varmaan joku semmoinen extreme-henkinen riippumatot puussa ja omatoimia aamiaset ym. voisi mennä. Privana voisin toki varmaan majoittaa omiin tiloihini (rantasmöksä) jonkun mieleisen naisvieraan, sitä en sitten kehtaisi laskuttaa ollenkaan enkä raaskisi päästää poiskaan ikinä jos se sinne asettuisi niin kjonkurssihan siitä varmaan seuraisi sitten.

      • Anonyymi

        majatalon pitäjä: perseaukinen ritari: minä isäntänä poistan nilkatkin sinulta itse jos et ota kenkiä jaloista pois :D


      • Kuka mielipuoli nukkuu riippumatossa itikoitten syötävänä? Tai jäätyy kalikaksi keskellä talvea?

        Joo, Ritskusta ei ole majatalonpitäjäksi. Satunnaiselle naisturistillekin kävisi hullusti kun telkeisit hänet sinne kammariisi. Ellei sitten tukholmasyndrooma iskisi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        majatalon pitäjä: perseaukinen ritari: minä isäntänä poistan nilkatkin sinulta itse jos et ota kenkiä jaloista pois :D

        Minun majatalossa ei ole muita isäntiä kuin minä, vieraaksi ottaisin vain naisia ja sinä saisit huseerata omassa majatalossas ihan miten tykkäät, en tulis vieraaksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kuka mielipuoli nukkuu riippumatossa itikoitten syötävänä? Tai jäätyy kalikaksi keskellä talvea?

        Joo, Ritskusta ei ole majatalonpitäjäksi. Satunnaiselle naisturistillekin kävisi hullusti kun telkeisit hänet sinne kammariisi. Ellei sitten tukholmasyndrooma iskisi :)

        Veikkaan tukholmasyndroomaa, minulla on vähän semmoinen vaikutus :D


      • elisakettu kirjoitti:

        Kuka mielipuoli nukkuu riippumatossa itikoitten syötävänä? Tai jäätyy kalikaksi keskellä talvea?

        Joo, Ritskusta ei ole majatalonpitäjäksi. Satunnaiselle naisturistillekin kävisi hullusti kun telkeisit hänet sinne kammariisi. Ellei sitten tukholmasyndrooma iskisi :)

        Niin ja riippumattoasiakkaat toki sais jonkun itikkaverkon suojaksi hyttysiä vastaan, punkeille ei varmaan mahtaisi mitään :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Veikkaan tukholmasyndroomaa, minulla on vähän semmoinen vaikutus :D

        Jännäpoika:)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja riippumattoasiakkaat toki sais jonkun itikkaverkon suojaksi hyttysiä vastaan, punkeille ei varmaan mahtaisi mitään :D

        Ja nyppisit niitä sitten asiakkaiden persauksista?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja nyppisit niitä sitten asiakkaiden persauksista?

        Terveydenhuoltoalan ammattilaisena sinä saisti hoitaa :D


      • elisakettu kirjoitti:

        Jännäpoika:)

        Ei kun K&K. Vaikka se ei toimikaan noin yleisesti intiimiin läheisyyteen pääsyn jälkeen K&K voi olla yllättävänkin rakastettava naisten mielestä :)


      • Mikäs ukkeli siellä vaippoihinsa pissaa :D eikähän se on viisain kun poistut rollaattoreinesi takavasemmalle tästä ketjusta, on papparaisten nukkumaan meno aika :D


      • Anonyymi

        miksi harmaa kakit jo housuihisi peloissasi, mikä se pelkosi on?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Terveydenhuoltoalan ammattilaisena sinä saisti hoitaa :D

        En minä tunnusta olevani th-ammattilainen. Ja pysyn kaukana punkeista :(


      • elisakettu kirjoitti:

        En minä tunnusta olevani th-ammattilainen. Ja pysyn kaukana punkeista :(

        Joo niin minäkin, yritän ainakin, punkkikaste on kuitenkin jo saatu viime kesänä :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi harmaa kakit jo housuihisi peloissasi, mikä se pelkosi on?

        Täällä ei ole muita kakkijoita kuin sinä, sitä se vanhuus teettää :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun K&K. Vaikka se ei toimikaan noin yleisesti intiimiin läheisyyteen pääsyn jälkeen K&K voi olla yllättävänkin rakastettava naisten mielestä :)

        Eikun KK-miehet on maailman ihanimpia ja suurimpia miehiä. Ainakin kettutyttöjen mielestä.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Täällä ei ole muita kakkijoita kuin sinä, sitä se vanhuus teettää :(

        Miksi kakit aina housuihisi, harmaa ritari?

        Vastaa vain rohkeasti, vanhusmies kun olet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi harmaa kakit jo housuihisi peloissasi, mikä se pelkosi on?

        V.ttuako sinä siinä mää’yt? Mene karikehuussiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kakit aina housuihisi, harmaa ritari?

        Vastaa vain rohkeasti, vanhusmies kun olet..

        Häivy majatalon tontilta ennen kuin laitetaan.



      • elisakettu kirjoitti:

        Eikun KK-miehet on maailman ihanimpia ja suurimpia miehiä. Ainakin kettutyttöjen mielestä.

        Yksi kettutyttö minun majataloon kiitos :)


      • Täällähän on kylän eri pitäjät alkaneet kilpasille. Niinkuin huutokpuppa markkinoilla tulkaa tänne ostamaan lakua, eiku tänne...

