Audin ovet alkaneet narisemaan ilkeästi. Mitä ainetta saranoihin kannattaisi laittaa?
Ovien saranoiden voitelu
9
9873
Vastaukset
- rattorimies
Vaseliinisprayta.Sitä määkin laitan traktorin saranoihin.
- anti avuton
Miten joku voi tommosia kysellä. Itselle selvisi noin 6vuotiana ,että rasvata pitää.
Jo on avutonta.- merkkihuoltoon
Se on vietävä merkkikorjaamolle määräaikaishuoltoon. Siihen kuuluu oven saranoiden voitelu!
- audisti
Minä laitoin omaan '95 Audin kuskin oven saranoihin ihan CRC:tä ja narinat lakkasi.
- wd40
Tuoolaiset crct on vähän nopeita kuivumaan ja saattaa olla, että vuoden päästä joutuu taas voitelemaan. Jos haluaa vaan purkamatta öljyä ruiskia (niin kuin järkevä ihminen tekee) niin ihan öljyä kannusta. tai jos pitää oikeen spray mallia ruiskuttaa, niin vähän palksumpi, erin varastointirasvaa tai esim teflon pohjaista voiteluainetta (teflon on omiaan hitaasti liikkuvissa kohteissa).
Tai sitten ihan mitä sattuu lyöytymään.
- pelle
Parasta tavaraa tuohon on Finikor 1 kotelosuoja ei kuivu pysyy ja voitelee, saa spraypullossa, suosittelen.
- Jamppa1
ole vinoilijat törmänneet Audin C4:sen saranoihin. Oletan että se on joku sen sukuinen peli mikä sullakin on? Mitään paksua tatinaa kuten vaseliinia ei kannata sinne laittaa vaan ohutta, aseöljy on oikein hyvää kun se tunkee pienimpäänkin koloon. Sitten ne selkeästi hankaavat pinnat voi rasvata ohuelti.
- Audimies
Kiitos asiallisista vastauksista. Kokeilin ompelukoneöljyllä, mutta kuskin puolen ovi narisee vielä. Pitänee kokeilla jotain sprayta, jos sillä saisi paremman tuloksen.
- Jamppa1
Audimies kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista. Kokeilin ompelukoneöljyllä, mutta kuskin puolen ovi narisee vielä. Pitänee kokeilla jotain sprayta, jos sillä saisi paremman tuloksen.
saa myös sprayna, esim. crc:tä tai tectyliä. Aika vaikeita paikkoja on monesti sählätä tippakannulla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2025894
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263674- 822557
- 372079
- 331882
- 431837
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431