        Mitä sitä ihminen ei tekisi saadakseen asiakkaita....


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi kettutyttö minun majataloon kiitos :)

        staanaan tuo alushousukakkasi haisee harmaa ritaro, pese jo perkele housusikin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        staanaan tuo alushousukakkasi haisee harmaa ritaro, pese jo perkele housusikin..

        Mikäs sun ongelma nyt on?!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi kettutyttö minun majataloon kiitos :)

        Joo, laitetaan postiauton mukana tulemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        staanaan tuo alushousukakkasi haisee harmaa ritaro, pese jo perkele housusikin..

        Alkaako siellä pierupertillä hermo pettämään? teissä puskajusseissa on se aina hauskaa kun näkee tekstistä miten alkaa kasetti hajoamaan :D kiitos illan piristyksestä, sitä tässä kaivattiinkin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo, laitetaan postiauton mukana tulemaan.

        Nyt kyllä odotetaan malttamattomana postia :) toivottavasti kettutyttö hoksaa ottaa riittävästi tarvekampetta mukaan, voi tulla pitkä komennus :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt kyllä odotetaan malttamattomana postia :) toivottavasti kettutyttö hoksaa ottaa riittävästi tarvekampetta mukaan, voi tulla pitkä komennus :)

        Levollisia unia sinne RitariHoviin :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Levollisia unia sinne RitariHoviin :)

        Samoin sinne ketunpesään :) pitänee tosiaan lähät nukkumaan, sen vielä sanon ettet varmaan arvaakaan miten hyvää teit ihan vaan avaamalla tämän ketjun :)


    • Anonyymi

      V.ttu, miten täällä on niin pimeää etten näe kirjoittaa!

      • Kynttilät ja ledit on keksitty :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kynttilät ja ledit on keksitty :)

        Tämä alkaa käydä vaikeaksi. Painoin äsken Skype-puhelun postin palveluihin enkä edes odota pakettia.

        Pitää ehkä kohta lopettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä alkaa käydä vaikeaksi. Painoin äsken Skype-puhelun postin palveluihin enkä edes odota pakettia.

        Pitää ehkä kohta lopettaa.

        Niin se aina puolilta öin tahtoo olla. Varsinkin kun on majatalon pitäjä ja paljon stressiä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niin se aina puolilta öin tahtoo olla. Varsinkin kun on majatalon pitäjä ja paljon stressiä.

        Jep. Alkaa täpästää ja tulee harottua sinne tänne.


    • Anonyymi

      Rapisevan Raparperin Resortti päättää raporttinsa näihin kuviin ja tunnelmiin. Ausfiedersiehen täältä b&b :n rappusilta.

      • Hyvää yötä ja pidä vieraistasi hyvä huoli :)


    • Anonyymi

      Täyden palvelun majatalo AAA-luokkaa ***** 😉🙃😜

    • Ehkä sellainen kartanotyyppinen ratkaisu ja asiakasryhmänä kaupungissa asuvat lapsiperheet joilla koira tai muu lemmikki. Samalla tontilla olisi erikseen koirahotelli jonne voi jättää lemmikkinsä vaikka ei tuolla yöpyisikään.
      Lapsille sitten eläimiä katseltavaksi ja taputettavaksi. Samalla kun lapset syöttää kilejä niin vanhemmat voi saada laatuaikaa keskenään vuokraamalla heinälatoa tuntiveloituksella. Sitten ajankohdasta riippuen heinän niittoa, mansikan pomintaa, potun nostoa jne. Fyysistä hommaa helpon kaupunkielämän vastapainoksi.

      Jotta hotellin tuotto auttaisi koko yhteisöä niin ruokailun hoitaa joku paikallinen pitopalvelu, ohjelmanumerot paikallinen 4h-kerho jne. Talvella moottorikelkkailua ja hiihtoa sekä läpi vuoden läskirengaspyöräilyä. Syksyllä ruska, marjastus ja sieniretkiä.

      • Anonyymi

        Sä voisitkin olla emännille oppaana metsissä, etteivät eksy sinne 😅 heinälato on reitin varrella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisitkin olla emännille oppaana metsissä, etteivät eksy sinne 😅 heinälato on reitin varrella.

        Liian iso riski, vaatisivat rahoja takaisin kun tuote ei vastannut markkinointia.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Liian iso riski, vaatisivat rahoja takaisin kun tuote ei vastannut markkinointia.

        Hyvä, että huumoria löytyy 👍


    • Anonyymi

      Majatalo? Vieläkö sellaisia on?

    • Anonyymi

      Majatalo ideana on vanhahtanut. Nyt vain ketjuhotelleja.

    • Anonyymi

      Koitinpa tosissani miettiä itteäni majatalon isäntänä, mitä siihen titteliin pitäisi änkeä ja eih...
      Vieraanvarainen vastaanottaja? Voi itku... Kun ei ole siihen edellytyksiä, eikä halukkuutta.
      Käytännön puoli tollasen kioskin ylläpitoon?
      Olen henkisesti ikuinen vuokra-asuja, ei riippakiviä, ei talotakkua.
      Summa: kaikesta mielikuvituksen tarjoamista lähteistä huolimatta asenteeni on selvä eli mieluummin poikkean asiakkaana, kuin pyörittäisin "foltty towersia" mutta onnittelen itseäni mielestäni hyvästä yrityksestä :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe